Πασιφάη έγραψε: ↑03 Οκτ 2024, 15:12Η Επιστήμη ασχολείται με το Σύμπαν επαρκώς και σου τρίβει στα μούτρα, ό,τι θεωρείς μεταφυσικό. Όλα έχουν εξήγηση. Εκτός απ'την αφελή προσέγγιση πως ένας fake δημιουργός, τιμωρός, έχει τα πάντα υπό την καθοδήγησή του. Συγγνώμη, αλλά αυτό, όσο και να προσπαθείς είναι μια εικασία στην οποία αρέσκονται πολλοί, για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους. Δεν μ'ενοχλεί, απλά ας το κρατήσουν σαν εφαλτήριο και τελείωμα της δικής τους σκέψης.
Ας φύγουμε πια απ'τις αναγχρονιστικές μαλακίες κι ας δούμε την πραγματικότητα.
Αγαπητη μου δεν ειναι τι θεωρω εγω αλλα τι θεωρει η ιδια η λογικη στην οποια βασιζεται η επιστημη. Λοιπον η λογικη ΔΕΝ δεχεται το ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ και οτιδηποτε αιωνιο το θεωρει εξισου μεταφυσικο οπως ο θεος.
Το ολα εχουν εξηγηση δεν εχει εφαρμογη σε αιωνιες εννοιες η καταστασεις.
Δεν γινεται να αλλαξουμε τη λογικη για να ικανοποιηθουν οι υλιστες.
Εγω οταν ημουν πιτσιρικας εγινα αθεος οταν μετα απο λιγο καιρο που περασα στην αριστερα διαβασα Βαρναλη.
Ο Βαρναλης θεωρουσε το θεο κατσκευασμα των παπαδων για να εκμεταλλευονται τους πιστους και σε ενα ποιημα του που με επηρεασε βαθεια τοτε εγραφε οτι το συμπαν ηταν αιωνιο.
Μετα απο λιγα χρονια ομως καταλαβα οτι αυτο το αιωνιο και ορφανο συμπαν μαλλον βολευε τους κομμουνιστες που ηθελαν να γινουν αφεντες στη θεση αλλων. Γιατι πως μπορουσε να ερμηνευτει λογικα κατι αιωνιο χωρις να περασουμε στη μεταφυσικη; Διαπιστωσα λοιπον πως ο μαρξιστικος υλισμος οταν αναφερεται σε αιωνιοτητα της υλης απλα προβαλλει ενα εξισου μεταφυσικο και αναποδεικτο δογμα οπως οι θρησκειες βαζοντας την υλη στη θεση του θεου σαν αυθυπαρκτη και αιωνια.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ο Αριστοτελης σαν Πατερας της Λογικης θεωρησε οτι η το Πρωτο Κινουν, η Πρωταρχικη δηλαδη Αιτια, αναγκαστικα ειναι ο θεος. Και κατεληξε μεσω της δικης του λογικης οτι πρεπει να υπαρχει πρωτη αρχη που να ειναι το πρωτο κινουν.
Θα ηταν αδιανοητο για τον Αριστοτελη σαν ΜΗ λογικο να δεχτει οτι το συμπαν ηταν αιωνιο και χωρις αρχη.
.