Μαρία η Αιγυπτία.

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Who is The 4th man
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 4468
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44

Re: Μαρία η Αιγυπτία.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Who is The 4th man » 02 Απρ 2020, 03:23

Who is The 4th man έγραψε:
02 Απρ 2020, 01:44
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε:
02 Απρ 2020, 00:58
Υδράργυρος έγραψε:
02 Απρ 2020, 00:52

Καλυτερα να ερμηνευσεις ψυχολογικα τον μοναχο που φαντασιωνεται μια 12χρονη να γκανγκανγκιζει ενα καραβι αγιους προσκυνητες. Τι φαντασιωνονται οι αγιοι στα κελια τους τις νυχτες...
Οι ίδιοι το ομολογούν
Σαρκικους πειρασμούς και επιθυμίες από τις οποίες προσπαθούν να απαλλαγούν..
τί εννοείς "ψυχολογική ερμηνεία";
υπάρχουν πολλές "ψυχολογικές σχολές" κι'αυτό διότι απλά ό ιδρυτής τής κάθε σχολής έχει προβάλει
"ασυνείδητα" τά δικά του βιώματα τά οποία όμως πάλι ασυνείδητα έχουν διαμορφώσει τή δική του
"κοσμοαντίληψη",πάλι όμως ό παράγοντας άνθρωπος βρίσκεται σέ ένα απύθμενο βάθος,συμπλέκεται μέ τό
"ταυτό" όπως έδειξε ό κ.γιούνγκ;(ερώτημα).δέν είναι τυχαίο ότι οί ερευνητές τής σχολής τής βιέννης
ασχολήθηκαν μέ τήν ψυχανάλυση προσώπικοτήτων πού βρίσκονται σέ έργα μεγάλων λογοτεχνών(π.χ.ιεροεξεταστής
τού φ.ντοστογιέφσκυ,φάουστ τού γκαίτε κ.λ.π).
εγώ ακολουθώ τή σχολή τού κ.Γιούνγκ γιατί καθώς έδειξε μέσα από κλινικές έρευνες τό άτομο,κάθε άτομο,
κινδυνεύει άν θεοποίήσει τόν "ορθολογισμό" του,τό δείχνει σέ πολλά παραδείγματα ψυχαναλυτικά,καί αφήνει
μιά προειδοποίηση ότι είμαστε αναγκασμένοι νά κάνουμε ένα συμβιβασμό μέ τό παράλογο πού κρύβεται στό
ασύνειδο δηλ μιά αναγνώριση-συνδιαλαγή.τό θέμα επίσης είναι ότι αυτές οί ψυχαναλυτικές σχολές(τέλη 19ου
αρχές 20ου αιώνος) έδωσαν γνώσεις στό συνειδητό χώρο πού μπορεί νά γίνουν ανεξέλεγκτες,δηλ γιά φαντάσου
τί θά μπορούσε νά συμβεί σέ ένα μελλοντικό "οργουελικό καθεστώς" άν εκμεταλεύονταν υποσυνείδητες ορμές-
ενορμήσεις προκειμένου νά ελέγχει τίς μάζες καί τά άτομα.....κάποια στιγμή θά τήν πλήρωνε βέβαια μέ
ένα συντριπτικό κύμα από αυθυποβολές-υποβολές-προβολές δηλ. από τήν εναντιοδρομία πού ενεδρεύει πίσω από
τό προσωπικό ασύνειδο....ό,τι μπορεί νά συμβεί σέ ένα άτομο αντίστοιχα μπορεί νά συμβεί σέ μιά κοινωνία,
γι'αυτό ανέφερα ότι βλέπουμε τό γεγονός τής Οσ.Μαρίας Αιγυπτίας μέσα από ένα στενό πρίσμα,αφαιρώντας τόν
παράγοντα "προσωπικό δράμα-τραγωδία"
Συμπληρωματικά σάν έναυσμα επειδή σέ ενδιαφέρει ή ψυχολογία:

επίσης ό φρόιντ πρός τό τέλος τής ζωής του ανακαλύπτει τό "πλέγμα" "φόνος τού πατρός" σάν πηγή νευρώσεων
καί επί πλέον εκτός από τήν ilstrubo(ένστικτο καταστροφής) ανακαλύπτει καί τήν delstrubo(αυτοκαταστροφικό ένστικτο),κάτι
πού τόν γεμίζει θλίψη καί απογοήτευση.
ό κ.Γιούνγκ αργότερα συνενώνει τήν θεωρία τής "Λίμπιντο"(φρόιντ) μέ τή θεωρία τού "εγώ"(Άντλερ) σέ μιά πιό
περιεκτική θεώρηση(πάντα μέσα από ψυχαναλυτικά παραδείγματα) φέρνοντας στό προσκήνιο τή σχέση
εξωστρεφής-ενδοστρεφής ενώ αργότερα δείχνει,πάντα μέ ψυχαναλυτικές συνεδρίες,ότι πέρα καί βαθύτερα από τό
προσωπικό ασύνειδο εκτείνεται ένας χώρος πού τόν ονόμασε "καθολικό-συλλογικό ασύνειδο" όπου εδώ φαίνεται καί
ή διαφορά του μέ τήν φροϊδική θεώρηση κι'αυτό γιατί ό φρόιντ κατά κάποιο τρόπο θεωρούσε τό ασυνείδητο σάν
ένα κλειστό χώρο πού δέχεται αρνητικές-τραυματικές εμπειρίες μέσω τής "απώθησης" πού αργότερα προβάλονται
μέσω τής "μεταβίβασης"
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών