Αν κάποιος υποστηρίζει το τυχαίο, τότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τον απασχολεί ο σχεδιαστής.Λοξίας έγραψε: ↑02 Αύγ 2020, 20:40Η φύση σχεδίασε τα δικά της και ο άνθρωπος τα δικά του. Η φύση, για παράδειγμα, δεν έχει εφεύρει την ερπύστρια, ούτε την ρόδα. Τα έχει εφεύρει ο άνθρωπος όμως. Αυτό δεν λέει τίποτε απολύτως. Διότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα! Και δεν με εμπλέκεις, στο είπα, σε έναν ατελέσφορο debate για την κότα και το αυγό. Γιατί προσπαθείς;nrg έγραψε: ↑02 Αύγ 2020, 12:49Αυτό όμως που κατέρριψα με τα παραδείγματα, είναι ότι η σχεδίαση είναι μία ανθρώπινη δραστηριότητα.
Αν κάποιος θέλει να πιστεύει ότι το τυχαίο μπορεί να σχεδιάσει τέτοιες μηχανές, κανένα πρόβλημα.
Πρέπει όμως ο παραπάνω "πιστός" να είναι συνεπής με τα "πιστεύω" του. Δηλαδή για κάθε αντικείμενο που η επιστήμη δεν απέδειξε την σχεδίασή του από άνθρωπο, να δέχεται ότι προήλθε από τυχαίες διεργασίες.
Το αβατάρ σου είναι πολύ ωραίο παράδειγμα για το οποίο ελπίζω να υποστηρίζεις, ότι προέκυψε από τυχαίες διεργασίες στον βυθό της θάλασσας.
Το πρόβλημα δεν είναι το τυχαίο, το ξέρεις πολύ καλά. Το μοναδικό πρόβλημα είναι ο σχεδιαστής. Και αυτό το ξέρεις πολύ καλά.
Και όχι μόνον εσύ. Και οι ένθεοι και οι άθεοι το γνωρίζουν επίσης.
Καλά, ίσως όχι όλοι, αλλά οι πιο πολλοί.
Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να είναι συνεπής με αυτά που πιστεύει.
Αν λοιπόν για κάποιον το τυχαίο μπορεί να δημιουργήσει μοριακές μηχανές, τότε μπορεί να δημιουργήσει και τοιχογραφίες στα σπήλαια, αλλά και μηχανές σαν αυτή που έχεις για αβατάρ. Μπορεί να δημιουργήσει και την σφίγγα στην μέση της ερήμου. Κανένα πρόβλημα.
Αν όχι, τότε τον "ενοχλεί" ο σχεδιαστής (αν και δεν βλέπω τον λόγο).
Εγώ επισημαίνω την ασυνέπεια των ισχυρισμών του και τίποτα παραπάνω.
Ναι.Και να σου υπενθυμίσω (δεν θα το έκανα αν δεν επέμενες να εμπλακούμε σε μια τέτοια διαδικασία), πως εσύ και εγώ και ο άλλος και ο παράλλος στα φόρα, λειτουργούμε ως μαγνητόφωνα. Ό,τι διαβάζουμε στο ίντερνετ ή σε βιβλία εκλαϊκευμένης επιστήμης, το αναμεταδίδουμε εδώ, στο φόρουμ.
Αν μας έπιανε ένας εξελικτικός βιολόγος, ένας γενετιστής, θα μας άλλαζε τα φώτα στην κυριολεξία.
Σοβαρά πιστεύεις ότι θα τα έβγαζες πέρα με έναν μοριακό βιολόγο για το πως λειτουργεί και από που έλκει την καταγωγή της μια μοριακή κ.λπ. μηχανή;
Η κατασκευή τέτοιων μοριακών μηχανών δεν είναι ούτε βιολογία, ούτε γενετική.
Και μάλιστα, μαθηματικά να το δεις, είναι αδύνατο να προκύψουν τέτοιες μηχανές στατιστικά, πάνω στην Γη στο δεδομένο χρονικό παράθυρο.
Όχι βέβαια.Το "τυχαίο" που επικαλείσαι, έχει αποδομηθεί από αυτούς που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο. Όπως και όλες οι άλλες αιτιάσεις του δημιουργισμού.
Μαθηματικά για να προκύψει τυχαία μία πρωτεΐνη με 150 αμινοξέα στην σειρά, απαιτεί 10195 συνδυασμούς.
Για να καταλάβεις τα σωματίδια σε όλο το ορατό σύμπαν υπολογίζονται 1080.
Ούτε με σφαίρες... που λέει και ο θυμόσοφος λαός…
Η επικρατούσα άποψη για το σύμπαν, μόλις στον προηγούμενο αιώνα ήταν ότι ήταν αιώνιο και σταθερό. Αλλά και τώρα που μιλάμε δεν γνωρίζουμε τι περιέχει στο 95%. Για να μην αναφέρω και άλλα παραδείγματα περί απόλυτου χρόνου.Και ο ισχυρές ενδείξεις των θέσεων της Εξελικτικής θεωρίας, που εξακολουθεί να διδάσκεται σε όλα τα κολλέγια και πανεπιστήμια του κόσμου, είχε ως αποτέλεσμα τον εξοστρακισμό της ευφυούς δημιουργίας από την διδακτική ύλη.
Τα έχουμε πει αυτά: η επιστήμη δεν είναι δημοκρατική. Τουναντίον. Ένας άνθρωπος ή μία θεωρία κάνουν πάντα την διαφορά.
Η κουβέντα δεν αφορά την εξέλιξη αλλά την αβιογένεση.Όσο λοιπόν δεν μπορείς να τεκμηριώσεις την ύπαρξη δημιουργού, με καθολικά αποδεκτές αποδείξεις, η πίστη σου στην ύπαρξή του, είναι δικαίωμά σου. Αλλά πέραν τούτου, τίποτε. Δεν μπορείς να "καταρρίψεις" την Εξελικτική θεωρία σε ένα φόρουμ, με copy+paste δανεικών γνώσεων!
Και η αβιογένεση δεν είναι ούτε βιολογία, ούτε γενετική.