Πανευκολα αποδεικνύεται ότι ο Θεός υπάρχει (ο σωστός όρος είναι άρχει). Παρατήρησε τον οργανισμό του ανθρώπου. Έστω ότι δημιουργήθηκε κατα τύχη από την εξέλιξη. Κατά τύχη περπατάμε στα δύο πόδια, κατά τύχη έχουμε φωνητικές χορδές και μιλάμε, κατά τύχη έχουμε κέντρο συνείδησης και κέντρο συναισθημάτων στον εγκέφαλο μας ώστε να ξέρουμε οι ίδιοι ότι υπάρχουμε και να μην είμαστε ρομπότ κλπ. Δύο μάτια, δύο χέρια, δύο πόδια, δύο αυτιά, δύο πνεύμονες, δύο νεφρά κλπ. Άντε να δεχτώ ότι το ένα χέρι δημιουργήθηκε κατά τύχη. Το δεύτερο χέρι ΠΩΣ σκατα δημιουργήθηκε και μάλιστα με τέτοια ομοιότητα με το πρώτο; Τέτοια σύμπτωση; Έχουμε ένα πόδι. Έχουμε και δεύτερο πόδι! Πώς σκατα γίνεται τα πόδια μας να είναι ίδια; Έχουμε πέντε δάχτυλα στο κάθε χέρι και στο κάθε πόδι! Γιατί να είναι πέντε και να μην είναι πχ ένα δάχτυλο στο δεξί και είκοσι δάχτυλα στο αριστερό; Αφού στην τύχη δημιουργήθηκαν!Πασιφάη έγραψε: ↑20 Απρ 2021, 14:59Η Φιλοσοφία κατέχει στα κιτάπια της, την Επιστήμη των Μαθηματικών, της Φυσικής, κλπ κλπ. Όλα συνυπολογίζονται. Δεν είναι παράταιρα ένεκα τέρψης των απολυταρχικών απόψεων.Δεν το γνωρίζατε;Ju-87 έγραψε: ↑20 Απρ 2021, 14:17
Το ξέρουμε. Η ακατάσχετη μπαρουφολογια και οι σοφιστιες δεν ορίζονται ως απόδειξη στην επιστήμη, στην φιλοσοφία ή στην λογική.Σωστή λεξιλογική επιλογή. Λες το προφανές. Όχι όμως το σωστό. Και για τον τσοπάνη που βόσκει πρόβατα είναι προφανές ότι η γη είναι επίπεδη και ότι ο ήλιος γυρίζει γύρω από την Γη και αν του πεις το αντίθετο θα σε περάσει για βλαξ. Έχει όμως δίκιο;
Εσείς πώς μπορείτε να αποδείξετε σε αντιδιαστολή με τον Ασέβαστος την ύπαρξη του θεού σας, αγαπητέ; Θα ήθελα κάτι παραπάνω, απ'τις Γραφές, αν δεν σας είναι κόπος.
Ποιός καθορίζει το σωστό και το λάθος; Μιλήστε μου λίγο για τους αγράμματους γιδοβοσκούς και τους αλιείς που ''έσπειραν'' γνώση. Αυτή δα, που ονοματίστηκε Χριστιανισμός. Πόθεν προκύπτει βάσει λογικής;
Διότι κάποιοι άλλοι στην Πνύκα ,όντως φιλοσοφούσαν και επιδείκνυαν συγγράμματα, όταν το άρμεγμα ήταν κάτι πρωτεύον στα άγονα εδάφη της Επαγγελίας.
Το προφανές, ακόμη και βάσει ενστίκτου, είναι μακράν το σωστό. Αρκεί να υπάρχει προσέγγιση, που απευθύνεται σε νοήμονες, και περισσεύει ο δογματισμός.
Έπειτα, η τελειότητα με την οποία είναι φτιαγμένη το ανθρώπινο σώμα μάρτυρα την ύπαρξη Δημιουργού. Το ανθρώπινο μάτι είναι τέλειο, μπορεί να ανιχνεύει χιλιάδες διαφορετικά χρώματα σε διαφορετικα μήκη κύματος, το ανθρώπινο αυτί είναι τέλειο, μπορεί να ανιχνεύσει χιλιάδες ήχους σε διαφορετικές συχνότητες, τα δόντια μας είναι τέλεια και στην σωστή θέση για μάσηση (κανένας δεν γεννιέται με τον φρονιμίτη του στην θέση των μπροστινών δοντιών), ως και τα φρύδια μας είναι απαραίτητα για να μην στάζει ο ιδρώτας στα μάτια μας αλλά και για να μπορούμε να επικοινωνούμε. Πώς έγιναν όλα αυτά στην τύχη;
Ο εγκέφαλος μας είναι κρυμμένος και ασφαλής μέσα στο κρανίο. Γιατί να μην δημιουργηθεί τυχαία κάτω από τις μασχάλες; Και άντε θα μου πεις, τότε μάλλον δεν θα επιβιωναμε. Τα μάτια μας είναι μέσα στις κόγχες. Γιατί να μην δημιουργηθούν κάτω από τις πατούσες μας; Το πολύ - πολύ δεν θα βλέπαμε. Τα δόντια μας γιατί να μην σχηματιστούν στην θέση των νυχιών; Πώς γίνεται το κάθε όργανο του σώματος μας να έχει την πιο κατάλληλη θέση ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΊΩΣ;
Τέλος, είναι βλακωδες να θεωρείς ότι ως άθεος μπορείς να κατέχεις την απόλυτη αλήθεια και θα πω γιατί. Έστω ότι ο άνθρωπος (και το σύμπαν ολόκληρο) είναι ένα τυχαίο δημιούργημα το οποίο απέκτησε αυτήν την μορφή με τυχαίες διεργασίες. Άρα και οι σκέψεις μας θα πρέπει να είναι τυχαίες διεργασίες της στιγμής και τίποτα περισσότερο. Τότε πως στην οργή ο άθεος μπορεί να εμπιστευτεί την ίδια του την σκέψη όταν ξέρει ότι αυτή είναι απλά προϊόν μιας τυχαίας διεργασίας;
Αυτά για μένα είναι επαρκείς αποδείξεις, φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα πολλά.