taxalata xalasa έγραψε:Ακυρο το λες εσυ αυθαιρετα. Και που το ξερεις εσυ οτι δεν υπηρχαν διαμορφωμενοι θρακες; Και οι κατοικοι της περιοχης που σου ειπα απο αιγαιο μεχρι γερμανια και μεχρι τον βολγα πως λεγονταν; Ξερεις τι στυλαρι εχουν δωσει αυτοι στους κουργαναρεους που ηταν στα συνορα τους εκει στον βολγα; μιλαμε για τρελο ξυλο.
Κατ΄αρχήν το έλεγε η ίδια η πηγή σου για τους Θράκες. Γενικά είναι απίθανο να έμεινε ένας λαός αναλλοίωτος γλωσσικά και συνειδησιακά από την εποχή της πρώιμης γεωργίας μέχρι τα ιστορικά χρόνια. Κανείς δεν ξέρει πώς λέγονταν οι πληθυσμοί της νεολιθικής εποχής σε όλη αυτή την έκταση και το πιθανότερο είναι να μην ήταν ένας μοναδικός πληθυσμός.
taxalata xalasa έγραψε: εχεις δικιο, και θα μακρυνω τον ειρμο σου και θα φτασω στο 10,000 πΧ. Το αλογο το πηραν οι αθηναιοι απο τους ατλαντες που το ειχαν παρει απο το αμερικα. Τωρα μιλαμε επι ιδιου επιπεδου επιχειρηματων.
Καμία σχέση με την δική μου πρόταση που δίνει ξεκάθαρη ημερομηνία για τα ευρήματα αλόγων το 5200 π.Χ. στον πολιτισμό Δνείπερου-Ντόνετς.
taxalata xalasa έγραψε:ε βεβαια αρες μαρες οτι σου χαλαει τη σουπα..... 200,000 χρονια μπορει να εκαναν οι δικοι σου να πανε απο το βουνο στην θαλασσα για να μαθουν να φτιαχνουν διαφορες λεξεις σε σχεση με ην φυση γυρω τους.
στο αιγαιο πηρε πολυ λιγοτερο.
Δεν υπάρχουν δικοί μου και δικοί σου εδώ. Αν εσύ πιστεύεις ότι η γλώσσα ως ανθρώπινη λειτουργία ξεκίνησε κάπου το 10.000 π.Χ. μαζί με την πρώιμη γεωργία είσαι ανενημέρωτος.
taxalata xalasa έγραψε: εχει σχεση και παραεχει. διοτι αν κατεβηκαν οι δικοι σου οπως λες και εφεραν την γλωσσα προς τα κατω μαζι με το αλογο, τοτε το αλογο πρεπει να σημαινει κατι στην γλωσσα τους αλλα το αγνοουν τι ειναι οπως το αγνοεις και εσυ. Αρα λετε μαλακιες. end of story.
Σημαίνει το...γνωστό μας ζώο. Αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε ως άλογο ή ίππο. Το ίδιο ισχύει και για τους Λατίνους και τους άλλους ΙΕ λαούς.
taxalata xalasa έγραψε:πηζεις με το sequor τωρα γιατι στα γραφω ετσι ωστε να εχεις κατι να πεις καημενε μεχρι την ωρα της φαπας που fέπεται.
sequor < fεqομαι = ἕπομαι (hépomai). < he + quo + μαι = σε+πο+μαι = ἕπομαι (hépomai)
φαινεται λοιπον ξεκαθαρα ποια ειναι η σωστη ριζα το sequor (οχι το *sekʷ βεβαια) αλλα το se + quo ή se + kʷ οπως συμπτιπτει, οχι τυχαια, με τα σαβελικα-οσκανικα-ομβρικά.
Έχεις μπερδέψει τον τρόπο που συλλαβίζεις τις λέξεις με τις ρίζες και το πώς εντοπίζονται. Τραγικό. Μια ματιά και στις υπόλοιπες ινδοευρωπαϊκές ομόρριζες λέξεις δείχνει ξεκάθαρα ότι το υπερωικό ήταν μέρος της αρχικής ρίζας που έδινε τη σημασία «ακολουθώ». Αυτός που πήζει είναι αυτός που όταν ανοίξει οποιοδήποτε λεξικό για το sequor βλέπει ότι κάνει λάθος. Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για το ποιος είναι αυτός.
taxalata xalasa έγραψε:μαλακες ηταν να μην το χρησιμοποιησουν αφου ζουσε στην περιοχη τους και το χρησιμοποιουσαν ολοι οι γειτονοι τους;
Σχετικοτατο ειναι να χρησιμοποιεις κατι που ζει στην περιοχη σου, το φορτωνεις σαν τα αλογα, το καβαλας σαν τα αλογα και το ονομαζεις με το τοπικο του ονομα και μετα οι ΠΙΕ ανακασκευαστες αυτο το ονομα το θεωρουν ιδιο για το πραγματικο αλογο και οτι ετσι το λεγανε το αλογο οι τσοκαρεοι ενω εκεινοι μιλαγαν για το yak και οχι το αλογο.
η ουσια ολου αυτου ειναι πως οι ανακασκευαστες ΠΙΕ λενε πολλες ΜΑΛΑΚΙΕΣ που τις χαφτεις εσυ σαν μυγες.
Δεν ξέρουμε αν το χρησιμοποιούσαν. Αλλά και να το χρησιμοποιούσαν ξέρουμε στον πραγματικό κόσμο που ζούμε και στην πραγματική τους γλώσσα ποια ήταν η λέξη για το άλογο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να φανταστούμε ότι σήμαινε το βοοειδές Γιακ. Αλλά και σαν θέμα είναι εντελώς άσχετο με το πώς έγινε η αποκατάσταση της ΠΙΕ λέξης για το άλογο η οποία βασίστηκε ως επί το πλείστον σε λέξεις γλωσσών που δεν ήρθαν σε επαφή με το γεωγραφικό περιβάλλον του Γιακ.
taxalata xalasa έγραψε:ειλικρινα σε εχω χασει εδω. Τι θες να πεις με το superaequum ; δεν καταλαβαινω. Ειναι συνθετη λεξη. «Υπερ ΙΣΩμα» above the plain.... τι κολλημα εχεις με αυτο; το aequo, equo δεν αλλαζει νοημα. Παλι ισοτητα προσδιοριζει, «πανω ΙΣΩμα»
Ότι το super είναι το πρώτο συνθετικό διότι έτσι όπως το χρωμάτισες ήθελες να φανεί το equum ως δεύτερο συνθετικό για να σου ταιριάξει με το equus, equal κλπ.
taxalata xalasa έγραψε:δεν οργωνει η τοματα ρε φιλε ΟΠΩΣ ο ταυρος.... αν το εκανε θα την λεγαμε equus......
βλεπεις ομως οτι η ταση για παρΟΜΟΙΩΣΕΙΣ με κατι που ξερουμε ηδη υπαρχει και υπηρχε ανεκαθεν και στην εποχη του ταυρου που γυρναγε τον πετρομυλο μοναχος του.... και ειναι λογικο να παρομοιωσαν το αλογο με το βου και εξου equ us....
Α τώρα επινοούμε και δεύτερη παράμετρο για να στηρίξουμε έναν αστήρικτο ισχυρισμό. Το πράγμα αυτό πρέπει να οργώνει αλλιώς δεν θα πάρει ονομασία «ίσο». Βάλε και άλλες παραμέτρους, τσάμπα είναι.
