Ολοι αυτοί οι "ελευθεριακοί καπιταλιστές" είναι στη πραγματικότητα συντηρητικοί, από αυτούς που στα 50s καταπίεσαν μια ολόκληρη γενιά με το να επιβάλλουν στάση προσοχής στο άκουσμα του εθνικού ύμνου, υποχρεωτικό εκκλησιασμό και νοσταλγία της δουλοκτησίας.
Η ελευθερία του λόγου που επικαλούνται, είναι η ελευθερία να επιβάλλουν το καθεστώς τους.
Δεν έχει να κάνει με την πραγματική ελευθερία του λόγου.
Παίζει και η δράση-αντίδραση, επειδή έχει φτάσει σε ακραία χωράφια ο δικαιωματισμός, έχει αρχίσει να φλερτάρει με αυτά και η άλλη πλευρά. Και το έχω προβλέψει εδώ και καιρό ότι υπάρχει κίνδυνος να γίνει αυτό αν δεν μαζευτούν. Στο τέλος θα γίνουν πραγματικά θύματα από φανταστικά που είναι τώρα.
Εγώ πάντως δεν παρασύρομαι, ξέρω τι θέλω και δεν ακολουθώ τα ρεύματα για να την πω στους απέναντι. Οι ατομικές ελευθερίες που δεν εμπλέκουν τρίτους πρέπει να είναι απόλυτες.
Από την αρχή έτσι ήταν τα πράγματα. Οταν ο ταυτοτισμός ξεκίνησε να ζητά λογοκρισία και απαγορεύσεις, το ζητούμενο της ελευθερίας του λόγου το έβαλαν στη συζήτηση οι λιμπερταριανοί και οι κεντρώοι.
Εκεί ήταν που το τσίμπησαν οι συντηρητικοί, γιατί γνώριζαν ότι πρόκειται για επιχείρημα με δύναμη. Βαθιά μέσα τους ουδέποτε το πίστεψαν.
Μα το να φοράει ό,τι γουστάρει ο καθένας στην προσωπική του ζωή, είναι σαφώς δικαίωμα.
Και ειδικώς σε τέτοιες περιπτώσεις, η πλειοψηφία όσων γουστάρουν να φοράνε γυναικεία ρούχα, σπανίως δηλώνουν άντρες.
Το ζητούμενο είναι τι θεωρείται "προσωπική ζώνη".
Πόσο μάλλον όταν δηλώνεις ελευθεριακός καπιταλιστής, όπως ο Σαπιρο
Μα δεν μ' ενδιαφέρει τι λέει ειδικώς ο Σαπίρο. Η αντιμετώπιση του κάθε θέματος που θίγεται σε πραγματικό και όχι θεωρητικό πλαίσιο μ' ενδιαφέρει.
Γιατί κακά τα ψέματα, όποιος δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτό που πρεσβεύει στο δικό του περιβάλλον (όποιο και αν είναι αυτό) είναι ψιλομαλάκας, έτσι δεν είναι;
Μα το να φοράει ό,τι γουστάρει ο καθένας στην προσωπική του ζωή, είναι σαφώς δικαίωμα.
Και ειδικώς σε τέτοιες περιπτώσεις, η πλειοψηφία όσων γουστάρουν να φοράνε γυναικεία ρούχα, σπανίως δηλώνουν άντρες.
Το ζητούμενο είναι τι θεωρείται "προσωπική ζώνη".
Πόσο μάλλον όταν δηλώνεις ελευθεριακός καπιταλιστής, όπως ο Σαπιρο
Μα δεν μ' ενδιαφέρει τι λέει ειδικώς ο Σαπίρο. Η αντιμετώπιση του κάθε θέματος που θίγεται σε πραγματικό και όχι θεωρητικό πλαίσιο μ' ενδιαφέρει.
Γιατί κακά τα ψέματα, όποιος δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτό που πρεσβεύει στο δικό του περιβάλλον (όποιο και αν είναι αυτό) είναι ψιλομαλάκας, έτσι δεν είναι;
Η συζήτηση σε αυτό το νήμα είναι ειδικώς για τον Βενιαμίν Σαπιρο. Αυτουνου την παρόλα σχολιάζουμε.
Πόσο μάλλον όταν δηλώνεις ελευθεριακός καπιταλιστής, όπως ο Σαπιρο
Μα δεν μ' ενδιαφέρει τι λέει ειδικώς ο Σαπίρο. Η αντιμετώπιση του κάθε θέματος που θίγεται σε πραγματικό και όχι θεωρητικό πλαίσιο μ' ενδιαφέρει.
Γιατί κακά τα ψέματα, όποιος δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτό που πρεσβεύει στο δικό του περιβάλλον (όποιο και αν είναι αυτό) είναι ψιλομαλάκας, έτσι δεν είναι;
Η συζήτηση σε αυτό το νήμα είναι ειδικώς για τον Βενιαμίν Σαπιρο. Αυτουνου την παρόλα σχολιάζουμε.
Ο οποίος είναι χοντρο- όχι ψιλομαλακας.
Αλλά ναι, συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο
Μα για την "απαγόρευση" του Σαπίρο, ήδη εξέφρασα γνώμη. Τα πράγματα δεν λύνονται με "απαγορεύσεις".
Το ζητούμενο των δικαιωμάτων είναι το θέμα σε στοιχειώδη ισορροπία με τις υποχρεώσεις. Αν υπάρχει ασυμβατότητα, άντε γεια.
Και έχω την ίδια οπτική για όλα τα θέματα.
Σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι για τη συμφωνία σου στην τελευταία παράγραφο.
Κανονικά η ομογένεια θα πρέπει να ντυθεί με φουστανέλες, άνευ εσωρούχου, να στηθεί μπροστά από τον Βενιαμίν, να σηκώσουν το ύφασμα και να τον πούνε, "να, παρ' τα".
Το πρόβλημα είναι το να διαφημίζεται αυτό, να επιβάλλεται και να σε κυνηγούν επειδή δεν προσέλαβες κάποιο σούργελο στην εταιρεία σου κάνοντας 'διάκριση'.
Αν ο λόγος που αποφασίσεις να μην προσλάβεις κάποιον στην εταιρεία σου είναι ότι ήρθε με φούστα στη συνέντευξη, δεν είναι αυτός το σούργελο.
Ο,τι γουστάρουν θα φορούνε οι άντρες στη προσωπική τους ζωή. Ακου λέει θα μας επιβάλλει και τι θα φοράμε.
Οι βερμούδες να απαγορευτούν το καλοκαίρι και από κει και πέρα,ας φοράνε φούστα,αλλά όχι μίνι.
Γενικά η τρίχα στο πόδι να την δείχνεις το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ κολακευτική.
Οι βερμούδες πρέπει να απαγορευτούν,μόνο στην παραλία να επιτρέπονται.
Ο,τι γουστάρουν θα φορούνε οι άντρες στη προσωπική τους ζωή. Ακου λέει θα μας επιβάλλει και τι θα φοράμε.
Οι βερμούδες να απαγορευτούν το καλοκαίρι και από κει και πέρα,ας φοράνε φούστα,αλλά όχι μίνι.
Γενικά η τρίχα στο πόδι να την δείχνεις το καλοκαίρι δεν είναι και πολύ κολακευτική.
Οι βερμούδες πρέπει να απαγορευτούν,μόνο στην παραλία να επιτρέπονται.
Μα δε γίνεται να απαγορεύεται δια νόμου οτιδήποτε δεν ανταποκρίνεται στην προσωπική μας αισθητική.
Κάποτε έδειξα σε έναν φίλο σκηνές από "κακό σινεμά" (μου αρέσει το κακοφτιαγμένο σινεμά γιατί με κάνει να γελάω) και εκείνος είπε "αυτούς που τα κάνουν αυτά, θα πρέπει να τους βάζουν να πληρώνουν πρόστιμο".
Ο σαπιρο δεν είναι πολιτικό πρόσωπο. είναι διαμορφωτης γνώμης και σχολιαστής πολιτικού και κοινωνικού περιεχομένου. ενδεχομένως και να δοκιμάζει κάποια πράγματα που δεν μπορούν ανοιχτά να πουν στελέχη του GOP.
ελευθεριακος καπιταλισμός δεν σημαίνει και υιοθετηση του φιλελευθερου δικαιωματισμου. απευθύνεται σε ανθρώπους με πιο πρακτικές ανησυχίες από τους κλασσικούς φιλελευθερους. δηλαδή καθαρά τις σύγχρονες οικονομικές ιδέες.
δεν κατεβαίνουν οι σαπιρο στις εκλογές. Η δημόσια εικόνα είναι υποψηφιοτητες τύπου Τραμπ και Ντε Σαντις. εάν κερδίσουν την εξουσία και καταφέρουν τον απόλυτο έλεγχο της δικαιοσύνης θα μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και ο κάθε δικαιωματιστης θα μπορεί απλά να βράζει.
αρέσει δεν αρέσει , έχει πολλούς ακόλουθους
Το πρόβλημα είναι το να διαφημίζεται αυτό, να επιβάλλεται και να σε κυνηγούν επειδή δεν προσέλαβες κάποιο σούργελο στην εταιρεία σου κάνοντας 'διάκριση'.
Αν ο λόγος που αποφασίσεις να μην προσλάβεις κάποιον στην εταιρεία σου είναι ότι ήρθε με φούστα στη συνέντευξη, δεν είναι αυτός το σούργελο.
μπορεί να δηλώσει κόλλημα αν έχει κατάστημα εκκλησιαστικων ειδών; Ή ένα θρησκευτικό κατάστημα μουσουλμάνων;
Φυσικά. Το κάθε σούργελο έχει το δικαίωμα να δηλώσει ό,τι κόλλημα θέλει.
Κάποια στιγμή ειπώθηκε ειρωνικά ότι χωρίζει μια άβυσσος τις θέσεις του Μπεν Σαπίρο από περσόνες όπως Τζο Ρόγκαν.
Η συγκεκριμένη "άβυσσος" έχει να κάνει με την επιχειρηματολογία της ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ.
Για παράδειγμα λένε στον Σαπίρο ότι το κοινωνικό φύλο (gender) είναι φασμα και αυτός απαντάει "όχι, υπάρχουν μόνο δύο κοινωνικά φύλα". Ετσι, στεγνά, χωρίς καμία τεκμηρίωση.
Είναι καλός στο να παίζει την κολοκυθιά. Δηλαδή να του λέει κάποιος "ισχύει το Α" και αυτός να λέει "όχι, ισχύει το Β". Δε γίνεται συζήτηση έτσι. Πρέπει να υπάρχει επιχειρηματολογία. Διαφορετικά γίνεται αντιπαράθεση ιδεοληψιών.
Συγκρίνετέ το για παράδειγμα με το παρακάτω απόσπασμα συζήτησης.
Εδώ υπάρχουν επιχειρήματα που τίθενται στο τραπέζι προς υιοθέτηση ή διάψευση.
Το να βγαίνει κάποιος με ύφος σαν να κατέχει την απόλυτη αλήθεια, δεν τον τιμά σαν περσόνα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.