
Σημ
Διαβάζω το Αναφορά στον Γκρέκο του Νίκου Καζαντζάκη
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Golden Age έγραψε: ↑28 Νοέμ 2019, 16:42Εγώ απλά αγωνίζομαι για τη δημοκρατία.NKVD_SMERSH έγραψε: ↑28 Νοέμ 2019, 16:41
Εξωκοινοβουλευτικέ ακροδεξιέ στηρίζεις Μάρτυρες του Ιαχωβά;
Τι τραβαει και αυτος..Ζενίθεδρος έγραψε: ↑03 Σεπ 2020, 21:49Σύμφωνα με τους Ρωμαιοκαθολικους δεν μπορεί. Είναι αναγκασμένος από την ουσία του να είναι καλός.
Για να γίνεις θεός πρέπει να περάσεις από πολλά τέστ. Δεν γίνεται θεός το κάθε παράσιτο ή σκουπίδι. Απαξ και έχεις αλλάξει τη σχέση σου με το περιβάλλον είναι δύσκολο να επιστρέψεις στην περιχαρή άγνοια στην οποία βρισκόσουν. Αυτή είναι η ασφάλεια των άλλων όντων που σε κάνουν θεό.
Άρα , δεν είναι παντοδύναμος ..Ζενίθεδρος έγραψε: ↑03 Σεπ 2020, 21:49Σύμφωνα με τους Ρωμαιοκαθολικους δεν μπορεί. Είναι αναγκασμένος από την ουσία του να είναι καλός.
... Σύμφωνα με τους Ρωμαιοκαθολικους πάντοτε.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑03 Σεπ 2020, 23:21Άρα , δεν είναι παντοδύναμος ..Ζενίθεδρος έγραψε: ↑03 Σεπ 2020, 21:49Σύμφωνα με τους Ρωμαιοκαθολικους δεν μπορεί. Είναι αναγκασμένος από την ουσία του να είναι καλός.
Κατά την Ορθόδοξη διδασκαλία, όπως εκφράζεται από τα γραπτά του ψευδο-Διονυσίου του Αρεοπαγίτου (το «ψεύδο» επειδή το κείμενο αποδίδεται στον εν λόγω Άγιο αλλά δεν είναι γνήσιο) και από τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, το κακό είναι μη ον, δεν υπάρχει. Είναι η ελεύθερη επιλογή των λογικών όντων (δηλαδή των αγγέλων και των ανθρώπων) να ζουν μακριά από τον Θεό ο οποίος είναι «τα πάντα εν πάσι». Άρα, ο Θεός ο οποίος είναι τα πάντα εν πάσι δεν έχει καμία σχέση με την δράση στον χώρο του μη όντος, είναι ξένος από αυτόν, δεν είναι θέμα αν μπορεί ή όχι.
Δεν είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρων ο Θεός ;Planis έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 19:25Κατά την Ορθόδοξη διδασκαλία, όπως εκφράζεται από τα γραπτά του ψευδο-Διονυσίου του Αρεοπαγίτου (το «ψεύδο» επειδή το κείμενο αποδίδεται στον εν λόγω Άγιο αλλά δεν είναι γνήσιο) και από τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, το κακό είναι μη ον, δεν υπάρχει. Είναι η ελεύθερη επιλογή των λογικών όντων (δηλαδή των αγγέλων και των ανθρώπων) να ζουν μακριά από τον Θεό ο οποίος είναι «τα πάντα εν πάσι». Άρα, ο Θεός ο οποίος είναι τα πάντα εν πάσι δεν έχει καμία σχέση με την δράση στον χώρο του μη όντος, είναι ξένος από αυτόν, δεν είναι θέμα αν μπορεί ή όχι.
Φυσικά και είναι πανταχού παρών και τά πάντα πληρών. Τί σχέση όμως μπορεί να έχει η αλήθεια με το ψέμα; Για να δώσω μία εικόνα, ένας αξιωματικός του στρατού τί σχέση μπορεί να έχει με κάποιον ο οποίος απλώς φόρεσε τη στρατιωτική στολή και πήγε στις απόκριες; Τί σχέση μπορεί να έχει ένας πραγματικός άνθρωπος με ένα σκιάχτρο στους αγρούς; Το ψεύδος δεν υπάρχει, άρα ο Θεός δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με αυτό.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 20:45Δεν είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρων ο Θεός ;Planis έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 19:25Κατά την Ορθόδοξη διδασκαλία, όπως εκφράζεται από τα γραπτά του ψευδο-Διονυσίου του Αρεοπαγίτου (το «ψεύδο» επειδή το κείμενο αποδίδεται στον εν λόγω Άγιο αλλά δεν είναι γνήσιο) και από τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, το κακό είναι μη ον, δεν υπάρχει. Είναι η ελεύθερη επιλογή των λογικών όντων (δηλαδή των αγγέλων και των ανθρώπων) να ζουν μακριά από τον Θεό ο οποίος είναι «τα πάντα εν πάσι». Άρα, ο Θεός ο οποίος είναι τα πάντα εν πάσι δεν έχει καμία σχέση με την δράση στον χώρο του μη όντος, είναι ξένος από αυτόν, δεν είναι θέμα αν μπορεί ή όχι.
..εαν ειναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ τοτε εχει σχεση και με το ψψεμμα και το κακο , για τα οποια ως ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ εχει σχεση και με την υπαρξηPlanis έγραψε: ↑10 Σεπ 2020, 11:53Φυσικά και είναι πανταχού παρών και τά πάντα πληρών. Τί σχέση όμως μπορεί να έχει η αλήθεια με το ψέμα; Για να δώσω μία εικόνα, ένας αξιωματικός του στρατού τί σχέση μπορεί να έχει με κάποιον ο οποίος απλώς φόρεσε τη στρατιωτική στολή και πήγε στις απόκριες; Τί σχέση μπορεί να έχει ένας πραγματικός άνθρωπος με ένα σκιάχτρο στους αγρούς; Το ψεύδος δεν υπάρχει, άρα ο Θεός δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με αυτό.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 20:45Δεν είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρων ο Θεός ;Planis έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 19:25
Κατά την Ορθόδοξη διδασκαλία, όπως εκφράζεται από τα γραπτά του ψευδο-Διονυσίου του Αρεοπαγίτου (το «ψεύδο» επειδή το κείμενο αποδίδεται στον εν λόγω Άγιο αλλά δεν είναι γνήσιο) και από τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, το κακό είναι μη ον, δεν υπάρχει. Είναι η ελεύθερη επιλογή των λογικών όντων (δηλαδή των αγγέλων και των ανθρώπων) να ζουν μακριά από τον Θεό ο οποίος είναι «τα πάντα εν πάσι». Άρα, ο Θεός ο οποίος είναι τα πάντα εν πάσι δεν έχει καμία σχέση με την δράση στον χώρο του μη όντος, είναι ξένος από αυτόν, δεν είναι θέμα αν μπορεί ή όχι.