Δημόσιες σχέσεις με τους παπάδες είναιΓΑΛΗ έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:49Αυτά που γράφεις, είναι τρόπον τινά φιλοχριστιανικές απόψεις.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑06 Μάιος 2024, 12:28Και τώρα σας αφήνω, πάω στην εκκλησία της περιοχής για να πιω τσίπουρα με τους παπάδες της περιοχής λόγω της εορτής του Αγίου Γεωργιου σήμερα
Το ότι έχω αντιχριστιανικες απόψεις αυτό δεν με εμποδίζει το να έχω καλές δημόσιες σχέσεις με τους παπάδες και την εκκλησία
Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27187
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Nandros έγραψε: ↑06 Μάιος 2024, 15:54Για το πιο σοβαρό θέμα, θεϊκό σχέδιο, δεν είχε επιλογή = ελεύθερη βούληση, μούγκα στην στρούγκα ταλιμπανάκο. :Otto Weininger έγραψε: ↑06 Μάιος 2024, 15:31Παπάρια.
Δε σε βλέπω καλά. Αν είσαι καλό παιδί και δε λες άλλο μαλακίες θα σου δώσω ένα Pentecostal coin μπας και την σκαπουλαρεις.
:
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- lonelyrider
- Δημοσιεύσεις: 3771
- Εγγραφή: 28 Ιούλ 2018, 00:12
- Phorum.gr user: lonelyrider
- Τοποθεσία: Τόπος ζώντων
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Κατι τετοιες μπουρδες που γραφεις, λενε και καποιοι επιστημονες περι δηθεν "παραλληλων συμπαντων". Οτι δηλαδη αν εγω σ ενα φαναρι στριβω δεξια, σ ενα αλλο παραλληλο συμπαν παω αριστερα, σ ενα αλλο παω ευθεια κ.ο.κ. Σοβαροι ανθρωποι μορφωμενοι σπαταλανε την ευφυια τους σε ανοησιες.hellegennes έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 02:22Αυτές είναι αμπελοφιλοσοφικές δικαιολογίες χωρίς ουσία. Όταν δεν ξέρεις τι να απαντήσεις αρχίζεις τα "δεν γίνεται να το κατανοήσεις", όπως κάθε χριστιανός.lonelyrider έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 02:12Αν φιλε εξεταζεις ενα μεταφυσικο φαινομενο με ανθρωπινη λογικη ειναι λογικο να οδηγηθεις στο παραπανω εσφαλμενο συμπερασμα.hellegennes έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 01:57Καθόλου, είναι εξαιρετικά απλό αυτό που είπα: αν κάποιος γνωρίζει κάτι που θα συμβεί, αυτό το κάτι είναι προκαθορισμένο. Αυτό σημαίνει ντετερμινισμός και είναι ασύμβατο με την ελεύθερη επιλογή, γιατί ελεύθερη επιλογή σημαίνει εξ ορισμού πάνω από ένα πιθανά μέλλοντα και άρα μη ντετερμινιστική εξέλιξη.
Ο Θεος βρισκεται εξω και περα και ταυτοχρονα μεσα και παντου στον χωροχρονο.
Το συμπέρασμά μου δεν είναι εσφαλμένο, είναι τελείως γραμμικό και προκύπτει αβίαστα. Δυνατότητα επιλογής σημαίνει πολλαπλά δυνατά μέλλοντα και άρα κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το μέλλον γιατί εμείς είμαστε αυτοί που θα το επιλέξουμε (αν έχουμε στ' αλήθεια ελεύθερη βούληση). Αν κάποιος γνωρίζει τι θα συμβεί και όχι απλώς υπολογίζει πιθανότητες (τέτοιο πράγμα μπορεί να κάνει ο καθένας μας σε ποικίλους βαθμούς), τότε υπάρχει μόνο ένα δυνατό μέλλον και ένα μόνο δυνατό μέλλον συνεπάγεται απουσία επιλογής.
Στο εξηγησα και πιο απλα δεν μπορω να στο εξηγησω. Η επιλογη ειναι του ανθρωπου. Η προγνωση αυτης της επιλογης εκ του Θεου δεν επηρεαζει την ληψη της συγκεκριμενης επιλογης απο τον ανθρωπο.
"Οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός, οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου." (Αποκάλυψη 3,15-16)
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Μα ΤΙ λες;sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:33Εφ' όσον ο Πιλάτος δεν πίστευε, δεν τον ενδιέφερε η προφητεία. Επομένως ήταν ελεύθερος να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Εκεί πάει η ελευθερία της βούλησης, στη απόφαση που θα πάρεις. Δεν αισθανόταν καμμία δυσφορία να αθωώσει το Χριστό, ότι πιθανόν θα τιμωρηθεί επειδή θα εναντιωνόταν στο θέλημα του Θεού.Λοξίας έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:39Διάβασε τι λέει και ο hellegennes στην απάντησή του προς εμένα, με την οποία και συμφωνώ.
Αν ο Πιλάτος επέλεγε αθώωση, θα κινδύνευε το σχέδιο του Θεού. Οπότε, κάποιος άλλος σε λίγες ημέρες (ή και την επόμενη), θα κατεδίκαζε τον Χριστό σε θάνατο. Αλλά ο Χριστός είχε προείπει πως και πότε θα σταυρωθεί και είχε περιγράψει με λεπτομέρειες την διαδικασία. Αυτά γράφονται στα ευαγγέλια.
Συνεπώς, αν δεν τον κατεδίκαζε ο Πιλάτος, η πρόβλεψη του Χριστού θα έβγαινε λανθασμένη...γίνεται αυτό;
Επομένως Όχι. Ο Πιλάτος δεν είχε άλλη επιλογή. Μπορεί να νόμιζε ότι είχε, αλλά δεν είχε.
Έτσι το βλέπω εγώ.
ΤΙ δουλειά έχει το πως αισθανόταν ο Πιλάτος; Ο Πιλάτος δεν είχε την παραμικρή ιδέα για τον Χριστό, για το κήρυγμά του, για τις ιδέες του και για την όποια προφητεία είχε πει ο Χριστός. Δεν είχε την παραμικρή ιδέα κόλαση και παράδεισο, για θεϊκές τιμωρίες και για το όποιο πλάνο του Θεού.
Επομένως, τι εντελώς άκυρα επιχειρήματα είναι αυτά;
Απλώς, ο Πιλάτος δεν μπορούσε να επιλέξει την αθώωση του Χριστού, διότι θα έβγαινε ο Χριστός ανακόλουθος στις προβλέψεις που είχε κάνει και στην πλήρη περιγραφή της δίωξής του και του σταυρικού θανάτου του.
Αυτό, μπορείς να το καταλάβεις;
Όλα τα άλλα, είναι να' χαμε να λέγαμε...
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Διότι αν δεν γνωρίσω "κάτι", αν δεν μάθω όσα ποιο πολλά γίνεται, τότε πως θα μιλήσω και θα καταλάβω αυτό το "κάτι";sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:36Βλέπεις το χρονικό πρόβλημα με το ανθρώπινο μάτι. Μάλλον δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου.Λοξίας έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:39Με την λέξη "άχρονος", εννοούμε, εγώ τουλάχιστον, πως ο Θεός είναι έξω από τον χωροχρόνο του ανθρώπου. Δεν δεσμεύεται από τον χρόνο (ή τον χώρο).
Φαντάσου την Δημιουργία σαν έναν τεράστιο πίνακα που άκρη αριστερά είνα η αρχή του Σύμπαντος και προς τα δεξιά εξελλίσσεται όλη η Δημιουργία.
Ο Θεός βλέπει όλο τον πίνακα, από το άκρο αριστερά μέχρι το άκρο δεξιά. Ο άνθρωπος, ανά πάσα στιγμή, από τον τεράστιο πίνακα βλέπει ένα μικρό παράθυρο που αντιστοιχεί στην εκάστοτε χρονική στιγμή του.
Αν δεν υπάρχει τέλος στην Δημιουργία, σημαίνει ότι είναι άγνωστο στον θεό. Και κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπει το δόγμα της Παντογνωσίας.
Υ.Γ.
Προσπαθώ να προσεγγίσω (και να καταλάβω) τις διάφορες θεολογικές αναλύσεις με την λογική, αποφεύγοντας τους μεταφυσικούς σκοπέλους.
Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο με φέρνει πιο κοντά στον χριστιανικό θεό ή σε κάποιον άλλον.
Εσύ το βλέπεις με "θεϊκό" μάτι; ή με κάποιο άλλο μάτι;
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου, εσύ πως εκφέρεις γνώμη ότι δεν υπάρχει αρχή και τέλος;
Μήπως εννοούσες ότι δεν μπορώ να την αντιληφθώ εγώ αλλά εσύ την παίζεις στα δάχτυλα;
Αλλά και φιλοσοφικά αν το θέλεις σε ένα σύστημα όπου δεν υπάρχει χρόνος (άχρονο) δεν μπορεί να ορίσεις αρχή και τέλος, ούτε δεξιά και αριστερά.
Το δεξιά και αριστερά, είναι ζήτημα χώρου, όχι χρόνου. Τώρα αν μιλάς για τον δικό μας τετραδιάστατο χωροχρόνο, θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και τις άλλες διαστάσεις που δέχεται η επιστήμη. Και τότε πες μου αν υπάρχει σε αυτές τις άλλες χωροχρονικές συντεταγμένες, αρχή και τέλος.
Στο υστερόγραφο υπάρχει ένα ερώτημα: γιατί κάνεις αυτό που κάνεις, τι λόγο έχεις;
Εσύ δέχεσαι την όποια θεωρία ή την όποια θρησκεία, έτσι..."αβλεπής" που λέμε και στο χωριό;
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16735
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
φξδΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:35Εσύ δέχεσαι την όποια θεωρία ή την όποια θρησκεία, έτσι..."αβλεπής" που λέμε και στο χωριό;SpoilerShowΔιότι αν δεν γνωρίσω "κάτι", αν δεν μάθω όσα ποιο πολλά γίνεται, τότε πως θα μιλήσω και θα καταλάβω αυτό το "κάτι";sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:36Βλέπεις το χρονικό πρόβλημα με το ανθρώπινο μάτι. Μάλλον δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου.Λοξίας έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:39Με την λέξη "άχρονος", εννοούμε, εγώ τουλάχιστον, πως ο Θεός είναι έξω από τον χωροχρόνο του ανθρώπου. Δεν δεσμεύεται από τον χρόνο (ή τον χώρο).
Φαντάσου την Δημιουργία σαν έναν τεράστιο πίνακα που άκρη αριστερά είνα η αρχή του Σύμπαντος και προς τα δεξιά εξελλίσσεται όλη η Δημιουργία.
Ο Θεός βλέπει όλο τον πίνακα, από το άκρο αριστερά μέχρι το άκρο δεξιά. Ο άνθρωπος, ανά πάσα στιγμή, από τον τεράστιο πίνακα βλέπει ένα μικρό παράθυρο που αντιστοιχεί στην εκάστοτε χρονική στιγμή του.
Αν δεν υπάρχει τέλος στην Δημιουργία, σημαίνει ότι είναι άγνωστο στον θεό. Και κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπει το δόγμα της Παντογνωσίας.
Υ.Γ.
Προσπαθώ να προσεγγίσω (και να καταλάβω) τις διάφορες θεολογικές αναλύσεις με την λογική, αποφεύγοντας τους μεταφυσικούς σκοπέλους.
Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο με φέρνει πιο κοντά στον χριστιανικό θεό ή σε κάποιον άλλον.
Εσύ το βλέπεις με "θεϊκό" μάτι; ή με κάποιο άλλο μάτι;
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου, εσύ πως εκφέρεις γνώμη ότι δεν υπάρχει αρχή και τέλος;
Μήπως εννοούσες ότι δεν μπορώ να την αντιληφθώ εγώ αλλά εσύ την παίζεις στα δάχτυλα;
Αλλά και φιλοσοφικά αν το θέλεις σε ένα σύστημα όπου δεν υπάρχει χρόνος (άχρονο) δεν μπορεί να ορίσεις αρχή και τέλος, ούτε δεξιά και αριστερά.
Το δεξιά και αριστερά, είναι ζήτημα χώρου, όχι χρόνου. Τώρα αν μιλάς για τον δικό μας τετραδιάστατο χωροχρόνο, θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και τις άλλες διαστάσεις που δέχεται η επιστήμη. Και τότε πες μου αν υπάρχει σε αυτές τις άλλες χωροχρονικές συντεταγμένες, αρχή και τέλος.
Στο υστερόγραφο υπάρχει ένα ερώτημα: γιατί κάνεις αυτό που κάνεις, τι λόγο έχεις;
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Και οι δύο κάνουμε λάθος...το σωστό (επίρρημα) είναι αβλεπτί (όπως άλλα επιρρήματα, ανωμοτί, ασκαρδαμυκτί, ασυζητητί, ατιμωρητί κ.α.).taxalata xalasa έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 22:02φξδΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:35Εσύ δέχεσαι την όποια θεωρία ή την όποια θρησκεία, έτσι..."αβλεπής" που λέμε και στο χωριό;SpoilerShowΔιότι αν δεν γνωρίσω "κάτι", αν δεν μάθω όσα ποιο πολλά γίνεται, τότε πως θα μιλήσω και θα καταλάβω αυτό το "κάτι";sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:36
Βλέπεις το χρονικό πρόβλημα με το ανθρώπινο μάτι. Μάλλον δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου.
Εσύ το βλέπεις με "θεϊκό" μάτι; ή με κάποιο άλλο μάτι;
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου, εσύ πως εκφέρεις γνώμη ότι δεν υπάρχει αρχή και τέλος;
Μήπως εννοούσες ότι δεν μπορώ να την αντιληφθώ εγώ αλλά εσύ την παίζεις στα δάχτυλα;
Αλλά και φιλοσοφικά αν το θέλεις σε ένα σύστημα όπου δεν υπάρχει χρόνος (άχρονο) δεν μπορεί να ορίσεις αρχή και τέλος, ούτε δεξιά και αριστερά.
Το δεξιά και αριστερά, είναι ζήτημα χώρου, όχι χρόνου. Τώρα αν μιλάς για τον δικό μας τετραδιάστατο χωροχρόνο, θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και τις άλλες διαστάσεις που δέχεται η επιστήμη. Και τότε πες μου αν υπάρχει σε αυτές τις άλλες χωροχρονικές συντεταγμένες, αρχή και τέλος.
Στο υστερόγραφο υπάρχει ένα ερώτημα: γιατί κάνεις αυτό που κάνεις, τι λόγο έχεις;
Αλλά εμείς οι χρόνιοι ποκαδόροι , το λέμε χαρτοπαικτικώς αβλεπής.
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Πώς δςν ήξερε, τόσοι και τόσοι είχαν πιστέψει.Λοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:25Μα ΤΙ λες;sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:33Εφ' όσον ο Πιλάτος δεν πίστευε, δεν τον ενδιέφερε η προφητεία. Επομένως ήταν ελεύθερος να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Εκεί πάει η ελευθερία της βούλησης, στη απόφαση που θα πάρεις. Δεν αισθανόταν καμμία δυσφορία να αθωώσει το Χριστό, ότι πιθανόν θα τιμωρηθεί επειδή θα εναντιωνόταν στο θέλημα του Θεού.Λοξίας έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:39Διάβασε τι λέει και ο hellegennes στην απάντησή του προς εμένα, με την οποία και συμφωνώ.
Αν ο Πιλάτος επέλεγε αθώωση, θα κινδύνευε το σχέδιο του Θεού. Οπότε, κάποιος άλλος σε λίγες ημέρες (ή και την επόμενη), θα κατεδίκαζε τον Χριστό σε θάνατο. Αλλά ο Χριστός είχε προείπει πως και πότε θα σταυρωθεί και είχε περιγράψει με λεπτομέρειες την διαδικασία. Αυτά γράφονται στα ευαγγέλια.
Συνεπώς, αν δεν τον κατεδίκαζε ο Πιλάτος, η πρόβλεψη του Χριστού θα έβγαινε λανθασμένη...γίνεται αυτό;
Επομένως Όχι. Ο Πιλάτος δεν είχε άλλη επιλογή. Μπορεί να νόμιζε ότι είχε, αλλά δεν είχε.
Έτσι το βλέπω εγώ.
ΤΙ δουλειά έχει το πως αισθανόταν ο Πιλάτος; Ο Πιλάτος δεν είχε την παραμικρή ιδέα για τον Χριστό, για το κήρυγμά του, για τις ιδέες του και για την όποια προφητεία είχε πει ο Χριστός. Δεν είχε την παραμικρή ιδέα κόλαση και παράδεισο, για θεϊκές τιμωρίες και για το όποιο πλάνο του Θεού.
Επομένως, τι εντελώς άκυρα επιχειρήματα είναι αυτά;
Απλώς, ο Πιλάτος δεν μπορούσε να επιλέξει την αθώωση του Χριστού, διότι θα έβγαινε ο Χριστός ανακόλουθος στις προβλέψεις που είχε κάνει και στην πλήρη περιγραφή της δίωξής του και του σταυρικού θανάτου του.
Αυτό, μπορείς να το καταλάβεις;
Όλα τα άλλα, είναι να' χαμε να λέγαμε...
Είναι συναίσθημα η πίστη, δεν έχει να κάνει με "αβλεπής".Λοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:35Διότι αν δεν γνωρίσω "κάτι", αν δεν μάθω όσα ποιο πολλά γίνεται, τότε πως θα μιλήσω και θα καταλάβω αυτό το "κάτι";sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:36Βλέπεις το χρονικό πρόβλημα με το ανθρώπινο μάτι. Μάλλον δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου.Λοξίας έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 18:39Με την λέξη "άχρονος", εννοούμε, εγώ τουλάχιστον, πως ο Θεός είναι έξω από τον χωροχρόνο του ανθρώπου. Δεν δεσμεύεται από τον χρόνο (ή τον χώρο).
Φαντάσου την Δημιουργία σαν έναν τεράστιο πίνακα που άκρη αριστερά είνα η αρχή του Σύμπαντος και προς τα δεξιά εξελλίσσεται όλη η Δημιουργία.
Ο Θεός βλέπει όλο τον πίνακα, από το άκρο αριστερά μέχρι το άκρο δεξιά. Ο άνθρωπος, ανά πάσα στιγμή, από τον τεράστιο πίνακα βλέπει ένα μικρό παράθυρο που αντιστοιχεί στην εκάστοτε χρονική στιγμή του.
Αν δεν υπάρχει τέλος στην Δημιουργία, σημαίνει ότι είναι άγνωστο στον θεό. Και κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπει το δόγμα της Παντογνωσίας.
Υ.Γ.
Προσπαθώ να προσεγγίσω (και να καταλάβω) τις διάφορες θεολογικές αναλύσεις με την λογική, αποφεύγοντας τους μεταφυσικούς σκοπέλους.
Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο με φέρνει πιο κοντά στον χριστιανικό θεό ή σε κάποιον άλλον.
Εσύ το βλέπεις με "θεϊκό" μάτι; ή με κάποιο άλλο μάτι;
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου, εσύ πως εκφέρεις γνώμη ότι δεν υπάρχει αρχή και τέλος;
Μήπως εννοούσες ότι δεν μπορώ να την αντιληφθώ εγώ αλλά εσύ την παίζεις στα δάχτυλα;
Αλλά και φιλοσοφικά αν το θέλεις σε ένα σύστημα όπου δεν υπάρχει χρόνος (άχρονο) δεν μπορεί να ορίσεις αρχή και τέλος, ούτε δεξιά και αριστερά.
Το δεξιά και αριστερά, είναι ζήτημα χώρου, όχι χρόνου. Τώρα αν μιλάς για τον δικό μας τετραδιάστατο χωροχρόνο, θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και τις άλλες διαστάσεις που δέχεται η επιστήμη. Και τότε πες μου αν υπάρχει σε αυτές τις άλλες χωροχρονικές συντεταγμένες, αρχή και τέλος.
Στο υστερόγραφο υπάρχει ένα ερώτημα: γιατί κάνεις αυτό που κάνεις, τι λόγο έχεις;
Εσύ δέχεσαι την όποια θεωρία ή την όποια θρησκεία, έτσι..."αβλεπής" που λέμε και στο χωριό;
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40845
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Δεν εξήγησες τίποτα. Αυτό που λες είναι μια πρόταση που δεν βγάζει κανένα νόημα και εξήγησα πολύ αναλυτικά γιατί.lonelyrider έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 17:02Κατι τετοιες μπουρδες που γραφεις, λενε και καποιοι επιστημονες περι δηθεν "παραλληλων συμπαντων". Οτι δηλαδη αν εγω σ ενα φαναρι στριβω δεξια, σ ενα αλλο παραλληλο συμπαν παω αριστερα, σ ενα αλλο παω ευθεια κ.ο.κ. Σοβαροι ανθρωποι μορφωμενοι σπαταλανε την ευφυια τους σε ανοησιες.hellegennes έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 02:22Αυτές είναι αμπελοφιλοσοφικές δικαιολογίες χωρίς ουσία. Όταν δεν ξέρεις τι να απαντήσεις αρχίζεις τα "δεν γίνεται να το κατανοήσεις", όπως κάθε χριστιανός.lonelyrider έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 02:12
Αν φιλε εξεταζεις ενα μεταφυσικο φαινομενο με ανθρωπινη λογικη ειναι λογικο να οδηγηθεις στο παραπανω εσφαλμενο συμπερασμα.
Ο Θεος βρισκεται εξω και περα και ταυτοχρονα μεσα και παντου στον χωροχρονο.
Το συμπέρασμά μου δεν είναι εσφαλμένο, είναι τελείως γραμμικό και προκύπτει αβίαστα. Δυνατότητα επιλογής σημαίνει πολλαπλά δυνατά μέλλοντα και άρα κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το μέλλον γιατί εμείς είμαστε αυτοί που θα το επιλέξουμε (αν έχουμε στ' αλήθεια ελεύθερη βούληση). Αν κάποιος γνωρίζει τι θα συμβεί και όχι απλώς υπολογίζει πιθανότητες (τέτοιο πράγμα μπορεί να κάνει ο καθένας μας σε ποικίλους βαθμούς), τότε υπάρχει μόνο ένα δυνατό μέλλον και ένα μόνο δυνατό μέλλον συνεπάγεται απουσία επιλογής.
Στο εξηγησα και πιο απλα δεν μπορω να στο εξηγησω. Η επιλογη ειναι του ανθρωπου. Η προγνωση αυτης της επιλογης εκ του Θεου δεν επηρεαζει την ληψη της συγκεκριμενης επιλογης απο τον ανθρωπο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Εντάξει, κατάλαβα...τα επιχειρήματά σου είναι ακατανίκητα...sharp έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 22:21Πώς δςν ήξερε, τόσοι και τόσοι είχαν πιστέψει.SpoilerShowΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:25Μα ΤΙ λες;sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:33
Εφ' όσον ο Πιλάτος δεν πίστευε, δεν τον ενδιέφερε η προφητεία. Επομένως ήταν ελεύθερος να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Εκεί πάει η ελευθερία της βούλησης, στη απόφαση που θα πάρεις. Δεν αισθανόταν καμμία δυσφορία να αθωώσει το Χριστό, ότι πιθανόν θα τιμωρηθεί επειδή θα εναντιωνόταν στο θέλημα του Θεού.
ΤΙ δουλειά έχει το πως αισθανόταν ο Πιλάτος; Ο Πιλάτος δεν είχε την παραμικρή ιδέα για τον Χριστό, για το κήρυγμά του, για τις ιδέες του και για την όποια προφητεία είχε πει ο Χριστός. Δεν είχε την παραμικρή ιδέα κόλαση και παράδεισο, για θεϊκές τιμωρίες και για το όποιο πλάνο του Θεού.
Επομένως, τι εντελώς άκυρα επιχειρήματα είναι αυτά;
Απλώς, ο Πιλάτος δεν μπορούσε να επιλέξει την αθώωση του Χριστού, διότι θα έβγαινε ο Χριστός ανακόλουθος στις προβλέψεις που είχε κάνει και στην πλήρη περιγραφή της δίωξής του και του σταυρικού θανάτου του.
Αυτό, μπορείς να το καταλάβεις;
Όλα τα άλλα, είναι να' χαμε να λέγαμε...Είναι συναίσθημα η πίστη, δεν έχει να κάνει με "αβλεπής".SpoilerShowΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:35Διότι αν δεν γνωρίσω "κάτι", αν δεν μάθω όσα ποιο πολλά γίνεται, τότε πως θα μιλήσω και θα καταλάβω αυτό το "κάτι";sharp έγραψε: ↑07 Μάιος 2024, 23:36
Βλέπεις το χρονικό πρόβλημα με το ανθρώπινο μάτι. Μάλλον δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου.
Εσύ το βλέπεις με "θεϊκό" μάτι; ή με κάποιο άλλο μάτι;
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την έννοια του άχρονου, εσύ πως εκφέρεις γνώμη ότι δεν υπάρχει αρχή και τέλος;
Μήπως εννοούσες ότι δεν μπορώ να την αντιληφθώ εγώ αλλά εσύ την παίζεις στα δάχτυλα;
Αλλά και φιλοσοφικά αν το θέλεις σε ένα σύστημα όπου δεν υπάρχει χρόνος (άχρονο) δεν μπορεί να ορίσεις αρχή και τέλος, ούτε δεξιά και αριστερά.
Το δεξιά και αριστερά, είναι ζήτημα χώρου, όχι χρόνου. Τώρα αν μιλάς για τον δικό μας τετραδιάστατο χωροχρόνο, θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και τις άλλες διαστάσεις που δέχεται η επιστήμη. Και τότε πες μου αν υπάρχει σε αυτές τις άλλες χωροχρονικές συντεταγμένες, αρχή και τέλος.
Στο υστερόγραφο υπάρχει ένα ερώτημα: γιατί κάνεις αυτό που κάνεις, τι λόγο έχεις;
Εσύ δέχεσαι την όποια θεωρία ή την όποια θρησκεία, έτσι..."αβλεπής" που λέμε και στο χωριό;
...ειδικά αυτά που με αποστόμωσες στα όσα έγραψα με κόκκινη γραμματοσειρά.
Τα λέμε σε κάνα άλλο νήμα...
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Τι σε παραξενεύει; Σαν πρώην ναυτικός, ίσως αναγνωρίζεις τι προσφέρει. Μπορεί η πόρτα στον Παράδεισο να μην είναι τόσο μακριά από όσο φανταζόμαστε. Αλλά και για σένα, που λες χωρίς δεύτερη σκέψη αυτό που αισθάνεσαι. Ουαί κι αλλοίμονο στους ψεύτες και στους υποκριτές!Nandros έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 16:26[img]https://i.postimg.cc/rwmqrmGR/4382 ... .jpg[/img]Nandros έγραψε: ↑06 Μάιος 2024, 15:54Για το πιο σοβαρό θέμα, θεϊκό σχέδιο, δεν είχε επιλογή = ελεύθερη βούληση, μούγκα στην στρούγκα ταλιμπανάκο. :Otto Weininger έγραψε: ↑06 Μάιος 2024, 15:31
Παπάρια.
Δε σε βλέπω καλά. Αν είσαι καλό παιδί και δε λες άλλο μαλακίες θα σου δώσω ένα Pentecostal coin μπας και την σκαπουλαρεις.
:
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Δεν είχα την πρόθεση να σε αποστομώσω. Γιατί άλλωστε, σε δικαστήριο βρισκόμαστε;Λοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 22:42Εντάξει, κατάλαβα...τα επιχειρήματά σου είναι ακατανίκητα...sharp έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 22:21Πώς δςν ήξερε, τόσοι και τόσοι είχαν πιστέψει.SpoilerShowΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 18:25
Μα ΤΙ λες;
ΤΙ δουλειά έχει το πως αισθανόταν ο Πιλάτος; Ο Πιλάτος δεν είχε την παραμικρή ιδέα για τον Χριστό, για το κήρυγμά του, για τις ιδέες του και για την όποια προφητεία είχε πει ο Χριστός. Δεν είχε την παραμικρή ιδέα κόλαση και παράδεισο, για θεϊκές τιμωρίες και για το όποιο πλάνο του Θεού.
Επομένως, τι εντελώς άκυρα επιχειρήματα είναι αυτά;
Απλώς, ο Πιλάτος δεν μπορούσε να επιλέξει την αθώωση του Χριστού, διότι θα έβγαινε ο Χριστός ανακόλουθος στις προβλέψεις που είχε κάνει και στην πλήρη περιγραφή της δίωξής του και του σταυρικού θανάτου του.
Αυτό, μπορείς να το καταλάβεις;
Όλα τα άλλα, είναι να' χαμε να λέγαμε...
Είναι συναίσθημα η πίστη, δεν έχει να κάνει με "αβλεπής".
...ειδικά αυτά που με αποστόμωσες στα όσα έγραψα με κόκκινη γραμματοσειρά.
Τα λέμε σε κάνα άλλο νήμα...
Εκείνο που ήθελα να πως είναι ότι ενδιαφέρεσαι για το θέμα, τίποτε περισσότερο.
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Γιατί προσπαθούν οι άνθρωποι να καταλάβουν; Ο Χριστός το είπε ξεκάθαρα, ανοίξτε την καρδιά σας.
Οι πιο κοντικοί από τους μαθητές του ήσαν ψαράδες.
Ο πιο διανοούμενος ήταν ο Ιούδας που τον πρόδωσε.
Τον πρόδωσε επειδή δεν μπορούσε να καταλάβει. Επειδή ήθελε να πείσει τους Εβραίους με τα λόγια.
Οι πιο κοντικοί από τους μαθητές του ήσαν ψαράδες.
Ο πιο διανοούμενος ήταν ο Ιούδας που τον πρόδωσε.
Τον πρόδωσε επειδή δεν μπορούσε να καταλάβει. Επειδή ήθελε να πείσει τους Εβραίους με τα λόγια.
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16735
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
αβλεπήςΛοξίας έγραψε: ↑08 Μάιος 2024, 22:19Και οι δύο κάνουμε λάθος...το σωστό (επίρρημα) είναι αβλεπτί (όπως άλλα επιρρήματα, ανωμοτί, ασκαρδαμυκτί, ασυζητητί, ατιμωρητί κ.α.).
Αλλά εμείς οι χρόνιοι ποκαδόροι , το λέμε χαρτοπαικτικώς αβλεπής.
1. μηδαμινός, τιποτένιος, ανάξιος ακόμα και να τον κοιτάξεις
2. που κάνει συχνά λάθη, αβλεψίες επειδή δεν προσέχει
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
- Στύξ
- Δημοσιεύσεις: 907
- Εγγραφή: 27 Μαρ 2024, 16:59
- Phorum.gr user: Πάλαι ποτέ Στύγιος
- Τοποθεσία: Ζαχαρίας
Re: Ο Πόντιος Πιλάτος ως πολιτικός
Ρε ΓΤΠΚ είστε και οι δύο , επειδή αντιγράφετε μλκισμένα ο ένας απ 'τον άλλονtaxalata xalasa έγραψε: ↑09 Μάιος 2024, 02:19αβλεπής
1. μηδαμινός, τιποτένιος, ανάξιος ακόμα και να τον κοιτάξεις
2. που κάνει συχνά λάθη, αβλεψίες επειδή δεν προσέχει
Ποινικό αδίκημα οι προπηλακισμοί σε βάρος εκπαιδευτικών.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Σε ποια γλώσσα συνομίλησαν ο Ιησούς και ο Πόντιος Πιλάτος;
από Jimmy81 » 10 Απρ 2023, 10:26 » σε Θρησκειολογία - 57 Απαντήσεις
- 1770 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αλιόσα
12 Απρ 2023, 14:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Σπουδαιότερος Έλληνας πολιτικός
από enaon » 25 Απρ 2024, 14:46 » σε Εσωτερική Πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 100 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
25 Απρ 2024, 15:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ο πολιτικός κύκλος του Πολυβίου.
από Εκτωρ » 21 Μαρ 2023, 02:51 » σε Φιλοσοφία πολιτικής - 1 Απαντήσεις
- 370 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
21 Μαρ 2023, 03:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ο Δ.Κουτσούμπας ΚΚΕ ο πιο δημοφιλής πολιτικός αρχηγός !
από Frappezitis » 21 Μαρ 2024, 22:36 » σε Εσωτερική Πολιτική - 12 Απαντήσεις
- 227 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
27 Μαρ 2024, 19:24
-