Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:24Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.Δημοκράτης έγραψε: ↑01 Ιούλ 2020, 16:14Η Μυκήνες ήταν η 2η μεγαλύτερη πόλη της εποχής της. Η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό. Θα ήταν θαύμα να είχε 500 άτομα πληθυσμό. ο Οδύσσειας όταν θα πεθάνει θα το πάθει από τον γιο του τον τηλεγονο που βγήκε να κλέψει πρόβατα και έπεσε πάνω στον ιδιοκτήτη τους. Λες ο Οδυσσέας να ήταν βασιλιάς μιας πόλης πχ με 5000 άτομα και να βγήκε ο ίδιος να προστατέψει τα πρόβατα του;Gouerino 4 έγραψε: ↑01 Ιούλ 2020, 15:35
500 ατομα ειχαν οι νεολιθικοι οικισμοι,οχι τα μυκηναικα κεντρα.
Οι μυκηνες ειχαν περιπου 30.000 πληθυσμο
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.
Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Ωχ Παναγία μου. ΠΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:41Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:15και επειδή το γράφει κάποιος τι ακριβώς λέει; Καταρχάς δε νκαταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί σε αυτή την πρόταση λέει ότι την εποχή της πεφωτισμένης δεσποτίας, δηλαδή 18ο αιώνα, ο Φίλιππός ήταν πιο συμπαθεείς γιατί πάνω κάτω λειτουργούσε σαν τυος άρχοντες του 18ου αιώνα καθώς έκανε όσα έκαν με τον Αριστοτέλη κτλ . Επίσης το 4ος αιώνας πχ με τον 12ο αιώνα πχ που έγιναν όσα περιγράφει ο Ομηρος έχει μιαχρονική απόσταση. Η μια κοινωνία δεν έχει επαφή με την άλλη.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 09:41
Για ακόμη μια φορά κάνεις λάθος. Ο όρος μπορεί na εμφανίζεται μετά τον μεσαίωνα αλλά η πρακτική του πάει πίσω αιώνες. O Arnaldo Momigliano γράφει χαρακτηριστικά:
In the age of enligtened despotism Philip of Macedon would naturally arouse more sympathy than Demosthenes. Philip had been a patron of historians and philosophers exactly as the historians and philosophers of the eighteenth century expexted their kings to be.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:51Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Και η δημοκρατια με δωδεκαθεο εμφανιστηκε,Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:08Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:51Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
Το δωδεκαθεο τροπος του λέγειν,με αρχαια ελληνικη θρησκεια
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβιαΔημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:53Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:24Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.Δημοκράτης έγραψε: ↑01 Ιούλ 2020, 16:14
Η Μυκήνες ήταν η 2η μεγαλύτερη πόλη της εποχής της. Η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό. Θα ήταν θαύμα να είχε 500 άτομα πληθυσμό. ο Οδύσσειας όταν θα πεθάνει θα το πάθει από τον γιο του τον τηλεγονο που βγήκε να κλέψει πρόβατα και έπεσε πάνω στον ιδιοκτήτη τους. Λες ο Οδυσσέας να ήταν βασιλιάς μιας πόλης πχ με 5000 άτομα και να βγήκε ο ίδιος να προστατέψει τα πρόβατα του;
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.
Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:57Ωχ Παναγία μου. ΠΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:41Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:15
και επειδή το γράφει κάποιος τι ακριβώς λέει; Καταρχάς δε νκαταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί σε αυτή την πρόταση λέει ότι την εποχή της πεφωτισμένης δεσποτίας, δηλαδή 18ο αιώνα, ο Φίλιππός ήταν πιο συμπαθεείς γιατί πάνω κάτω λειτουργούσε σαν τυος άρχοντες του 18ου αιώνα καθώς έκανε όσα έκαν με τον Αριστοτέλη κτλ . Επίσης το 4ος αιώνας πχ με τον 12ο αιώνα πχ που έγιναν όσα περιγράφει ο Ομηρος έχει μιαχρονική απόσταση. Η μια κοινωνία δεν έχει επαφή με την άλλη.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world
Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education
Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Αυτό έχει μεγάλο ενδιαφέρον και σηκώνει συζήτηση.Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:12Και η δημοκρατια με δωδεκαθεο εμφανιστηκε,Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:08Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:51Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
Το δωδεκαθεο τροπος του λέγειν,με αρχαια ελληνικη θρησκεια
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:13Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβιαΔημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:53Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:24
Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.
Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:29Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:57Ωχ Παναγία μου. ΠΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:41
Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world
Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education
Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
O Οδυσσέας βασίλευε στα γύρω νησιά όπως και σε τόπους της ενδοχώρας. 40 μνηστήρες εποφθαλμιούν τον θρόνο του. Πόσο ασήμαντο βασίλειο υπολογίζεις ότι ήταν;Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:44Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;Gouerino 4 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:13Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβιαΔημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:53
Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:50Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:29Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 10:57
Ωχ Παναγία μου. Π
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world
Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education
Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Οι Αθηναίοι δεν είχαν και πολύ καλή άποψη για την δίκαιη διακυβέρνηση και μάλλον ούτε και αυτοί που τον δολοφόνησανΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:54Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:50Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:29
Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.
Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world
Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education
Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
Η αναγέννηση ξεκινάει γιατί μεταναστευσαν Έλληνες στην Ιταλία οτνα η αυτοκρατορία έπεφτε στα χέρια των Τούρκων. Είναι πάρα πολύ λογικό να έχει αναφορές στην Ελλάδα. Τι ακριβώς μας λέει αυτό;
-
- Δημοσιεύσεις: 28049
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Το βασίλειο της Ιθάκης δεν ήταν ασυμαντο, για την εποχή του δηλαδή το 1300 πχ μι; χαρά συμαντικη θα ήταν. Αλλά αυτό είναι άσχετο με το ότι η Ιθάκη ως νησί είτε ήταν στην συμερινη Ιθάκη, είτε στην Κεφαλλονιά, είτε στην Λευκάδα είχε έναν πληθυσμό περί τα 500 άτομα. Όλα τα νησιά μαζί και η Πρέβεζα αντε να είχαν 3000 κατοίκους.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:52O Οδυσσέας βασίλευε στα γύρω νησιά όπως και σε τόπους της ενδοχώρας. 40 μνηστήρες εποφθαλμιούν τον θρόνο του. Πόσο ασήμαντο βασίλειο υπολογίζεις ότι ήταν;Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:44Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;
Ξαναλέω ο Οδυσσέας πεθαίνει προστατεύουν τας τα πρόβατα
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ
Φίλε μου. Η αναγέννηση κι ο ουμανισμός δεν έχουν αναφορές στην Ελλάδα. Βασίζονται σ' αυτή. Αυτός είναι ο λόγος που θεωρείται λίκνο του δυτικού πολιτισμού. Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 12:04Οι Αθηναίοι δεν είχαν και πολύ καλή άποψη για την δίκαιη διακυβέρνηση και μάλλον ούτε και αυτοί που τον δολοφόνησανΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:54Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.Δημοκράτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 11:50
Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
Η αναγέννηση ξεκινάει γιατί μεταναστευσαν Έλληνες στην Ιταλία οτνα η αυτοκρατορία έπεφτε στα χέρια των Τούρκων. Είναι πάρα πολύ λογικό να έχει αναφορές στην Ελλάδα. Τι ακριβώς μας λέει αυτό;
The intellectual basis of the Renaissance was its version of humanism, derived from the concept of Roman Humanitas and the rediscovery of classical Greek philosophy, such as that of Protagoras, who said that "Man is the measure of all things." This new thinking became manifest in art, architecture, politics, science and literature.