Jimmy81 έγραψε: ↑25 Ιαν 2024, 16:02Για προβληματισμόΑρίστος έγραψε: ↑25 Ιαν 2024, 15:32Εδω και ο Πλατωνας αναφερει τα λατρευτικα εθιμα που τηρουσε ο Μινωας σε σχεση με το Δια...
και ο Μινωας βασιλευε αιωνες πριν τους Μυκηναιους στην Κρητη.
«πάντως δ' ή γε εκ Κνωσού οδός εις το του Διός άντρον και ιερόν, ως
ακούομεν, ικανή, και ανάπαυλαι κατά την οδόν, ως εικός, πνίγους όντος τα
νυν..».
( Πλάτωνας, Νόμοι 1, 624-625).
«Πήγαινε λοιπόν ο Μίνωας κάθε εννέα
χρόνια κι έμενε ένα χρόνο στη σπηλιά του Δία , από τη μια για να μάθει και
από την άλλη για να δείξει τι είχε μάθει από το Δία την προηγούμενη
φορά….
Γι’ αυτό το λόγο θέσπισε αυτούς τους νόμους (ο Μίνωας) για τους
πολίτες του, εξ αιτίας των οποίων η Κρήτη ευημερεί ανέκαθεν, καθώς και η
Σπάρτη από τότε που άρχισε να τους χρησιμοποιεί, επειδή οι νόμοι αυτοί είναι
θεϊκοί………»
( Πλάτων, Μίνως, 319 – 320)
.
Είναι η παραλαβή των 10 εντολών από το Μωυσή αντιγραφή ελληνικού μύθου του Μίνωα;
Εκεινες τις εποχες οι θεοτητες για τους αρχαιους λαους κατοικουσαν σε ψηλα βουνα η σε καποια ιδιαιτερα υψωματα η κοντα σε φυσικες πηγες.
Σε ολους σχεδον τους αρχαιους λαους ακομη και της Αμερικης ηταν συνηθισμενα τα προσκυνηματα στις κορυφες των βουνων, συχνα μαλιστα περιειχαν και στοιχεια μυησης ενω αναφεροντουσαν και ιστοριες για την επαφη με το θειο στοιχειο στις κορυφες.
.