Η παιδοφιλία όταν εκφράζεται από καλλιτέχνες είναι μια χαριτωμένη ιδιαιτερότητα, που αποτελεί έμπνευση για το έργο τους.
Όταν εκφράζεται από τον κάθε κάγκουρα που δεν έχει ιδέα από τέχνη, είναι κατάπτυστη.
Μόνο που τελικά αποδεικνύεται πως ο Ντέμνα Γκβασάλια είναι ένας ηλίθιος κάγκουρας που παριστάνει τον καλλιτέχνη.
Αυτός δεν ήταν που είπε ότι "όλα ήταν έτοιμα και αυτός απλώς πάτησε το κουμπί";
Γενικότερα αυτού του είδους οι φωτογραφίσεις σχεδιάζονται μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, από μια πολυπληθή ομάδα, με αυστηρές οδηγίες της διοίκησης και όλα αυτά, με αμιγώς μαρκετίστικες προθέσεις.
Επομένως η οποια επίκληση στη τέχνη, είναι προσχηματική. Δεν υπάρχει το προσωπικό στοιχείο του όποιου καλλιτέχνη στο αποτέλεσμα.
Αυτό ισχύει για σχεδόν για όλες τις μεγάλες καμπάνιες που βασίζονται στη φωτογραφία.
Η παιδοφιλία όταν εκφράζεται από καλλιτέχνες είναι μια χαριτωμένη ιδιαιτερότητα, που αποτελεί έμπνευση για το έργο τους.
Όταν εκφράζεται από τον κάθε κάγκουρα που δεν έχει ιδέα από τέχνη, είναι κατάπτυστη.
Μόνο που τελικά αποδεικνύεται πως ο Ντέμνα Γκβασάλια είναι ένας ηλίθιος κάγκουρας που παριστάνει τον καλλιτέχνη.
Αυτός δεν ήταν που είπε ότι "όλα ήταν έτοιμα και αυτός απλώς πάτησε το κουμπί";
Γενικότερα αυτού του είδους οι φωτογραφίσεις σχεδιάζονται μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, από μια πολυπληθή ομάδα, με αυστηρές οδηγίες της διοίκησης και όλα αυτά, με αμιγώς μαρκετίστικες προθέσεις.
Επομένως η οποια επίκληση στη τέχνη, είναι προσχηματική. Δεν υπάρχει το προσωπικό στοιχείο του όποιου καλλιτέχνη στο αποτέλεσμα.
Αυτό ισχύει για σχεδόν για όλες τις μεγάλες καμπάνιες που βασίζονται στη φωτογραφία.
Δεν έχω ιδέα τί είπε αυτός, γιατί δεν παρακολουθώ γενικώς τη συγκεκριμένη ειδησεογραφία και η σχέση μου με τη μόδα είναι κάκιστη.
Η παιδοφιλία όταν εκφράζεται από καλλιτέχνες είναι μια χαριτωμένη ιδιαιτερότητα, που αποτελεί έμπνευση για το έργο τους.
Όταν εκφράζεται από τον κάθε κάγκουρα που δεν έχει ιδέα από τέχνη, είναι κατάπτυστη.
Μόνο που τελικά αποδεικνύεται πως ο Ντέμνα Γκβασάλια είναι ένας ηλίθιος κάγκουρας που παριστάνει τον καλλιτέχνη.
Εννοείς ότι πριν την "αποκάλυψη" θεωρούσαν πολλοί καλλιτεχνήματα αυτά τα στυλιστικά κακουργήματα;
Και δεν αναφέρομαι στους φασιονφρικς.
Ήταν πολλοί αυτοί που αμφισβητούσαν το καρτελάκι της τιμής στα αριστουργήματά του αλλά έπρεπε να γίνει κάτι τόσο χοντρό για να καταλάβουν όλοι πόσο άκυρος ήταν και τι ακριβώς κρύβεται από πίσω. Ένας επαρμένος μλκας.
Στην παρούσα φάση, σε Αμερική και Ευρώπη όσοι κυκλοφορούν με Μπαλενσιαγκα τρώνε γιούχα. Στην Ελλάδα ζούμε σ' ένα παράπλευρο σύμπαν.
Η αλήθεια πάντως είναι πως με εξαίρεση την Καρντάσιαν κανένας άλλος από όσους διαφήμιζαν την φίρμα δεν πήρε θέση. Είναι πολλά τα φράγκα.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Η αλήθεια πάντως είναι πως με εξαίρεση την Καρντάσιαν κανένας άλλος από όσους διαφήμιζαν την φίρμα δεν πήρε θέση. Είναι πολλά τα φράγκα.
Σαφώς και είναι πολλά τα φράγκα γιατί αυτές οι καταστάσεις, δεν αφορούν μόνον στο συγκεκριμένο οίκο αλλά και στους υπόλοιπους. Και φυσικά δεν αφορούν μόνον στον κόσμο της μόδας αλλά σε όλο το καλλιτεχνικό στερέωμα.
Η παιδοφιλία όταν εκφράζεται από καλλιτέχνες είναι μια χαριτωμένη ιδιαιτερότητα, που αποτελεί έμπνευση για το έργο τους.
Όταν εκφράζεται από τον κάθε κάγκουρα που δεν έχει ιδέα από τέχνη, είναι κατάπτυστη.
Μόνο που τελικά αποδεικνύεται πως ο Ντέμνα Γκβασάλια είναι ένας ηλίθιος κάγκουρας που παριστάνει τον καλλιτέχνη.
Αυτός δεν ήταν που είπε ότι "όλα ήταν έτοιμα και αυτός απλώς πάτησε το κουμπί";
Γενικότερα αυτού του είδους οι φωτογραφίσεις σχεδιάζονται μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, από μια πολυπληθή ομάδα, με αυστηρές οδηγίες της διοίκησης και όλα αυτά, με αμιγώς μαρκετίστικες προθέσεις.
Επομένως η οποια επίκληση στη τέχνη, είναι προσχηματική. Δεν υπάρχει το προσωπικό στοιχείο του όποιου καλλιτέχνη στο αποτέλεσμα.
Αυτό ισχύει για σχεδόν για όλες τις μεγάλες καμπάνιες που βασίζονται στη φωτογραφία.
Είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου. Δεν έχει σημασία τι είπε. Το γενικό πρόσταγμα είναι δικό του. Δεν μπορεί να δηλώνει άγνοια.
Κάποιοι τον θεωρούσαν το νέο μεγάλο ταλέντο, όπως ήταν ο Αλεξάντερ Μακουίν και ο Ιβ Σαιν Λοραν και ο Μοσκίνο και η Σανέλ πχ.
Τελικά όχι μόνο δεν είναι, αλλά αποδεικνύεται πως είναι ένας βλαμμένος που δεν ξέρει τι του γίνεται.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Η αλήθεια πάντως είναι πως με εξαίρεση την Καρντάσιαν κανένας άλλος από όσους διαφήμιζαν την φίρμα δεν πήρε θέση. Είναι πολλά τα φράγκα.
Σαφώς και είναι πολλά τα φράγκα γιατί αυτές οι καταστάσεις, δεν αφορούν μόνον στο συγκεκριμένο οίκο αλλά και στους υπόλοιπους. Και φυσικά δεν αφορούν μόνον στον κόσμο της μόδας αλλά σε όλο το καλλιτεχνικό στερέωμα.
Για μένα το μεγαλύτερο κακό από όλους το έκανε η ιδιοκτήτρια εταιρεία του οίκου, αν θυμάμαι καλά Κερινγκ, που τον άφησε στην θέση του.
Για πολύ φτύσιμο όλοι τους.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Τελευταία το Youtube έχει γεμίσει deepfake βίντεο όπως το παρακάτω.
Που σημαίνει ότι τόσο κράτησε το μποικοτάζ. Που τάχα θα έριχνε την εταιρία. Ο κόσμος έχει μνήμη χρυσόψαρου.
Πράγματι, τελευταία, έχει κατακλυστεί το Youtube από αυτά τα βίντεο... Τι γίνεται;
Υ.Γ. Εχει φτιαχτεί και ένα για το "Κωνσταντίνου & Ελένης"
το είδα. Και μάλιστα υπάρχει και ένα ξένο που λέει στους χρήστες πώς να τα φτιάχνουν και τους παρακινεί να το κάνουν.
2 μήνες κράτησε το πανηγύρι με το μποικοτάζ. Αλλά τι να λέμε, από τη στιγμή που η Νεστλέ, που γινόντουσαν εκστρατείες ολόκληρες για να πέσει στα 80s, σήμερα ελέγχει το σύνολο της αγοράς των ροφημάτων.
Τελευταία το Youtube έχει γεμίσει deepfake βίντεο όπως το παρακάτω.
Που σημαίνει ότι τόσο κράτησε το μποικοτάζ. Που τάχα θα έριχνε την εταιρία. Ο κόσμος έχει μνήμη χρυσόψαρου.
Δεν ήξερα τη συγκεκριμένη εταιρεία, την έμαθα κι εγώ από τα ΑΙ βιντεάκια με γνωστές ταινίες που έκανε. Έγινε viral τελευταία και φαινόταν ότι είναι μια έξυπνη διαφήμιση. Έπρεπε να το φανταστώ ότι είχαμε να κάνουμε με πόρνους νεοεποχίτες (τώρα είδα το αρχικό σου ποστ για το σκάνδαλο).
“No idea is as absurd as the idea of progress.”
― Julius Evola, Revolt Against the Modern World
Τελευταία το Youtube έχει γεμίσει deepfake βίντεο όπως το παρακάτω.
Που σημαίνει ότι τόσο κράτησε το μποικοτάζ. Που τάχα θα έριχνε την εταιρία. Ο κόσμος έχει μνήμη χρυσόψαρου.
Πράγματι, τελευταία, έχει κατακλυστεί το Youtube από αυτά τα βίντεο... Τι γίνεται;
Υ.Γ. Εχει φτιαχτεί και ένα για το "Κωνσταντίνου & Ελένης"
το είδα. Και μάλιστα υπάρχει και ένα ξένο που λέει στους χρήστες πώς να τα φτιάχνουν και τους παρακινεί να το κάνουν.
2 μήνες κράτησε το πανηγύρι με το μποικοτάζ. Αλλά τι να λέμε, από τη στιγμή που η Νεστλέ, που γινόντουσαν εκστρατείες ολόκληρες για να πέσει στα 80s, σήμερα ελέγχει το σύνολο της αγοράς των ροφημάτων.
Ματαιότης ματαιοτήτων.
Τι να πεις... Πάντως, πίσω από την συγκεκριμένη έκρηξη τέτοιων βίντεο, μπορεί να κρύβεται και η ίδια η εταιρεία
Πράγματι, τελευταία, έχει κατακλυστεί το Youtube από αυτά τα βίντεο... Τι γίνεται;
Υ.Γ. Εχει φτιαχτεί και ένα για το "Κωνσταντίνου & Ελένης"
το είδα. Και μάλιστα υπάρχει και ένα ξένο που λέει στους χρήστες πώς να τα φτιάχνουν και τους παρακινεί να το κάνουν.
2 μήνες κράτησε το πανηγύρι με το μποικοτάζ. Αλλά τι να λέμε, από τη στιγμή που η Νεστλέ, που γινόντουσαν εκστρατείες ολόκληρες για να πέσει στα 80s, σήμερα ελέγχει το σύνολο της αγοράς των ροφημάτων.
Ματαιότης ματαιοτήτων.
Τι να πεις... Πάντως, πίσω από την συγκεκριμένη έκρηξη τέτοιων βίντεο, μπορεί να κρύβεται και η ίδια η εταιρεία
Εννοείται! Πρόκειται για μια νέα καμπάνια, ώστε να ξεπλυθεί η ντροπή της προηγούμενης.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.