Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
------------------------------------
Στον Βουδισμό, η έννοια του Niraya (στην Πάλι γλώσσα) ή Naraka (στα Σανσκριτικά) αναφέρεται σε έναν τύπο κόλασης ή διαστάσεων βασάνων.
Δεν συνδέεται άμεσα με κάποιον συγκεκριμένο Βούδα, καθώς οι Βούδες δεν κατοικούν σε τέτοια πεδία,
αλλά προσπαθούν να βοηθήσουν όλα τα όντα να απελευθερωθούν από τον κύκλο της Samsara (κύκλος της γέννησης και του θανάτου)
που περιλαμβάνει και τα βασανιστικά πεδία όπως το Niraya.
Ωστόσο, υπάρχει η πίστη ότι ορισμένοι Βοdhisattvas ή Βούδες, όπως ο Kṣitigarbha, επισκέπτονται τα πεδία της κόλασης για να ανακουφίσουν
τα βασανισμένα όντα και να τα καθοδηγήσουν προς την σωτηρία.
Ο Kṣitigarbha θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός στην κινεζική και ιαπωνική βουδιστική παράδοση για τον ρόλο του ως σωτήρας των ψυχών από τα βάσανα.
Ο Kṣitigarbha είναι μια σημαντική μορφή στον Βουδισμό, γνωστός ως ένας Bodhisattva που έχει δεσμευτεί να βοηθά τα όντα που υποφέρουν,
ιδιαίτερα αυτά που βρίσκονται στα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka).
Το όνομά του μπορεί να μεταφραστεί ως "Θησαυρός της Γης" ή "Μήτρα της Γης", υποδηλώνοντας τη βαθιά του σύνδεση με τη συμπόνια και την προσφορά βοήθειας.
Ιστορικό και Δεσμεύσεις
-------------------------------
Ο Kṣitigarbha έγινε ιδιαίτερα γνωστός για την υπόσχεσή του να μην εισέλθει στο Νιρβάνα και γίνει Βούδας μέχρι να σωθούν όλα τα όντα της κόλασης
και να τελειώσουν τα βάσανά τους. Αυτή η πράξη αλτρουισμού τον τοποθετεί ως μια από τις πλέον σεβαστές μορφές, ιδίως στον Μαχαγιάνα Βουδισμό.
Ρόλος του Kṣitigarbha
--------------------------------
Βοηθός των όντων στην κόλαση: Εμφανίζεται συχνά ως οδηγός και σωτήρας για τις ψυχές που υποφέρουν στα χαμηλότερα πεδία ύπαρξης.
Επιδιώκει να μειώσει τα βάσανά τους και να τους προσφέρει καθοδήγηση για να ξεφύγουν από την Samsara.
Προστάτης των ταξιδιωτών και των νεκρών: Στην κινεζική παράδοση, είναι γνωστός και ως προστάτης εκείνων που ταξιδεύουν στον θάνατο
ή που διασχίζουν επικίνδυνες διαδρομές.
Εικονιστική Αναπαράσταση
----------------------------------
Ο Kṣitigarbha απεικονίζεται συνήθως:
Ως μοναχός: Με ξυρισμένο κεφάλι, φορώντας ράσα, κρατώντας ένα σκήπτρο (khakkhara),
το οποίο χρησιμοποιείται για να διώχνει τα κακά πνεύματα, και ένα μαργαριτάρι ή σφαίρα, που συμβολίζει τη σοφία και το φως στον σκοτεινό κόσμο.
Καθισμένος ή όρθιος σε λουλούδι λωτού: Αυτή η στάση υποδηλώνει την αγνότητά του και την υπερβατικότητά του απέναντι στον κόσμο της θλίψης.
Πολιτιστική Σημασία
---------------------------------
Στην Κίνα: Είναι γνωστός ως Dìzàng (地藏) και λατρεύεται ευρέως. Υπάρχουν πολλοί ναοί αφιερωμένοι σε αυτόν,
ενώ η λατρεία του συνδέεται συχνά με τελετές για τους νεκρούς.
Στην Ιαπωνία: Ονομάζεται Jizō (地蔵) και είναι ιδιαίτερα αγαπητός ως προστάτης των παιδιών, των εγκύων γυναικών και των ταξιδιωτών.
Στην Κορέα: Είναι γνωστός ως Jijang Bosal και διαδραματίζει παρόμοιο ρόλο.
------------------------------------
Στον Βουδισμό, η έννοια του Niraya (στην Πάλι γλώσσα) ή Naraka (στα Σανσκριτικά) αναφέρεται σε έναν τύπο κόλασης ή διαστάσεων βασάνων.
Δεν συνδέεται άμεσα με κάποιον συγκεκριμένο Βούδα, καθώς οι Βούδες δεν κατοικούν σε τέτοια πεδία,
αλλά προσπαθούν να βοηθήσουν όλα τα όντα να απελευθερωθούν από τον κύκλο της Samsara (κύκλος της γέννησης και του θανάτου)
που περιλαμβάνει και τα βασανιστικά πεδία όπως το Niraya.
Ωστόσο, υπάρχει η πίστη ότι ορισμένοι Βοdhisattvas ή Βούδες, όπως ο Kṣitigarbha, επισκέπτονται τα πεδία της κόλασης για να ανακουφίσουν
τα βασανισμένα όντα και να τα καθοδηγήσουν προς την σωτηρία.
Ο Kṣitigarbha θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός στην κινεζική και ιαπωνική βουδιστική παράδοση για τον ρόλο του ως σωτήρας των ψυχών από τα βάσανα.
Ο Kṣitigarbha είναι μια σημαντική μορφή στον Βουδισμό, γνωστός ως ένας Bodhisattva που έχει δεσμευτεί να βοηθά τα όντα που υποφέρουν,
ιδιαίτερα αυτά που βρίσκονται στα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka).
Το όνομά του μπορεί να μεταφραστεί ως "Θησαυρός της Γης" ή "Μήτρα της Γης", υποδηλώνοντας τη βαθιά του σύνδεση με τη συμπόνια και την προσφορά βοήθειας.
Ιστορικό και Δεσμεύσεις
-------------------------------
Ο Kṣitigarbha έγινε ιδιαίτερα γνωστός για την υπόσχεσή του να μην εισέλθει στο Νιρβάνα και γίνει Βούδας μέχρι να σωθούν όλα τα όντα της κόλασης
και να τελειώσουν τα βάσανά τους. Αυτή η πράξη αλτρουισμού τον τοποθετεί ως μια από τις πλέον σεβαστές μορφές, ιδίως στον Μαχαγιάνα Βουδισμό.
Ρόλος του Kṣitigarbha
--------------------------------
Βοηθός των όντων στην κόλαση: Εμφανίζεται συχνά ως οδηγός και σωτήρας για τις ψυχές που υποφέρουν στα χαμηλότερα πεδία ύπαρξης.
Επιδιώκει να μειώσει τα βάσανά τους και να τους προσφέρει καθοδήγηση για να ξεφύγουν από την Samsara.
Προστάτης των ταξιδιωτών και των νεκρών: Στην κινεζική παράδοση, είναι γνωστός και ως προστάτης εκείνων που ταξιδεύουν στον θάνατο
ή που διασχίζουν επικίνδυνες διαδρομές.
Εικονιστική Αναπαράσταση
----------------------------------
Ο Kṣitigarbha απεικονίζεται συνήθως:
Ως μοναχός: Με ξυρισμένο κεφάλι, φορώντας ράσα, κρατώντας ένα σκήπτρο (khakkhara),
το οποίο χρησιμοποιείται για να διώχνει τα κακά πνεύματα, και ένα μαργαριτάρι ή σφαίρα, που συμβολίζει τη σοφία και το φως στον σκοτεινό κόσμο.
Καθισμένος ή όρθιος σε λουλούδι λωτού: Αυτή η στάση υποδηλώνει την αγνότητά του και την υπερβατικότητά του απέναντι στον κόσμο της θλίψης.
Πολιτιστική Σημασία
---------------------------------
Στην Κίνα: Είναι γνωστός ως Dìzàng (地藏) και λατρεύεται ευρέως. Υπάρχουν πολλοί ναοί αφιερωμένοι σε αυτόν,
ενώ η λατρεία του συνδέεται συχνά με τελετές για τους νεκρούς.
Στην Ιαπωνία: Ονομάζεται Jizō (地蔵) και είναι ιδιαίτερα αγαπητός ως προστάτης των παιδιών, των εγκύων γυναικών και των ταξιδιωτών.
Στην Κορέα: Είναι γνωστός ως Jijang Bosal και διαδραματίζει παρόμοιο ρόλο.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Κυριότερα Κείμενα
------------------------------------
Ο Kṣitigarbha αναφέρεται στο "Sūtra του Kṣitigarbha" (Kṣitigarbha Bodhisattva Pūrvapraṇidhāna Sūtra), όπου περιγράφονται οι μεγάλες δεσμεύσεις του και το έργο του στις κόλασεις και στον θνητό κόσμο.
Το Sūtra του Kṣitigarbha (Kṣitigarbha Bodhisattva Pūrvapraṇidhāna Sūtra) είναι ένα από τα πιο σημαντικά και δημοφιλή κείμενα στον Μαχαγιάνα Βουδισμό, ιδιαίτερα στις ανατολικές παραδόσεις. Το κείμενο περιγράφει τη ζωή, τις δεσμεύσεις και το έργο του Bodhisattva Kṣitigarbha και την απέραντη συμπόνια του για όλα τα όντα.
Περίληψη του Sutra
1. Εισαγωγή και Συγκέντρωση Στοχασμών
Το Sūtra ξεκινά με τον Βούδα Σακυαμούνι να μιλά σε μια μεγάλη συνέλευση θεών, Bodhisattvas, μοναχών και άλλων όντων.
Ανακοινώνει τη σημασία της διδασκαλίας του Kṣitigarbha και πώς αυτή η διδασκαλία βοηθά τα όντα να σωθούν από τα βάσανα.
2. Οι Μεγάλες Δεσμεύσεις του Kṣitigarbha
Ο Kṣitigarbha κάνει τον όρκο να σώσει όλα τα όντα, ιδιαίτερα εκείνα που βρίσκονται στις κόλασεις και στα χαμηλότερα πεδία ύπαρξης.
Δηλώνει ότι δεν θα γίνει πλήρης Βούδας έως ότου όλα τα όντα σωθούν από τον κύκλο του Samsara.
3. Περιγραφή των Πεδίων της Κόλασης
Το Sūtra περιγράφει λεπτομερώς τα διάφορα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka) και τα βάσανα που υφίστανται τα όντα εκεί.
Ο Kṣitigarbha παρεμβαίνει για να μειώσει τον πόνο τους και να τους δείξει το μονοπάτι προς την απελευθέρωση.
4. Ιστορίες της Συμπόνιας του Kṣitigarbha
Το Sūtra αφηγείται διάφορες ιστορίες που δείχνουν πώς ο Kṣitigarbha βοήθησε όντα σε δύσκολες καταστάσεις, ακόμα και στα βασανιστικά πεδία.
Περιγράφει πώς οι πράξεις του Bodhisattva ενισχύουν τη σωτηρία και την απελευθέρωση των ψυχών.
5. Διδασκαλίες για Καθημερινή Πρακτική
Ο Βούδας προτρέπει τους μαθητές του να τιμούν τον Kṣitigarbha, να κάνουν προσφορές και να τον επικαλούνται για προστασία και καθοδήγηση.
Η πρακτική αυτή θεωρείται ευεργετική τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους προγόνους τους.
Κεντρικά Μηνύματα του Sutra
Συμπόνια και Αυταπάρνηση: Ο Kṣitigarbha αποτελεί σύμβολο αλτρουισμού και αφοσίωσης στο να βοηθήσει όλα τα όντα, χωρίς διακρίσεις.
Κάλεσμα για Ηθική Ζωή: Το Sutra δίνει έμφαση στις καλές πράξεις, την ηθική συμπεριφορά και τις προσφορές ως μέσα για τη μείωση του κάρμα
και την αποφυγή των πεδίων βασάνων.
Δύναμη της Πίστης και των Προσφορών: Η τιμή προς τον Kṣitigarbha και η αφοσίωση προς τις διδασκαλίες του μπορεί να φέρει λύτρωση ακόμα και για όσους έχουν πεθάνει.
Ο Ρόλος της Υπευθυνότητας: Ο Kṣitigarbha προτρέπει τους πιστούς να αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους, επιλέγοντας το μονοπάτι της καλοσύνης και της φώτισης.
Σημασία και Επιρροή
Τελετές για τους Νεκρούς: Το Sutra συνδέεται συχνά με τελετές που γίνονται για τους προγόνους ή τα όντα που βρίσκονται σε χαμηλότερα πεδία,
βοηθώντας τους να φτάσουν σε μια καλύτερη αναγέννηση.
Προστασία και Οδηγίες: Πολλοί πιστεύουν ότι η ανάγνωση ή η απαγγελία του Sutra προστατεύει από κακοτυχία και φέρνει ευημερία.
Εμπνευσμένη Αφοσίωση: Ο Kṣitigarbha χρησιμεύει ως πρότυπο για όσους θέλουν να ακολουθήσουν το μονοπάτι της συμπόνιας και της αυτοθυσίας.
Συμβολισμός και Σχέση με τον Μαχαγιάνα Βουδισμό
Ο Kṣitigarbha συμβολίζει τη δέσμευση του Μαχαγιάνα Βουδισμού να εργάζεται για τη σωτηρία όλων των όντων, ανεξαρτήτως των δυσκολιών.
Το Sutra του Kṣitigarbha είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Κίνα, την Ιαπωνία, την Κορέα και το Βιετνάμ, όπου εκφράζει την ελπίδα και τη λύτρωση.
------------------------------------
Ο Kṣitigarbha αναφέρεται στο "Sūtra του Kṣitigarbha" (Kṣitigarbha Bodhisattva Pūrvapraṇidhāna Sūtra), όπου περιγράφονται οι μεγάλες δεσμεύσεις του και το έργο του στις κόλασεις και στον θνητό κόσμο.
Το Sūtra του Kṣitigarbha (Kṣitigarbha Bodhisattva Pūrvapraṇidhāna Sūtra) είναι ένα από τα πιο σημαντικά και δημοφιλή κείμενα στον Μαχαγιάνα Βουδισμό, ιδιαίτερα στις ανατολικές παραδόσεις. Το κείμενο περιγράφει τη ζωή, τις δεσμεύσεις και το έργο του Bodhisattva Kṣitigarbha και την απέραντη συμπόνια του για όλα τα όντα.
Περίληψη του Sutra
1. Εισαγωγή και Συγκέντρωση Στοχασμών
Το Sūtra ξεκινά με τον Βούδα Σακυαμούνι να μιλά σε μια μεγάλη συνέλευση θεών, Bodhisattvas, μοναχών και άλλων όντων.
Ανακοινώνει τη σημασία της διδασκαλίας του Kṣitigarbha και πώς αυτή η διδασκαλία βοηθά τα όντα να σωθούν από τα βάσανα.
2. Οι Μεγάλες Δεσμεύσεις του Kṣitigarbha
Ο Kṣitigarbha κάνει τον όρκο να σώσει όλα τα όντα, ιδιαίτερα εκείνα που βρίσκονται στις κόλασεις και στα χαμηλότερα πεδία ύπαρξης.
Δηλώνει ότι δεν θα γίνει πλήρης Βούδας έως ότου όλα τα όντα σωθούν από τον κύκλο του Samsara.
3. Περιγραφή των Πεδίων της Κόλασης
Το Sūtra περιγράφει λεπτομερώς τα διάφορα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka) και τα βάσανα που υφίστανται τα όντα εκεί.
Ο Kṣitigarbha παρεμβαίνει για να μειώσει τον πόνο τους και να τους δείξει το μονοπάτι προς την απελευθέρωση.
4. Ιστορίες της Συμπόνιας του Kṣitigarbha
Το Sūtra αφηγείται διάφορες ιστορίες που δείχνουν πώς ο Kṣitigarbha βοήθησε όντα σε δύσκολες καταστάσεις, ακόμα και στα βασανιστικά πεδία.
Περιγράφει πώς οι πράξεις του Bodhisattva ενισχύουν τη σωτηρία και την απελευθέρωση των ψυχών.
5. Διδασκαλίες για Καθημερινή Πρακτική
Ο Βούδας προτρέπει τους μαθητές του να τιμούν τον Kṣitigarbha, να κάνουν προσφορές και να τον επικαλούνται για προστασία και καθοδήγηση.
Η πρακτική αυτή θεωρείται ευεργετική τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους προγόνους τους.
Κεντρικά Μηνύματα του Sutra
Συμπόνια και Αυταπάρνηση: Ο Kṣitigarbha αποτελεί σύμβολο αλτρουισμού και αφοσίωσης στο να βοηθήσει όλα τα όντα, χωρίς διακρίσεις.
Κάλεσμα για Ηθική Ζωή: Το Sutra δίνει έμφαση στις καλές πράξεις, την ηθική συμπεριφορά και τις προσφορές ως μέσα για τη μείωση του κάρμα
και την αποφυγή των πεδίων βασάνων.
Δύναμη της Πίστης και των Προσφορών: Η τιμή προς τον Kṣitigarbha και η αφοσίωση προς τις διδασκαλίες του μπορεί να φέρει λύτρωση ακόμα και για όσους έχουν πεθάνει.
Ο Ρόλος της Υπευθυνότητας: Ο Kṣitigarbha προτρέπει τους πιστούς να αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους, επιλέγοντας το μονοπάτι της καλοσύνης και της φώτισης.
Σημασία και Επιρροή
Τελετές για τους Νεκρούς: Το Sutra συνδέεται συχνά με τελετές που γίνονται για τους προγόνους ή τα όντα που βρίσκονται σε χαμηλότερα πεδία,
βοηθώντας τους να φτάσουν σε μια καλύτερη αναγέννηση.
Προστασία και Οδηγίες: Πολλοί πιστεύουν ότι η ανάγνωση ή η απαγγελία του Sutra προστατεύει από κακοτυχία και φέρνει ευημερία.
Εμπνευσμένη Αφοσίωση: Ο Kṣitigarbha χρησιμεύει ως πρότυπο για όσους θέλουν να ακολουθήσουν το μονοπάτι της συμπόνιας και της αυτοθυσίας.
Συμβολισμός και Σχέση με τον Μαχαγιάνα Βουδισμό
Ο Kṣitigarbha συμβολίζει τη δέσμευση του Μαχαγιάνα Βουδισμού να εργάζεται για τη σωτηρία όλων των όντων, ανεξαρτήτως των δυσκολιών.
Το Sutra του Kṣitigarbha είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Κίνα, την Ιαπωνία, την Κορέα και το Βιετνάμ, όπου εκφράζει την ελπίδα και τη λύτρωση.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Η ιστορία της ζωής του Kṣitigarbha Bodhisattva
--------------------------
Η ιστορία της ζωής του Kṣitigarbha Bodhisattva, όπως αναφέρεται σε βουδιστικά κείμενα και το Sutra του Kṣitigarbha,
βασίζεται σε διάφορες προηγούμενες ενσαρκώσεις του, που αναδεικνύουν τη βαθιά συμπόνια και τους όρκους του να σώσει όλα τα όντα από τον κύκλο της σαμσάρα και τα βάσανα.
Βασικά Στοιχεία της Ζωής του Kṣitigarbha
Προηγούμενες Ζωές:
Σε μία προηγούμενη ζωή, ήταν μια νεαρή γυναίκα, γνωστή ως Bright Eyes, που έκανε το όρκο να σώσει τη μητέρα της από τα βάσανα της κόλασης.
Μέσα από προσευχές και προσφορές σε έναν Βούδα, κατάφερε να απελευθερώσει τη μητέρα της και ορκίστηκε να βοηθήσει όλα τα όντα στους χαμηλότερους κόσμους.
Σε άλλη ζωή, ήταν ένας βασιλιάς που αφιέρωσε τη ζωή του στη σωτηρία των υπηκόων του, δεσμευόμενος να μην γίνει Βούδας έως ότου όλοι αποκτήσουν τη φώτιση.
Ο Μέγας Όρκος: Ο Kṣitigarbha είναι διάσημος για τον όρκο του να καθοδηγήσει και να σώσει όλα τα όντα, ειδικά εκείνα που υποφέρουν
στα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka), έως ότου όλα τα όντα φτάσουν στη φώτιση.
Ενσαρκώσεις στη Σαμσάρα: Έχει λάβει πολλές μορφές για να βοηθήσει τα όντα σε διαφορετικά πεδία ύπαρξης.
Σε κάθε ζωή, αφιερώνεται στην υπηρεσία των άλλων, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του κάρμα και της άγνοιας.
Κεντρικός Ρόλος στη Βουδιστική Παράδοση
Σωτηρία από τα Βάσανα: Στο Sutra του, ο Kṣitigarbha περιγράφεται να επισκέπτεται τις κόλασεις
και να χρησιμοποιεί τις υπερφυσικές του δυνάμεις για να μειώσει τα βάσανα των όντων.
Διδασκαλίες για το Κάρμα: Εξηγεί τον νόμο του αιτίου και του αποτελέσματος και προτρέπει τα όντα να ζουν ενάρετα,
ώστε να αποφύγουν τις χαμηλότερες αναγεννήσεις.
Υποστήριξη Ζωντανών και Νεκρών: Ο Kṣitigarbha παρεμβαίνει υπέρ τόσο των ζωντανών όσο και των νεκρών,
υποστηρίζοντας τις τελετές για την ανακούφιση των αποθανόντων και τη βελτίωση του κάρμα τους.
Σύγχρονη Ερμηνεία
Ο Kṣitigarbha θεωρείται σύμβολο αλτρουισμού και αφοσίωσης.
Πολλοί τον τιμούν στις τελετές για τους προγόνους, ζητώντας την προστασία του και την καθοδήγησή του για την απελευθέρωση από τον κύκλο της σαμσάρα.
--------------------------
Η ιστορία της ζωής του Kṣitigarbha Bodhisattva, όπως αναφέρεται σε βουδιστικά κείμενα και το Sutra του Kṣitigarbha,
βασίζεται σε διάφορες προηγούμενες ενσαρκώσεις του, που αναδεικνύουν τη βαθιά συμπόνια και τους όρκους του να σώσει όλα τα όντα από τον κύκλο της σαμσάρα και τα βάσανα.
Βασικά Στοιχεία της Ζωής του Kṣitigarbha
Προηγούμενες Ζωές:
Σε μία προηγούμενη ζωή, ήταν μια νεαρή γυναίκα, γνωστή ως Bright Eyes, που έκανε το όρκο να σώσει τη μητέρα της από τα βάσανα της κόλασης.
Μέσα από προσευχές και προσφορές σε έναν Βούδα, κατάφερε να απελευθερώσει τη μητέρα της και ορκίστηκε να βοηθήσει όλα τα όντα στους χαμηλότερους κόσμους.
Σε άλλη ζωή, ήταν ένας βασιλιάς που αφιέρωσε τη ζωή του στη σωτηρία των υπηκόων του, δεσμευόμενος να μην γίνει Βούδας έως ότου όλοι αποκτήσουν τη φώτιση.
Ο Μέγας Όρκος: Ο Kṣitigarbha είναι διάσημος για τον όρκο του να καθοδηγήσει και να σώσει όλα τα όντα, ειδικά εκείνα που υποφέρουν
στα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka), έως ότου όλα τα όντα φτάσουν στη φώτιση.
Ενσαρκώσεις στη Σαμσάρα: Έχει λάβει πολλές μορφές για να βοηθήσει τα όντα σε διαφορετικά πεδία ύπαρξης.
Σε κάθε ζωή, αφιερώνεται στην υπηρεσία των άλλων, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του κάρμα και της άγνοιας.
Κεντρικός Ρόλος στη Βουδιστική Παράδοση
Σωτηρία από τα Βάσανα: Στο Sutra του, ο Kṣitigarbha περιγράφεται να επισκέπτεται τις κόλασεις
και να χρησιμοποιεί τις υπερφυσικές του δυνάμεις για να μειώσει τα βάσανα των όντων.
Διδασκαλίες για το Κάρμα: Εξηγεί τον νόμο του αιτίου και του αποτελέσματος και προτρέπει τα όντα να ζουν ενάρετα,
ώστε να αποφύγουν τις χαμηλότερες αναγεννήσεις.
Υποστήριξη Ζωντανών και Νεκρών: Ο Kṣitigarbha παρεμβαίνει υπέρ τόσο των ζωντανών όσο και των νεκρών,
υποστηρίζοντας τις τελετές για την ανακούφιση των αποθανόντων και τη βελτίωση του κάρμα τους.
Σύγχρονη Ερμηνεία
Ο Kṣitigarbha θεωρείται σύμβολο αλτρουισμού και αφοσίωσης.
Πολλοί τον τιμούν στις τελετές για τους προγόνους, ζητώντας την προστασία του και την καθοδήγησή του για την απελευθέρωση από τον κύκλο της σαμσάρα.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Οι υπερφυσικές δυνάμεις του Kṣitigarbha
------------------------------------------------
Ο Kṣitigarbha Bodhisattva είναι γνωστός για τις υπερφυσικές του δυνάμεις, οι οποίες αποσκοπούν στη σωτηρία και την ανακούφιση των όντων από τα βάσανα τους.
Αυτές οι δυνάμεις περιγράφονται σε βουδιστικά κείμενα, ιδιαίτερα στο Sutra του Kṣitigarbha Bodhisattva.
Υπερφυσικές Δυνάμεις του Kṣitigarbha
Εκδήλωση Απειράριθμων Ενσαρκώσεων:
Ο Kṣitigarbha μπορεί να εμφανιστεί ταυτόχρονα σε αμέτρητες μορφές για να καθοδηγήσει όντα σε διαφορετικά πεδία ύπαρξης,
όπως κόλαση, κόσμο των πνευμάτων, ζώων κ.ά.
Έχει την ικανότητα να παραμένει σε οποιαδήποτε κόλαση για να βοηθήσει τα όντα να μειώσουν τα βάσανά τους
Διαπεραστική Γνώση του Κάρμα:
Μπορεί να δει το κάρμα κάθε όντος και να κατανοήσει την αιτία των βάσανών του.
Χρησιμοποιεί αυτή τη γνώση για να καθοδηγήσει τα όντα ώστε να βελτιώσουν το κάρμα τους και να απελευθερωθούν από την σαμσάρα.
Εξάλειψη Βασάνων:
Διαθέτει τη δύναμη να μειώνει τον πόνο και τα βάσανα ακόμα και στους πιο φρικτούς κόσμους, όπως οι κόλασεις (Naraka).
Μπορεί να επιταχύνει την απελευθέρωση των όντων από τα χαμηλότερα πεδία μέσω της δύναμης της συμπόνιας και των όρκων του.
Δημιουργία Ευνοϊκών Συνθηκών:
Μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στην τύχη των ζωντανών όντων, οδηγώντας τα σε ευνοϊκές συνθήκες για πνευματική ανάπτυξη.
Προστασία Ζωντανών και Νεκρών:
Επικαλείται για την προστασία των ζωντανών και την καθοδήγηση των νεκρών στον επόμενο κύκλο ύπαρξης.
Ειδικά κατά τη διάρκεια της περιόδου των 49 ημερών μετά τον θάνατο, βοηθά τα πνεύματα να αποκτήσουν καλύτερη αναγέννηση.
Ανύψωση του Νου:
Η παρουσία ή το όνομά του έχουν τη δύναμη να εμπνέουν τους ανθρώπους να κάνουν καλές πράξεις,
να απαρνηθούν τις αμαρτίες τους και να προχωρήσουν πνευματικά
Πρακτική Σημασία
Οι δυνάμεις του Kṣitigarbha δεν παρουσιάζονται μόνο ως θαύματα, αλλά κυρίως ως εκφράσεις της βαθιάς συμπόνιας και αφοσίωσής του
στη σωτηρία όλων των όντων. Αυτός ο Bodhisattva εμπνέει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν τις αρχές του Νόμου του Κάρμα
και να καλλιεργήσουν τη δική τους φώτιση.
------------------------------------------------
Ο Kṣitigarbha Bodhisattva είναι γνωστός για τις υπερφυσικές του δυνάμεις, οι οποίες αποσκοπούν στη σωτηρία και την ανακούφιση των όντων από τα βάσανα τους.
Αυτές οι δυνάμεις περιγράφονται σε βουδιστικά κείμενα, ιδιαίτερα στο Sutra του Kṣitigarbha Bodhisattva.
Υπερφυσικές Δυνάμεις του Kṣitigarbha
Εκδήλωση Απειράριθμων Ενσαρκώσεων:
Ο Kṣitigarbha μπορεί να εμφανιστεί ταυτόχρονα σε αμέτρητες μορφές για να καθοδηγήσει όντα σε διαφορετικά πεδία ύπαρξης,
όπως κόλαση, κόσμο των πνευμάτων, ζώων κ.ά.
Έχει την ικανότητα να παραμένει σε οποιαδήποτε κόλαση για να βοηθήσει τα όντα να μειώσουν τα βάσανά τους
Διαπεραστική Γνώση του Κάρμα:
Μπορεί να δει το κάρμα κάθε όντος και να κατανοήσει την αιτία των βάσανών του.
Χρησιμοποιεί αυτή τη γνώση για να καθοδηγήσει τα όντα ώστε να βελτιώσουν το κάρμα τους και να απελευθερωθούν από την σαμσάρα.
Εξάλειψη Βασάνων:
Διαθέτει τη δύναμη να μειώνει τον πόνο και τα βάσανα ακόμα και στους πιο φρικτούς κόσμους, όπως οι κόλασεις (Naraka).
Μπορεί να επιταχύνει την απελευθέρωση των όντων από τα χαμηλότερα πεδία μέσω της δύναμης της συμπόνιας και των όρκων του.
Δημιουργία Ευνοϊκών Συνθηκών:
Μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στην τύχη των ζωντανών όντων, οδηγώντας τα σε ευνοϊκές συνθήκες για πνευματική ανάπτυξη.
Προστασία Ζωντανών και Νεκρών:
Επικαλείται για την προστασία των ζωντανών και την καθοδήγηση των νεκρών στον επόμενο κύκλο ύπαρξης.
Ειδικά κατά τη διάρκεια της περιόδου των 49 ημερών μετά τον θάνατο, βοηθά τα πνεύματα να αποκτήσουν καλύτερη αναγέννηση.
Ανύψωση του Νου:
Η παρουσία ή το όνομά του έχουν τη δύναμη να εμπνέουν τους ανθρώπους να κάνουν καλές πράξεις,
να απαρνηθούν τις αμαρτίες τους και να προχωρήσουν πνευματικά
Πρακτική Σημασία
Οι δυνάμεις του Kṣitigarbha δεν παρουσιάζονται μόνο ως θαύματα, αλλά κυρίως ως εκφράσεις της βαθιάς συμπόνιας και αφοσίωσής του
στη σωτηρία όλων των όντων. Αυτός ο Bodhisattva εμπνέει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν τις αρχές του Νόμου του Κάρμα
και να καλλιεργήσουν τη δική τους φώτιση.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Περιγραφή της Βουδδιστικής Κόλασης Niraya
---------------------------------------------
Η Βουδιστική Κόλαση, γνωστή ως Niraya (ή Naraka σε ορισμένες παραδόσεις), αποτελεί ένα κεντρικό στοιχείο της κοσμολογίας του Βουδισμού
και των σχετικών θρησκευτικών παραδόσεων.
Δεν είναι αιώνια, όπως η Κόλαση σε άλλες θρησκείες, αλλά θεωρείται προσωρινός τόπος τιμωρίας και εξαγνισμού για τις αρνητικές πράξεις και το κακό κάρμα.
Χαρακτηριστικά της Niraya:
Διαφορετικά Επίπεδα: Η Niraya αποτελείται από πολλαπλές "Κολάσεις," χωρισμένες σε θερμές και ψυχρές περιοχές,
καθεμία με μοναδικά βασανιστήρια που αντιστοιχούν στις πράξεις των ψυχών.
Θερμές Κολάσεις: Περιλαμβάνουν βασανιστήρια με φωτιά, λάβα, και καύση.
Ψυχρές Κολάσεις: Περιλαμβάνουν βασανιστήρια με παγετό, χιόνι, και ψυχρές συνθήκες.
Αιτία Εισόδου: Η παραμονή σε αυτόν τον κόσμο οφείλεται στις κακές πράξεις, όπως το ψέμα, η βία, η απληστία, και η έλλειψη συμπόνιας.
Διάρκεια Τιμωρίας: Δεν είναι αιώνια. Όταν το κάρμα που οδήγησε μια ψυχή στη Niraya εξαντληθεί, αυτή η ψυχή μετενσαρκώνεται σε άλλη μορφή ζωής.
Πνευματική Έννοια: Η Niraya δεν θεωρείται φυσικός τόπος, αλλά μια κατάσταση ύπαρξης, που συμβολίζει τα αποτελέσματα της αρνητικής συμπεριφοράς.
Συγκρίσεις: Σε σύγκριση με άλλες θρησκείες, η Niraya δεν είναι αιώνια καταδίκη, αλλά μια ευκαιρία εξαγνισμού και αναγέννησης.
Η αντίληψη της Niraya ενθαρρύνει τη συμπόνια και την ηθική ζωή, υπενθυμίζοντας τη σημασία της δημιουργίας θετικού κάρμα και την αποφυγή κακών πράξεων.
---------------------------------------------
Η Βουδιστική Κόλαση, γνωστή ως Niraya (ή Naraka σε ορισμένες παραδόσεις), αποτελεί ένα κεντρικό στοιχείο της κοσμολογίας του Βουδισμού
και των σχετικών θρησκευτικών παραδόσεων.
Δεν είναι αιώνια, όπως η Κόλαση σε άλλες θρησκείες, αλλά θεωρείται προσωρινός τόπος τιμωρίας και εξαγνισμού για τις αρνητικές πράξεις και το κακό κάρμα.
Χαρακτηριστικά της Niraya:
Διαφορετικά Επίπεδα: Η Niraya αποτελείται από πολλαπλές "Κολάσεις," χωρισμένες σε θερμές και ψυχρές περιοχές,
καθεμία με μοναδικά βασανιστήρια που αντιστοιχούν στις πράξεις των ψυχών.
Θερμές Κολάσεις: Περιλαμβάνουν βασανιστήρια με φωτιά, λάβα, και καύση.
Ψυχρές Κολάσεις: Περιλαμβάνουν βασανιστήρια με παγετό, χιόνι, και ψυχρές συνθήκες.
Αιτία Εισόδου: Η παραμονή σε αυτόν τον κόσμο οφείλεται στις κακές πράξεις, όπως το ψέμα, η βία, η απληστία, και η έλλειψη συμπόνιας.
Διάρκεια Τιμωρίας: Δεν είναι αιώνια. Όταν το κάρμα που οδήγησε μια ψυχή στη Niraya εξαντληθεί, αυτή η ψυχή μετενσαρκώνεται σε άλλη μορφή ζωής.
Πνευματική Έννοια: Η Niraya δεν θεωρείται φυσικός τόπος, αλλά μια κατάσταση ύπαρξης, που συμβολίζει τα αποτελέσματα της αρνητικής συμπεριφοράς.
Συγκρίσεις: Σε σύγκριση με άλλες θρησκείες, η Niraya δεν είναι αιώνια καταδίκη, αλλά μια ευκαιρία εξαγνισμού και αναγέννησης.
Η αντίληψη της Niraya ενθαρρύνει τη συμπόνια και την ηθική ζωή, υπενθυμίζοντας τη σημασία της δημιουργίας θετικού κάρμα και την αποφυγή κακών πράξεων.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Τα πεδία της Κόλασης Νιράγια
Στον Βουδισμό, οι κολάσεις της Niraya (ή Naraka) διακρίνονται σε δύο κύριες κατηγορίες, τις Θερμές Κολάσεις και τις Ψυχρές Κολάσεις,
με πολλές υποκατηγορίες σε κάθε μία. Ακολουθεί η απαρίθμηση των βασικών κολάσεων που συναντώνται στη βουδιστική κοσμολογία:
Θερμές Κολάσεις (Hot Narakas)
Αυτές οι κολάσεις χαρακτηρίζονται από βασανιστήρια με φωτιά, λάβα και άλλες μορφές έντονης θερμότητας.
Περιλαμβάνουν:
Saṃjīva (Ζωντανή Κόλαση)
Οι ψυχές σκοτώνονται ξανά και ξανά, αλλά αναβιώνουν συνεχώς για να επαναλάβουν το μαρτύριο.
Kālasūtra (Κόλαση με Μαύρες Γραμμές)
Τα σώματα των ψυχών κόβονται με καυτά σπαθιά ή μαχαίρια κατά μήκος μαύρων γραμμών που εμφανίζονται στα σώματά τους.
Saṅghāta (Κόλαση Συντριβής)
Τα σώματα συνθλίβονται ανάμεσα σε τεράστιους, κινούμενους τοίχους ή βράχους.
Raurava (Κραυγαλέα Κόλαση)
Οι ψυχές φωνάζουν από τον πόνο καθώς βασανίζονται από φλόγες.
Mahāraurava (Μεγάλη Κραυγαλέα Κόλαση)
Οι ψυχές βασανίζονται από τεράστια φίδια ή θηρία που τους κατασπαράζουν.
Tapana (Κόλαση Καψίματος)
Βασανιστήρια με φλογερά εργαλεία και καυτό μέταλλο.
Pratāpana (Υπέρθερμη Κόλαση)
Μια πιο έντονη εκδοχή της Tapana, με συνεχή κάψιμο από καυτό χαλκό και φωτιά.
Avīci (Αδιάκοπη Κόλαση)
Η χειρότερη και πιο ακραία θερμή κόλαση. Οι ψυχές υποφέρουν από ανυπέρβλητους πόνους, χωρίς διαλείμματα.
Ψυχρές Κολάσεις (Cold Narakas)
Αυτές οι κολάσεις βασίζονται σε παγωμένες συνθήκες και αφόρητο κρύο.
Περιλαμβάνουν:
Arbuda (Κόλαση με Φουσκάλες)
Το δέρμα καλύπτεται από επώδυνες φουσκάλες λόγω του παγετού.
Nirarbuda (Κόλαση με Ρήξη Φουσκαλών)
Οι φουσκάλες σπάνε και προκαλούν αφόρητο πόνο.
Aṭaṭa (Κόλαση με Τρέμουλο)
Οι ψυχές τρέμουν συνεχώς από το κρύο, μη μπορώντας να κινηθούν.
Hahava (Κόλαση Κλάματος)
Συνεχές κλάμα λόγω της οδύνης από την παγωνιά.
Huhuva (Κόλαση Ουρλιαχτών)
Αφόρητος πόνος προκαλεί ουρλιαχτά και απελπισία.
Utpala (Κόλαση Λουλουδιών του Νούφαρου)
Το δέρμα των ψυχών σκίζεται, μοιάζοντας με πέταλα λουλουδιών.
Padma (Κόλαση Λουλουδιών του Λωτού)
Πιο ακραία παγωνιά, όπου τα σώματα διαλύονται από τον πάγο.
Mahāpadma (Μεγάλη Κόλαση του Λωτού)
Η πιο έντονη ψυχρή κόλαση, όπου οι ψυχές καταστρέφονται πλήρως από τον παγετό.
Συμπληρωματικά Στοιχεία
Οι ψυχές που βρίσκονται σε αυτές τις κολάσεις υποφέρουν ανάλογα με το αρνητικό κάρμα που συσσώρευσαν.
Παρότι ο πόνος είναι τρομερός, όταν το κάρμα εξαντληθεί, οι ψυχές μετενσαρκώνονται, δίνοντας έμφαση στην προσωρινότητα της τιμωρίας.
Αυτή η κοσμολογία λειτουργεί ως προειδοποίηση για τις επιπτώσεις των αρνητικών πράξεων και ενθαρρύνει την ηθική ζωή και τη δημιουργία θετικού κάρμα.
Στον Βουδισμό, οι κολάσεις της Niraya (ή Naraka) διακρίνονται σε δύο κύριες κατηγορίες, τις Θερμές Κολάσεις και τις Ψυχρές Κολάσεις,
με πολλές υποκατηγορίες σε κάθε μία. Ακολουθεί η απαρίθμηση των βασικών κολάσεων που συναντώνται στη βουδιστική κοσμολογία:
Θερμές Κολάσεις (Hot Narakas)
Αυτές οι κολάσεις χαρακτηρίζονται από βασανιστήρια με φωτιά, λάβα και άλλες μορφές έντονης θερμότητας.
Περιλαμβάνουν:
Saṃjīva (Ζωντανή Κόλαση)
Οι ψυχές σκοτώνονται ξανά και ξανά, αλλά αναβιώνουν συνεχώς για να επαναλάβουν το μαρτύριο.
Kālasūtra (Κόλαση με Μαύρες Γραμμές)
Τα σώματα των ψυχών κόβονται με καυτά σπαθιά ή μαχαίρια κατά μήκος μαύρων γραμμών που εμφανίζονται στα σώματά τους.
Saṅghāta (Κόλαση Συντριβής)
Τα σώματα συνθλίβονται ανάμεσα σε τεράστιους, κινούμενους τοίχους ή βράχους.
Raurava (Κραυγαλέα Κόλαση)
Οι ψυχές φωνάζουν από τον πόνο καθώς βασανίζονται από φλόγες.
Mahāraurava (Μεγάλη Κραυγαλέα Κόλαση)
Οι ψυχές βασανίζονται από τεράστια φίδια ή θηρία που τους κατασπαράζουν.
Tapana (Κόλαση Καψίματος)
Βασανιστήρια με φλογερά εργαλεία και καυτό μέταλλο.
Pratāpana (Υπέρθερμη Κόλαση)
Μια πιο έντονη εκδοχή της Tapana, με συνεχή κάψιμο από καυτό χαλκό και φωτιά.
Avīci (Αδιάκοπη Κόλαση)
Η χειρότερη και πιο ακραία θερμή κόλαση. Οι ψυχές υποφέρουν από ανυπέρβλητους πόνους, χωρίς διαλείμματα.
Ψυχρές Κολάσεις (Cold Narakas)
Αυτές οι κολάσεις βασίζονται σε παγωμένες συνθήκες και αφόρητο κρύο.
Περιλαμβάνουν:
Arbuda (Κόλαση με Φουσκάλες)
Το δέρμα καλύπτεται από επώδυνες φουσκάλες λόγω του παγετού.
Nirarbuda (Κόλαση με Ρήξη Φουσκαλών)
Οι φουσκάλες σπάνε και προκαλούν αφόρητο πόνο.
Aṭaṭa (Κόλαση με Τρέμουλο)
Οι ψυχές τρέμουν συνεχώς από το κρύο, μη μπορώντας να κινηθούν.
Hahava (Κόλαση Κλάματος)
Συνεχές κλάμα λόγω της οδύνης από την παγωνιά.
Huhuva (Κόλαση Ουρλιαχτών)
Αφόρητος πόνος προκαλεί ουρλιαχτά και απελπισία.
Utpala (Κόλαση Λουλουδιών του Νούφαρου)
Το δέρμα των ψυχών σκίζεται, μοιάζοντας με πέταλα λουλουδιών.
Padma (Κόλαση Λουλουδιών του Λωτού)
Πιο ακραία παγωνιά, όπου τα σώματα διαλύονται από τον πάγο.
Mahāpadma (Μεγάλη Κόλαση του Λωτού)
Η πιο έντονη ψυχρή κόλαση, όπου οι ψυχές καταστρέφονται πλήρως από τον παγετό.
Συμπληρωματικά Στοιχεία
Οι ψυχές που βρίσκονται σε αυτές τις κολάσεις υποφέρουν ανάλογα με το αρνητικό κάρμα που συσσώρευσαν.
Παρότι ο πόνος είναι τρομερός, όταν το κάρμα εξαντληθεί, οι ψυχές μετενσαρκώνονται, δίνοντας έμφαση στην προσωρινότητα της τιμωρίας.
Αυτή η κοσμολογία λειτουργεί ως προειδοποίηση για τις επιπτώσεις των αρνητικών πράξεων και ενθαρρύνει την ηθική ζωή και τη δημιουργία θετικού κάρμα.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Σωτηρία από την Κόλαση
-----------------------------------
Σύμφωνα με τον Βουδισμό, η σωτηρία από την Κόλαση (Niraya) δεν είναι ζήτημα εξωτερικής παρέμβασης ή θεϊκής χάρης,
αλλά συνδέεται άμεσα με την καλλιέργεια θετικού κάρμα και την επίτευξη πνευματικής σοφίας.
Η βασική ιδέα είναι ότι η κατάσταση στην κόλαση είναι προσωρινή και εξαρτάται από την εξάλειψη του αρνητικού κάρμα που οδήγησε το άτομο εκεί.
Τρόποι Σωτηρίας από την Κόλαση:
1. Εξάντληση του Κάρμα
Η παραμονή στην κόλαση τελειώνει όταν το αρνητικό κάρμα εξαντληθεί.
Κάθε εμπειρία βασανιστηρίου αντιστοιχεί στην εξαγνιστική δράση του αρνητικού κάρμα που έχει συσσωρευτεί από προηγούμενες πράξεις.
Μετά την εξάντληση, η ψυχή μετενσαρκώνεται σε διαφορετική μορφή ύπαρξης (ανθρώπινη, ζωική, κ.λπ.).
2. Βοήθεια μέσω Άλλων
Οι θετικές πράξεις από άλλους στον ανθρώπινο κόσμο μπορούν να επηρεάσουν τη μοίρα της ψυχής.
Προσφορές και προσευχές: Οι συγγενείς ή φίλοι μπορούν να κάνουν προσφορές (π.χ. τροφή ή αγαθά) για την ψυχή, οι οποίες πιστεύεται
ότι μειώνουν το βάρος του κάρμα της.
Μεταμέλεια και διδασκαλίες: Η ψυχή μπορεί να επηρεαστεί από τις καλές ευχές και τις διδασκαλίες του Ντάρμα που οι ζωντανοί αφιερώνουν στη μνήμη της.
3. Καλλιέργεια Θετικού Κάρμα
Αν και δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν, η ψυχή μπορεί να επανέλθει σε ευνοϊκότερες καταστάσεις μέσω:
Μετανόησης: Αναγνώριση των λαθών και επιθυμία για εξιλέωση.
Προαγωγής Αγαθών Πράξεων: Ακόμα και στην κόλαση, μικρές ευκαιρίες για συμπόνια ή καλοσύνη μπορούν να μειώσουν το βάρος του κάρμα.
4. Πνευματική Καλλιέργεια
Για την πλήρη αποφυγή της κόλασης, οι Βουδιστές ενθαρρύνονται να καλλιεργούν τις Διδασκαλίες του Βούδα:
Τήρηση του Οκταπλού Μονοπατιού: Σωστή κατανόηση, πρόθεση, λόγος, δράση, τρόπος ζωής, προσπάθεια, προσοχή και συγκέντρωση.
Αποφυγή του Κακού Κάρμα: Μέσω ηθικών πράξεων, μη βίας και σεβασμού.
Απελευθέρωση από τη Σαμσάρα: Η επίτευξη του Νιρβάνα μέσω της σοφίας και της βαθιάς επίγνωσης απελευθερώνει την ψυχή από κάθε μορφή τιμωρίας.
5. Προληπτικά Μέτρα: Αποφυγή της Κόλασης
Ακολουθώντας τις Πέντε Αρετές:
Μην σκοτώνεις.
Μην κλέβεις.
Μην επιδίδεσαι σε ανήθικες σεξουαλικές πράξεις.
Μην λες ψέματα.
Μην βλάπτεις τον εαυτό σου με τοξικές ουσίες ή άλλα μέσα.
Καλλιέργεια συμπόνιας, καλοσύνης, και μη-προσκόλλησης (κακές συνήθειες).
Πνευματική Έννοια
Η κόλαση στο Βουδισμό δεν είναι αιώνια ούτε εκδίκηση.
Είναι μια ευκαιρία για την ψυχή να μάθει, να εξαγνιστεί και τελικά να προχωρήσει προς την απελευθέρωση.
Με τις κατάλληλες πράξεις και πνευματική ανάπτυξη, μπορεί να απελευθερωθεί από την κόλαση και τη συνεχή ανακύκλωση της Σαμσάρα.
-----------------------------------
Σύμφωνα με τον Βουδισμό, η σωτηρία από την Κόλαση (Niraya) δεν είναι ζήτημα εξωτερικής παρέμβασης ή θεϊκής χάρης,
αλλά συνδέεται άμεσα με την καλλιέργεια θετικού κάρμα και την επίτευξη πνευματικής σοφίας.
Η βασική ιδέα είναι ότι η κατάσταση στην κόλαση είναι προσωρινή και εξαρτάται από την εξάλειψη του αρνητικού κάρμα που οδήγησε το άτομο εκεί.
Τρόποι Σωτηρίας από την Κόλαση:
1. Εξάντληση του Κάρμα
Η παραμονή στην κόλαση τελειώνει όταν το αρνητικό κάρμα εξαντληθεί.
Κάθε εμπειρία βασανιστηρίου αντιστοιχεί στην εξαγνιστική δράση του αρνητικού κάρμα που έχει συσσωρευτεί από προηγούμενες πράξεις.
Μετά την εξάντληση, η ψυχή μετενσαρκώνεται σε διαφορετική μορφή ύπαρξης (ανθρώπινη, ζωική, κ.λπ.).
2. Βοήθεια μέσω Άλλων
Οι θετικές πράξεις από άλλους στον ανθρώπινο κόσμο μπορούν να επηρεάσουν τη μοίρα της ψυχής.
Προσφορές και προσευχές: Οι συγγενείς ή φίλοι μπορούν να κάνουν προσφορές (π.χ. τροφή ή αγαθά) για την ψυχή, οι οποίες πιστεύεται
ότι μειώνουν το βάρος του κάρμα της.
Μεταμέλεια και διδασκαλίες: Η ψυχή μπορεί να επηρεαστεί από τις καλές ευχές και τις διδασκαλίες του Ντάρμα που οι ζωντανοί αφιερώνουν στη μνήμη της.
3. Καλλιέργεια Θετικού Κάρμα
Αν και δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν, η ψυχή μπορεί να επανέλθει σε ευνοϊκότερες καταστάσεις μέσω:
Μετανόησης: Αναγνώριση των λαθών και επιθυμία για εξιλέωση.
Προαγωγής Αγαθών Πράξεων: Ακόμα και στην κόλαση, μικρές ευκαιρίες για συμπόνια ή καλοσύνη μπορούν να μειώσουν το βάρος του κάρμα.
4. Πνευματική Καλλιέργεια
Για την πλήρη αποφυγή της κόλασης, οι Βουδιστές ενθαρρύνονται να καλλιεργούν τις Διδασκαλίες του Βούδα:
Τήρηση του Οκταπλού Μονοπατιού: Σωστή κατανόηση, πρόθεση, λόγος, δράση, τρόπος ζωής, προσπάθεια, προσοχή και συγκέντρωση.
Αποφυγή του Κακού Κάρμα: Μέσω ηθικών πράξεων, μη βίας και σεβασμού.
Απελευθέρωση από τη Σαμσάρα: Η επίτευξη του Νιρβάνα μέσω της σοφίας και της βαθιάς επίγνωσης απελευθερώνει την ψυχή από κάθε μορφή τιμωρίας.
5. Προληπτικά Μέτρα: Αποφυγή της Κόλασης
Ακολουθώντας τις Πέντε Αρετές:
Μην σκοτώνεις.
Μην κλέβεις.
Μην επιδίδεσαι σε ανήθικες σεξουαλικές πράξεις.
Μην λες ψέματα.
Μην βλάπτεις τον εαυτό σου με τοξικές ουσίες ή άλλα μέσα.
Καλλιέργεια συμπόνιας, καλοσύνης, και μη-προσκόλλησης (κακές συνήθειες).
Πνευματική Έννοια
Η κόλαση στο Βουδισμό δεν είναι αιώνια ούτε εκδίκηση.
Είναι μια ευκαιρία για την ψυχή να μάθει, να εξαγνιστεί και τελικά να προχωρήσει προς την απελευθέρωση.
Με τις κατάλληλες πράξεις και πνευματική ανάπτυξη, μπορεί να απελευθερωθεί από την κόλαση και τη συνεχή ανακύκλωση της Σαμσάρα.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία

δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Προσωπική ερμηνεία της Νοητικής Κόλασης
--------------------------------------------------
Τα πάντα είναι Νους.
Ο Νους νοεί την μορφή του εαυτού του και αποκτά υλαίο σώμα,
είτε αυτό είναι πυκνή σωματική μορφή (άνθρωπος, ζωό, φυτό),
είτε αυτό είναι αραιής σωματικής μορφής (αιθέρας, πνεύμα, ψυχή)
Ο Νους θεωρεί τον εαυτό του και αποκτά υλαίο-σαμσαρικό σώμα για να αποκτήσει εμπειρίες μέσω των οντικών υποστάσεων.
Ο Νους είναι ο εξερευνητής, το σώμα το μέσον να εξερευνήσει.
Στην ανθρώπινη οντική υπόσταση μαθαίνει τον δυϊσμό. Το καλό-κακό, τον πόνο-χαρά, την επιβράβευση-τιμωρία.
Στην μετάβαση-αλλαγή της οντικής του υπόστασης από άνθρωπος σε άλλη υπόσταση ενθυμάται το μάθημα του δυϊσμού
και στην αυτοκριτική του τι έπραξε σωστά και τι λάθος, όταν αποφασίσει ότι η ψυχική του ποιότητα δεν ήταν καλή αυτοεπιλέγει να βιώσει τον πόνο
και την τιμωρία για να απαρνηθεί μέσω της διαδικασίας αυτής την κακή ποιότητα που προσέλαβε.
Αυτό ο Νους το επιλέγει ώστε να καθαρθεί μέσω της απάρνησης του πόνου που βιώνει και έτσι ο ίδιος δημιουργεί την φρικτή κατάσταση της κόλασης
που περιγράφουν οι θρησκείες.
Όταν ανώτερα όντα όπως Άγιοι, Θεοί, Βούδες, Μποτισάτβα κτλ ενωθούν τηλεπαθητικά και υποστασιακά με έναν Νου που βρίσκεται σε αυτοκάθαρση τιμωρίας
παρακολουθούν με τις πνευματικές τους αισθήσεις οπτικά και συναισθηματικά το μαρτύριο της αυτοτιμωρίας.
Η αυτοτιμωρία του Νου που ποιοτικά εκδήλωσε κακία και θέλησε να αρνηθεί-απαλλαγεί από την ποιότητα αυτή τελειώνει όταν ο Νους θεωρήσει
ότι εκδήλωσε αρκετή άρνηση της κακίας και αυτό σχημάτησε μια ασπίδα προστασίας μέσω της άρνησης για την μελλοντική του δραστηριότητα.
Τα ανώτερα όντα που συνδέονται νοητικά με τον τιμωρημένο Νου μπορούν να εκτελέσουν μικρές αλλαγές στην διαδικασία της άρνησης ποιοτήτων
ώστε να βοηθήσουν τον Νου που βρίσκεται σε κάθαρση να τελειώσει αυτήν σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα δίνοντας του μαθήματα συμπόνιας, αγαθότητας και καλοσύνης.
--------------------------------------------------
Τα πάντα είναι Νους.
Ο Νους νοεί την μορφή του εαυτού του και αποκτά υλαίο σώμα,
είτε αυτό είναι πυκνή σωματική μορφή (άνθρωπος, ζωό, φυτό),
είτε αυτό είναι αραιής σωματικής μορφής (αιθέρας, πνεύμα, ψυχή)
Ο Νους θεωρεί τον εαυτό του και αποκτά υλαίο-σαμσαρικό σώμα για να αποκτήσει εμπειρίες μέσω των οντικών υποστάσεων.
Ο Νους είναι ο εξερευνητής, το σώμα το μέσον να εξερευνήσει.
Στην ανθρώπινη οντική υπόσταση μαθαίνει τον δυϊσμό. Το καλό-κακό, τον πόνο-χαρά, την επιβράβευση-τιμωρία.
Στην μετάβαση-αλλαγή της οντικής του υπόστασης από άνθρωπος σε άλλη υπόσταση ενθυμάται το μάθημα του δυϊσμού
και στην αυτοκριτική του τι έπραξε σωστά και τι λάθος, όταν αποφασίσει ότι η ψυχική του ποιότητα δεν ήταν καλή αυτοεπιλέγει να βιώσει τον πόνο
και την τιμωρία για να απαρνηθεί μέσω της διαδικασίας αυτής την κακή ποιότητα που προσέλαβε.
Αυτό ο Νους το επιλέγει ώστε να καθαρθεί μέσω της απάρνησης του πόνου που βιώνει και έτσι ο ίδιος δημιουργεί την φρικτή κατάσταση της κόλασης
που περιγράφουν οι θρησκείες.
Όταν ανώτερα όντα όπως Άγιοι, Θεοί, Βούδες, Μποτισάτβα κτλ ενωθούν τηλεπαθητικά και υποστασιακά με έναν Νου που βρίσκεται σε αυτοκάθαρση τιμωρίας
παρακολουθούν με τις πνευματικές τους αισθήσεις οπτικά και συναισθηματικά το μαρτύριο της αυτοτιμωρίας.
Η αυτοτιμωρία του Νου που ποιοτικά εκδήλωσε κακία και θέλησε να αρνηθεί-απαλλαγεί από την ποιότητα αυτή τελειώνει όταν ο Νους θεωρήσει
ότι εκδήλωσε αρκετή άρνηση της κακίας και αυτό σχημάτησε μια ασπίδα προστασίας μέσω της άρνησης για την μελλοντική του δραστηριότητα.
Τα ανώτερα όντα που συνδέονται νοητικά με τον τιμωρημένο Νου μπορούν να εκτελέσουν μικρές αλλαγές στην διαδικασία της άρνησης ποιοτήτων
ώστε να βοηθήσουν τον Νου που βρίσκεται σε κάθαρση να τελειώσει αυτήν σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα δίνοντας του μαθήματα συμπόνιας, αγαθότητας και καλοσύνης.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20678
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Ρε συ tanipteros, έχω κάποιες ερωτήσεις. Δεν τρολλάρω.
Στην δική σου κοσμοθεωρία, οι ανθρώπινες ψυχές έχουν κάποιον "κατασκευαστή"; Υπάρχει, δηλαδή, το ανώτατο Ον, που είναι ο δημιουργός των πάντων και, συνεπώς, των ανθρώπων και των ψυχών τους;
Στην δική σου κοσμοθεωρία, οι ανθρώπινες ψυχές έχουν κάποιον "κατασκευαστή"; Υπάρχει, δηλαδή, το ανώτατο Ον, που είναι ο δημιουργός των πάντων και, συνεπώς, των ανθρώπων και των ψυχών τους;
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9846
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Στην δική μου κοσμοθεωρία άρχει ένα Ον-πηγή το οποίο είναι αυθύπαρκτο, αμετάβλητο και αθάνατο και είναι Νους.Λοξίας έγραψε: ↑17 Νοέμ 2024, 09:46Ρε συ tanipteros, έχω κάποιες ερωτήσεις. Δεν τρολλάρω.
Στην δική σου κοσμοθεωρία, οι ανθρώπινες ψυχές έχουν κάποιον "κατασκευαστή"; Υπάρχει, δηλαδή, το ανώτατο Ον, που είναι ο δημιουργός των πάντων και, συνεπώς, των ανθρώπων και των ψυχών τους;
Τα Πνεύματα είναι μέρη του Όντος αυτού και δημιουργήθηκαν από αυτό με κλωνοποίηση και είναι και αυτά αθάνατα, αμετάβλητα αλλά όχι αυθύπαρκτα.
Τα Πνεύματα επειδή έχουν αρχή αλλά δεν είναι αυθύπαρκτα επιθυμούν να καταναοήσουν την κατάσταση της αυθυπαρξίας.
Η επιθυμία τους αυτή τα οδηγεί να θεωρούν διάφορες ιδέες και να τις βιώνουν αποκτώντας οντικές υποστάσεις.
Η ποικιλία των οντικών υποστάσεων είναι οι μορφές της σωματιδιακής-ύλης.
Με άλλα λόγια για μένα η ύλη είναι στην ουσία οντική υπόσταση των Πνευμάτων-Νόων.
Είναι Νους που είναι σε μορφή ύλης και μεταβάλλεται συνεχώς.
Εσύ μπορείς να το σκεφτείς ως Ενέργεια αλλά μια ενέργεια που αλληλεπιδρά με την σκέψη (Νου).
Για μένα ο Νους είναι το Πρώτο Ον και η Νόηση η πιο λεπτή ενέργεια που ενυπάρχει στο σύμπαν η οποία είναι και ενέργεια και διαμορφώνει υποστάσεις.
Αυτά ως προσωπική φιλοσοφία και θεωρία.
Εμπειρικά σε αυτήν την ζωή έχω βιώσει την αλληλεπίδραση του νου μου και της σκέψης μου με άλλα έμψυχα όντα τηλεπαθητικά
και έχω την εμπειρία και άλλων πεδίων πέραν του ανθρώπινου. Σε αυτά τα πεδία η φαντασία και η σκέψη επηρεάζει τα εκεί όντα που βιώνουν την δικιά μου φαντασία σαν πραγματικότητα. Με άλλα λόγια, η δικιά μου σκέψη υλοποιείται ως υπόσταση σε άλλα πεδία... για αυτό θεώρησα ότι αναγωγικά άρχει το Ον-Νους όπου η δικιά του Σκέψη δημιουργεί το κόσμο που ξέρω.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Τανιπτερε, να είσαι καλά για την ανάρτηση σου και την κατάθεση απόψεων και γνώσης. Προσωπικά μου αρέσει να διαβάζω για άλλες θρησκείες και να ανακαλύπτω κάποια κοινά στοιχεία με τον Χριστιανισμό. Εδώ βρήκα κοινά, την λύτρωση των κολασμενων με τις προσευχές, τις προσφορές, τις ελεημοσυνες και τα μνημόσυνα, καθώς και την κοινή σκέψη, ελπίδα και πίστη ότι ΚΑΠΟΤΕ Η ΚΌΛΑΣΗ ΘΑ ΛΉΞΕΙ! Εδώ να θυμίσω την γνώση από τον Δημοσθένη ότι μετά την Δευτέρα Παρουσία ο Θεός θα δώσει εντολή στον πρώτο Ελοχιμ να μπει μέσα στην κόλαση και να σώσει όσες ψυχές μετανοήσουν, έστω και την τελευταία στιγμή!tanipteros έγραψε: ↑16 Νοέμ 2024, 23:35Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
------------------------------------
Στον Βουδισμό, η έννοια του Niraya (στην Πάλι γλώσσα) ή Naraka (στα Σανσκριτικά) αναφέρεται σε έναν τύπο κόλασης ή διαστάσεων βασάνων.
Δεν συνδέεται άμεσα με κάποιον συγκεκριμένο Βούδα, καθώς οι Βούδες δεν κατοικούν σε τέτοια πεδία,
αλλά προσπαθούν να βοηθήσουν όλα τα όντα να απελευθερωθούν από τον κύκλο της Samsara (κύκλος της γέννησης και του θανάτου)
που περιλαμβάνει και τα βασανιστικά πεδία όπως το Niraya.
Ωστόσο, υπάρχει η πίστη ότι ορισμένοι Βοdhisattvas ή Βούδες, όπως ο Kṣitigarbha, επισκέπτονται τα πεδία της κόλασης για να ανακουφίσουν
τα βασανισμένα όντα και να τα καθοδηγήσουν προς την σωτηρία.
Ο Kṣitigarbha θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός στην κινεζική και ιαπωνική βουδιστική παράδοση για τον ρόλο του ως σωτήρας των ψυχών από τα βάσανα.
Ο Kṣitigarbha είναι μια σημαντική μορφή στον Βουδισμό, γνωστός ως ένας Bodhisattva που έχει δεσμευτεί να βοηθά τα όντα που υποφέρουν,
ιδιαίτερα αυτά που βρίσκονται στα βασανιστικά πεδία της κόλασης (Naraka).
Το όνομά του μπορεί να μεταφραστεί ως "Θησαυρός της Γης" ή "Μήτρα της Γης", υποδηλώνοντας τη βαθιά του σύνδεση με τη συμπόνια και την προσφορά βοήθειας.
Ιστορικό και Δεσμεύσεις
-------------------------------
Ο Kṣitigarbha έγινε ιδιαίτερα γνωστός για την υπόσχεσή του να μην εισέλθει στο Νιρβάνα και γίνει Βούδας μέχρι να σωθούν όλα τα όντα της κόλασης
και να τελειώσουν τα βάσανά τους. Αυτή η πράξη αλτρουισμού τον τοποθετεί ως μια από τις πλέον σεβαστές μορφές, ιδίως στον Μαχαγιάνα Βουδισμό.
Ρόλος του Kṣitigarbha
--------------------------------
Βοηθός των όντων στην κόλαση: Εμφανίζεται συχνά ως οδηγός και σωτήρας για τις ψυχές που υποφέρουν στα χαμηλότερα πεδία ύπαρξης.
Επιδιώκει να μειώσει τα βάσανά τους και να τους προσφέρει καθοδήγηση για να ξεφύγουν από την Samsara.
Προστάτης των ταξιδιωτών και των νεκρών: Στην κινεζική παράδοση, είναι γνωστός και ως προστάτης εκείνων που ταξιδεύουν στον θάνατο
ή που διασχίζουν επικίνδυνες διαδρομές.
Εικονιστική Αναπαράσταση
----------------------------------
Ο Kṣitigarbha απεικονίζεται συνήθως:
Ως μοναχός: Με ξυρισμένο κεφάλι, φορώντας ράσα, κρατώντας ένα σκήπτρο (khakkhara),
το οποίο χρησιμοποιείται για να διώχνει τα κακά πνεύματα, και ένα μαργαριτάρι ή σφαίρα, που συμβολίζει τη σοφία και το φως στον σκοτεινό κόσμο.
Καθισμένος ή όρθιος σε λουλούδι λωτού: Αυτή η στάση υποδηλώνει την αγνότητά του και την υπερβατικότητά του απέναντι στον κόσμο της θλίψης.
Πολιτιστική Σημασία
---------------------------------
Στην Κίνα: Είναι γνωστός ως Dìzàng (地藏) και λατρεύεται ευρέως. Υπάρχουν πολλοί ναοί αφιερωμένοι σε αυτόν,
ενώ η λατρεία του συνδέεται συχνά με τελετές για τους νεκρούς.
Στην Ιαπωνία: Ονομάζεται Jizō (地蔵) και είναι ιδιαίτερα αγαπητός ως προστάτης των παιδιών, των εγκύων γυναικών και των ταξιδιωτών.
Στην Κορέα: Είναι γνωστός ως Jijang Bosal και διαδραματίζει παρόμοιο ρόλο.
"Άχρι καιρού..."
- Αχθος Αρουρης
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: 02 Ιουν 2022, 21:27
- Phorum.gr user: Αχθος Αρουρης
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
εαν υπαρχει μετανοια στην κολασηΝατάσα έγραψε: ↑17 Νοέμ 2024, 14:39
Τανιπτερε, να είσαι καλά για την ανάρτηση σου και την κατάθεση απόψεων και γνώσης. Προσωπικά μου αρέσει να διαβάζω για άλλες θρησκείες και να ανακαλύπτω κάποια κοινά στοιχεία με τον Χριστιανισμό. Εδώ βρήκα κοινά, την λύτρωση των κολασμενων με τις προσευχές, τις προσφορές, τις ελεημοσυνες και τα μνημόσυνα, καθώς και την κοινή σκέψη, ελπίδα και πίστη ότι ΚΑΠΟΤΕ Η ΚΌΛΑΣΗ ΘΑ ΛΉΞΕΙ! Εδώ να θυμίσω την γνώση από τον Δημοσθένη ότι μετά την Δευτέρα Παρουσία ο Θεός θα δώσει εντολή στον πρώτο Ελοχιμ να μπει μέσα στην κόλαση και να σώσει όσες ψυχές μετανοήσουν, έστω και την τελευταία στιγμή!
τοτε η κολαση δεν ειναι κολαση
(καθαρτηριο δαντε) .....
ποιος θα επιθυμουσε να συνεχιζει να βασανιζεται
χωρις τελος μεσα σε κολαση ;
μεταθανατια ειναι δυνατον να υπαρχει ψυχη,
οσο ακολαστη κι αν ειναι, που να μην θελει
να σωθει απο μια ανευ τερματισμου κολαση
εφ οσον εχει την ευκαιρια μετανοιας ;
............................
Re: Βουδδιστική Κόλαση και Σωτηρία
Τέλος του 2024 και ακόμα υπάρχει κόσμος, ανεξαρτήτως θρησκείας, που πιστεύει σε "κολάσεις" "βασανιστήρια" και "ψυχές";
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 137 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
26 Νοέμ 2024, 04:49
-
-
Νέα δημοσίευση Η Βουδδιστική αντίληψη για τον Κόσμο
από tanipteros » 18 Νοέμ 2024, 11:33 » σε Θρησκειολογία - 3 Απαντήσεις
- 184 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
19 Νοέμ 2024, 17:22
-
-
-
Νέα δημοσίευση Που βρίσκεται η κόλαση και που ο παράδεισος;
από Ourania-Rania » 13 Φεβ 2024, 15:47 » σε Φιλοσοφία - 8 Απαντήσεις
- 1131 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
07 Μάιος 2024, 23:25
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κόλαση: καίγονται τα πρώτα σπίτια
από Nøel » 17 Ιούλ 2023, 15:53 » σε Εσωτερική Πολιτική - 1451 Απαντήσεις
- 51724 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
04 Φεβ 2024, 20:30
-