Είχα διαβάσει άρθρο Βυζαντινολόγου που έλεγε πως στην πραγματικότητα οι Πράσινοι αντιπροσώπευαν την αριστοκρατία και οι Βένετοι την πλέμπα. Δυστυχώς δεν το βρίσκω τώρα.
Δεν είμαι σίγουρος, μπορεί και να εναλλάσονταν. Σίγουρα και οι δύο παρατάξεις τους είχαν την "πλεμπα" τους, αλλιώς δεν θα είχαν υπάρξει και στασιαστές. Μπορεί να είχαν και την "αριστοκρατεία" τους.
Πάντως φαίνεται σχετικά σίγουρο οτι οι Βένετοι ήταν Ρωμαιοστρεφείς και ξυρισμένοι ενω οι Πράσινοι Ανατολικοστρεφείς και μουσάτοι.
Ο Γιββων αναφέρει οτι η πιο "ανήσυχη" νεολαία των Βένετων εμιμείτο την ένδυση και την προφορά των Ούνων για να τρομοκρατεί τους αντιπάλους τους και τον κοσμάκη γενικά. Πρώτη ιστορική αναφορά σε χούλιγκανς;
Πάντως έχει ενδιαφέρον το θέμα σαν εικόνα της δημογραφικής κατανομής της Πολής εκείνη την εποχή.
Βυζαντινο δηλαδη ελληνορωμαικο.
Το νεο ελληνικο κρατος μπορει να εγινε προτεκτορατο .
Αυτο δεν σημαινει οτι αυτοι πουαγωνιστηκαν για να δημιουργηθει ειχαν διαφορετικη συνειδηση απο τους πολιτες της Νικαιας.
Το ξερεις καλα ,μην με κανεις να ψαχνω παλι
Είχανε. Αφού ήδη οι μεν αγωνιστές έχουν αρκετοί εμποτιστεί με την εκείνη την γκαγκά αρχαιολατρική ιδεολογία άγνωστη στους Βυζαντινούς και αφετέρου οι πνευματικοί τάγοι της επανάστασης ήταν όλοι σχεδόν δυτικόφιλοι που αυτό και αν ήταν άγνωστο στους Βυζαντινούς.
Και οι Βυζαντινοί ήταν εμποτισμένοι με την γκαγκα αρχαιολατρική ιδεολογία. Απ' την πρωτοβυζαντινή περίοδο κιόλας. Λέει ο Αγαθίας ο Σχολαστικός ( 6ος αι. ) για τους κατοίκους της κατεστραμμένης Κω :δεν απέμεινε κανένα στολίδι στη πόλη πέρα από το δοξασµένο όνοµα των Ασκληπιαδών και η υπερηφάνεια για τον Ιπποκράτη. ( μηδὲν ἕτερον ὑπολελεῖφθαι πρὸς εὐκοσμίαν τῇ πόλει ἢ μόνον τὸ κλεινὸν τῶν Ἀσκληπιαδῶν ὄνομα καὶ τὴν ἐφ' Ἱπποκράτει μεγαλαυχίαν. )
Καλά κάνουν οι αρχαίοι κάτοικοι του νησιού αυτού και είναι περήφανοι για τα ονόματα που έβγαλαν στο παρελθόν. Αυτό δεν είναι η γκαγκά. Η ιδέα όμως του σύγχρονου ελληνοκεντρισμού περί ελληνικής δημιουργίας του πολιτισμού είναι καραγκαγκά. Μας βλάπτει και μας κάνει ρεζίλι σε όλη την ανθρωπότητα.
Γεωργιανός δεν ήταν εκ μητρός ο "Έλληνας" Τζέτζης; Την ταυτότητα του την διαμόρφωσε η υπερβολική αγάπη για τα ελληνικά γράμματα. Ακόμα και ξένοι φιλέλληνες λέγανε μέσα στον ενθουσιασμό τους ότι "είμαστε Έλληνες" και τέτοια.
Γεωργιανός δεν ήταν εκ μητρός ο "Έλληνας" Τζέτζης; Την ταυτότητα του την διαμόρφωσε η υπερβολική αγάπη για τα ελληνικά γράμματα. Ακόμα και ξένοι φιλέλληνες λέγανε μέσα στον ενθουσιασμό τους ότι "είμαστε Έλληνες" και τέτοια.
75 % Έλληνας και 25 % Ίβηρας . Μιλάει για την καταγωγή του. Όχι για τον πολιτισμό. Επίσης την ίδια καταγωγή δίνει και στους υπόλοιπους Βυζαντινούς.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Γεωργιανός δεν ήταν εκ μητρός ο "Έλληνας" Τζέτζης; Την ταυτότητα του την διαμόρφωσε η υπερβολική αγάπη για τα ελληνικά γράμματα. Ακόμα και ξένοι φιλέλληνες λέγανε μέσα στον ενθουσιασμό τους ότι "είμαστε Έλληνες" και τέτοια.
75 % Έλληνας και 25 % Ίβηρας . Μιλάει για την καταγωγή του. Όχι για τον πολιτισμό. Επίσης την ίδια καταγωγή δίνει και στους υπόλοιπους Βυζαντινούς.
Μα μόνο πολιτισμικά είχε νόημα να δηλώσει κάνεις στα σοβαρά ότι ήταν Έλληνας την εποχή του Τζέτζη. "Γόνης Ελλάδος καθαράς" οι Βυζαντινοί δεν ήταν με τίποτα. Και ο σημερινός Τούρκος γκαγκά εθνικιστής στον ίδιο τόπο όσο και να χτυπιέται ότι είναι καθαρός στεπαίος Τούρκος χωρίς καμία σχέση με τους ντόπιους ανατολίτες δεν ισχύει.
Γεωργιανός δεν ήταν εκ μητρός ο "Έλληνας" Τζέτζης; Την ταυτότητα του την διαμόρφωσε η υπερβολική αγάπη για τα ελληνικά γράμματα. Ακόμα και ξένοι φιλέλληνες λέγανε μέσα στον ενθουσιασμό τους ότι "είμαστε Έλληνες" και τέτοια.
75 % Έλληνας και 25 % Ίβηρας . Μιλάει για την καταγωγή του. Όχι για τον πολιτισμό. Επίσης την ίδια καταγωγή δίνει και στους υπόλοιπους Βυζαντινούς.
Μα μόνο πολιτισμικά είχε νόημα να δηλώσει κάνεις στα σοβαρά ότι ήταν Έλληνας την εποχή του Τζέτζη. "Γόνης Ελλάδος καθαράς" οι Βυζαντινοί δεν ήταν με τίποτα. Και ο σημερινός Τούρκος γκαγκά εθνικιστής στον ίδιο τόπο όσο και να χτυπιέται ότι είναι καθαρός στεπαίος Τούρκος χωρίς καμία σχέση με τους ντόπιους ανατολίτες δεν ισχύει.
Κανένας λαός ή άνθρωπος δεν είναι "καθαρός" . Οι πιο καθαροί είναι αυτοί με τις γενετικές ανωμαλίες. Όταν λέει "καθαρός" εννοεί μάλλον πως και οι δύο γονείς του πατέρα του ήταν Έλληνες, ενώ η μητέρα του ήταν Ελληνοαλανίδα.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
75 % Έλληνας και 25 % Ίβηρας . Μιλάει για την καταγωγή του. Όχι για τον πολιτισμό. Επίσης την ίδια καταγωγή δίνει και στους υπόλοιπους Βυζαντινούς.
Μα μόνο πολιτισμικά είχε νόημα να δηλώσει κάνεις στα σοβαρά ότι ήταν Έλληνας την εποχή του Τζέτζη. "Γόνης Ελλάδος καθαράς" οι Βυζαντινοί δεν ήταν με τίποτα. Και ο σημερινός Τούρκος γκαγκά εθνικιστής στον ίδιο τόπο όσο και να χτυπιέται ότι είναι καθαρός στεπαίος Τούρκος χωρίς καμία σχέση με τους ντόπιους ανατολίτες δεν ισχύει.
Κανένας λαός ή άνθρωπος δεν είναι "καθαρός" . Οι πιο καθαροί είναι αυτοί με τις γενετικές ανωμαλίες. Όταν λέει "καθαρός" εννοεί μάλλον πως και οι δύο γονείς του πατέρα του ήταν Έλληνες, ενώ η μητέρα του ήταν Ελληνοαλανίδα.
Σύμφωνοι αλλά μη το πεις αυτό στους νεοελ γιατί ως γνωστόν έχουν μια γκαγκά (δεν τη λες αλλιώς) εμμονή σε σχέση με το πόσο καθαρό αρχαιοελ αίμα έχουν. Κάτι που δεν ήταν χαρακτηριστικό των Βυζαντινών.
Τώρα που διάβαζα για τον ιππόδρομο στην Κων/Πολη είδα ότι εκεί υπήρχε συν τοις άλλοις και άγαλμα του Ρωμύλου και του Ρέμου με την λύκαινα. Αυτό εξέθετε κάθε Βυζαντινό που το έβλεπε στην ιδεολογία της ρωμαϊκής ταυτότητας της βασιλεύουσας και της καταγωγής της από την πρεσβυτέρα Ρώμη. Στην σημερινή Ελλάδα μπορείς να βρεις αγάλματα ξένων "φιλελλήνων" τυχοδιωκτών όπως ο Μπάϊρον που εκθέτουν τον νεοέλ στην ιδέα ότι οι "φιλέλληνες" είναι σημαντικοί για την ταυτότητα και την ιστορία του. Τα μνημεία μας λένε πράγματα για την ταυτότητά μας.
Μα μόνο πολιτισμικά είχε νόημα να δηλώσει κάνεις στα σοβαρά ότι ήταν Έλληνας την εποχή του Τζέτζη. "Γόνης Ελλάδος καθαράς" οι Βυζαντινοί δεν ήταν με τίποτα. Και ο σημερινός Τούρκος γκαγκά εθνικιστής στον ίδιο τόπο όσο και να χτυπιέται ότι είναι καθαρός στεπαίος Τούρκος χωρίς καμία σχέση με τους ντόπιους ανατολίτες δεν ισχύει.
Κανένας λαός ή άνθρωπος δεν είναι "καθαρός" . Οι πιο καθαροί είναι αυτοί με τις γενετικές ανωμαλίες. Όταν λέει "καθαρός" εννοεί μάλλον πως και οι δύο γονείς του πατέρα του ήταν Έλληνες, ενώ η μητέρα του ήταν Ελληνοαλανίδα.
Σύμφωνοι αλλά μη το πεις αυτό στους νεοελ γιατί ως γνωστόν έχουν μια γκαγκά (δεν τη λες αλλιώς) εμμονή σε σχέση με το πόσο καθαρό αρχαιοελ αίμα έχουν. Κάτι που δεν ήταν χαρακτηριστικό των Βυζαντινών.
Τώρα που διάβαζα για τον ιππόδρομο στην Κων/Πολη είδα ότι εκεί υπήρχε συν τοις άλλοις και άγαλμα του Ρωμύλου και του Ρέμου με την λύκαινα. Αυτό εξέθετε κάθε Βυζαντινό που το έβλεπε στην ιδεολογία της ρωμαϊκής ταυτότητας της βασιλεύουσας και της καταγωγής της από την πρεσβυτέρα Ρώμη. Στην σημερινή Ελλάδα μπορείς να βρεις αγάλματα ξένων "φιλελλήνων" τυχοδιωκτών όπως ο Μπάϊρον που εκθέτουν τον νεοέλ στην ιδέα ότι οι "φιλέλληνες" είναι σημαντικοί για την ταυτότητα και την ιστορία του. Τα μνημεία μας λένε πράγματα για την ταυτότητά μας.
Το γκαγκα με το καθαρό αίμα ήταν της εποχής του ρομαντισμού. Απλούστατα μερικοί συμπατριώτες μας έχουν μείνει λίγο πίσω.
Άρα και τα αρχαιοελληνικά αγάλματα που κοσμούσαν την Πόλη έλεγαν πράγματα για την ταυτότητα των Βυζαντινών.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Κανένας λαός ή άνθρωπος δεν είναι "καθαρός" . Οι πιο καθαροί είναι αυτοί με τις γενετικές ανωμαλίες. Όταν λέει "καθαρός" εννοεί μάλλον πως και οι δύο γονείς του πατέρα του ήταν Έλληνες, ενώ η μητέρα του ήταν Ελληνοαλανίδα.
Σύμφωνοι αλλά μη το πεις αυτό στους νεοελ γιατί ως γνωστόν έχουν μια γκαγκά (δεν τη λες αλλιώς) εμμονή σε σχέση με το πόσο καθαρό αρχαιοελ αίμα έχουν. Κάτι που δεν ήταν χαρακτηριστικό των Βυζαντινών.
Τώρα που διάβαζα για τον ιππόδρομο στην Κων/Πολη είδα ότι εκεί υπήρχε συν τοις άλλοις και άγαλμα του Ρωμύλου και του Ρέμου με την λύκαινα. Αυτό εξέθετε κάθε Βυζαντινό που το έβλεπε στην ιδεολογία της ρωμαϊκής ταυτότητας της βασιλεύουσας και της καταγωγής της από την πρεσβυτέρα Ρώμη. Στην σημερινή Ελλάδα μπορείς να βρεις αγάλματα ξένων "φιλελλήνων" τυχοδιωκτών όπως ο Μπάϊρον που εκθέτουν τον νεοέλ στην ιδέα ότι οι "φιλέλληνες" είναι σημαντικοί για την ταυτότητα και την ιστορία του. Τα μνημεία μας λένε πράγματα για την ταυτότητά μας.
Το γκαγκα με το καθαρό αίμα ήταν της εποχής του ρομαντισμού. Απλούστατα μερικοί συμπατριώτες μας έχουν μείνει λίγο πίσω.
Άρα και τα αρχαιοελληνικά αγάλματα που κοσμούσαν την Πόλη έλεγαν πράγματα για την ταυτότητα των Βυζαντινών.
Όχι πολλά περισσότερα από όσα έλεγαν και οι αιγυπτιακοί οβελίσκοι που υπήρχαν παραδίπλα. Ο,τι για άλλους πολιτισμούς ήταν σεπτά θρησκευτικά σύμβολα για τους Βυζαντινούς δεν ήταν παρά όμορφα κοσμήματα που ψήλωναν το κύρος της πόλης των πόλεων.
Σύμφωνοι αλλά μη το πεις αυτό στους νεοελ γιατί ως γνωστόν έχουν μια γκαγκά (δεν τη λες αλλιώς) εμμονή σε σχέση με το πόσο καθαρό αρχαιοελ αίμα έχουν. Κάτι που δεν ήταν χαρακτηριστικό των Βυζαντινών.
Τώρα που διάβαζα για τον ιππόδρομο στην Κων/Πολη είδα ότι εκεί υπήρχε συν τοις άλλοις και άγαλμα του Ρωμύλου και του Ρέμου με την λύκαινα. Αυτό εξέθετε κάθε Βυζαντινό που το έβλεπε στην ιδεολογία της ρωμαϊκής ταυτότητας της βασιλεύουσας και της καταγωγής της από την πρεσβυτέρα Ρώμη. Στην σημερινή Ελλάδα μπορείς να βρεις αγάλματα ξένων "φιλελλήνων" τυχοδιωκτών όπως ο Μπάϊρον που εκθέτουν τον νεοέλ στην ιδέα ότι οι "φιλέλληνες" είναι σημαντικοί για την ταυτότητα και την ιστορία του. Τα μνημεία μας λένε πράγματα για την ταυτότητά μας.
Το γκαγκα με το καθαρό αίμα ήταν της εποχής του ρομαντισμού. Απλούστατα μερικοί συμπατριώτες μας έχουν μείνει λίγο πίσω.
Άρα και τα αρχαιοελληνικά αγάλματα που κοσμούσαν την Πόλη έλεγαν πράγματα για την ταυτότητα των Βυζαντινών.
Όχι πολλά περισσότερα από όσα έλεγαν και οι αιγυπτιακοί οβελίσκοι που υπήρχαν παραδίπλα. Ο,τι για άλλους πολιτισμούς ήταν σεπτά θρησκευτικά σύμβολα για τους Βυζαντινούς δεν ήταν παρά όμορφα κοσμήματα που ψήλωναν το κύρος της πόλης των πόλεων.
Άρα και του Ρωμύλου και του Ρέμου ήταν μόνο ένα όμορφο κόσμημα που έδινε κύρος στην πόλη των πόλεων. Εκτός αν πιστεύεις πως το άγαλμα των Ρέμου και Ρωμύλου προσδιόριζε την ταυτότητα των Βυζαντινών , ενώ τα ελληνικά αγάλματα ήταν αδιάφορα. Πάντως η Βυζαντινή τέχνη μοιάζει πολύ … αρχαιοελληνική :
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Το γκαγκα με το καθαρό αίμα ήταν της εποχής του ρομαντισμού. Απλούστατα μερικοί συμπατριώτες μας έχουν μείνει λίγο πίσω.
Άρα και τα αρχαιοελληνικά αγάλματα που κοσμούσαν την Πόλη έλεγαν πράγματα για την ταυτότητα των Βυζαντινών.
Όχι πολλά περισσότερα από όσα έλεγαν και οι αιγυπτιακοί οβελίσκοι που υπήρχαν παραδίπλα. Ο,τι για άλλους πολιτισμούς ήταν σεπτά θρησκευτικά σύμβολα για τους Βυζαντινούς δεν ήταν παρά όμορφα κοσμήματα που ψήλωναν το κύρος της πόλης των πόλεων.
Άρα και του Ρωμύλου και του Ρέμου ήταν μόνο ένα όμορφο κόσμημα που έδινε κύρος στην πόλη των πόλεων. Εκτός αν πιστεύεις πως το άγαλμα των Ρέμου και Ρωμύλου προσδιόριζε την ταυτότητα των Βυζαντινών , ενώ τα ελληνικά αγάλματα ήταν αδιάφορα. Πάντως η Βυζαντινή τέχνη μοιάζει πολύ … αρχαιοελληνική :
Δεν ήταν αδιάφορα. Πως να είναι αδιάφορο κάτι τόσο όμορφο και επιβλητικό (όπως και οι αιγυπτιακοί οβελίσκοι); Ήδη οι λατινορωμαίοι είχαν παράδοση να τα σουφρώνουν όταν έβρισκαν την ευκαιρία. Όμως όσο όμορφα και να ήταν δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν την συμβολική αξία που είχε ο Ρωμύλος για έναν Ρωμαίο.
Ποιά τέχνη; Οι Βυζαντινοί δεν παρήγαγαν συστηματικά ελληνική τέχνη με την κλασική έννοια του όρου από ένα σημείο και μετά γιατί είχαν άλλες σκοτούρες (γυμνή επιβίωση) όμως δεν γνωρίζω να υπάρχει και καμιά "λατινική τέχνη" για να ανταγωνιστεί την ελληνική. Οι Ρωμαίοι γνώριζαν ότι ex oriente lux.
Και πάλι δεν υπολογίζεις την πολιτική ταυτότητα που ήταν τόσο ισχυρή, σε σημείο πολλοί Βυζαντινοί να θεωρούν ότι το γένος τους είχε δύο προγονικά κλαδιά (απόγονοι Ελλήνων και αρχαίων Ρωμαίων). Ένα ακόμα στοιχείο που δείχνει τη διαφορά της βυζαντινής ταυτότητας από την διαχρονική ελληνική που έχουν στο μυαλό τους οι ουσιοκράτες.
Η νέα ταυτότητα είχε ξένα στοιχεία αλλά και όλοι οι ελληνικοί πολιτισμοί είχαν ξένα στοιχεία. Ποιος μπορεί να αρνηθεί οτι η Ελληνική φιλοσοφία ξεκίνησε απο την Ιωνία και μετά ήρθα στην Ελλάδα; Σίγουρα είναι πολύ ουσιώδης η πολιτική ρωμαική συνέχεια αλλά υπάρχει ο διαχωρισμός ανατολής δύσης που διαχωρίζει την Ρωμαική εξουσία στο ελληνικό και στο δυτικό.
Καλά ρε συ, σε όλο αυτό (ξένο στοιχείο που δημιούργησε και την ιδέα ξένων προγόνων) εσύ αντιπαραβάλεις ως ξένη... τη φιλοσοφία που αναπτύχθηκε στην Ιωνία;
Για την ουσιοκρατία που λες δεν συμφωνώ γιατί δεν είναι εκεί το θέμα. Ταιριάζει βέβαια να το πεις, επειδή η ελληνική ταυτότητα έστω γλωσσικά ξεκινάει απο την προιστορία και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, άρα μπορείς να κοροϊδέψεις οτι αφού δεν έχει αρχή και τέλος είναι ουσιοκρατική... Ουσιοκρατική αντίληψη θα είχαμε αν ένας Κουβανός ισχυριζόταν οτι το Κουβανικό έθνος υπήρχε πάντα στην Κούβα. Εδώ δεν έχουμε τέτοια αντίληψη γιατί υπάρχει ιστορία απο το 1700π.χ.
Ισως είναι ουσιοκρατικό να πεις οτι οι Ελληνες υπήρχαν απο το 5000π.χ.
Τα παραδείγματα που δίνεις δεν είναι καν ουσιοκρατικά. Είναι εντελώς πλαστά. Η ουσιοκρατία πατάει σε υπαρκτά στοιχεία (όπως τη γλώσσα) και τα μεγαλοποιεί παραβλέποντας το περιεχόμενο και την εξέλιξη της συλλογικής συνείδησης. π.χ. πλαστή είναι η σύνδεση των Σλαβομακεδόνων με το Μέγα Αλέξανδρο. Ουσιοκρατία είναι να πεις ότι οι Σλαβομακεδόνες είναι ακόμα Βούλγαροι, γιατί έχουν βουλγαρικό παρελθόν (δες εδώ τον τύπο που ανακάλυψε την "αναλλοίωτη" βουλγαρικότητά του και χαίρεται. Ουσιοκρατικές πίπες)
Οι υπόλοιποι αφού είχαν εξελληνιστεί σχεδόν εξαφανίστηκαν μετά την εποχή του Ιουστινιανού οταν Ρωμη ήταν η Κωνσταντινούπολη
Τι εννοείς με το "εξαφανίστηκαν";
εξαφανίστηκαν εννοώ ότι έπαψαν να υπάρχουν ως ταυτότητα ή ως φυλή ή ως διακριτή οντότητα ή οπως θες.
Δε νομίζω οτι ο θεολογικός όρος ουσιοκρατία μπορεί μεταφερθεί στην εθνολογία. Δημιουργούνται αντιφάσεις.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας σλαβομακεδόνας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι Βούλγαρος; Δεν ζουν όλοι στα Σκόπια. Μάλλονν έχουμε στρατηγική ουσιοκρατία σαυτούς που λένε οτι είναι Μακεδόνες.
Για την Ρώμη μην πολυπαθιάζεσαι. Οι χριστιανοί όταν έλεγαν Ελληνα εννοούσαν τον Ρωμαίο δηλαδή τον Ιουλιανό ή τον Ιούλιο Καίσαρα. Οταν οι Ελληνες είχαν θέατρα που έπαιζαν τραγωδίες που ήταν το αποκορύφωμα του ανθρωπισμού μετά ήρθαν οι Ρωμαίοι και τοποθέτησαν ειδικές κατασκευές για να μπαίνουν τα θυρία. Στη Δωδώνη οι Ελληνες παρακολουθούσαν Σοφοκλή και μετά οι «'Έλληνες» παρακολουθούσαν να τρώνε ανθρώπους. Υπάρχει τεράστιο πολιτισμικό σύνορο μεταξύ Ρωμαίων και χριστιανικής Ρωμαικής αυτοκρατορίας. Γιαυτό οι Χριστιανοί αποκύρυξαν τους εθνικούς Ρωμαίους και αποκατέστησαν τους Ελληνες εντελώς ουσιοκρατικά.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Oι Έλληνες, καθώς και οι Κάρες, οι Καππαδόκες, οι Θράκες, οι Φρύγες, οι Λυδοί, οι Παμφυλοι, οι Μυσοί, γίναν όλοι Ρωμαίοι. Στους Ρωμαίους ενσωματώθηκαν και όσοι εισβολείς υιοθέτησαν τα ήθη του Γένους των Ρωμαίων.
Αυτοί που λες δεν ενσωματώθηκαν επειδή υπήρχε η Ρώμη αλλά επειδή υπήρχαν οι Ελληνικές αποικίες και μετά οι ελληνιστικές πόλεις και τα μακεδονικά βασίλεια. Οι Ρωμαίοι απλά διατήρησαν τον ελληνικό κόσμο. Κάποιοι απο αυτούς εξελληνίστηκαν πριν ακόμα το διαταγμα του Καρακάλα δηλαδή σε κατάσταση δουλείας. Οι υπόλοιποι αφού είχαν εξελληνιστεί σχεδόν εξαφανίστηκαν μετά την εποχή του Ιουστινιανού οταν Ρωμη ήταν η Κωνσταντινούπολη
Kάποιες περιοχές της Μ.Ασίας δεν κατακτήθηκαν από τον Αλέξανδρο. Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν ελληνιστικά βασίλεια με δυναστείες ντόπιων ή ιρανών, ειδικά στην κεντρική και βόρεια.
Η Παφλαγονία, η Βιθυνία, η Καππαδοκία, ο Πόντος, η Γαλατία ήταν τέτοια βασίλεια, στα οποία ο βασιλιάς και η ελίτ ήταν φιλέλληνες, η επίσημη γλώσσα ήταν τα ελληνικά, ενώ οι ντόπιοι χωρικοί βέβαια, δεν επηρεάστηκαν ιδιαίτερα.
Μέχρι τον 1ο αιώνα η περιοχή είχε ενσωματωθεί στην Ρώμη και σύντομα εκχριστιανίσθηκε.
Οι ντόπιες γλώσσες σταδιακά εξαφανίστηκαν -ως τον 6ο αιώνα σχεδόν ολοκληρωτικά.
Τι θα συνέβαινε όμως αν δεν υπήρχε η ρωμαϊκή κατάκτηση; αν δηλαδή τα παραπάνω βασίλεια παρέμεναν ανεξάρτητα ως τον προχωρημένο μεσαίωνα; ο γλωσσικός εξελληνισμός ίσως να μην ολοκληρωνόταν...αλλά και αυτό να συνέβαινε, θεωρώ απίθανο να ανέπτυσσαν "ελληνική συνείδηση". όπως οι νοτιοαμερικάνοι δεν έγιναν ισπανοί ή οι αιγύπτιοι νιώθουν κληρονόμοι των αρχαίων αιγυπτίων.
Αντίθετα, η ομογενοποιητική δύναμη του Ρωμαϊκού κράτους, μετέτρεψε όλους αυτούς τους λαούς -και τους Έλληνες φυσικά- στο Γένος των Ρωμαίων -τους ορθόδοξους ελληνόφωνους με κέντρο την Κωνσταντινούπολη. Η Μικρά Ασία αποτέλεσε το κέντρο της Ρωμανίας όταν τα Βαλκάνια νέμονταν οι Σλάβοι, την κύρια δεξαμενή πληθυσμού που αναζωογόνησε την Ελλάδα.
οι Αγιοι όπως οι τρεις ιεράρχες ή ένα σωρό άλλοι του δεύτερου τριτου τεταρτου αιώνα ήταν ήδη εξελληνισμένοι εξ αιτίας του κύρους των ελληνιστικών πόλεων. Εγώ δεν ξέρω καμιά ιστορία να εξηγεί τι απέγιναν οι προελληνικοί λαοί της Μικράς Ασιας και με ποιους όρους εξαφανίστηκαν. Μπορεί να τους σκότωσαν ασπούμε. Εμείς ξέρουμε μόνο οτι σε κάποια φάση υπήρχαν μόνο άνθρωποι που μιλούσαν Ελληνικά και θεωρούσαν τους εαυτούς τους συνέχεια του ελληνιστικού πολιτισμού.
Ανάλογο παράδειγμα είναι οι Ιλλυριοί. Υπάρχουν; Ποιοι είναι κατ΄εσένα; Μπορείς να πεις οτι οι Σερβοι δεν είναι Σλάβοι αλλά Ιλλυριοί εκσερβισμένοι όπως λες εσύ για τους Ελληνες της Μικράς Ασίας; Στην περίπτωση αυτή πέφτει γέλιο ενώ για την Μικρασία το λαμβάνουμε ως ψαγμένο;
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Το οποίο γένος περιλάμβανε μόνο τους Ελληνες ενώ οι άλλοι λαοί θεωρούνταν ξένοι
Oι Έλληνες, καθώς και οι Κάρες, οι Καππαδόκες, οι Θράκες, οι Φρύγες, οι Λυδοί, οι Παμφυλοι, οι Μυσοί, γίναν όλοι Ρωμαίοι. Στους Ρωμαίους ενσωματώθηκαν και όσοι εισβολείς υιοθέτησαν τα ήθη του Γένους των Ρωμαίων.
Οι Ρωμαίοι (χριστιανοί) που λες είχαν ενσωματώσει στην ταυτότητα τους ολο το ελληνικό παρελθόν αλλά όχι το εθνικό Ρωμαϊκό (προχριστιανικό).
Αν δεχτούμε οτι υπάρχει ξεχωριστή ρωμαική ταυτότητα τότε οι ξεχωριστές Ρωμαϊκές ταυτότητες είναι πολλές . Στη Μικρασία επικράτησε η ελληνική ταυτότητα ξεκάθαρα με το όνομα Ρωμαίοι. Ελληνες έλεγαν τότε τους εθνικούς Ρωμαίους (βασικα τους λατίνους μη Ελληνες που σκότωναν τους χριστιανούς και πριν είχαν διαστρέψει την ελληνική θρηησκεία και πολιτισμό υποδουλώνοντας τους Ελληνες στο γένος)
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Εγώ δεν ξέρω καμιά ιστορία να εξηγεί τι απέγιναν οι προελληνικοί λαοί της Μικράς Ασιας και με ποιους όρους εξαφανίστηκαν.
Να βγάλουμε Amber alert.
Ανάλογο παράδειγμα είναι οι Ιλλυριοί. Υπάρχουν; Ποιοι είναι κατ΄εσένα; Μπορείς να πεις οτι οι Σερβοι δεν είναι Σλάβοι αλλά Ιλλυριοί εκσερβισμένοι όπως λες εσύ για τους Ελληνες της Μικράς Ασίας; Στην περίπτωση αυτή πέφτει γέλιο ενώ για την Μικρασία το λαμβάνουμε ως ψαγμένο;
Οι Σέρβοι είναι Σέρβοι. Προέκυψαν ως ξεχωριστή ομάδα κάποια στιγμή τον μεσαιωνα από την πληθυσμιακη και πολιτισμικη ανάμιξη σλαβικών ομάδων και των προγενέστερων πληθυσμών.
Όπως και οι αρχαίοι Έλληνες προέκυψαν από την ανάμιξη διαδοχικών κυμάτων Ιώνων, Αχαιών ,Δωριέων κλπ με τα προηγούμενα φύλα. Προέκυψε Έτσι μια ομάδα με κοινά πολιτισμικα χαρακτηριστικά.
Επαναλαμβάνεις το ίδιο μοτίβο = Υπάρχουν οι Σλάβοι , οι Έλληνες , οι οποιοιδήποτε και παραμένουν αναλλοιωτοι στο χωροχρόνο.
Το ίδιο και με το Γένος των Ρωμαίων.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.