Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
τετοια νήματα είχε ο Λέων για πρωινό στο παλιό.
Α! βλέπω και ο fotis 7.29 το πρωί το ανοιξε
Α! βλέπω και ο fotis 7.29 το πρωί το ανοιξε
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Μα ούτε εμένα είναι θρησκευτικές οι αντιρρήσεις μου. Στα παπάρια μου τη γράφω την εβραϊκή μυθολογία. Απλά σού λέω ότι ο τύπος είναι ΓΤΠ, όπως και να το δει κάποιος.
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
τώρα ,πρόσφατα.............. 

όλοι μαζί γινήκαμε συρφετός,
γυρεύοντας ομοιοκαταληξία
μια τόσο ευγενικιά φιλοδοξία
έγινε της ζωής μας ο σκοπός
Κ.Καρυωτάκης
γυρεύοντας ομοιοκαταληξία
μια τόσο ευγενικιά φιλοδοξία
έγινε της ζωής μας ο σκοπός
Κ.Καρυωτάκης
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Τι θα γίνει με τον καραγκιόζη;
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
... και όχι μόνο.
Και αντιφαρισαίος
Και αντισαδδουκαιος (αντι-ΜτΙ)
και...
"ήραν λίθους ίνα βάλωσιν επ' αυτόν. ΙΩ. 8:59
"εβάστασαν πάλιν λίθους οι Ιουδαίοι, ίνα λιθάσωσιν αυτόν. ΙΩ. 10:31
Και "σταυρώσαντες αυτόν" Ματθ. 27:35
Και αντιφαρισαίος
Και αντισαδδουκαιος (αντι-ΜτΙ)
και...
"ήραν λίθους ίνα βάλωσιν επ' αυτόν. ΙΩ. 8:59
"εβάστασαν πάλιν λίθους οι Ιουδαίοι, ίνα λιθάσωσιν αυτόν. ΙΩ. 10:31
Και "σταυρώσαντες αυτόν" Ματθ. 27:35
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Φώτη, μεγάλε φιλέλληνα, μην ανησυχείς. Η εκκλησία δέχεται την ελληνική μετάφραση και όχι τo εβραικό πρωτότυπο στο οποίο έχει πρόσβαση μόνο το freeinquiry.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
και αντιΔαβιδαίος;
ΑντιΑβρααμαίος;
ΑντιΜωυσαίος;
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Ιn fact ο Ιησους ηταν ενας μεγαλος αντιεβραιος, ουδεις εξυβρισε τοσο συστηματικα το ιερατειο τους (που εκεινα τα χρονια ηταν και η ηγεσια τους).
.
.
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Παρεβαινε την αργια του Σαββατου και καποιες διαταξεις του Μωσαικου Νομου, πιχι μιλουσε δημοσια με γυναικες, τα ειχε καλα με τους Σαμαρειτες, με καποιους Ρωμαιους και με τους Ελληνες ακομη.
«῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων, ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. Οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν, λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. Ἔρχεται Φίλιππος, καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ. Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα, ἵνα δοξασθῇ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου»
.
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Στο κείμενοFotis έγραψε: ↑08 Οκτ 2022, 07:29Ας εξετάσουμε τώρα τι γνώμη είχε ο Ιησούς για τους αυθεντικούς έλληνες. Ο Ματθαίος (ιε΄22-28) και o Μάρκος (ζ΄25-30) περιγράφουν μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Πρόκειται για την θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως κανονική ελληνίδα, όχι εβραία που μιλούσε ελληνικά, καθότι γίνεται σαφής διάκριση: Είναι «ελληνίδα συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26).
Εδώ θέλει αρκετή προσοχή γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζουν το «ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις» οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.
Η γυναίκα αυτή λοιπόν, έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ' εξοχή ως θεραπευτής. Ξέρετε όμως ποια ήταν η αντίδρασή του; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: ʽΔεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιάʼ». (Η λέξη είναι «κυνάρια», δηλαδή μικρά σκυλιά) («κατά Ματθαίον» ιε΄26 και «κατά Μάρκο» ζ΄27-28). «Ναι, Κύριε» του απάντησε τότε ή γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα πού πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη».
Η συμπεριφορά του «υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό, δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους έλληνες σκυλιά που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των εβραίων!
Πέραν αυτού όμως, μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα. Ή πρώτη αντίδρασή του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη» στον όποιο συνομολογούν πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, γυναίκα, ελεύθερος η δούλος. Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματός τους επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος ή αλλόθρησκος. Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις. Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά ένα καρβέλι ψωμί, δηλαδή περιορισμένο σε ποσότητα και όταν παρείχε μερικά ψίχουλα σε κάποιον αλλόφυλο αυτό σήμαινε ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»; Γνωρίζει περιορισμούς η χριστιανική Θεία Χάρις;
https://www.freeinquiry.gr/articles/ere ... y/162.html
επισημαίνει ο Ιησούς το λόγο που οδήγησε σε "ασθένεια" τη θυγατέρα. Έβαζαν τη θυγατέρα να τρώει από κοινού με τα σκυλιά! Τα παιδιά εθεωρούνταν κατώτερα., σαν το επίπεδο των ζώων.Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιάʼ»[/i]. (Η λέξη είναι «κυνάρια», δηλαδή μικρά σκυλιά) («κατά Ματθαίον» ιε΄26 και «κατά Μάρκο» ζ΄27-28). «Ναι, Κύριε» του απάντησε τότε ή γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα πού πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη».
Ο Ιησούς υποδεικνύει στη χαναναία την αιτία της ασθένειας της θυγατέρας της. Κάποιοι "καλόβουλοι" ερμηνευτές οδήγησαν τους αναγνώστες σε λάθος κατεύθυνση, να εννοήσουν πως ο Ιησούς παρομοίασε τους Έλληνες με σκυλιά.
ΥΓ
Ο Φοίνικας της νήσου Σύρου (ελληνικό νησί - Κυκλαδες) κατοικήθηκε από διάφορους λαούς. Παλιά κατοικήθηκε κι από Φοίνικες.
Οι φοίνικες (καλοί στη θάλασσα) ήταν χαναναίοι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jey_pap την 14 Οκτ 2022, 15:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 5754
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
Jesus88
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Βαρδής Βαρδινογιάννης - Έφυγε ένας μεγάλος ευπατρίδης
από georgebi » 12 Νοέμ 2024, 12:19 » σε Εσωτερική Πολιτική - 52 Απαντήσεις
- 1126 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
13 Νοέμ 2024, 16:00
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ένα μεγάλος, αντίπαλος οπωσδήποτε αλλά μεγάλος, ομιλεί εκ του τάφου
από Maspoli » 08 Απρ 2024, 11:00 » σε Διεθνής πολιτική - 82 Απαντήσεις
- 2900 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
20 Απρ 2024, 10:23
-
-
- 86 Απαντήσεις
- 6106 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
15 Δεκ 2024, 03:24
-
- 97 Απαντήσεις
- 3242 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Κόκκορας
17 Οκτ 2023, 00:54