O καθηγητής Θεολόγος ερμηνεύει τον Όσιο Ευθύμιο Παναχράντου της Πάσης Σοφίας και τοποθετείται στο ζήτημα που θέτεις αγαπητή, με τον ακόλουθο λόγο περί ασκητικής.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑11 Δεκ 2019, 14:03Αυτό είναι άρνηση του ενστίκτου της ζωήςΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑11 Δεκ 2019, 14:00Θυμάμαι όταν πήγα στο μοναστήρι του γέροντα και τον επισκέφτηκα στο κελί του δεν είχε τίποτα. Ένα κομποσχοίνι, ένα λιτό κρεβάτι, ένα τραπεζάκι. Πραγματικός υπηρέτης του θεού και φάρος της ορθοδοξίας έδειξε τον δρόμο σε χιλιάδες χαμένα πρόβατα. Ασκητική ζωή και προσευχή με ένα ξεροκόμματο και λίγο νεράκι ήταν η ζωή του και οι άνθρωποι ταξίδευαν από πολύ μακριά για να πάρουν ευλογία.
Όταν ήσουν με τον γέροντα ένιωθες μια χαρά και μια πνευματικότητα που δεν εξηγείται. Σαν να είχε αγγέλους γύρω του. Ένιωθες τη θεία ευλογία και πληρότητα.
Δεν ξέρω αν σας είπε ο βλακπειντ την ιστορία που είχαμε ξεμείνει χωρίς νερό στην έρημο της Αριζόνα και εμφανίστηκε μπροστά μας ο γέροντας με πολλά μπουκάλια εβιάν.
Μη το ζηλεύεις.
Προφανώς ο ανθρωπάκος έφαγε ερωτική απογοήτευση
Γιαυτό έχει απαρνήθει τα πάντα και βγάζει με θελκτική εικόνα υπερκόσμιου
"Η αγιοσύνη γειτνειάζει μετά της απολέσεως των καθηρημένων κατωτέρων ενστίκτων και της ανεύρεσης εσκατολογικών αιτιών περισήμανσης και ανεύρεσης πνευματικών όστις χαλκιώνεται ανάλογος περί του Θεού αισθήματος. Πρέπουσα τάσης ηθικών αξιών ενδυνάμωνσων η τούτη σήμανση κληροθέντος επί των άστυ και επί της υπαίθρου διαχωρισμόν. Κραταιά φρίκη και αποτροπιασμόν απευχόμενον εστί το άγιον πνεύμα το επ' Ουράνιον καθελκήσας ημών δέσμιους εις του Θεού πνεύματι και ανάπαυσις."
Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι όπως τα λες. Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά για τους άγιους αυτούς Γέροντες.