skartados έγραψε:Κανενας δεν μιλησε για μπέρδεμα,το λινκ που έφερες είναι ξεκάθαρο.
Τα όνοματα που αναφέρει είναι χετταιων που έτυμολογουνται στη Λουβικη .
Σε έχει βαλει και πίνακα που στο λέει,τυφλός είσαι.
Έχει όνοματα με το Λουβιλι επίθημα wiya και γράφει ότι είναι για παράδειγμα όνομα πριγκίπισσας των χετταιων ,κτλ..
Άλλη φορά να είσαι πιο προσεκτικός στις πηγές που φέρνεις για να μην γίνεσαι ρεζίλι.
Το -wyia δεν το φέρει μόνο η πριγκίπισσα των Χετταίων αλλά και άλλα πρόσωπα που δεν γράφει ότι είναι Χετταίοι όπως τα ονόματα Halpawaiya, Armawiya, Mannatawaiya, Sallapawaiya και πολλά ακόμα.
Το λουβικό θεωνύμιο Tiwaz και τα ονόματα ανθρώπων που σχηματίζονται από αυτό όπως Tiwatia και Azatiwada δεν σου κάνουν?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tiwaz_(Luwian_deity)
Πού είναι το περίεργο ότι αναφέρονται και πριγκιπικά πρόσωπα των Χετταίων με Λουβικά ονόματα? Εσύ δεν με ζάλιζες με τις Μαρίες και τους Αλέξανδρους από άτομα που η γλώσσα τους δεν είναι αυτή από την οποία προέρχονται τα εν λόγω ονόματα? Αν λοιπόν υπάρχουν κάποιοι Χετταίοι που έχουν ονόματα λουβικής ετυμολογίας, αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν λουβικά ονόματα (αυτό που ζήτησες δηλαδή)? Αν διάβαζες κιόλας τις σχετικές σελίδες του βιβλίου γράφει ότι τέτοια παραδείγματα δείχνουν πόσο σημαντική ήταν η επιρροή της λουβικής γλώσσας στο παλαιό βασίλειο των Χετταίων. Κατά τ' άλλα οι Λούβιοι δεν υπήρξαν...

skartados έγραψε:Τουλάχιστον αυτό το σημειο του διαστήματος είναι υπαρκτό,δεν είναι σαν τους ανύπαρκτους Λουβιους,από τους οποίους τάχα προέρχονται και οι πρωτοελληνες.
Αυτό δεν το είπα ποτέ εγώ.
skartados έγραψε:Οι χαττι αναφέρονται ως ξεχωριστός λαός από τους ακκαδιους.
Αναφέρουν τη hatti matu δηλαδή Γη/Χώρα του Χάττι. Αν θέλει κάποιος να αυξήσει την αυστηρότητά του θα σου έλεγε ότι ούτε αυτή η αναφορά αρκεί για την τεκμηρίωση της ύπαρξης έθνους των Χάττι.
skartados έγραψε:Οι χουριτες αναφέρονται και στη βιβλο.
Χορραίους αναφέρει η Βίβλος και εικάζουμε ότι ταυτίζονται με τους Χουρρίτες.
Αλλά ας δεχτούμε ότι και οι Χάττι και οι Χουρρίτες αναφέρονται ξεκάθαρα ως έθνη στις παραπάνω πηγές. Ποιο συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε όταν τα χεττιτικά αρχεία αναφέρουν γλώσσες hattili και hurlili? Ότι αναπόφευκτα υποδηλώνουν και ξεχωριστούς λαούς που τις μιλούσαν, εφόσον αυτοί οι λαοί επιβεβαιώνονται και από τις αναφορές Εβραίων και Ακκάδιων όπως δέχτηκες. Αρα λογικό δεν είναι όταν οι Χετταίοι αναφέρονταν και στις γλώσσες luwili (σήμαινε "στα λουβικά") και palaumnili (σημαίνει "των κατοίκων της Pala") να υπονοούν και την ύπαρξη Λούβιων και Παλαϊτών? Διαφορετικά έχουμε να κάνουμε με δύο γλώσσες που μιλάει ο άερας και όχι λαοί...
skartados έγραψε:Οι Λουβιοι ως ξεχωριστός λαός δεν αναφέρονται από κανέναν.
Περιοχή Luwiya που την βρηκες;
Αναφέρεται στη νομοθεσία των Χετταίων.
Π.χ. μια διάταξη του κώδικα του παλαιού βασιλείου αναφέρεται σε χώρα Luwiya και Λούβιους.
https://sourcebooks.fordham.edu/ancient/1650nesilim.asp21. If anyone steal a slave of a Luwian from the land of Luwia, and lead him here to the land of Hatti, and his master discover him, he shall take his slave only.
Γενικά στα χεττιτικά κείμενα χρησιμοποιούνται δύο παραλλαγές για το εθνοτικό όνομα Λούβιος. Οι Luwiyumna και Luwi(ya).
Luwian Identities: Culture, Language and Religion Between Anatolia and the ...
Και φυσικά έχουμε και την αναφορά της γλώσσας τους ως luwili. Αυτά είναι αρκετά για να ξεχωρίσουν ως λαός.