Βάλε καμιά άγνωστη πηγή σαν το Μαρτύριο των 63 και τον Βίο του Οσίου Ευθυμίου .



Να σου πω , με τόσες πηγές που βρήκες δεν γράφεις κανένα βιβλίο ; Μπορεί να ενδιαφερθεί να το κυκλοφορήσει κανένας , π.χ. Καραμπελιάς.

Βάλε καμιά άγνωστη πηγή σαν το Μαρτύριο των 63 και τον Βίο του Οσίου Ευθυμίου .
Aσε τις σοφιστείες.Chronicle έγραψε: ↑16 Δεκ 2019, 06:59Πρώτον, γράφεις, "άσχετα με το τι έλεγαν τα λεξικά", τη στιγμή που για να κάνω το δικό μου σχόλιο προσέτρεξα αμέσως σε... βυζαντινό λεξικό (και το έβαλα σε εικονίτσα...) όπως και όλες οι αναφορές μου στο Αύσων! Το γεγονός ότι ο Τζέτζης βρήκε αντίθεση ανάμεσα στο Αύσων και το "ελληνικό ΓΕΝΟΣ", με οδήγησε ακριβώς στα λεξικά για να δω αν υπάρχουν και εθνολογικού περιεχομένου σημασίες. Αυτό οφείλει κάθε τίμια έρευνα, να μην αποδεχτεί ποτέ πρακτικές του τύπου, "άσχετα με το τι έλεγαν τα λεξικά"!Pertinax έγραψε:ο βυζαντινός όρος Γραικοί είχε αποσυνδεθεί ουσιαστικά από τους αρχαίους Έλληνες, άσχετα με το τι έλεγαν τα λεξικά
Διότι πρόκειται για μια ανατριχιαστική φράση καθώς τα λεξικά αυτά αποτελούν τις πολύτιμες ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΠΗΓΕΣ μας. Είναι αδιανότητο ότι θα μπορούσε κάποιος να γράψει οτιδήποτε ΕΡΗΜΗΝ των πηγών...
Μάλιστα, έχουμε αναφέρει αμέτρητες φορές ότι αυτό αποτελεί το μέγιστο πρόβλημα σε όλη αυτή τη συζήτηση διότι κάποιοι, με αυτή τη στάση απέναντι στις πηγές κατάφεραν να φτιάξουν μια εντελώς αλλόκοτη θεωρία που συγκρούεται διαρκώς με τις πηγές, με κλασικό παράδειγμα τα μισητά για τους Βυζαντινούς λατινικά του Καλδέλλη...
Αν λοιπόν ο Στουραΐτης γράφει πράγματα "άσχετα με το τι έλεγαν τα λεξικά", αυτό αποτελεί (αντι)επιστημονική βαρβαρότητα.
Αφού σήμερα (που κυριαρχεί η ελληνική ιδέα) πολλοί βρίσκουν προσβλητικό το Ρωμιοί, ακόμα και το Γραικοί, γιατί στο Βυζάντιο (που κυριαρχούσε η ρωμαϊκή ιδέα) να μη θεωρούνταν το Γραικός προσβλητικό από πολλούς; Επειδή εσύ είσαι ιδεοληπτικός και προσπαθείς να υποβιβάσεις/παρερμηνεύσεις δηλώσεις Βυζαντινών που δεν κολλάνε στη θεωρία σου (βλέπε και το μύθο αρχαίας ρωμαϊκής καταγωγής);Το να "απεχθάνεται" ένα όνομα για τους ίδιους τους Βυζαντινούς, το οποίο τιμούσε ο αυτοκράτορας, θα ήταν από μόνο του γελοίο. Αλλά και πάλι, θα κρατούσε το στόμα του κλειστό από φόβο μην το ακούσει, όπως και το άκουσε και σίγουρα δεν επιδίωκε ο κυρ Στέφανος να φάει όλη αυτή την ξεφτίλα ενώπιον όλων... Ο κυρ Στέφανος λοιπόν μίλησε ανοιχτά όχι για να γελοιοποιηθεί, αλλά επειδή πίστευε ότι και οι άλλοι το εξέλαβαν όπως αυτός, με την αρνητική του έννοια και γι' αυτό γέλασαν όλοι με τη βλακεία του.Pertinax έγραψε:απεχθανόταν όντως το εθνωνύμιο Γραικός; Σε αντίθεση με αυτούς που γελούσαν μαζί του
Η επιμονή σου είναι παιδιάστικη και αστεία.Ξαναείπαμε ότι ο συλλέκτης ήταν ΡΩΜΑΙΟΣ αυτοκράτορας...Pertinax έγραψε:173 η ρωμαϊκή
Εδώ γελάνε και οι πέτρες!
Βρε τζιμάνι, εγώ δεν μίλησα μόνο για την "κεντρική βυζαντινή ταυτότητα".Υπάρχουν συγκεκριμένες διατυπώσεις επάνω στα ευρήματα των πηγών. Το "ελληνική εθνοτική συνέχεια" είναι εντελώς άκυρο διότι περιγράφει ουσιοκρατικές ουτοπίες μέσα σε μια ΑΠΟΛΥΤΩΣ σύνθετη ταυτότητα και είναι ακριβώς ο λόγος που γελοιοποιούνται όσοι βλέπουν στην κεντρική βυζαντινή ταυτότητα μια μονολιθική "ρωμαϊκή εθνοτική συνέχεια". Αυτό λοιπόν το τέχνασμα σε φέρνει στο ίδιο επίπεδο με τα παιδιάστικα περί "ελληνικής εθνικής συνέχειας" του Λιάκου, του Στουραΐτη ή του Καλδέλλη.Pertinax έγραψε: ελληνική εθνοτική συνέχεια
Το γεγονός ότι αναγκάζεσαι να φτιάξεις από το μυαλό σου την "ελληνική εθνοτική συνέχεια", δείχνει απλώς ότι αδυνατείς να απαντήσεις σε όσα έχουν γραφτεί. Το "Ελληνική εθνοτική συνέχεια" είναι μια εντελώς κωμική ορολογία, δεν έχει καμία σχέση με τις δικές μου διατυπώσεις, θεωρώ ότι πρόκειται για μια εντελώς ηλίθια θεώρηση και ούτε γκαβός δεν θα διατύπωνε έτσι αυτά που βλέπει στις πηγές για την κεντρική βυζαντινή ταυτότητα...
Άρα, αυτή η πλαστογράφηση πρωτίστως εσένα προσβάλλει.
Εσύ επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια άσχετα με τις ερωτήσεις που σου θέτω. Απάντα στα συγκεκριμένα ερωτήματα και μην το παίζεις τρελίτσα απαντώντας κάθε φορά στον Καλδέλλη. Το λάθος σου είναι ότι ερευνάς με συγκεκριμένη απολογητική στόχευση. Λογικό βέβαια, αφού είσαι μέλος της ΟΟΔΕ.ΥΓ
Επειδή έγινε κάπως κουραστικό να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια, αν δεν υπάρχει κάτι νέο και ουσιαστικό προς συζήτηση, ας τελειώνει κάπου.
Pertinax έγραψε:
πού βλέπεις εσύ στα δημώδη κείμενα
Λες;Ζαποτέκος έγραψε:
βιβλίο
Απ' την πρώτη στιγμή που διάβασα σχόλιό σου στου sarant φίλε !
Ωραίο !Pertinax έγραψε: ↑16 Δεκ 2019, 23:52
Ενδιαφέρον!
Ίσως η επιστροφή στους Γαλάτες επηρεάστηκε από το κλίμα του Διαφωτισμού. Και ίσως ήταν περιορισμένη. Διαφορετικά πώς ξεχάστηκε το χάσμα και ζήσαν όλοι καλά ως Φραντσέζοι;
Κοίτα τι έλεγε και ο Κοραής για την οικειοποίηση των Γάλλων (=Γαλατών) στην εποχή του:
«Κατ’ αυτών [των Γάλλων] ελθόν απροσδοκήτως έθνος αγριώτατον οι ονομαζόμενοι Φράγκοι, τους εκυρίευσαν τόσον οι ολιγώτεροι τους περισσοτέρους, ώστε και να εξαλειφθή παντάπασι το όνομα Γάλλοι, και να γίνη κοινόν και εις τους δουλώσαντας και εις τους δουλωθέντας το Φράγκοι. Είναι ως και εκ Ρωμαίων κυριευθέντες οι Έλληνες ωνομάσθησαν Ρωμαίοι. Μ’ όλον τούτο την σήμερον, όστις από τους Γάλλους θέλει να σεμνολογηθή διά την ευγένείαν του, χωρίς να ηξεύρη αν κατάγεται αμέσως ή εμμέσως από τους δουλώσαντας ή από τους δουλωθέντας, ήγουν αν είναι Φράγκος ή Γάλλος, τους Γάλλους ονομάζει και εις τους Γάλλους σεμνύνεται, και όταν θέλη να επαινέση τινάς την ανδρείαν, την γενναιότητα και μάλιστα το απλούν, το άδολον της ψυχής, λέγει: ‘’Είναι εις Γάλλος αληθής’’».
Αλλά πόση σχέση είχαν αυτοί οι Γάλλοι-Γαλάτες με τους εκρωμαϊσμένους της Γαλατίας που ονειρευόταν ο Ρωμανίδης;
Θα είχε ενδιαφέρον να διερευνηθεί περισσότερο. Πάντως η θεώρηση Ρωμανίδη είναι ότι οι αρχαίες ταυτότητες εγκαταλείφθηκαν και επικράτησε μια παν-ρωμαϊκή. Εδώ βλέπουμε επίμονες αναφορές σε αρχαίους Γαλάτες.Ζαποτέκος έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 12:02Άρα για να έχει περάσει αυτή η άποψη στον Κοραή πρέπει να ήταν η κυρίαρχη στον κύκλο των "δημοκρατικών" λογίων. Βέβαια ο Κοραής δεν θα μπορούσε να επικαλείται τους Ρωμαίους , αφού και αυτοί κατακτητές ήταν. ( Εξάλλου είναι επηρεασμένος απ' την ελληνική περίπτωση και απεχθάνεται το "Ρωμαίος" ). Αλλά οι "διαφωτισμενοι" Γάλλοι το κάνουν όπως φαίνεται στις παραπάνω πηγές :
- κατάγονται από τους Γαλάτες και τους Ρωμαίους.
- σκλαβιά τών Γαλατορωμαίων
Μιλάει για σχιζοφρένεια ο τύπος που υποστηρίζει τη συνέχεια της ελληνικής εθνοτικής ταυτότητας σε τοπικό επίπεδο, αλλά προκειμένου να την καταδείξει (στις δημώδεις υστεροβυζαντινές πηγές) καταφεύγει σε δηλώσεις λογίων του κέντρου με φανερά αρχαΐζουσες τάσεις!Chronicle έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 07:44Την ταύτιση του περιεχομένου δημωδών και λογίων κειμένων την έδειξα. Ο ελληνισμός έχει χαρακτηριστικά εθνολογικής ρίζας με μνήμη αρχαιοελληνικής προγονικής προσφοράς. Δεν μπορεί αν πετάγεται με το έτσι θέλω στα σκουπίδια με θεωρίες περί "Νο1" κ.λπ.
Αλλά και σε λοιπές περιπτώσεις, εσείς είστε υποχρεωμένοι να μιλήσετε για βυζαντινή σχιζοφρένεια, και εμείς έχουμε το απλό έργο να δείξουμε το αυτονόητο. Για την ίδια εποχή, για την ίδια ακριβώς περιοχή, οι Ρωμαίοι δεν είναι άλλοι από τους Έλληνες στο γένος.
Η υποχρέωση σου να πεις ότι οι α) πηγές γράφουν ψέματα, ότι β) το αυτοκρατορικό περιβάλλον δεν γνωρίζει την ταυτότητα του λαού του(!), γ) ότι αυτοί που έγραφαν τις πηγές σε δημώδη γλωσσική μορφή δεν ήταν... λόγιοι, δ) αλλά αν ήταν λόγιοι, αυτό σημαίνει ότι οι απόψεις των λογίων ταυτίζονταν με χρήση ισοδύναμων ονομάτων, ε) ότι το βυζαντινό κέντρο χρησιμοποιούσε ονόματα που ο λαός τα θεωρούσε απεχθή, άγνωστα, ξένα, μισητά... Σοβαρευτείτε επιτέλους με τις "σχιζοφρένειες" των βυζαντινών
Φιλαράκο, πόσες φορές θα το ξαναπούμε; Δεν έχω αλλάξει τη γενική μου θέση. Μόνο επιμέρους θέσεις (γιατί δεν είμαι δογματικός σαν εσένα). Από εκείνη την παλιά συζήτηση στου Σαραντάκου σου λέω τα ίδια, αλλά δεν με πιάνεις, γιατί είσαι πωρωμένος. Δεν μπορείς να κάνεις σωστό διάλογο.Εσύ είσαι αυτός που άλλαξες, και άλλαξες διότι με την παράθεση των πηγών απέκλεισα κάθε περιθώριο για την ουσιοκρατική και παντός καιρού θεωρία του Καλδέλλη περί λατινορωμαϊκής ταυτότητας που ζει για πάντα και δεν επηρεάζεται από τίποτα. Τώρα πλέον, κρατάς μια οπισθοφυλακή εγωισμού, με την ΝΕΟ-ΡΩΜΑΪΚΗ ταυτότητα (κατά ένα μέρος ορθό ως θεωρητική προσέγγιση, με την έννοια που απέδειξα ότι η ταυτότητα δεν ήταν λατινορωμαϊκή) αλλά για να επιβιώσει ο εγωισμός σου, πρέπει να πετάξεις από το παράθυρο όλο τον ελληνισμό που υπάρχει στις πηγές.
Θυμίζω λοιπόν, εσύ είσαι που ΑΛΛΑΞΕΣ θεωρία, την άλλαξες εξαιτίας των πηγών που είδες και να ξέρεις ότι και πάλι θα αλλάξεις.
Και πρέπει να σκεφτείς: πότε είχες δίκιο, τότε ή τώρα; Γιατί να μην έχεις άδικο και ΤΩΡΑ, όπως ομολογείς ότι είχες τότε;
Καταλαβαίνεις πιστεύω.
Τώρα λοιπόν, εδώ μέσα, πες ότι θέλεις, αλλά όπως άλλαξες απόψεις άλλες φορές, έτσι θα γίνει και τώρα ή αργότερα όταν συνειδητοποιήσεις ανεπηρέαστος την δύναμη των πηγών, διότι έχεις επενδύσει χρόνο και σκέψη σε μια αδιέξοδη θεωρία και η αποδοχή δεν γίνεται άμεσα.