Εξακολουθείς να παίρνεις ως δεδομένο ότι εδώ έχουμε να κάνουμε όχι με διάλογο (και τα γνωστά λογοτεχνικά του χαρακτηριστικά στον τρόπο που διαρθρώνεται) αλλά με τίποτα πρακτικά κανενός συνεδρίου που έγινε στους Δελφούς κι ο Πλούταρχος παρακολουθούσε με το στόμα ανοιχτό την εισήγηση του εκλεκτού καλεσμένου από το Πανεπιστήμιο της Καρχηδόνας. Δεν νομίζω ότι ήταν εκτός θέματος αυτά που σου απάντησα αναλυτικά ένα προς ένα. Δικαίωμά σου να συνεχίσεις να πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό εμμένοντας σε κάτι που μόνο στο δικό σου μυαλό υπάρχει (άγνοια Πλουτάρχου, πληροφόρησή του από Καρχηδόνιο, μη παρέμβασή του στο κείμενο αρά επιβεβαίωση της άγνοιας κτλ κτλ). Εδώ μάς διασώζει ο Πλούταρχος κάτι εκπληκτικό...σου δείχνουν το φεγγάρι κι εσύ κοιτάς το δάχτυλο. Ουτε καν..Την παρανυχίδα!Esperos έγραψε: ↑09 Ιαν 2024, 09:03
Καλέ μου Δεχαοχτούρη,
νομίζω πως όσα παραθέτεις ως απάντηση στις επιφυλάξεις μου, είναι επιεικώς εκτός θέματος .
Είπαμε, τέτοια οργάνωση ταξιδιωτικής δομής θα χρειαζόταν μια σειρά από άλλες υπηρεσίες που θα λειτουργούσαν
απρόσκοπτα σε βάθος αιώνων αν όχι χιλιετιών. Ο Μητροπολίτης Δελφών και Πάσης Ελλάδος και ο αδελφός του,
θα περιμέναμε να τα γνώριζαν όλα αυτά και να μην τους έκανε κάποια ιδιαίτερη εντύπωση αν τα άκουγαν από ένα Καρχηδόνιο.
Θα έπρεπε ίσως να τους απασχολούσε πως είναι δυνατόν αυτό το πολύ καλά φυλαγμένο μυστικό να έχει διαρρεύσει σε άλλες ναυτικές δυνάμεις.
Για αυτό σου λέω, ο Πλούταρχος «καρφώνεται», άθελά του βεβαίως βεβαίως, διότι δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί
πως αυτά που γράφει, δύο χιλιετίες μετά θα χρησιμοποιηθούν από περίεργα εκδοτικά κέντρα.
Ούτε και μας μας νοιάζει τι θα γίνει το 4024 μετά Χριστόν, αν ταξινομηθούν όσα γράφουμε και διασωθούν και βρεθεί ο κατάλληλος
τότε να τα ανασύρει.
Άντε όλα αυτά να ίσχυαν όσο ακόμα νόμιζες ότι το ταξίδι το κάνανε Καρχηδόνιοι. Εδώ όμως όλα είναι ελληνικά σου λέει το κείμενο, ναύτες, ταξιδιωτες ιερεις τα πάντα. Εκτός κι αν συνεχίζεις να νομίζεις ότι ο ''ξένος'' ιερέας-μάντης (συνάδελφος δηλαδή του Πλουτάρχου ξανατονίζω) δεν είναι Έλληνας, διότι ακόμη δεν σε είδα να το σχολιάζεις, είτε επιμένοντας ότι δεν ήταν είτε έστω να αναγνωρίσεις πολύ ανθρώπινα ότι πέντε σελίδες έσφαλλες. Το προσπέρασες και πήγαμε τώρα στη θεωρία των ''πρακτικών'. Γιατί δεν παρενέβη ο [μη συμμετέχων στον διάλογο] Πλούταρχος κύριοι να πει ότι κι αυτός το ξέρει;;;
