τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Gm54
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2018, 15:17

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gm54 » 12 Ιούλ 2018, 18:31

Σπύρος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 18:14


Στο θέμα που αναφέρθηκα σημειώνω ότι δεν καταλαβαίνει γιατί δεν πρέπει να υπάρχουν τάξεις στο σχολείο με βάση τον γενικό βαθμό του μαθητή ή και ειδικές τάξεις σε σημαντικά μαθήματα με βάση τις αποδόσεις των μαθητών στα μαθήματα αυτά. Θεωρείτε ότι ένας μαθητής του 12 θα στιγματιστεί αν μπει σε κατώτερη τάξη; Ο βαθμός 12 δεν είναι στιγματισμός;
στιγματιστεί δε στιγματιστεί θα ειναι του 12
εαν συνεχισει στην ιδια ταξη θα σνεχισει να ειναι του 12
αν πηγαινε σε ταξη για μαθητες του 12 ισως βελτιωνονταν


και περα απ αυτο δε βλεπω να στιγματιζονται ολοι που πανε/πηγαμε σε φροντιτηρια

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 18:53

This paper reports findings from the first two years of a four-year longitudinal study into the ways that students' attitudes towards, and achievement in, mathematics are influenced by ability-grouping practices in six schools. Through the use of questionnaires administered to the whole cohort of 943 students, interviews with 72 students and approximately 120 hours of classroom observation, the relative achievement in, and the changes in attitudes towards, mathematics are traced as the students move from year 8 to year 9, with students in four of the six schools moving from mixed-ability grouping to homogenous ability groups or 'sets'. Ability-grouping was associated with curriculum polarisation. This was enacted through restriction of opportunity to learn for students in lower sets, and students in top sets being required to learn at a pace which was, for many students, incompatible with understanding. The same teachers employed a more restricted range of teaching approaches with 'homogeneous' groups than with mixed-ability groups which impacted upon the students' experiences in profound and largely negative ways. Almost all of the students interviewed from 'setted groups' were unhappy with their placement.
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/713651583

μετάφραση: το να έχει μικτό επίπεδο η τάξη εξασφαλίζει ανώτερη εκπαίδευση απ' ο,τι μια τάξη με ομοιογενές επίπεδο. Το όφελος είναι μεγάλο και για τους καλούς και για τους κακούς μαθητές. Αυξάνει τις θερμίδες που πρέπει να κάψει το κοπρόσκυλο (δασκάλα) για να δικαιολογήσει το μισθό του αλλά αυτό κανείς δεν το θεωρεί μειονέκτημα εκτός από έναν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 12 Ιούλ 2018, 18:56, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Αρρηνmax41postspermonth
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: 30 Μάιος 2018, 18:31
Phorum.gr user: Μητσάκος

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρρηνmax41postspermonth » 12 Ιούλ 2018, 18:53

Αντί σχολιασμού
http://www.sharedvid.com/3c065958d0c7e9 ... jMwvHZ4%3D

Made by autorap δοκιμάστε να το πείτε εσείς καλύτερα απο ότι εγώ!
Aράζω ξάπλα oλημερίς
και κάνω μαύρες σκέψεις:
Mην πεις για τoν Mελιγαλά,
Aρ(ρ)η(ν) (!!!!), γιατί θα μπλέξεις...

Athina__P
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: 28 Μάιος 2018, 23:01

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athina__P » 12 Ιούλ 2018, 19:01

bizeli έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 16:42
Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 07:42
Δεν μιλάς για τη μέση δασκάλα μπιζέλι.
Δεν λέω ότι το παιδί του Ασέβαστου έχει μαθησιακές δυσκολίες, προς θεού, λέω πάλι κάποια γενικόλογα.
Αυτά που γράφεις δεν τα έχω ακούσει ποτέ σε δημόσιο σχολείο στην πράξη! Ίσως, έμμεσα. :102: Δηλαδή όσον αφορά ότι η δασκάλα να απασχολεί το παιδί με δυνατότητες δίνοντάς του κάτι διαφορετικό.Ειδικά πρωτάκι - δευτεράκι. Ειναι δίκοπο μαχαίρι έτσι και αλλιώς και δεν θέλω να επεκταθούμε τώρα σε αυτό.

Τώρα αν είναι πρόσφατες οδηγίες και όντως ακολουθούνται, δεν ξέρω. Μιλάω για την κλάση παιδιών που τώρα τελειώνουν το δημοτικό. Θεωρητικά αυτά ήταν γνωστά από χρόνια, ως οδηγίες για να τηρούνται δεν ξέρω πότε εισήχθησαν.

Όσον αφορά στο ότι ικανότητες που δεν καλλιεργούνται μπορούν να ατονήσουν και ότι σιγά σιγά το παιδί θα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της τάξης, σε αυτό συμφωνώ. Αλλά δεν είναι κάτι καλό αυτό!

Θα μπορούσα να γράφω ώρες και εγώ, αλλά έχω λόγους να μην γράψω... Απλά προσπάθησα να μάθω περισσότερα πράγματα από το μέσο γονιό για το όλο θέμα πώς τυχόν αντιμετωπίζονται τέτοια παιδιά και άλλο η θεωρία άλλο η πράξη, για να το πούμε το ρεζουμέ.

Από εκεί και πέρα υπάρχει αρκετά μεγάλο εύρος για το τι μπορεί να κάνει ένα τέτοιο παιδί σε βάθος χρόνου. Το ρεζουμέ πάλι είναι ότι όταν είναι ο γονιός κάπου κοντά, συνήθως πάει καλά το θέμα.

Αν όντως στο σχολείο σας κάνετε αυτά που λες, ε, τι να πω, συγχαρητήρια! Και βλέπω και την απογοήτευσή σου για την απαξίωση του τι συμβαίνει μετά, την καταλαβαίνω καλύτερα. Κάνετε το κάτι παραπάνω. Σε σχέση με άλλους που βολεύονται πίσω από τα καθιερωμένα, εννοώ. :p2:

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 22:25

foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 18:53
μετάφραση: το να έχει μικτό επίπεδο η τάξη εξασφαλίζει ανώτερη εκπαίδευση απ' ο,τι μια τάξη με ομοιογενές επίπεδο.

Η πραγματικότητα από άλλο συνάδελφο
papspyro-exarabagian έγραψε:
10 Ιούλ 2018, 02:22
μιά στιγμή bizeli μιλάμε γιά τό τραγικό γεγονός καί ανέφερες πολλά πράγματα.κατ'αρχήν νά σού πώ ότι καί εγώ έχω υποστεί
bulling καί μιλάμε σέ θέση ΠΕ03 σέ λυκ.μέ σκληρές καταστάσεις,δηλ νά στό πώ απλά όταν έλθεις σέ σύγκρουση μέ τή συμμορία
τών νταϊδων θά τό φάς καί σύ τό bulling καί μή πάμε μακριά, νά θυμηθούμε τόν χημικό στό ΕΠΑΛ στό κιλκίς πού τό χειμώνα
παραιτήθηκε καταγγέλοντας bulling εναντίον του.
μίλησες γιά βαθμούς καί θά σού πώ τί γίνεται πάνω κάτω.
έχεις σέ ένα τμήμα π.χ. 18 μέ 20 μαθητές,απ'αυτούς οί 4 τό πολύ 5 είναι σχετικοί μέ τό αντικείμενο,άς πούμε μαθ.γενικής βλυκ.πού
είναι σαφώς πιό δύσκολο από τά αντίστοιχα Μαθ.κατ/νσης(περίεργο έεε),οί υπόλοιποι είναι τελείως άσχετοι καί πρέπει νά κινηθείς μέ
ενναλακτική διδασκαλία(άν σέ αφήσουν) καί θά τούς βάλεις ένα 10 ή 11(στόν πολύ ζόρικο 09).οί γονείς τών μαθητών πού δέν ενδιαφέρονται
δέν έρχονται ποτέ, όμως θά περάσει τή τάξη καί μάλιστα θά διαλέξει τήν ίδια κατ/νση διότι απλά ισχύει τό 9.5 πού είναι ό ΜΟ όλων τών
γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων δηλ. θά πάρει 18 μέ 20 στά θρησκ.,17 ή 18 ή 20 στό πρότζεκτ(γιά τό Α κ' Β τετράμηνο εννοώ) καί σέ
μιά σειρά άλλα μαθήματα πού δέν θέλω νά αναφέρω(καταλαβαίνεις γιατί),εγώ οί συνάδελφοι ΠΕ04 στά γραπτά θά ρίξουμε κανονικά τά ασόδυα
αλλά γιά νά μείνεις μ'αυτό τό σύστημα πρέπει νά βάλεις μέσον.φέτος ίσως θά έμαθες ότι δέν είχαμε γιά σεπτέμβρη, αλλά επαναληπτικές
μεταξύ 20 έως 25 Ιουν οπότε ένας π.χ πού είχε γράψει άς πούμε 2 στά αρχαία ή στή φυσική,ήλθε καί έγραψε 5 ή 6 καί τελικά έπιανε
τό 9.5(εννοείται τετραμήνων+γραπτά)......αυτά δέν τά θεσπίσαμε εμείς αλλά κάποιοι πού τούς χαϊδεύουν τά αφτιά γιά ψηφάκια.
Αν σας αρκεί εσάς αυτή η ανώτερη εκπαίδευση ... πάω πάσο.

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 22:29

Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 19:01
Αυτά που γράφεις δεν τα έχω ακούσει ποτέ σε δημόσιο σχολείο στην πράξη! Ίσως, έμμεσα. :102: Δηλαδή όσον αφορά ότι η δασκάλα να απασχολεί το παιδί με δυνατότητες δίνοντάς του κάτι διαφορετικό.Ειδικά πρωτάκι - δευτεράκι.
:o
Πλάκα μου κάνεις.

Athina__P
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: 28 Μάιος 2018, 23:01

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athina__P » 12 Ιούλ 2018, 22:33

bizeli έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 22:29
Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 19:01
Αυτά που γράφεις δεν τα έχω ακούσει ποτέ σε δημόσιο σχολείο στην πράξη! Ίσως, έμμεσα. :102: Δηλαδή όσον αφορά ότι η δασκάλα να απασχολεί το παιδί με δυνατότητες δίνοντάς του κάτι διαφορετικό.Ειδικά πρωτάκι - δευτεράκι.
:o
Πλάκα μου κάνεις.
Καθόλου πλάκα δεν κάνω. Και είχα επαφή με γονείς παιδιών που για διάφορους λόγους είχαν τέτοια θέματα. Τώρα τι να πω, μπορεί να μην είναι θέμα που συζητιέται και τόσο και να μην έτυχε να το ακούσω.

Athina__P
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: 28 Μάιος 2018, 23:01

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athina__P » 12 Ιούλ 2018, 22:35

Α, σε μια δόση, από το φάκελο του παιδιού μου είπαν να έμπαινε σε τμήμα ένταξης, αν είναι δυνατόν, όχι γιατί είχε την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ γνωστική αδυναμία, αλλά εφόσον δημιουργήθηκαν αυτά τα τμήματα, θα είχε ειδικό. Το συζητήσαμε με την κυρία και της εξήγησα γιατί για το δικό μου παιδί ήταν μια κακή ιδέα αυτό. Δεν ξέρω αν εννοείς αυτό. Τώρα που το σκέφτομαι αυτό θα είναι . Αυτό θα σήμαινε ότι θα έλειπε από το τμήμα του κάποιες ώρες.

εδιτ. Ψέματα, οχι τμήμα ένταξης, κάτι άλλο που θα ήταν για λίγες ώρες κάθε τόσο και θα το είχε δασκάλα ειδικής αγωγής ή κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να κάτσω τώρα να πω γιατί ήταν κακή ιδέα αυτό. Δεν μου φάνηκε ότι είχε στα αλήθεια κάποια πρόταση για να προχωρήσει το παιδί σε κάτι συγκεκριμένο και να καλλιεργήσει κάτι συγκεκριμένο. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες και εικασίες γιατί μας κάλεσαν καν! Συμφωνήσαμε όμως ότι υπήρχαν άλλα παιδιά στο σχολείο που είχαν περισσότερη ανάγκη να κάνουν κάτι ενισχυτικό γιατί ήταν ΠΙΣΩ σε κάτι που δεν επιβεβαιωνε η δασκάλα του παιδιού μου τότε ότι είχε ανάγκη! Με λίγα λογια θα έβγαινε από την τάξη να πάει σε ένα τμήμα χύμα με άλλα παιδιά που ήταν πίσω και χωρίς συγκεκριμένο λόγο και πρόγραμμα για να καλλιεργήσει κάποια συγκεκριμένη του δεξιότητα που δεν γινόταν στην τάξη.

Αυτά ξεκίνησαν με ΕΣΠΑ πέρυσι, αν δεν απατώμαι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Athina__P την 12 Ιούλ 2018, 22:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 22:46

Τα τμηματα ενταξης ειναι χαζομαρα να μην τα κυνηγας (αδιαφορα αν το παιδι σου χρειαζεται ή οχι) αφου εχουν δυο+ δασκαλες στην ταξη αντι για μια.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 22:48

Συγνωμη λεει Κιλκις, ποσο καλυτερος μπορει να ειναι ο καλος; Ξερει ας πουμε οτι πρεπει να βιαζει την ξαδερφη του μονο με προφυλακτικο αν δε θελει να την αχρηστεψει σαν εμπορευμα;

Ορέστης 35

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 » 12 Ιούλ 2018, 22:51

foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 18:53
This paper reports findings from the first two years of a four-year longitudinal study into the ways that students' attitudes towards, and achievement in, mathematics are influenced by ability-grouping practices in six schools. Through the use of questionnaires administered to the whole cohort of 943 students, interviews with 72 students and approximately 120 hours of classroom observation, the relative achievement in, and the changes in attitudes towards, mathematics are traced as the students move from year 8 to year 9, with students in four of the six schools moving from mixed-ability grouping to homogenous ability groups or 'sets'. Ability-grouping was associated with curriculum polarisation. This was enacted through restriction of opportunity to learn for students in lower sets, and students in top sets being required to learn at a pace which was, for many students, incompatible with understanding. The same teachers employed a more restricted range of teaching approaches with 'homogeneous' groups than with mixed-ability groups which impacted upon the students' experiences in profound and largely negative ways. Almost all of the students interviewed from 'setted groups' were unhappy with their placement.
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/713651583

μετάφραση: το να έχει μικτό επίπεδο η τάξη εξασφαλίζει ανώτερη εκπαίδευση απ' ο,τι μια τάξη με ομοιογενές επίπεδο. Το όφελος είναι μεγάλο και για τους καλούς και για τους κακούς μαθητές. Αυξάνει τις θερμίδες που πρέπει να κάψει το κοπρόσκυλο (δασκάλα) για να δικαιολογήσει το μισθό του αλλά αυτό κανείς δεν το θεωρεί μειονέκτημα εκτός από έναν.
Το ζητουμενο ειναι να δηλωνουν ευχαριστημενοι οι μαθητες;

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 22:58

Δε λεει αυτο αλλα ναι ειναι *και* αυτο ενα ζητουμενο, γι' αυτο αλλωστε στη φυλακη εχεις εφιαλτικο μπουλινγκ παρολο που ειναι μια χαρα χωρισμενοι κατα φυλο εθνικοτητα κατηγορια επικινδυνοτητας και σοβαροτητα καταδικης.

Ορέστης 35

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 » 12 Ιούλ 2018, 23:03

foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 22:58
Δε λεει αυτο αλλα ναι ειναι *και* αυτο ενα ζητουμενο, γι' αυτο αλλωστε στη φυλακη εχεις εφιαλτικο μπουλινγκ παρολο που ειναι μια χαρα χωρισμενοι κατα φυλο εθνικοτητα κατηγορια επικινδυνοτητας και σοβαροτητα καταδικης.
Εγω πιθανολογω οτι αυξηθηκαν οι απαιτησεις και δυσαρεστηθηκαν οι μαθητες.

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 23:12

Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 22:35
Α, σε μια δόση, από το φάκελο του παιδιού μου είπαν να έμπαινε σε τμήμα ένταξης, αν είναι δυνατόν, όχι γιατί είχε την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ γνωστική αδυναμία, αλλά εφόσον δημιουργήθηκαν αυτά τα τμήματα, θα είχε ειδικό. Το συζητήσαμε με την κυρία και της εξήγησα γιατί για το δικό μου παιδί ήταν μια κακή ιδέα αυτό. Δεν ξέρω αν εννοείς αυτό. Τώρα που το σκέφτομαι αυτό θα είναι . Αυτό θα σήμαινε ότι θα έλειπε από το τμήμα του κάποιες ώρες.

εδιτ. Ψέματα, οχι τμήμα ένταξης, κάτι άλλο που θα ήταν για λίγες ώρες κάθε τόσο και θα το είχε δασκάλα ειδικής αγωγής ή κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να κάτσω τώρα να πω γιατί ήταν κακή ιδέα αυτό. Δεν μου φάνηκε ότι είχε στα αλήθεια κάποια πρόταση για να προχωρήσει το παιδί σε κάτι συγκεκριμένο και να καλλιεργήσει κάτι συγκεκριμένο. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες και εικασίες γιατί μας κάλεσαν καν! Συμφωνήσαμε όμως ότι υπήρχαν άλλα παιδιά στο σχολείο που είχαν περισσότερη ανάγκη να κάνουν κάτι ενισχυτικό γιατί ήταν ΠΙΣΩ σε κάτι που δεν επιβεβαιωνε η δασκάλα του παιδιού μου τότε ότι είχε ανάγκη! Με λίγα λογια θα έβγαινε από την τάξη να πάει σε ένα τμήμα χύμα με άλλα παιδιά που ήταν πίσω και χωρίς συγκεκριμένο λόγο και πρόγραμμα για να καλλιεργήσει κάποια συγκεκριμένη του δεξιότητα που δεν γινόταν στην τάξη.

Αυτά ξεκίνησαν με ΕΣΠΑ πέρυσι, αν δεν απατώμαι;
Για να σου είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα πολλά για την περίπτωση του δικού σου παιδιού. Είχε ανεπτυγμένη ευφυΐα;
Από ποιον φορέα έγινε αυτή η διάγνωση;

Όχι δεν εννοούσα καθόλου αυτό πάντως όταν αναφερόμουν στο πώς η δασκάλα της τάξης θα απασχολεί τους μαθητές της που έχουν ή δεν έχουν ιδιαιτερότητες. Δεν εννοούσα να τους στέλνει στο ΤΕ.
Αναφέρθηκα σε έναν από τους πιο απλούς και διαδεδομένους τρόπους διαχείρισης σχολικής τάξης για αυτό μου έκανε εντύπωση που δεν το έχεις ξανακούσει αυτό.

Ένας μαθητής φεύγει σε δύο περιπτώσεις από το τμήμα για κάποιες ώρες:
ενισχυτική διδασκαλία και τμήμα ένταξης

Δεν καταλαβαίνω ποια είναι τα "αυτά" που ξεκίνησαν πέρυσι με ΕΣΠΑ.
Αν αναφέρεσαι στην ενισχυτική ή στο ΤΕ, όχι δεν ξεκίνησαν πέρυσι.

Στα ΤΕ διδάσκουν αναπληρωτές ΕΣΠΑ όμως αν αναφέρεσαι σε αυτό.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30006
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 12 Ιούλ 2018, 23:56

Ασέβαστος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 09:36
δεν εχω κανει καποιο σπουδαιο κοπο.

κοιταζει τις πινακιδες των αυτοκινητων και να διαιρει τα 3 πρωτα ψηφια με το τεταρτο :102: .
Αυτό ειναι που λέμε: με έχει αφήσει μαλάκα :)

Εγώ φίλε έχω την θεωρία οτι τα παιδιά είναι τεράστια, σταδιακά μέσα από μία σειρά επιτυχημένες πρακτικές γονιών και δασκάλων, μεθοδικά και συντεταγμένα το τεράστιο μικραίνει και μικραίνει και μικραίνει, και τελικά γίνεται μεγάλο, κοινωνική επιτυχία.

Πριν ξεκινήσει η χρονιά, θα ήταν ωραίο να μάθεις αν το τέρας σου είναι πραγματικά τόσο ικανό. Θα έλεγα να μην δώσεις την ευκαιρία στην Κυρία του να σου το κάνει προβλεπόμενα υπάκουο. Έχει δίκιο το μπιζέλι που λέει οτι δεν συμφέρει να απαξιώσεις τον δάσκαλο, αλλά σίγουρα πρέπει να θυμάσαι οτι ο δάσκαλος είναι πρέσα και καλούπι μαζί, θα στο μικρύνει όταν τελειώσει.

Α, και μάθε στο παιδί να λέει την αλήθεια του χωρίς να μην φοβάται. Να μην λέει τα άλλα παιδιά χαζά γιατί δεν είναι μάλλον, καλύτερα να λέει την δασκάλα χαζή όταν εκείνο έχει λύσει την άσκηση και εκείνη κολλάει στους τύπους γιατί δεν μπορεί να διανοηθεί πώς το κατάφερε, αλήθεια θα είναι.

Κάνε μερικές κινήσεις πριν αποφασίσεις να το στείλεις στο δημόσιο νομίζω.

α, και δώσε του να διαβάσει το εναντίων του Χριστιανόπουλου :003:

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών