Ας είναι. Επειδή δηλ σκεφτηκε και αυτός το ίδιο, παει να πει ότι είναι λαθος;
ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Δεν επικέντρωσα σ'' αυτό που λες αλλά στο υπογραμμισμένο:Natasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:48Ας είναι. Επειδή δηλ σκεφτηκε και αυτός το ίδιο, παει να πει ότι είναι λαθος;O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:38Το υπογραμμισμένο απ' ότι βλέπω είναι ιδέες τού μηδενισμού και του Νίτσε
Ο.Ι.
SpoilerShow
Το υπογραμμισμένο απ' ότι βλέπω είναι ιδέες τού μηδενισμού και του ΝίτσεNatasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:29Απο συζητήσεις με πνευματικους ανθρώπους και απο διαβάσματά μου.Thor έγραψε: ↑06 Ιούλ 2019, 19:14ολα αυτα,απο που προκυπτουν;Natasha έγραψε: ↑05 Ιούλ 2019, 20:52
Θυμήσου τις στιγμές που ένιωσες πολύ μεγάλο φόβο ή τρόμο μαζί με ταραχή και άγχος. Φαντάσου το αυτό να το νιωθεις σε μέγιστο βαθμό και διαρκώς.
Μαζί με τυψεις και ενοχές ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ χωρίς να μπορείς να συγχωρέσεις τον εαυτό σου, παραλληλα με ΑΠΟΥΣΙΑ του εγώ, της προσωπικότητάς σου δηλ, δεν θα αισθάνεσαι τον εαυτό σου!
Μην το ζησεις. Ακόμα και αν η κόλαση είναι παροδική (σου θυμίζω ότι πιστευω στην αιώνια επιστροφή και ότι παροδική την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω), είναι προτιμότερο να μην την βιώσεις. Θα είναι τόσο χαλια η όλη σου υπαρξιακή κατάσταση που δεν θα ξέρεις πώς να γλιτώσεις και να λυτρωθείς.
Έχω ακουσει και το άλλο. Η Παναγία κόβει βόλτες στην κόλαση μπας και σωσει καμιά ψυχή από την απιστευτη ευσπλαχνία που έχει, ΑΛΛΑ οι ψυχές ζορίζονται να αρπαξουν την ευκαιρία επειδή η κακία βαθυνε τόσο μεσα τους που αντί να την φωνάξουν να τους βοηθήσει ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ!
Κανόνισε λοιπόν. Δεν παίζουν μ αυτά.
Είναι και κατι ακόμα, οι δαίμονες όταν πλησιάσουν ψυχή αγίου ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ. Αν συμβαίνει αυτό και με τους κολασμένους, πρόσθεσέ το στο γενικό φρικτό κολαστικό αίσθημα.
Πως τα γνωριζεις;

Ο.Ι.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Σόρυ, δεν σε καταλαβα, ίσως είναι και η ζεστη, πες με άλλα λόγια τί εννοείς.O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:53Δεν επικέντρωσα σ'' αυτό που λες αλλά στο υπογραμμισμένο:Natasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:48Ας είναι. Επειδή δηλ σκεφτηκε και αυτός το ίδιο, παει να πει ότι είναι λαθος;O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:38
Το υπογραμμισμένο απ' ότι βλέπω είναι ιδέες τού μηδενισμού και του Νίτσε
Ο.Ι.O.I.SpoilerShow
"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:53Δεν επικέντρωσα σ'' αυτό που λες αλλά στο υπογραμμισμένο:O.I.SpoilerShowNatasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:29Το υπογραμμισμένο απ' ότι βλέπω είναι ιδέες τού μηδενισμού και του ΝίτσεNatasha έγραψε: ↑05 Ιούλ 2019, 20:52Θυμήσου τις στιγμές που ένιωσες πολύ μεγάλο φόβο ή τρόμο μαζί με ταραχή και άγχος. Φαντάσου το αυτό να το νιωθεις σε μέγιστο βαθμό και διαρκώς.
Μαζί με τυψεις και ενοχές ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ χωρίς να μπορείς να συγχωρέσεις τον εαυτό σου, παραλληλα με ΑΠΟΥΣΙΑ του εγώ, της προσωπικότητάς σου δηλ, δεν θα αισθάνεσαι τον εαυτό σου!
Μην το ζησεις. Ακόμα και αν η κόλαση είναι παροδική (σου θυμίζω ότι πιστευω στην αιώνια επιστροφή και ότι παροδική την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω), είναι προτιμότερο να μην την βιώσεις. Θα είναι τόσο χαλια η όλη σου υπαρξιακή κατάσταση που δεν θα ξέρεις πώς να γλιτώσεις και να λυτρωθείς.
Έχω ακουσει και το άλλο. Η Παναγία κόβει βόλτες στην κόλαση μπας και σωσει καμιά ψυχή από την απιστευτη ευσπλαχνία που έχει, ΑΛΛΑ οι ψυχές ζορίζονται να αρπαξουν την ευκαιρία επειδή η κακία βαθυνε τόσο μεσα τους που αντί να την φωνάξουν να τους βοηθήσει ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ!
Κανόνισε λοιπόν. Δεν παίζουν μ αυτά.
Είναι και κατι ακόμα, οι δαίμονες όταν πλησιάσουν ψυχή αγίου ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ. Αν συμβαίνει αυτό και με τους κολασμένους, πρόσθεσέ το στο γενικό φρικτό κολαστικό αίσθημα.
Ο.Ι.
Μάλλον η ζέστη θα φταίει
Ανάλυση:
Στο υπογραμμισμένο λες: "και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω"
...και ψάχνοντας βλέπω ότι είναι ιδέα του Νίτσε.
Δηλαδή:
Έχεις κάποια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι: "κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης" επιβεβαιώνουν αυτό που λες;;
Όταν λέω "πηγή" εννοώ τα αρχαία κείμενα του Ωριγένη και πολύ περισσότερο, των Πατέρων τής Εκκλησίας
αυτό
Ο.Ι.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Δες ξανά τί έγραψα:O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 01:05O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:53Δεν επικέντρωσα σ'' αυτό που λες αλλά στο υπογραμμισμένο:O.I.SpoilerShowNatasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 00:29
Το υπογραμμισμένο απ' ότι βλέπω είναι ιδέες τού μηδενισμού και του Νίτσε
Ο.Ι.Μάλλον η ζέστη θα φταίει
Ανάλυση:
Στο υπογραμμισμένο λες: "και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω"
...και ψάχνοντας βλέπω ότι είναι ιδέα του Νίτσε.
Δηλαδή:
Έχεις κάποια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι: "κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης" επιβεβαιώνουν αυτό που λες;;
Όταν λέω "πηγή" εννοώ τα αρχαία κείμενα του Ωριγένη και πολύ περισσότερο, των Πατέρων τής Εκκλησίας
αυτό
Ο.Ι.
"Μην το ζησεις. Ακόμα και αν η κόλαση είναι ΠΑΡΟΔΙΚΗ (ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ότι πιστευω στην αιώνια επιστροφή και ΟΤΙ ΠΑΡΟΔΙΚΗ την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω), είναι προτιμότερο να μην την βιώσεις. Θα είναι τόσο χαλια η όλη σου υπαρξιακή κατάσταση που δεν θα ξέρεις πώς να γλιτώσεις και να λυτρωθείς."
Γράφω δηλ ότι η κόλαση είναι παροδική και ότι τέτοια την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι απο τους Πατέρες της Εκκλησίας. Όσοι μιλουν για αποκατάσταση των παντων. ΌΧΙ για αιώνια επιστροφή, την οποια πιστευω μόνον εγώ. (είμαι Μητέρα της Εκκλησίας

Απο μια ιστοσελίδα που βρήκα, δες και αυτό:
Αλλά και στις μέρες μας ένας μεγάλος θεολόγος, ο π. Γ. Φλωρόφσκυ καταγράφει:
«Κόλαση αιώνια δεν μπορεί να υπάρχει, γιατί αυτό θα ήταν ο θρίαμβος του Σατανά!».
απο εδώ:
http://www.diakonima.gr/2014/01/10/%CE% ... %B1%CF%83/
"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Τα καλύτερα για την Κόλαση τα έχει πεί ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός :
Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός για την Κόλαση
Αποσπάσματα τού αγίου
Έρευνα τού Papyrus 52
Μερικά πολύ χαρακτηριστικά και πολύ σημαντικά αποσπάσματα του Ιωάννη Δαμασκηνού, για το θέμα τής Κόλασης:
#1. Η Κόλαση δεν είναι τιμωρία του Θεού, αλλά είναι κατάσταση δεκτικότητας. Φαίνεται ότι, Κόλαση και Παράδεισος ως "τόποι" δεν υπάρχουν. Υπάρχει μόνο ο πανταχού παρόν Θεός:
"Και τούτο δε ειδέναι δει, ότι ο Θεός ού κολάζει τινά εν τω μέλλοντι, αλλ' έκαστος εαυτόν δεκτικόν ποιεί της μετοχής του Θεού. Έστι μεν η μεν μετοχή του Θεού τρυφή, η δε αμεθεξία αυτού κόλασις" (Ιω. Δαμασκηνός, 'Κατά Μανιχαίων', PG 94,1545D-1548A).
Δηλ.
"Και τούτο οφείλουμε να ξέρουμε, ότι ο Θεός δεν τιμωρεί κανένα στο μέλλον, αλλά ο καθένας κάνει τον εαυτό του δεκτικό στη μετοχή του Θεού. Όμως η μετοχή του Θεού είναι τρυφή, ενώ η αμεθεξία Του, κόλαση" (Μετάφραση: Ν. Ματσούκα, Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 1988, σελ. 105).
#2. Η Κόλαση υπάρχει όχι επειδή οι κολασμένοι είναι... εκπρόθεσμοι, αλλά επειδή ο κολασμένος μένει άτρεπτος στην επιθυμία του για την αμαρτία.
Και πάλι βλέπουμε ότι μόνο ο πανταχού παρών Θεός θα υπάρξει στον μέλλοντα αιώνα διότι όπως λέει το αντικείμενο που ποθούν οι αμαρτωλοί δεν θα υπάρχει. Θα υπάρχει μόνο αυτό που ποθούν οι δίκαιοι, δηλ. ο Θεός:
"... μετά το θάνατο, δεν υπάρχει τροπή μήτε μετάνοια, όχι επειδή ο Θεός δεν δέχεται μετάνοια - ο Ίδιος δεν μπορεί να αρνηθεί τον εαυτό Του ούτε χάνει τη σπλαχνικότητα -, αλλά η ψυχή δεν αλλάζει πια [...] οι άνθρωποι μετά το θάνατο έχουν το άτρεπτο, ώστε από το ένα μέρος οι δίκαιοι ποθώντας το Θεό και έχοντας αυτόν πάντοτε να ευφραίνονται, ενώ οι αμαρτωλοί ποθώντας την αμαρτία και μην έχοντας το υλικό της αμαρτίας ... να κολάζονται χωρίς να έχουν καμιά παρηγοριά. Γιατί τι είναι κόλαση παρά η στέρηση εκείνου που σφοδρά επιθυμεί κανείς; Κατά την αναλογία λοιπόν του πόθου, όσοι ποθούν το Θεό ευφραίνονται και όσοι ποθούν την αμαρτία κολάζονται" (Ιω. Δαμασκηνός, 'Κατά Μανιχαίων', PG 94,1573ΑΒ. Μετάφραση: Ν. Ματσούκα, Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 1988, σελ. 145.147).
Εδώ προσέχουμε το εξής: από τη στιγμή που ο Θεός δέχεται τη μετάνοια, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν κολασμένοι, επειδή καμία έκφραση μετάνοιας δεν εκδηλώνει ο αμαρτωλός. Άρα, η ψυχή του ελεύθερα και οριστικά, επιλέγει την αμαρτία.
Χαρακτηριστικό, και επεξηγηματικό στο παραπάνω είναι το εξής:
"Ο Θεός και τω διαβόλω αεί παρέχει τα αγαθά, αλλ' εκείνος ου θέλει λαβείν" (Ιω. Δαμασκηνός, 'Κατά Μανιχαίων', PG 94,1569Β)
Σε μετάφραση το παραπάνω απόσπασμα και η συνέχεια:
"Ο Θεός και στο Διάβολο διαρκώς χορηγεί τα αγαθά, αλλά εκείνος δεν θέλει να τα πάρει. Και στην αιωνιότητα ό Θεός παρέχει σ' όλους τα αγαθά γιατί είναι πηγή των αγαθών αναβλύζοντας σ' όλους την αγαθότητα, ενώ ο καθένας καταπώς έκανε δεκτικό τον εαυτό του, μετέχει στο αγαθό [...] εκείνοι που δεν έχουν τις συνηθισμένες ηδονές υποφέρουν αθεράπευτα, χωρίς ο Θεός να έχει κάνει κόλαση, αλλά εμείς επειδή στρώσαμε την κόλαση για τους εαυτούς μας, και άλλωστε μήτε το θάνατο τον έκανε ο Θεός, αλλά εμείς οι ίδιοι τον προξενήσαμε για μας" (Μετάφραση: Ν. Ματσούκα, Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 1988, σελ. 139.141).
Άρα, μπορούμε να πούμε ότι η ακριβής Ορθόδοξη Δογματική διδάσκει πως:
Στην Αιώνια Βασιλεία δεν υπάρχουν τόποι χωριστοί, αλλά καταστάσεις μετοχής και δεκτικότητας στο Θείο. Άρα Κόλαση και Παράδεισος είναι ονόματα καταστάσεων που βιώνονται και όχι "χώροι".
Στην Αιώνια Βασιλεία θα υπάρχει μόνο ο Θεός, υπό το φως του Οποίου άλλοι θα βιώνουν Παράδεισο και άλλοι Κόλαση.
Η Κόλαση και ο Παράδεισος θα βιώνονται όχι επειδή ο Θεός καταδίκασε ή αντάμειψε ανθρώπους, αλλά επειδή ελεύθερα επέλεξαν την κατάσταση που θα βρεθούν. Μάλιστα, απόδειξη της Κόλασης ως ελεύθερης επιλογής, είναι το γεγονός ότι ο Θεός δέχεται την μετάνοια, όμως δεν εκφράζεται καμία μετάνοια για να την δεχτεί ο Θεός επειδή ο άνθρωπος "δεν θέλει".
https://www.oodegr.com/oode/dogma/psyxi ... inos_1.htm
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
αρα καταληγουμε δηλαδη,σε δοξασιες,τι φανταζεται ο καθενας οτι μπορει να ειναι η κολαση και τι ο παραδεισος.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Πίστεψε ότι θες. Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι θα το ψαξεις περισσότερο και μόνος σου.

"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
τι σε κανει να πιστευεις,οτι δεν το εχω ψαξει;
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Το έψαξες δηλ και είδες ότι είναι κατι καλό ας πουμε; Ή τί; Ότι δεν υπαρχει;
"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
οπως σου ειπα πιο πριν.
Ολα ειναι φανταστικες δημιουργιες ανθρωπινων μυαλων.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Καλά, καληνυχτα.
"Άχρι καιρού..."
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Δεν είναι αρχαία πηγή αυτός ο σύνδεσμοςNatasha έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 10:08Δες ξανά τί έγραψα:O I έγραψε: ↑09 Ιούλ 2019, 01:05Μάλλον η ζέστη θα φταίει
Ανάλυση:
Στο υπογραμμισμένο λες: "και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω"
...και ψάχνοντας βλέπω ότι είναι ιδέα του Νίτσε.
Δηλαδή:
Έχεις κάποια πηγή που να επιβεβαιώνει ότι: "κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης" επιβεβαιώνουν αυτό που λες;;
Όταν λέω "πηγή" εννοώ τα αρχαία κείμενα του Ωριγένη και πολύ περισσότερο, των Πατέρων τής Εκκλησίας
αυτό
Ο.Ι.
"Μην το ζησεις. Ακόμα και αν η κόλαση είναι ΠΑΡΟΔΙΚΗ (ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ότι πιστευω στην αιώνια επιστροφή και ΟΤΙ ΠΑΡΟΔΙΚΗ την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι Πατέρες της εκκλησίας, ένας από αυτούς ο Ωριγένης νομίζω), είναι προτιμότερο να μην την βιώσεις. Θα είναι τόσο χαλια η όλη σου υπαρξιακή κατάσταση που δεν θα ξέρεις πώς να γλιτώσεις και να λυτρωθείς."
Γράφω δηλ ότι η κόλαση είναι παροδική και ότι τέτοια την πιστευουν ο Δημοσθένης και κάποιοι απο τους Πατέρες της Εκκλησίας. Όσοι μιλουν για αποκατάσταση των παντων. ΌΧΙ για αιώνια επιστροφή, την οποια πιστευω μόνον εγώ. (είμαι Μητέρα της Εκκλησίας)
Απο μια ιστοσελίδα που βρήκα, δες και αυτό:
Αλλά και στις μέρες μας ένας μεγάλος θεολόγος, ο π. Γ. Φλωρόφσκυ καταγράφει:
«Κόλαση αιώνια δεν μπορεί να υπάρχει, γιατί αυτό θα ήταν ο θρίαμβος του Σατανά!».
απο εδώ:
http://www.diakonima.gr/2014/01/10/%CE% ... %B1%CF%83/

Μα δε τη βλέπουν "παροδική" και σου ξαναϋπογράμμισα την άποψή σου.
Στο σύνδεσμο που έβαλες δε λέει κάτι τέτοιο

Για τέτοιου είδους αποκατάσταση μιλάει και όχι κατάργηση της ανεπιθύμητες κατάστασης κι ας λέει ότι θέλει ο Φλορόφσι και ο κάθε Φλορόφσι..Εισαγωγικά
Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης, το άνθος αυτό της Ορθοδοξίας, ο ποιητής των άρθρων της Β΄ Οικουμενικής Συνόδου, ο φιλόσοφος-Πατέρας της Εκκλησίας, ο συγγραφέας πλήθους θεολογικών έργων, διατύπωσε σε κάποια από τα έργα του, μια θεωρία, αντίβαρο σε εκείνη του αγίου Αυγουστίνου, περί του απόλυτου προορισμού, τη θεωρία της αποκατάστασης των πάντων, η οποία σε γενικές γραμμές μιλάει για την με την πάροδο του μέλλοντος (και άληκτου) αιώνος, καταστροφή κάθε είδους κακού, την εξαφάνιση του Σατανά, την εξαφάνιση κάθε οδύνης, το τέλος της Κόλασης και τελικά την εις το αρχαίον κάλλος αποκατάσταση των πάντων, δικαίων και αδίκων με μια ουσιώδη διαφορά. Οι μεν δίκαιοι θα μετέχουν του θείου φωτός, δηλ. της θ. μακαριότητας, οι δε άδικοι θα μετέχουν του θείου πυρός (“πυρ καταναλίσκον”) αποκλεισμένοι όμως της θ. μακαριότητας και μη δυνάμενοι ποτέ να δουν το πρόσωπο του Θεού.
.....
Η αποκατάσταση των πάντων κατά κανένα τρόπο, δεν συγκρούεται με τη διδασκαλία για την αιώνια κόλαση
Αποσπασματικά αντλώντας, (όπως έκανα κι εγώ στη σελίδα

Η αποκατάσταση δεν έχει να κάνει με την κατάργηση της κολάσεως ή του Παραδείσου, αλλά με την κατάργηση του εδώ κόσμου και των συνθηκών της φθοράς, των αρετών και των κακιών μαζί με τον Διάβολο και την εξουσία του που του έδωσε ο άνθρωπος.
Εμείς αντλούμε από τη διδασκαλία των Πατέρων αλλά κυρίως από τα λόγια του Χριστού μέσα στο Ευαγγέλιο και μ' αυτό συγκρίνουμε αν συμβαδίζουν οι εκάστοτε ερμηνείες που δίνει ο καθένας.

Ο.Ι.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
θα σου ευχομουν το ιδιο,αλλα ειναι μεσημερι ακομα.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ!
Εμένα μ αρέσει ο Φλορόφσκι!

Να σε ρωτήσω κάτι; Μέσα σου βαθειά, θα ήθελες η κολαση για όλους τους αμαρτωλους να κρατάει για πάντα; Ή μόνο για λίγο; Πες ειλικρινά.
"Άχρι καιρού..."
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 18 Απαντήσεις
- 879 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
22 Αύγ 2023, 19:06
-
- 1 Απαντήσεις
- 233 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zelda
10 Ιαν 2024, 12:59
-
- 130 Απαντήσεις
- 3961 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nostalgia
22 Μάιος 2023, 20:29
-
-
Νέα δημοσίευση ερχεται το τελος της Αριστερας;
από southern » 18 Ιαν 2025, 10:52 » σε Διεθνής πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 166 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης
18 Ιαν 2025, 11:06
-