Και ακριβώς γι ´αυτό, έχει αρχίσει η διαγραφή (κοινώς γράψιμο) πολλών "επιστημονικών/αναθεωρητικών κλπ" απόψεων.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Και ακριβώς γι ´αυτό, έχει αρχίσει η διαγραφή (κοινώς γράψιμο) πολλών "επιστημονικών/αναθεωρητικών κλπ" απόψεων.
Μόνη μου ρωτώ μόνη μου απαντωksk έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 16:23Τα ποστ αυτά που είναι και δεν τα είδα;George_V έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 16:18George_V έγραψε: ↑12 Μάιος 2025, 13:51
Εχεις λαθος εικονα. Ακολουθεις μια θεωρια που δεν υφισταται πλεον καθως εχει γινει debunked (βασικα δεν περασε καν απο peer review) που αφορουσε τις μουμιες των γατων στην Βουβάστις. Οι οποιες δεν ηταν θυσια αλλα votive offerings.
Ενα τοσο ιερο ζωο οπως η γάτα δεν θα μπορουσε να γινει θυσια. Θα ηταν σαν θυσιαζεις ελαφια στην Αρτεμη ας πουμε.
Of topic
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑Χθες, 14:22Από γάτες που μπορεί να συναντήσει κάποιος τυχαία στο δρόμο, άλλο τίποτα. Αλλά δεν υπάρχει ούτε μία καταγεγραμμένη περίπτωση γάτας ή αγέλης* γάτων που επιτέθηκε χωρίς λόγο. Αν δεν τις πειράξεις, δεν σε πειράζουν. Κανών.Annibas έγραψε: ↑Χθες, 12:44Δεν διαφωνώ και το κουνούπι μπορεί να προκαλέσει θάνατο στον άνθρωπο αν υπάρχει μεγάλη απροσεξία αλλά αν την συναντήσεις τυχαία στον δρόμο όσο άγρια και αν είναι δεν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος.OANNHSEA έγραψε: ↑Χθες, 12:39
Δεν ξέρεις καλά τις γάτες...
Εγώ που έχω 5, μπορώ να σου πω ότι τις σέβομαι, γιατί είναι απόλυτα ικανές (και έχουν το αναγκαίο IQ) να προκαλέσουν πολύ μεγάλα τραύματα σε έναν άνθρωπο, ακόμα και το θάνατο του!!!
Κάνε μία αναζήτηση στο νέτι και στο γιουτιούμπι και θα εκπλαγείς!!!
.
* Βασικά, δεν είναι ζώα αγέλης. Μόνον σε περιπτώσεις που μαζεύονται σε χώρους που βρίσκουν τροφή επικρατεί μια άτυπη ανοχή και συνοχή με επιθέσεις στις άλλες γάτες εισβολείς του χώρου. Οι ξενόφερτες επιβάλλονται μόνον με νικηφόρο τσαμπουκά.
Dude...George_V έγραψε: ↑Χθες, 12:58Ξεχνας οτι εειχε εδρες Ιατρικης, αστρονομιας κλπ. ?Antipnevma έγραψε: ↑Χθες, 11:55Νομικό και ρητορικό ίδρυμα ήταν το βυζαντινό διδακτήριο όχι θεολογικό και μοναστικό. Το σημερινό πανεπιστήμιο είναι καθαρά δυτικοευρωπαϊκής και όχι βυζαντινής προέλευσης.
Δεν εβγαζε μονο δικηγορους. Αλλα και γιατρους και αλλα επαγγελματα.
Υ.Γ. Και οχι μονο αντρες αλλα και γυναικες (π.χ. Ιατραινες) τη στιγμη που η δυση δεχτηκε μολις στα τελη του 19ου αιωνα γυναικες φοιτητριες.
ιδεα για το επομενο νημα ..η εξελιψημη πορεια του ανθρωπου προς στην εξημερωση της κατσαριδας
Dude απο το ιδιο αρθρο που ποσταρες 200 χρονια πριν η Δυση αποκτησει πανεπιστημιο η Κωνσταντινουπολη ηδη ειχε Πανεπιστημιο.Antipnevma έγραψε: ↑16 λεπτά πρινDude...George_V έγραψε: ↑Χθες, 12:58Ξεχνας οτι εειχε εδρες Ιατρικης, αστρονομιας κλπ. ?Antipnevma έγραψε: ↑Χθες, 11:55
Νομικό και ρητορικό ίδρυμα ήταν το βυζαντινό διδακτήριο όχι θεολογικό και μοναστικό. Το σημερινό πανεπιστήμιο είναι καθαρά δυτικοευρωπαϊκής και όχι βυζαντινής προέλευσης.
Δεν εβγαζε μονο δικηγορους. Αλλα και γιατρους και αλλα επαγγελματα.
Υ.Γ. Και οχι μονο αντρες αλλα και γυναικες (π.χ. Ιατραινες) τη στιγμη που η δυση δεχτηκε μολις στα τελη του 19ου αιωνα γυναικες φοιτητριες.
The sole purpose of the Pandidakterion was to educate civil servants for the administration of the state.
The main content of higher education for most students was rhetoric, philosophy and law with the aim of producing competent, learned personnel to staff the bureaucratic postings of state and church. In this sense the university was the secular equivalent of the Theological Schools. The university maintained an active philosophical tradition of Platonism and Aristotelianism, with the former being the longest unbroken Platonic school, running for close to two millennia until the 15th century.
The School of Magnaura was founded in the 9th century but did not last very long, and in the 11th new schools of philosophy and law were established at the Capitol School. The period of decline began with the Latin conquest of 1204 although the university survived as a non-secular institution under Church management until the Fall of Constantinople in 1453, and was refounded as the Phanar Greek Orthodox College.
The Pandidakterion refounded in 1046 is generally recognized as a "university" in that it was, like modern universities, an institution of higher learning with chairs in many fields of study,