ΓΑΛΗ έγραψε: ↑20 Νοέμ 2018, 15:48
Εγώ ως δραστηριότητες αντιλαμβάνομαι πράγματα που γουστάρει το παιδί και όχι τα κλισέ ή τα απωθημένα των γονέων.
Αναφορικά με τις ξένες γλώσσες, τα πράγματα έχουν προχωρήσει και πλέον υπάρχουν διαδραστικές εφαρμογές, που μπορούν να εξοικειώσουν το παιδί με τη χ ή ψ ξένη γλώσσα σε συνδυασμό ή μεμονωμένα. Το κλασσικό φροντιστήριο είναι πλέον παρωχημένος τρόπος.
Όσο για το μπαλέτο και τις πολεμικές τέχνες, τα θεωρώ επίσης κωμικοτραγικά ως φοβερά σημαντικές επιλογές που αν λείψουν θα συμβεί κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό, γιατί είναι από τις ενασχολήσεις που θέλουν
δια βίου εξάσκηση και κυρίως στις μεγαλύτερες ηλικίες. Το να πηγαίνει το κοριτσάκι μπαλέτο και το αγοράκι τάε κβοντό μέχρι τα 12 και μετά να τα κόβει για να τα αντικαταστήσει με φροντιστήρια για να μπει στη χ ή ψ άσχετη σχολή, είναι η χαρά της άσκοπης
δραστηριότητας, για να' χουμε να λέμε.
Σαφώς και υπάρχουν παιδιά με ιδιαίτερες κλίσεις στον χ ή ψ τομέα (καλλιτεχνικό/αθλητικό κλπ) αλλά ειλικρινά έχω βαρεθεί να βλέπω γονείς να το παίζουν εξειδικευμένοι προπονηταράδες/μάνατζερς επειδή δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι ο μικρός ή η μικρή δεν το' χει στον συγκεκριμένο τομέα ή ότι απλώς δεν είναι κάτι εξαιρετικό.

Αυτό που εννοώ είναι ότι το κάθε παιδί δείχνει αν έχει φαντασία ή δημιουργικότητα στο χ ή ψ πεδίο από αρκετά μικρή ηλικία.
Δείχνει επίσης αν το' χει ή δεν το' χει με τον αθλητισμό, σε ομαδικό ή ατομικό άθλημα. Δεν είναι τα πάντα θέμα ικανότητας ή ταλέντου, πρωτίστως είναι θέμα χαρακτήρα.
Δεν θέλω να προχωράω σε αναλύσεις γιατί εμπλέκονται πολλά θέματα.
Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για
τρίχρονο και όχι για έφηβο. Και κάπου έχω την αίσθηση ότι ένα τρίχρονο, τετράχρονο ή πεντάχρονο θα ζήσει μια πιο υγιή, φυσική και όχι πλασματική
παιδικότητα στην επαρχία. Όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι η επαρχία.
κατά τη γνώμη μου, όσο περισσότερα ερεθίσματα
έχει ένα παιδί, τόσο πιο εύκολα βρίσκει και τί αγαπά
δεν γνωρίζω κανένα παιδί να μαθαίνει/έχει μάθει ξένες γλώσσες
με άλλη μέθοδο εκτός του δασκάλου, δεν έχω καμία τέτοια
αναφορά, οπότε δεν γνωρίζω περαιτέρω
να εξοικειωθεί οκ, υπάρχουν και τα σχετικά παιχνιδάκια,
αλλά να μάθει, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου
σε ό,τι αφορά μπαλέτο, πολεμικές τέχνες κτλ, συμφωνώ
πως είναι δραστηριότητες με μια κάποια ματαιότητα, αλλά
από την άλλη, δοκιμάζοντας, έρχεσαι πιο κοντά ενδεχομένως
σε όσα σε ενδιαφέρουν και απολαμβάνεις
δεν τις θεωρώ άσκοπες σε καμία περίπτωση, δεν είναι
απαραίτητο να ασχοληθείς "επαγγελματικά" με κάτι,
για να το κάνεις με χαρά, και γενικότερα, δεν είναι καθόλου
κακό να μαθαίνεις οτιδήποτε
άλλο θέμα, το παιδί όντως μπορεί να δείχνει σε τί έχει
έφεση κτλ, το πρόβλημα είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις
δεν βρίσκονται μάτια για να το δουν
καλά, αν είναι να μετακομίσουν όταν φτάσει στην εφηβεία
το παιδί είναι άλλη περίπτωση
Ίφιδα, εσύ πού θα ήσουν πιο ευχαριστημένη;