Ωραία μου απάντησες. Παίρνω πίσω το εριστικό.giotis2005 έγραψε: ↑10 Οκτ 2023, 16:10Φλεξάρει ο άλλος έναν οποιοδήποτε θάνατο που αν η είδηση δεν είχε την λέξη εμβόλιο, θα έξινε τα παπάρια του , όχι ότι τώρα δεν τα ξύνει απλά τώρα τα ξύνει κατηγορώντας το εμβόλιο, κι εσύ έρχεσαι και λες για τον σεβασμό του θανάτου του ανθρώπου.Χαοτικός έγραψε: ↑10 Οκτ 2023, 16:02Γιατί το περιμένεις; Στο χρωστάω ως συμμετοχή; Νιώθεις ότι αδικείσαι γιατί πληρώνεις περισσότερο;Libre arbitre έγραψε: ↑10 Οκτ 2023, 15:52
Περιμένω με την σειρά σου να δείξεις ενσυναίσθηση για τους Ουιγούρους μουσουλμάνους που είναι σε στρατοπεδα συγκεντρώσεως στην Κίνα.
Να γιατί λέω να το βουλώνουμε και να μένουμε με την ντροπή μας. Αισθανόμαστε μία καύσο, διαταράσσεται ο ρυθμός της αναπνοής μας και γενικά υπάρχει δυσφορία.
Είναι άσκηση, είναι εκπαίδευση, δημιουργεί ανοχή σε νέα ερεθίσματα - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΑΨΕΩΝ,
γίνεσαι πιο δυνατός και απολαμβάνεις ένα πιο ολοκληρωμένο εαυτό.
Μαλακία είπες
Δεν ξέρω γι αυτή τη φάση που λες. Θα μάθω και σίγουρα θα νιώσω πράγματα και θα κάνω σκέψεις.
Αλλά το να μη λες "ήμουν λίγος και μικρόψυχος" και να προτιμάς το "ναι αλλά εσύ..."
Απλά σκέψου το.
Ο Ψεκονηματοθέτης χρησιμοποιεί έναν θάνατο για την επιβεβαίωση της μαλακίας που τον δέρνει, οι υπόλοιποι τον ειρωνευόμαστε κι εσύ έρχεσαι να μας εγκαλέσεις να σεβαστούμε τον νεκρό.
Αλλά ας πει ένας ρε παιδί μου "Ντροπή ρε. Νεκρό άνθρωπο και πενθούντες συγγενείς, τους κάνεις εργαλείο!"
Θα βάλω εγώ ένα νεκρό παιδί. Θα ξέρει ο άλλος ότι είμαι μαλάκας χωρίς ευαισθησίες. Τι θα πρέπει να πει; Άντε ρε με το μαλακισμένο; (το παιδί). ότι επειδή το "υποστήριξα" είναι σκατά περιεχόμενο;
Κάπου εκεί κινήθηκε το πνεύμα που μίλησα δηλαδή. Τίποτα παραπάνω!
Σε όλα τα άλλα που λες, εννοείται ναι!
