Γιατί ;dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:05θα πετάξω σήμερα την ανακύκλωση στα κανονικά σκουπίδια αφού γράφεις και εδώ
Στηρίζει ο Μεϊμαράκης και δεν θα στηρίξει το πχόρουμ ;
Γιατί ;dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:05θα πετάξω σήμερα την ανακύκλωση στα κανονικά σκουπίδια αφού γράφεις και εδώ
Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:03για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 12:44Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης).
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.
https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
Δεν κοίταξα για το συγκεκριμένο γιωτ. Αν είναι έτσι έχεις δίκιο.foscilis έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 00:25Δε νομιζω. Το 'γιωτ' ειναι ιστιοπλοϊκο τελευταιας τεχνολογιας. Ο εφεδρικος του κινητηρας ειναι ηλεκτρικος που φορτιζει απο φωτοβολταϊκα στα πανια και υδροτουρμπινες στα υφαλα.hellegennes έγραψε: ↑20 Αύγ 2019, 23:53Όμως απελευθερώνει περίπου μισή ποσότητα CO2 ανά ταξιδιωτικό χιλιόμετρο. Που σημαίνει ότι για την ίδια απόσταση το γιωτ της Γκρέτας θα επιδεινώσει περισσότερο την κατάσταση.
Εχει μηδεν εκπομπες.
Σκεψου και λιγο ειναι δυνατον να εχει δικιο το τσοκαρο του τουιτερ που τσιταρει ο Ζαπατα και οχι εγω; Μονο αν συζηταμε για καλους τροπους να σε γαμησει ο πιο μαλακας γκομενος που δε θα ηθελες. Εκει ναι αν μιλησει θα την ακουσω με σεβασμο.
τα φωτοβολταϊκά παίζει να μην εξοικονομούν ποτέ στη διάρκεια της ωφέλιμης ζωής τους το διοξειδιο που εκλύθηκε για την κατασκευή τουςfoscilis έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 00:25Δε νομιζω. Το 'γιωτ' ειναι ιστιοπλοϊκο τελευταιας τεχνολογιας. Ο εφεδρικος του κινητηρας ειναι ηλεκτρικος που φορτιζει απο φωτοβολταϊκα στα πανια και υδροτουρμπινες στα υφαλα.
Εχει μηδεν εκπομπες.
Σκεψου και λιγο ειναι δυνατον να εχει δικιο το τσοκαρο του τουιτερ που τσιταρει ο Ζαπατα και οχι εγω; Μονο αν συζηταμε για καλους τροπους να σε γαμησει ο πιο μαλακας γκομενος που δε θα ηθελες. Εκει ναι αν μιλησει θα την ακουσω με σεβασμο.
Παπάγος; Μαυροκορδάτος; Ζαΐμης; Κουμουνδούρος; Σβώλος;ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 08:09Και; Τεστ αγγλικών είναι, όχι λόγος του ζολώτα. Επίσης γυναικείο όνομα άλεξ δεν υπάρχει στα ελληνικά, ενώ υπήρξε πολύ μαλάκας πθ με αυτό το όνομαhellegennes έγραψε: ↑20 Αύγ 2019, 21:36Γιατί το έχουμε και στα ελληνικά.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑20 Αύγ 2019, 20:34
Χαίρω πολύ. Γιατί άλεξ και όχι ξέρω γω φράνσις ή κάιλ ή μπέηλη γαμώ τα ξύλα μου;
Πιστεύεις πως είναι θέμα πίστης οτιδήποτε έχει να κάνει με επιστήμη, είσαι πανηλίθιο ζώο που σε μια ιδανική κοινωνία θα έτρωγε φτυσίδι καθημερινά.
και συ φοβάσαι οτι ο φόρος στους "ηγέτες του Νταβός" και στους υπερ-πλούσιους δε θα περάσει ή θα είναι ελάχιστος και μη αποτρεπτικός για να συνεχίσουν να καίνε άνθρακα δίχως αύριο ,Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:17Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:03για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 12:44Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης).
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.
https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας
Φρεϊμάροντας το δρώμενο ως μια απλή μετάβαση από σημείο άλφα σε σημείο βήτα, γίνεσαι η υποτακτική σκύλλα των ξυπνητζήδων. Το όλο νόημα είναι στο τζέρτζελο που συμβαίνει και στο μομέντουμ που παίρνει η συζήτηση (εντάξει, και στον πόνο των εθνολαϊκιστωνdotcom έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:37Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας
Εγώ πιστεύω ότι είναι μια παπαριά που πέταξες στα κλασσικά πρότυπα του whataboutism. Αν θες να μου αλλάξεις γνώμη ότι είναι όντως ισοδύναμο μπορείς να φέρεις μελέτες με αριθμούς.dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:36και συ φοβάσαι οτι ο φόρος στους "ηγέτες του Νταβός" και στους υπερ-πλούσιους δε θα περάσει ή θα είναι ελάχιστος και μη αποτρεπτικός για να συνεχίσουν να καίνε άνθρακα δίχως αύριο ,Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:17Μα το νόημα δεν είναι να πάρεις παραπάνω λεφτά, είναι να πάρεις τα ίδια ή λιγότερα λόγω μείωσης της κατανάλωσης.dna replication έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:03
για νέο "περιβαλλοντικό" φόρο στην τιμή των εισιτηρίων των αερογραμμών και αύξηση της τιμής της βενζίνης μιλάμε λοιπόν.
Θα έλεγα οτι αν φορολογηθούν τα ιδιωτικά τζετ και τα ιδιωτικά μεγα-yacht θα ήταν υπερ-επαρκές ισοδύναμο μέτρο.
https://www.france24.com/en/20190122-ne ... ivate-jets
ε?
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:39Φρεϊμάροντας το δρώμενο ως μια απλή μετάβαση από σημείο άλφα σε σημείο βήτα, γίνεσαι η υποτακτική σκύλλα των ξυπνητζήδων. Το όλο νόημα είναι στο τζέρτζελο που συμβαίνει και στο μομέντουμ που παίρνει η συζήτηση (εντάξει, και στον πόνο των εθνολαϊκιστωνdotcom έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 13:37Η Γκρέτα όμως στης ουσία κάνει ένα μπιζνες τριπ αντί να πεί ότι έχει να πει από τελεκονφερενςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑21 Αύγ 2019, 12:44
Σε πρώτη φάση, ομιλώ για επαγγελματικά ταξίδια, όχι για διήμερα ίνσταφεστς. Ο φόρος είναι δικαιολογημένος επειδής οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δεν είναι priced in στις τιμές των αεροπορικών εισητιρίων (ούτε στην τιμή της μπενζίνας επίσης). Στην ουσία δανειζόμεθα από τις μελλοντικές γενεές για να καβλαντίζομε βγάζοντας τίντερ προφάιλ πικς στη φοντάνα ντι τρέβι, ενώ μπορούμε να βγάλομε ντικ πικς στο συντριβάνι της ομόνοιας)
Mα δεν λέει ότι υπάρχουν τεχνολογικές λύσεις. Ψυχολογική διαχείριση των μαζών που θα αναγκαστούν να υποβαθμίσουν την ζωή τους και την καθημερινότητά τους κάνουν όλα αυτά. περνάμε χειρότερα από ότι προηγούμενες γενιές αλλά τουλάχιστον "σώνουμε" τον πλάνήτη. Διαμαρτύρεσαι είσαι τέρας, για κοίτα και το ευαίσθητο κοριτσάκι που "αγωνίζεται". Θα είσαι στο ηλεκτρονικό αυτοκινητάκι θα κάνεις 100 χιλιόμετρα με 12 ώρες φόρτιση μετά ή θα πληρώνεις τεχνητά με φόρους "ανθρακα" κλπ τα καύσιμα σε επίπεδα πετρελαϊκής κρίσης και βάλε, μην τολμήσεις να γκρινιάξεις. Φυσικά η άρχουσα τάξη και όσοι στις παρυφές αυτής πιστεύουν πως δεν θα επηρεαστούν δεν θα θιχτούν το ίδιο, και τα τζετ τους θα έχουν και στα συνέδριά τους θα πηγαίνουν. Οι υπόλοιποι δεν βλεπω το λόγο να φαν το δούλεμα.