Happily, the answer is yes!
![g030 :g030:](./images/smilies/g030.gif)
Happily, the answer is yes!
Το 2010 δεν είχαμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Σταθαρας έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:57εγω ρωταω μια φορτοση ποσα χλμ βγαζει. αμα λες για διαρκια ζωης αλλαζει το πραμαNandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:48Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.
Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.
Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.
70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm
ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
τωρα το εδια νομιαζα ελεγς ηλεκροτνικο αποκλιστικαNandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 23:02Κατ' αρχήν γνωρίζεις ότι το Prius είναι υβριδικό;Σταθαρας έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:57εγω ρωταω μια φορτοση ποσα χλμ βγαζει. αμα λες για διαρκια ζωης αλλαζει το πραμαNandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:48
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.
Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.
Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.
70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm
ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
Γνωρίζεις τί είναι υβριδικό αυτοκίνητο;
Οι μπαταρίες είναι ίδιας τεχνολογίας.
το χω πη 400 φορες.εχω παλιο κινιτο και δε μου βγαζει της λεξης παρα μονο πρεπη να περιμενω 2 με τρεια λεπτα για να τη δω. το λατππο εχει αλλα εχουμε ενα στο σπιτι και το χρηισμποθουνε και αλλη και δε μπορω αν το περνω και εγω.
Για την ωρα παντως δεν αγοραζουν τοσο, τα παιρνουν κυριως leasing, λιγοι νομιζω αγοραζουν.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:55Υπάρχουν πολλοί που θα τα σκάσουν επειδή είναι μόδα.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:39Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.
Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.
Όπως με τα καινούργια κινητά που όλοι τρέχουν να τα αγοράσουν, ακόμα και αν δεν τα έχουν πραγματικά ανάγκη.
Βάλτο στην υπογραφή, γιατί εγώ πρώτη φορά το βλέπω.
στα ηλεκτρικά σκούτερ αναφέρομαι άνθρωπε!
αν εχεις τροπο να το φορτιζεις στο σπιτι το κανεις και με μικρη παροχη, αφου θα μεινει ολη νυχτα, θα φορτισει. αν το φορτισεις εξω, με μια φορτιση του μισαωρου οπως περιγραφεται παραπανω, βγαζεις βδομαδα.Μηχανικός έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 21:15Για βάλε και τι παροχή χρειάζεται ο φορτιστής.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 20:58να ενα παραδειγμα που αλιευσα.
" Model 3 charges faster at 10% than it does at 90%. It’s really slow towards the end, which is why people don’t normally charge to 100%. Essentially no one not making a Model 3 charging video is going to leave the car plugged into a Supercharger for an hour.
Realistic charging sessions today involve the less powerful V2 Superchargers. I used one of the Tesla trip planners for a long trip and one of the longest charging sessions was 34 minutes taking the car from 10% to 86% or 247 miles of range added. Realistically, one isn’t going to charge a Model 3 for more than 40 minutes."
Πες μετά και τι παροχή έχεις για ολόκληρο το σπίτι σου.
Θα συμβαίνει συχνά: «Γυναίκα μην ανοίξεις την κουζίνα, γιατί πρέπει να φορτίζω το αυτοκίνητο»
να το ξερετε, ετσι θα γινει. οποιος παιρνει στο εξης βενζινοκινητο να ειναι ετοιμος να πληρωσει αδρα.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:03Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
και οι μικρομεσαιοι θα παρουν. ολοι οσοι μεχρι σημερα ειχαν αυτοκινητο. αυτοκινητα για κονομημενους θα ειναι πλεον τα βενζινοκινητα, λογω υψηλου κοστους χρησης και συντηρησης.enterprise-psi έγραψε: ↑06 Ιουν 2020, 08:40Μικρό ηλεκτρικό για την πόλη , και το βενζινοκίνητο για ταξίδια ακούγεται καλή φάση .
Μεσαία και άνω τάξη φυσικά , να έχει πάρκινγκ για 2,3 αυτοκίνητα , μικρομεσαίες και κάτω οικογένειες να πάνε να νανανα , που θέλουν και ταξίδι
Για αυτό παίζει καμιά επιδότηση; https://www.zeromotorcycles.com/model/zero-dsrbf
Καραγκιοζακο ξέρεις πόση ώρα θέλει να φορτιστει;vantono έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 13:08phorumitis έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 13:01Δεν έχουν μεγάλη αυτονομία, ηλεκτρικό αυτοκίνητο = περιορισμός ατομικών ελευθεριών
Τα πετάλια δεν έχουν σχέση. Για να θεωρείται ποδήλατο πρέπει να πηγαίνει το πολύ με 30 ή 35χλμ