bizeli έγραψε: ↑12 Ιούλ 2018, 16:42
Athina__P έγραψε: ↑12 Ιούλ 2018, 07:42
Δεν μιλάς για τη μέση δασκάλα μπιζέλι.
Δεν λέω ότι το παιδί του Ασέβαστου έχει μαθησιακές δυσκολίες, προς θεού, λέω πάλι κάποια γενικόλογα.
Αυτά που γράφεις δεν τα έχω ακούσει ποτέ σε δημόσιο σχολείο στην πράξη! Ίσως, έμμεσα.

Δηλαδή όσον αφορά ότι η δασκάλα να απασχολεί το παιδί με δυνατότητες δίνοντάς του κάτι διαφορετικό.Ειδικά πρωτάκι - δευτεράκι. Ειναι δίκοπο μαχαίρι έτσι και αλλιώς και δεν θέλω να επεκταθούμε τώρα σε αυτό.
Τώρα αν είναι πρόσφατες οδηγίες και όντως ακολουθούνται, δεν ξέρω. Μιλάω για την κλάση παιδιών που τώρα τελειώνουν το δημοτικό. Θεωρητικά αυτά ήταν γνωστά από χρόνια, ως οδηγίες για να τηρούνται δεν ξέρω πότε εισήχθησαν.
Όσον αφορά στο ότι ικανότητες που δεν καλλιεργούνται μπορούν να ατονήσουν και ότι σιγά σιγά το παιδί θα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της τάξης, σε αυτό συμφωνώ. Αλλά δεν είναι κάτι καλό αυτό!
Θα μπορούσα να γράφω ώρες και εγώ, αλλά έχω λόγους να μην γράψω... Απλά προσπάθησα να μάθω περισσότερα πράγματα από το μέσο γονιό για το όλο θέμα πώς τυχόν αντιμετωπίζονται τέτοια παιδιά και άλλο η θεωρία άλλο η πράξη, για να το πούμε το ρεζουμέ.
Από εκεί και πέρα υπάρχει αρκετά μεγάλο εύρος για το τι μπορεί να κάνει ένα τέτοιο παιδί σε βάθος χρόνου. Το ρεζουμέ πάλι είναι ότι όταν είναι ο γονιός κάπου κοντά, συνήθως πάει καλά το θέμα.
Αν όντως στο σχολείο σας κάνετε αυτά που λες, ε, τι να πω, συγχαρητήρια! Και βλέπω και την απογοήτευσή σου για την απαξίωση του τι συμβαίνει μετά, την καταλαβαίνω καλύτερα. Κάνετε το κάτι παραπάνω. Σε σχέση με άλλους που βολεύονται πίσω από τα καθιερωμένα, εννοώ.
