Αυτή είναι η αστική αντίληψη, η ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης που διαχέει την ιδεολογία της και στην υπόλοιπη κοινωνία αφού αυτή δίνει τον τόνο.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Αυτή είναι η αστική αντίληψη, η ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης που διαχέει την ιδεολογία της και στην υπόλοιπη κοινωνία αφού αυτή δίνει τον τόνο.
Sol έγραψε: ↑19 Ιαν 2023, 20:29Αυτή είναι η αστική αντίληψη, η ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης που διαχέει την ιδεολογία της και στην υπόλοιπη κοινωνία αφού αυτή δίνει τον τόνο.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
καμμια αστικη ταξη δεν εχει φτιαξει τον κοσμο.Sol έγραψε: ↑19 Ιαν 2023, 21:58ευλογο αφού η αστική ως κυριαρχη τάξη φτιάχνει έναν κόσμο κατεικόνα και καθομοιωσιν
Και στην αρχαιότητα δικαιολογούνταν η δουλεία, π.χ. ο αριστοτέλης ως ιδεολογος της εποχής έλεγε πως οι άνθρωποι γεννιούνται ελευθεροι ή δούλοι και είναι στη φύση τους. Το αντίστοιχο ιδεολογικό τροπάρι έπαιζε ο χριστιανισμός κατόπιν με το ο θεος σε κάνει δούλο ή αφέντη. Και πράγματι ο κόσμος τους έτσι ήταν στην οικονομική του βάση και πάνω σε αυτή τη βάση αναπτυσσόταν το ιδεολογικό επικοδόμημα.
Ρε συ, επειδή, αλήθεια, σε συμπαθώ μην πετάς τέτοιες κοτσάνες.Ασέβαστος έγραψε: ↑20 Ιαν 2023, 09:12καμμια αστικη ταξη δεν εχει φτιαξει τον κοσμο.Sol έγραψε: ↑19 Ιαν 2023, 21:58ευλογο αφού η αστική ως κυριαρχη τάξη φτιάχνει έναν κόσμο κατεικόνα και καθομοιωσιν
Και στην αρχαιότητα δικαιολογούνταν η δουλεία, π.χ. ο αριστοτέλης ως ιδεολογος της εποχής έλεγε πως οι άνθρωποι γεννιούνται ελευθεροι ή δούλοι και είναι στη φύση τους. Το αντίστοιχο ιδεολογικό τροπάρι έπαιζε ο χριστιανισμός κατόπιν με το ο θεος σε κάνει δούλο ή αφέντη. Και πράγματι ο κόσμος τους έτσι ήταν στην οικονομική του βάση και πάνω σε αυτή τη βάση αναπτυσσόταν το ιδεολογικό επικοδόμημα.
το κοσμο τον φτιαχνει το συνολο των πολιτων, ειναι ο τροπος που λειτουργουν ολοι.
υπάρχουν ποιοτικές διαφορές στην εκμετάλλευση επομένως και στην ιδεολογία. Σήμερα έχουμε την πιο ώριμη εκμετάλλευση σε μορφή και περιεχόμενο. Επίσης ατομικά μπορεί κάποιος να αλλάξει τάξη έστω σαν δυνατότητα κάτι που επιδρά στην συνείδηση του.
Μήπως το εννοούσε μεταφορικά;Sol έγραψε: ↑21 Ιαν 2023, 09:21Περιουσία
Τι είναι άραγε ο εργαζόμενος; Αν πιστέψουμε την κυβέρνηση και τον κρατικό μηχανισμό, τίποτα περισσότερο από ένα «περιουσιακό στοιχείο των επιχειρήσεων»! Αυτά λέει σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας, χαρακτηρίζοντας τους εργαζόμενους «το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο» που έχουν οι επιχειρήσεις και θα πρέπει να το σέβονται!
Λέει κι άλλα ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής. Οτι έργο της Επιθεώρησης Εργασίας θα πρέπει να είναι η συμβολή στην «ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού» και η παρέμβαση στους χώρους δουλειάς για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας «που θα είναι η βάση για τη διαρκή βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και παράλληλα θα ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, μεταξύ επιχειρήσεων που λειτουργούν σύννομα και αποδοτικά». Κάτι, δηλαδή, σαν ...«μέντορας» εργαζομένων και εργοδοσίας, που θα καλλιεργεί «κουλτούρα συνεργασίας» μεταξύ τους, για να ενισχύεται ο «υγιής ανταγωνισμός».
Με τέτοιον ρόλο στο πλευρό της εργοδοσίας, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι χώροι δουλειάς θυμίζουν ολοένα και περισσότερο κάτεργα, όπου κάθε τρεις και μία ένας εργαζόμενος σακατεύεται ή σκοτώνεται. Ούτε είναι να απορεί κανείς με την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση της συγκεκριμένης υπηρεσίας από όλες τις κυβερνήσεις, ως άλλοθι για την πλήρη απουσία ελέγχων. Οι εργαζόμενοι, πάντως, δεν είναι «περιουσία» κανενός εργοδότη. Εκτός αν η Ανεξάρτητη Αρχή αναγνωρίζει ότι οι εργασιακές συνθήκες που έχουν διαμορφώσει με τους νόμους τους όλες οι κυβερνήσεις, προσομοιώνουν με αυτές στην εποχή της δουλοκτησίας.
https://www.902.gr/eidisi/apopseis-shol ... /perioysia
assets μας χαρακτηρίζουν τα αφεντικά
μήπως τα καπιταλιστικά κράτη δεν θεσμοθέτησαν 50 χρόνια μετά το σικάγο το 8ωρο; Μήπως δεν έφτιαξαν τα κεφαλαιοκρατικά κράτη κοινωνικές παροχές όταν η επίδραση της μεγάλης οκτωβριανής επανάστασης κινούσε την ιστορία και τις συνειδήσεις προς τα μπρός; Αλλά ας πάμε και λιγο πίσω, μήπως τα απολυταρχικά καθεστώτα με την επίδραση της μεγάλης γαλλικής επανάστασης και τον αγώνα των μαζών δεν άρχισαν να κάνουν συντάγματα έστω και μοναρχικά; Το ζήτημα εδω είναι πως επιδρά στην συνείδηση η ζωή, ε, με τις υπάρχουσες συνθήκες οι εργαζόμενοι είναι εργαλεία, ομιλούντα όπως έλεγε ο αριστοτέλης για τους σκλάβους.pylothess έγραψε: ↑25 Απρ 2023, 21:30Μήπως το εννοούσε μεταφορικά;Sol έγραψε: ↑21 Ιαν 2023, 09:21Περιουσία
Τι είναι άραγε ο εργαζόμενος; Αν πιστέψουμε την κυβέρνηση και τον κρατικό μηχανισμό, τίποτα περισσότερο από ένα «περιουσιακό στοιχείο των επιχειρήσεων»! Αυτά λέει σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας, χαρακτηρίζοντας τους εργαζόμενους «το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο» που έχουν οι επιχειρήσεις και θα πρέπει να το σέβονται!
Λέει κι άλλα ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής. Οτι έργο της Επιθεώρησης Εργασίας θα πρέπει να είναι η συμβολή στην «ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού» και η παρέμβαση στους χώρους δουλειάς για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας «που θα είναι η βάση για τη διαρκή βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και παράλληλα θα ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, μεταξύ επιχειρήσεων που λειτουργούν σύννομα και αποδοτικά». Κάτι, δηλαδή, σαν ...«μέντορας» εργαζομένων και εργοδοσίας, που θα καλλιεργεί «κουλτούρα συνεργασίας» μεταξύ τους, για να ενισχύεται ο «υγιής ανταγωνισμός».
Με τέτοιον ρόλο στο πλευρό της εργοδοσίας, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι χώροι δουλειάς θυμίζουν ολοένα και περισσότερο κάτεργα, όπου κάθε τρεις και μία ένας εργαζόμενος σακατεύεται ή σκοτώνεται. Ούτε είναι να απορεί κανείς με την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση της συγκεκριμένης υπηρεσίας από όλες τις κυβερνήσεις, ως άλλοθι για την πλήρη απουσία ελέγχων. Οι εργαζόμενοι, πάντως, δεν είναι «περιουσία» κανενός εργοδότη. Εκτός αν η Ανεξάρτητη Αρχή αναγνωρίζει ότι οι εργασιακές συνθήκες που έχουν διαμορφώσει με τους νόμους τους όλες οι κυβερνήσεις, προσομοιώνουν με αυτές στην εποχή της δουλοκτησίας.
https://www.902.gr/eidisi/apopseis-shol ... /perioysia
assets μας χαρακτηρίζουν τα αφεντικά
Δεν ζούμε στο 1800 , την εποχή του Καρόλου Ντίκενς στο Λονδίνο .
Μάλλον θα εννοεί επένδυση των επιχειρήσεων.
Η θέση του άλλωστε δεν θα του επέτρεπε να πει και τίποτε περισσότερο από την συναίνεση και την συνεργασία μεταξύ εργαζομένων και εργοδοσίας.
Ο ρόλος του κράτους αυτός είναι. Η διαιώνιση ,η παγίωση της καθεστηκυίας τάξης πραγμάτων ,του status quo. Μέσα στην κοινωνία υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα. Στην μέση μπαίνει το κράτος , ως "μαξιλαράκι" για να απορροφήσει τους κοινωνικούς κραδασμούς. Επειδή είμαι σίγουρος ότι ως αντεπιχείρημα θα μου πες πως το κράτος δεν είναι αμερόληπτο και μεροληπτεί υπέρ της εργοδοσίας θα σου απαντήσω ναι και αυτό εξαρτάται από την δύναμη που έχει κάθε ομάδα.Μήπως δεν υπάρχουν ομάδες εργαζομένων που είναι πιο ευνοημένες από τις άλλες;
Δεν στρέφομαι εναντίον άλλων κλάδων αλλά των κομματικών στρατών.
\
Για τον Αριστοτέλη που λες, είναι ωραίο να έχει μερικούς να σου τσαπίζουν τις ελιές και τα αμπέλια και εσύ να φιλοσοφείς όλη μέρα.Sol έγραψε: ↑25 Απρ 2023, 21:42μήπως τα καπιταλιστικά κράτη δεν θεσμοθέτησαν 50 χρόνια μετά το σικάγο το 8ωρο; Μήπως δεν έφτιαξαν τα κεφαλαιοκρατικά κράτη κοινωνικές παροχές όταν η επίδραση της μεγάλης οκτωβριανής επανάστασης κινούσε την ιστορία και τις συνειδήσεις προς τα μπρός; Αλλά ας πάμε και λιγο πίσω, μήπως τα απολυταρχικά καθεστώτα με την επίδραση της μεγάλης γαλλικής επανάστασης και τον αγώνα των μαζών δεν άρχισαν να κάνουν συντάγματα έστω και μοναρχικά; Το ζήτημα εδω είναι πως επιδρά στην συνείδηση η ζωή, ε, με τις υπάρχουσες συνθήκες οι εργαζόμενοι είναι εργαλεία, ομιλούντα όπως έλεγε ο αριστοτέλης για τους σκλάβους.pylothess έγραψε: ↑25 Απρ 2023, 21:30Μήπως το εννοούσε μεταφορικά;Sol έγραψε: ↑21 Ιαν 2023, 09:21Περιουσία
Τι είναι άραγε ο εργαζόμενος; Αν πιστέψουμε την κυβέρνηση και τον κρατικό μηχανισμό, τίποτα περισσότερο από ένα «περιουσιακό στοιχείο των επιχειρήσεων»! Αυτά λέει σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας, χαρακτηρίζοντας τους εργαζόμενους «το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο» που έχουν οι επιχειρήσεις και θα πρέπει να το σέβονται!
Λέει κι άλλα ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής. Οτι έργο της Επιθεώρησης Εργασίας θα πρέπει να είναι η συμβολή στην «ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού» και η παρέμβαση στους χώρους δουλειάς για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας «που θα είναι η βάση για τη διαρκή βελτίωση των εργασιακών συνθηκών και παράλληλα θα ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, μεταξύ επιχειρήσεων που λειτουργούν σύννομα και αποδοτικά». Κάτι, δηλαδή, σαν ...«μέντορας» εργαζομένων και εργοδοσίας, που θα καλλιεργεί «κουλτούρα συνεργασίας» μεταξύ τους, για να ενισχύεται ο «υγιής ανταγωνισμός».
Με τέτοιον ρόλο στο πλευρό της εργοδοσίας, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι χώροι δουλειάς θυμίζουν ολοένα και περισσότερο κάτεργα, όπου κάθε τρεις και μία ένας εργαζόμενος σακατεύεται ή σκοτώνεται. Ούτε είναι να απορεί κανείς με την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση της συγκεκριμένης υπηρεσίας από όλες τις κυβερνήσεις, ως άλλοθι για την πλήρη απουσία ελέγχων. Οι εργαζόμενοι, πάντως, δεν είναι «περιουσία» κανενός εργοδότη. Εκτός αν η Ανεξάρτητη Αρχή αναγνωρίζει ότι οι εργασιακές συνθήκες που έχουν διαμορφώσει με τους νόμους τους όλες οι κυβερνήσεις, προσομοιώνουν με αυτές στην εποχή της δουλοκτησίας.
https://www.902.gr/eidisi/apopseis-shol ... /perioysia
assets μας χαρακτηρίζουν τα αφεντικά
Δεν ζούμε στο 1800 , την εποχή του Καρόλου Ντίκενς στο Λονδίνο .
Μάλλον θα εννοεί επένδυση των επιχειρήσεων.
Η θέση του άλλωστε δεν θα του επέτρεπε να πει και τίποτε περισσότερο από την συναίνεση και την συνεργασία μεταξύ εργαζομένων και εργοδοσίας.
Ο ρόλος του κράτους αυτός είναι. Η διαιώνιση ,η παγίωση της καθεστηκυίας τάξης πραγμάτων ,του status quo. Μέσα στην κοινωνία υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα. Στην μέση μπαίνει το κράτος , ως "μαξιλαράκι" για να απορροφήσει τους κοινωνικούς κραδασμούς. Επειδή είμαι σίγουρος ότι ως αντεπιχείρημα θα μου πες πως το κράτος δεν είναι αμερόληπτο και μεροληπτεί υπέρ της εργοδοσίας θα σου απαντήσω ναι και αυτό εξαρτάται από την δύναμη που έχει κάθε ομάδα.Μήπως δεν υπάρχουν ομάδες εργαζομένων που είναι πιο ευνοημένες από τις άλλες;
Δεν στρέφομαι εναντίον άλλων κλάδων αλλά των κομματικών στρατών.