Την ειδε κανεις ή οχι? Μουφα πρεπει να ειναι, εδω δεν τη βρισκω εγω ο πιο ρέκτης πανελατζής εβερ

Δε μπορείς να αποτρέψεις κάποιον από το να δεχτεί την ξεφτίλα. Μόνο κριτική μπορείς να ασκήσεις.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:33Κάπου συμφωνώ με τον Ανίκητο. Οι επιλογές της ελεύθερης βούλησης έχουν και το αντίστοιχο κόστος.AlienWay έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:22Δεν είναι όλη η κοινωνία σάπια προς το παρόν.Ανίκητος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:03
Ὅταν λὲς "σαπίσει", μπορεῖς νὰ κυριολεκτήσεις λίγο; Τί περιεχόμενο δίνεις στὴν ἔννοια μιᾶς "σάπιας" κοινωνίας;
Τί εἶναι ἐκεῖνο ποὺ θὰ ἀνέκοπτε τὴ "σαπίλα"; Ἡ ἀπαγόρευση;
Θὰ γινόταν ἡ κοινωνία λιγότερο "σάπια", μὲ τὸ νὰ ἀρνοῦνται οἱ ὡραῖες γυναῖκες καλοπληρωμένη κακομεταχείριση;
Προσπαθῶ νὰ καταλάβω, ὄχι νὰ περάσω κάποια ἀποψάρα.
Υπάρχουν όμως πολλά φαινόμενα που θυμίζουν το προηγηθέν διάστημα της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας, λίγο πριν την πτώση.
Αν θες να ζεις στη Ρώμη σαν Ρωμαίος, το ρισκάρεις. Αν θες να ζεις ως Γαλάτης, επίσης.
Εδώ Ρωμαίος κι εκεί Γαλάτης δεν γίνεται.
Δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοια λίσταvantono έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:36Πολυ φιλοσοφική την κανατε τη συζητηση. Ας πάμε στα πρακτικα και σοβαρα: Βγηκε μια λιστα με ελληνιδες ινφλουενσερούδες λεει που συμμετειχαν στα πορταπούρτα κοστακούρτα πωςλεγονται.
Την ειδε κανεις ή οχι? Μουφα πρεπει να ειναι, εδω δεν τη βρισκω εγω ο πιο ρέκτης πανελατζής εβερ
Δὲν καταλαβαίνω ποῦ κολλάει αὐτό; Ἡ πτώση τῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας ἄφησε πίσω της ἀνθρώπους, ἐλεύθερους ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς θεσμούς της, εἰδικὰ ἀπὸ αὐτὸν τῆς φορολογίας. Δὲν ἦταν ποτὲ μιὰ κοινωνία ἡ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία, ἦταν πολλὲς διασυνδεδεμένες. Ἄσε ποὺ ἡ "σήψη" μᾶλλον κράτησε αἰῶνες καὶ ἀναφέρεται στὴν περίοδο λίγο πρὶν ἀπὸ τὴν ἐμφάνιση τοῦ Χριστιανισμοῦ, δηλαδὴ στὴν ἀπόλυτη ἀκμὴ τῆς Αὐτοκρατορίας, ἀλλὰ ὑποβιβάζεται κοινωνικὰ γιὰ εὐνόητους λόγους.AlienWay έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:30Ολες οι αυτοκρατορίες κάνουν τον κύκλο τους και μετά πέφτουν.
Να ένα κανάλι που σατιρίζει φαινόμενα παρακμής.Ανίκητος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:42Δὲν καταλαβαίνω ποῦ κολλάει αὐτό; Ἡ πτώση τῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας ἄφησε πίσω της ἀνθρώπους, ἐλεύθερους ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς θεσμούς της, εἰδικὰ ἀπὸ αὐτὸν τῆς φορολογίας. Δὲν ἦταν ποτὲ μιὰ κοινωνία ἡ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία, ἦταν πολλὲς διασυνδεδεμένες. Ἄσε ποὺ ἡ "σήψη" μᾶλλον κράτησε αἰῶνες καὶ ἀναφέρεται στὴν περίοδο λίγο πρὶν ἀπὸ τὴν ἐμφάνιση τοῦ Χριστιανισμοῦ, δηλαδὴ στὴν ἀπόλυτη ἀκμὴ τῆς Αὐτοκρατορίας, ἀλλὰ ὑποβιβάζεται κοινωνικὰ γιὰ εὐνόητους λόγους.
Ἂν ἡ "σήψη" ἑνὸς τμήματος τῆς σημερινῆς κοινωνίας εἶναι κάτι ποὺ πρέπει νὰ πιστεύουμε, θὰ ἤθελα κάτι πιὸ χειροπιαστὸ ἀπὸ τὶς ἀναλογίες τοῦ Ρωμαϊκοῦ Imperium.
Ὁ προβληματισμὸς μὲ ἀφορμὴ τὸ θέμα, εἶναι ἐὰν ἀξίζει τὸν κόπο νὰ ὑφίστασαι μιὰ κακομεταχείριση, ἀποτρόπαια σὲ ὅλους, γιὰ ἕνα καλὸ εἰσόδημα.
Κάποτε ὑπῆρχε τὸ ἀνέκδοτο μὲ τὴν σεξεργάτρια ποὺ λόγῳ καταγωγῆς πῆγε νὰ αὐτοκτονήσει ὅταν ἔμαθε ὅτι οἱ συναδέλφισσες ἐκπορνεύονται ἔναντι ἁδρὰς ἀμοιβῆς. Τώρα ἡ ὑπερπαραγωγὴ θεάματος στὰ σόσιαλ μίντια γίνεται γιὰ νὰ ἀποκτήσουν συνδρομητὲς καὶ νὰ ἔχουν ἕνα βασικὸ εἰσόδημα.AlienWay έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:44Να ένα κανάλι που σατιρίζει φαινόμενα παρακμής.
https://www.youtube.com/@joeybtoonz
Είπαμε, είναι κάτι σαν τζόγος.Ανίκητος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 13:06Κάποτε ὑπῆρχε τὸ ἀνέκδοτο μὲ τὴν σεξεργάτρια ποὺ λόγῳ καταγωγῆς πῆγε νὰ αὐτοκτονήσει ὅταν ἔμαθε ὅτι οἱ συναδέλφισσες ἐκπορνεύονται ἔναντι ἁδρὰς ἀμοιβῆς. Τώρα ἡ ὑπερπαραγωγὴ θεάματος στὰ σόσιαλ μίντια γίνεται γιὰ νὰ ἀποκτήσουν συνδρομητὲς καὶ νὰ ἔχουν ἕνα βασικὸ εἰσόδημα.AlienWay έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 12:44Να ένα κανάλι που σατιρίζει φαινόμενα παρακμής.
https://www.youtube.com/@joeybtoonz
Θὰ μποροῦσες νὰ ἰσχυριστεῖς, εἴμαστε σὲ παρακμὴ γιατί ὅλοι αὐτοὶ οἱ παραγωγοὶ δὲν βρίσκουν "πραγματικὴ" δουλειὰ (κατὰ τὴν ἀμερικάνικη ἔκφραση). Ἀλλὰ οἱ συνδρομητὲς συνεχίζουν νὰ πληρώνουν, ἑπομένως κατὰ πλειοψηφία θὰ πρέπει νὰ ἔχουν "πραγματικὴ" δουλειά.
Καὶ σὲ τί διαφέρει ὁ τζόγος ἀπὸ τὸ "ἐπιχειρηματικὸ" ρίσκο, ἢ γενικὰ ἀπὸ κάθε εἴδος κινδύνου;
Ἐγὼ νομίζω ὅτι εἶναι πιὸ εὔκολο νὰ βγεῖ πρὸς τὰ ἔξω, ὄχι λόγῳ τεχνολογικῆς ἐξέλιξης καθ' ἐαυτῆς, ἀλλὰ ἐπειδὴ οἱ διαρροὲς αὐξάνουν τὸ τζίρο.
Η παρακμή είναι ότι κανονικοποιούμε, ή δικαιολογούμε αυτά τα φαινόμενα.Ανίκητος έγραψε: ↑07 Απρ 2025, 13:16Καὶ σὲ τί διαφέρει ὁ τζόγος ἀπὸ τὸ "ἐπιχειρηματικὸ" ρίσκο, ἢ γενικὰ ἀπὸ κάθε εἴδος κινδύνου;
Ἡ δική μου γνώμη εἶναι στὸ βαθμὸ ἐλέγχου τοῦ κινδύνου.
Στὸν τζόγο ἔχεις κάποιον κεντρικὸ ἔλεγχο τοῦ παιχνιδιοῦ, τὸ καζίνο, τὸν διοργανωτὴ κλπ.
Ἡ διάθεση νὰ ἐκτεθεῖς σὲ κίνδυνο προκειμένου νὰ κερδίσεις κάτι ποὺ θεωρεῖς ὅτι ἀξίζει, δὲν εἶναι σημάδι παρακμῆς.
Γίνεται ὅμως ὅταν ὁ "κίνδυνος" στὸν ὁποῖο νομίζεις ὅτι ἐκτίθεσαι, εἶναι τζόγος, δηλαδὴ στὴν πραγματικότητα ἐλέγχεται σχεδὸν ἀπόλυτα ἀπὸ κάποιο κέντρο.
Ἅπαξ καὶ μιλᾶς γιὰ "καλὸ" καὶ "κακό", ἠθικολογεῖς. Κάνεις λόγο γιὰ ἠθικὴ παρακμή.
Υπάρχει, ναι. Υπάρχει ηθική παρακμή.
Τὸ νὰ ὑπάρχουν ἀνήθικοι δὲν εἶναι δεῖγμα ἠθικῆς παρακμῆς.
Αὐτὸ εἶναι ἡ ἐπιθυμία νὰ κοιτάξεις τὴν κλειδαρότρυπα, ποὺ ἔλεγα πρίν. Ἂν εἶσαι ὁ τυχερός, λὲς τρομερὰ λόγια γιὰ νὰ μὴν ἀφήσεις καὶ τοὺς ἄλλους.