τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 09:40

Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 09:32
Αν και η συνεισφορά σου στο τόπικ ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, Φοσίλις, :roll::roll: οι περισσότερες δασκάλες διαλέγουν το επάγγελμα συνειδητοποιημένα και το αγαπάνε.
Το ιδιο και οι χουλιγκανοι, αν τους ρωτησεις το ποδοσφαιρο ειναι η ζωη τους.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37684
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 12 Ιούλ 2018, 09:51

bizeli έγραψε:
11 Ιούλ 2018, 23:49
SpoilerShow
Μην αγχώνεσαι βρε.
Το πρώτο τρίμηνο είναι στάδιο προσαρμογής για όλα τα παιδιά. Θα μάθουν για το νέο τους σχολείο, για κανόνες συμπεριφοράς μέσα στην τάξη κτλ κτλ κτλ. Μετά όλα αυτοματοποιούνται.

Ναι πολλά παιδιά έρχονται ήδη αρκετά προχωρημένα στην πρώτη. Βέβαια ο δικός σου το τερμάτισε.
Η δασκάλα ξέρει πώς θα χειριστεί την κατάσταση και σίγουρα δεν θα είναι η πρώτη της φορά που θα παίρνει πρώτη τάξη οπότε ξέρει με τι έχει να κάνει και πώς να χειριστεί την περίπτωση και του γιου σου αν γίνουν όλα αυτά που λες.

Τώρα τι να περιμένεις να αντιμετωπίσεις; Δεν ξέρω και τον χαρακτήρα του γιου σου για να σου πω κι ακριβώς.
Ναι, μπορεί και να βαρεθεί κάποιες στιγμές και να μιλήσει και να κάνει φασαρία αλλά μην το τραγικοποιείς και τόσο ότι θα πάθει ανεπανόρθωτη ζημιά και θα μισήσει την εκπαίδευση. Ηρέμησε.

Αυτό που έχετε να κάνετε εσείς από την πλευρά σας τώρα που είναι αρχή είναι να οργανώσει το καθημερινό του πρόγραμμα, να είναι τυπικός στις υποχρεώσεις του και στα διαβάσματά του και να του εξηγήσετε ότι πρέπει να ακούει πάντα τη δασκάλα του.
Εσείς ποτέ δεν θα απαξιώνετε αυτά που θα βάζει η δασκάλα στο σπίτι και 5 λεπτά δουλειά να είναι για αυτόν. Θα πρέπει να καταλάβει ότι το διάβασμα είναι σοβαρή υπόθεση και νο1 υποχρέωσή του.
Τα υπόλοιπα που αφορούν την τάξη αφήστε τα σε αυτήν.
Αν για οποιονδήποτε λόγο η κυρία του δει κάτι ανησυχητικό (πιο μετά, όχι από την αρχή) θα σας καλέσει να είσαι σίγουρος.

Εννοείται ότι θα παρευρεθείτε στην πρώτη συνάντηση που θα σας καλέσει για να σας πει πώς θα δουλεύουν μέσα στην τάξη και τι θέλει από εσάς. Άμα δεν πάτε θα είναι εγκληματικό. Μόνο αυτό σου λέω.

Και τέλος μην τον έχεις και για τόσο ανετίλα γιατί μπορεί και να τα βρει σκούρα κάποιες φορές και να κληθεί να κάνει πράγματα που δεν έχει συνηθίσει μέχρι τώρα ο πιτσιρίκος να τα κάνει όπως τα έκανε.
Πχ λες γράφει άνετα. Αυτό δεν λέει τίποτα. Εντάξει μπορεί να εννοείς ότι έχει κατακτήσει τον μηχανισμό αλλά η κυρία του θα ζητάει όταν γράφει να κάνει ωραία γράμματα, πάνω στη γραμμή, να προσέξει το μέγεθος των γραμμάτων, να αντιγράψει κάτι από τον πίνακα σωστά αλλά αυτός να νομίζει ότι αρκεί να τελειώσει πρώτος και να μην ακολουθεί σωστά τις οδηγίες, να είναι παρορμητικός , απρόσεκτος κτλ
Τότε η κυρία του θα ζητήσει να τα ξαναγράψει.
Θα έχει να μαθαίνει ορθογραφία, αντιγραφή, θα μπει και η γραμματική σιγά σιγά, φωτοτυπίες. Θα πέσει γράψιμο πιο συστηματοποιημένο απ' ό,τι ήξερε.
Θέλω να πω σταδιακά θα ανεβαίνουν οι απαιτήσεις και θα ξεχάσει αυτά που ήξερε.
Άλλο να του πεις γράψε το όνομά σου για να το δει ο παππούς και η γιαγιά και να χαρούν, όπως κάνατε μέχρι τώρα, και άλλο για να το δει η δασκάλα.
Καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω;

Ακόμα και στα μαθηματικά, που εντάξει έτσι όπως τα λες αστέρι ακούγεται, στην αρχή εντάξει θα του φαίνονται πολύ απλά αλλά και πάλι θα πρέπει να μάθει να δουλεύει με τον τρόπο που θα του λέει η δασκάλα του.

Θα έχει δουλειά να κάνει μέσα στην τάξη. Δεν θα κοιτάει το ταβάνι. Ακόμα κι αν τελειώνει πιο γρήγορα θα του βάζει κι άλλες ασκήσεις να κάνει. Εκτός κι αν κάθεται ήσυχος. Κι άμα είναι τόσο καλός μπορεί να του πει να βοηθήσει και κανέναν άλλον μαθητή.
Θα βρει τρόπο η κυρία του να τον απασχολεί.
Θα ζητάει να πηγαίνει και καμιά τουαλέτα να παίρνει τον αέρα του. Θα τα μάθει τα κόλπα.
Κι εμένα η ανιψιά μου αυτό κάνει που πάει δευτέρα. Το έχει κάνει σύστημα.
Για χαζή την περνάει τη δασκάλα της. :smt005:


Τέσπα, ψυχραιμία.
Θα ρολάρει η χρονιά μια χαρά.
Δεν θα καταλάβεις για πότε θα τελειώσει.

Για τη συμπεριφορά του στα άλλα παιδιά αν θα τα λέει "χαζά" κτλ αυτό έχει να κάνει με την αγωγή που πήρε από το σπίτι. :003:
σε ευχαριστω για τον κοπο και το κατεβατο, αλλα πρεπει να ξερεις οτι ειμαι αρνητικα προκατειλλειμενος απεναντι στους εκπαιδευτικους, και δεν περιμενω στ αληθεια να συμβουν ολα αυτα τα ωραια που λες. μακαρι να εχεις δικιο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Custom_F
Δημοσιεύσεις: 9262
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:12

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Custom_F » 12 Ιούλ 2018, 10:07

Ο αυτοχειρας ηταν επισης αλλοδαπος;

Διαβασα σημερα οτι στρεφονται κυριως προς την ψυχολογια του, αφηνοντας λιγο παραπισω τους ηθικους αυτουργους.




Αν και το δικο μας δημοτικο λειτουργει πανω κατω οπως περιεγραψε το μπιζελι (οκ, απο εφημεριες... σε πηγαδακια ειναι μαζεμενες, δεν κοιτανε ιδιαιτερα τα παιδια... ) εξαρταται απο τη δασκαλα και στο τμημα που θα της πεσει ποσο θα μπορεσει να βοηθησει τον μικρο Ασεβαστουλη... Αν πχ της πεσουν στο τμημα δυο περιπτωσεις παραλληλης στηριξης ή αν το τμημα ειναι ζωηρο, θα της ειναι δυσκολο.

HaTeRs GoNnA hAtE... :102:
νύχτα έγραψε:
23 Δεκ 2019, 09:51
...η φιλία γενικώς μας εξημερώνει

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 15:21

Ασέβαστος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 09:51
σε ευχαριστω για τον κοπο και το κατεβατο, αλλα πρεπει να ξερεις οτι ειμαι αρνητικα προκατειλλειμενος απεναντι στους εκπαιδευτικους, και δεν περιμενω στ αληθεια να συμβουν ολα αυτα τα ωραια που λες. μακαρι να εχεις δικιο.
Το τι περιμένεις να συμβεί εξαρτάται από τις προσδοκίες σου. Αν οι προσδοκίες σου είναι μη ρεαλιστικές για τα ελληνικά δεδομένα και δεν λαμβάνεις υπόψη σου και ένα σωρό άλλους παράγοντες τότε ναι πιθανώς να απογοητευθείς.
Κι εγώ απογοητευμένη είμαι και θα ήθελα πολλά πράγματα να είναι διαφορετικά αλλά είναι και κάποια πράγματα που είναι πάνω από εμένα και δεν μπορώ να τα αλλάξω όσο και να προσπαθώ.

Και, δυστυχώς, όσοι έχουμε απομείνει ακόμα να προσπαθούμε (και δεν μιλάω μόνο για την εκπαίδευση αλλά γενικότερα για όλη την κοινωνία που είναι σκατά) χαρακτηριζόμαστε γραφικοί και ρομαντικοί για να μην πω τρελοί.

Αυτό που μου δίνει κουράγιο κι ελπίδα ακόμα να μην τα παρατήσω είναι ότι βρίσκομαι σε μια θέση τέτοια που μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι τουλάχιστον οι επόμενοι από εμάς να μην κάνουν τα ίδια λάθη που κάναμε εμείς. Και αυτήν την ευκαιρία δεν θα την αφήσω να πάει χαμένη. Θα την εκμεταλλευθώ στο έπακρο.

Το ξέρω ότι είσαι αρνητικά προκατειλημμένος, και δικαίως ίσως κάποιες φορές για κάποιες περιπτώσεις, αλλά αυτή σου η προκατάληψη μπορεί να σε κάνει να μην βλέπεις σωστά κάποια πράγματα και το χειρότερο απ' όλα είναι να προκαλέσεις εσύ στο παιδί σου αυτό που φοβάσαι πιο πολύ ... δλδ να μισήσει την εκπαίδευση χωρίς καν να το καταλάβεις.

Αν,λοιπόν, σε απασχολεί πρώτα απ' όλα η συμπεριφορά του παιδιού σου στο σχολείο και μετά όλα τα άλλα (κι έτσι πρέπει να είναι) αυτό θα εξαρτηθεί από 'σένα.
Άκουσέ με και δεν θα χάσεις. Αν έχεις εσύ ψηλά στα μάτια σου το δάσκαλο του παιδιού σου θα κάνει και αυτό το ίδιο. Αν τον απαξιώνεις συνέχεια με τη στάση σου θα κάνει και αυτό το ίδιο και μετά δεν θα μπορεί να μαζευτεί το πράγμα και θα απορείς τι πήγε στραβά.
Θα αρχίσεις να λες για ανίκανους εκπαιδευτικούς κτλ αλλά πρώτος εσύ ο ίδιος (ο χ εσύ) έδωσες το κακό παράδειγμα να μην σέβεται και να μην ακούει τους εκπαιδευτικούς. Ναι, ο σεβασμός κερδίζεται και εξαρτάται από τις δικές μου ικανότητες να κάνω το παιδί σου να αγαπήσει το σχολείο αλλά αν δεν σε έχω δίπλα μου σε όλο αυτό τότε όλος ο κόπος μου θα πάει χαμένος.
Με ρώτησες κι αν λέει τα άλλα παιδιά "χαζά";
Αν το παιδί σου, λοιπόν, παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα συμπεριφοράς και ο δάσκαλος προσπαθεί να τον διορθώσει δεν θα καταφέρει πολλά στο τέλος αν το παιδί έχει ακυρώσει το δάσκαλο εξαιτίας σου.
Κι εσείς οι γονείς έχετε καθοριστικό ρόλο στο πόσο ομαλή μπορεί να είναι η φοίτηση του παιδιού στο σχολείο.

Γονείς που ήταν ενεργά κοντά στο δάσκαλο και στο σχολείο γενικότερα και είχαν δείξει με τη στάση τους στα παιδιά τους ότι ο δάσκαλος για αυτούς είναι ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο και βασίζονταν στο λόγο του (και πράγματι βασίζονταν) μόνο κερδισμένοι βγήκαν και αυτοί και τα παιδιά τους.

Γονείς που έρχονται στο σχολείο τσαμπουκαλεμένοι, με επικριτική διάθεση και χωρίς καμιά διάθεση συνεργασίας αλλά μάλλον με εκδικητική ή γονείς αδιάφοροι που τα περίμεναν όλα από το δάσκαλο έκαναν μεγάλο κακό στα παιδιά τους. Βγήκαν αυθάδη, αντιδραστικά και δεν σέβονταν τίποτα.

Και θα σου πω και κάτι άλλο που δεν έχεις σκεφτεί. Ακόμα κι αν το παιδί σου πετύχει σε έναν κακό δάσκαλο μην κάνεις το λάθος να διαλύσεις οριστικά στα μάτια του τη σχέση του παιδιού σου ανάμεσα σε αυτό και το σχολείο.
Θα πρέπει να αφήσεις ανοιχτό οπωσδήποτε ένα παραθυράκι αποκατάστασης αυτής της σχέσης.
Γιατί αν ο επόμενος δάσκαλος είναι καλός, τον έχεις κάψει πάει. Ό,τι και να κάνει δεν θα μπορέσει να αποκαταστήσει ποτέ αυτήν την σχέση και θα τον βλέπει και αυτόν κακό γιατί έτσι είναι όλοι οι δάσκαλοι.
Έτσι ενώ το παιδί σου θα είχε πολλά να κερδίσει από αυτόν τον δάσκαλο και από κάθε καλό δάσκαλο που θα συναντήσει μελλοντικά ... δεν θα μπορέσει να πάρει το 100% όσων θα μπορούσε να πάρει γιατί θα υπάρχει αυτό το ρήγμα ανάμεσά τους από προηγούμενη κακιά εμπειρία.

Η πολιτεία μπορεί να φροντίσει να απομακρύνει αυτόν τον ακατάλληλο δάσκαλο και μπορούμε να συζητήσουμε και για την αξιολόγηση και για απολύσεις και να περάσει πειθαρχικό κτλ αλλά εσύ στα μάτια του παιδιού σου καλό θα ήταν να μην γκρεμίσεις αυτόν τον ρόλο. Να του πεις πως μόνο αυτός ο δάσκαλος ήταν έτσι και ότι στη ζωή θα συναντήσει πολλούς τέτοιους ανθρώπους αλλά δεν είναι όλοι έτσι.
Να δίνει ευκαιρία και στους επόμενους. Το ίδιο κι εσύ.

Άλλωστε σκέψου ότι και το σύστημα αξιολόγησης να εφαρμοστεί, ώστε να ξεκαθαριστούν τα χλωρά από τα ξερά, όπου υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας πάντα υπάρχει περιθώριο λάθους και τους πιο τέλειους να κρατήσεις.
Αεροπλάνα θα πέφτουν, ιατρικά λάθη θα γίνονται, κτίρια θα γκρεμίζονται γιατί άνθρωποι είναι αυτοί που εμπλέκονται και όχι ρομπότ.
Έτσι και με τους δασκάλους, ακόμα και τους πιο τέλειους να κρατήσεις, πάλι θα συναντήσεις στην πορεία έναν κακό δάσκαλο.


Και by the way, δεν ανέφερα τίποτα ωραίο κι εξωπραγματικό που μπορεί να συμβεί. Ο χριστός κι η παναγία. Για πολύ βασικά πράγματα μίλησα. Αλίμονο αν η δασκάλα του πχ δεν δώσει βάση να κάνει καλά γραμματάκια ή να μην μπορεί να χειριστεί έναν μαθητή που μιλάει. Ο πρώτος θα είναι ή ο τελευταίος;
Έλεος ρε παιδιά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bizeli την 12 Ιούλ 2018, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46645
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης » 12 Ιούλ 2018, 15:23

foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 09:08
Απο την εμπειρια μου με δασκαλες στο κρεββατι και στο φορουμ ημουν λιγο φρικαρισμενος που τα παιδια θα πεσουν σε τοσο εξωφρενικα αμορφωτα ατομα με εξτρα μπονους οτι το χερι που πιανει την κιμωλια πιθανοτατα πριν λιγες ωρες ειχε μπει σε αδιανοητα βαθη της κατοχου του και κουνιοταν σαν τεραστια κουταλα σε κατσαρολα με μισος που κανενας αντρας δε θα διανοουνταν να εκδηλωσει απο καθαρο φοβο μην τον πανε μεσα για αποπειρα φονου. Ευτυχως μεχρι στιγμης δεν φαινεται να ισχυει καθολου το πρωτο.
παντρεμενος ειπαμε? :lol:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 15:52

Athos έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 08:50
έχεις γράψει πολλά και ενδιαφέροντα
όμως φοβάμαι δεν αντιστοιχείς στη μέση δασκάλα
και οι πρακτικές που έχεις περιγράψει απέχουν πολύ από το μέσο δημόσιο δημοτικό σχολείο
των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον.
Να είσαι καλά και να μην κουραστείς.
Τις πρακτικές που έχω περιγράψει σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων δεν τις έβγαλα από το μυαλό μου.
Είναι νόμοι του κράτους, βασισμένοι σε προεδρικά διατάγματα και εγκυκλίους.
Αν στα σχολεία τα οποία αναφέρεσαι δεν τηρούν ή δεν έχουν διαβάσει τους νόμους και θέλουν να πάνε φυλακή αν συμβεί οποιοδήποτε κακό τότε πρόβλημά τους.
Όταν θα συμβεί το κακό τότε και αυτά τα σχολεία θα αλλάξουν την τακτική τους και θα κάνουν αυτά που σας γράφω εδώ.
Ένα αυτό.
Δεύτερο, άφησα να εννοηθεί (μάλλον όχι να εννοηθεί αλλά το έκανα σαφές) ότι ο τρόπος λειτουργίας και οργάνωσης ενός σχολείου δεν εξαρτάται μόνο από τους νόμους και τις διατάξεις που αφορούν όλα τα σχολεία αλλά και κάθε σχολείο ξεχωριστά ανάλογα τις ιδιομορφίες και τις ανάγκες που έχει δύναται να αποφασίζει αναλόγως ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία του.
Συνεπώς εννοείται ότι θα δεις διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα σχολεία ακόμα κι αν είναι διπλανά.
Τρίτον, για τις περιπτώσεις που, όπως λες, δεν αντιπροσωπεύω το "μέσο δάσκαλο" έγραφα μπροστά τη λέξη "προσωπικά" που σημαίνει ότι το κάνω μόνο εγώ αυτό και δε σημαίνει ότι το κάνουν όλοι.
Αλλά και αυτά που λέω ότι κάνω μόνο εγώ, θεωρώ ότι βασίζονται στη κοινή λογική ρε παιδιά.
Δεν καταλαβαίνω γιατί σας φαίνονται τόσο κουφά.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26988
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 12 Ιούλ 2018, 16:16

Custom_F έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 10:07
Ο αυτοχειρας ηταν επισης αλλοδαπος;
τι "επίσης"; Γιατί πού ξέρουμε ότι ήταν αυτοί που κατονόμαζε; Επειδή το γράφει το μπλεπαπάκι.βλογσποτ.γρ;

Δε βλέπω τηλεόραση εκτός από πολύ λίγο μουντιάλ και δεν είχα καταλάβει τι διαστάσεις έχει πάρει το θέμα.

Το Πρώκτο πάει και βγάζει βίντεο από τις τελευταίες ώρες του παιδιού που γέλαγε και διασκέδαζε, θα μου πεις εδώ πουλήσανε τις τελευταίες στιγμές του Φύσσα εκεί θα κόλωναν;

Ο Μαρινάκης ποστάρει τη φάτσα του με μισή γωνίτσα πάνω αριστερά πιξελιασμένη ελαφρώς.

Αλλού είναι 4 οι "κακοί", αλλού 6. Αλλού τον σαπίσανε στο ξύλο αλλού παίχτηκε απλά ένας τσακωμός. Σποραδικές ανακοινώσεις της αστυνομίας πάντως λένε ότι δεν έχει βρεθεί τίποτα χειροπιαστό ούτε από την άρση απορρήτου ούτε από το ημερολόγιό του.

Μπήκα λίγο σε συζητήσεις κάτω από αναφορές στην είδηση στο φβ και φρίκαρα, ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Οι φασίστες έχουν αποφασίσει ότι ήταν "συμμορία αλβανών" (λες και ζούμε στο 1996), οι εκσυγχρονιστές ότι ο τύπος ήταν gay, βρίζονται μεταξύ τους στις γενικές γραμμές του "σε έχει γαμήσει ποτέ αλβανός gay". Ένας άλλος πόσταρε με ύφος 1000 καρδιναλίων ότι πώς να μη γίνουν τα παιδιά μπούλις βλέποντας τους γονείς τους να βγάζουν το χειρότερο εαυτό τους στο Ιντερνετ.

Τι κωλοκοινωνία είναι αυτή που κάνει τη μακαρίτισσα τη θεια μου τη Γεώργαινα με τις άλλες κωλόγριες στα καρεκλάκια στο πεζοδρόμιο εκεί στα μακρινά 80s να φαντάζουν λέσχη φλεγματικών λόρδων που αναλύει παρτίδες σκάκι.

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 16:42

Athina__P έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 07:42
SpoilerShow
Δεν μιλάς για τη μέση δασκάλα μπιζέλι.
Νομίζω πάντως ότι αν δεν έχει δώσει δείγματα το παιδί από το νήπιο ότι δεν μπορεί να συγκεντρωθεί κτλ δεν είναι πολύ πιθανό να δώσει στο δημοτικό. Θα συμφωνήσω πάντως με την άποψη να μην περάσει στο παιδί ότι η τάξη γενικά είναι κάτι για απαξίωση, καθώς πράγματι, δεν λέω ότι οι απαιτήσεις δυσκολεύουν, αλλά αναπόφευκτα ένα επίπεδο αυτοπειθαρχίας και εργατικότητας θα χρειαστεί στις επόμενες τάξεις. Μη φανταστείς δευτέρα και τρίτη, για ένα παιδί με τέτοιες δυνατότητες, αλλά σε βάθος χρόνου. Εγώ δεν είχα δουλέψει τα δικά μου στη γραφή, για να έχουν κάτι να μάθουν στο σχολείο και στην αρχή μου είχαν πει κιόλας ότι είχαν ανωριμότητα! Δίνουν μεγάλη σημασία στη γραφή ορισμένοι δάσκαλοι. Κατά τα λοιπά, για πλάκα το ένα παιδί άρπαζε πράγματα στην αριθμητική, γιατί είναι μέσα στη ζωή και ήξερε πράξεις, πολλαπλασιασμούς. Δεν μπορώ να πω ότι η εξέλιξη ήταν σπουδαία, αλλά έχει θέμα αυτοπειθαρχίας και τώρα κάνει παρέα με κάτι άλλα παιδάκια που κρίνοντας από τον τρόπο που γράφουν στο ιντερνετ είναι αγράμματα. Στην πραγματική ζωή έχει άλλες παρέες, απλά δεν αξιολογεί θα έλεγα τον άλλον με βάση το ακαδημαϊκό όσον αφορά τι του πηγαίνει στον ίδιο και δεν του κάνει εντύπωση αυτό που βλέπει να γράφουν οι άλλοι. Απλά εύχομαι να μην έχει πολλά κενά στην πορεία και να δείξει τις δυνατότητές του, που έχει ακόμα, όταν χρειαστεί :p2:

Αυτό που έγινε σε εμάς, το παιδί έδειξε ότι βαριόταν, άρχισαν οι επισκέψεις στη δασκάλα, της είπα ότι είχε διαγνωστεί με ιδιαίτερα υψηλή ευφυϊα γιατί τα ίδια μου έλεγαν από το προνήπιο και το είχαμε ψάξει, το αποτέλεσμα ήταν ότι έγινα κόκκινο πανί για τη δασκάλα ως η ψωνάρα μαμά. Θέλει πάρα πολλή προσοχή πώς θα χρησιμοποιήσεις τέτοιες πληροφορίες, τουλάχιστον αυτό μάθαμε. Πήρε χρόνια να στρώσει το παιδί κάπως, αφού άλλαξαν οι δασκάλες από την τρίτη και μετά. Και τα πρώτα χρόνια είχαν γκριζαριστεί άνευ λόγου. Με λίγα λόγια το μήνυμα που περνούσε ήταν αυτά που ξέρεις νεαρέ είναι άχρηστα εδώ. Και δεν καλλιεργούνταν σε κανένα παιδί η διάθεση πχ να διαβάζουν εξωσχολικά αν μπορούσαν στην πρώτη δευτέρα, ήταν άχρηστο για το σχολείο αυτό, ό,τι γινόταν γινόταν από γονείς που ήθελαν να σπρώξουν και εγώ δεν ήθελα και δεν μπορούσα. Γιατί σου λέει και για το παιδί, δεν είναι κάτι που μου χρειάζεται αυτό. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πιο ευφυές παιδί μου δεν διαβάζει εξωσχολικά και δεν το έχει με την ορθογραφία γιατί δεν ήταν και πολύ της μελέτης και δεν κυνηγούσα και εγώ για διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος. Και κάθε φορά που πηγαίνω σε βιβλιοπωλείο, ειλικρινά, δεν βρίσκω βιβλίο που θα μιλάει στα ενδιαφέροντά του. Μόνο κάτι τύπου εγκυκλοπαίδειες, που τις βαρέθηκε και αυτές γρήγορα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Τώρα ΑΝ θα δει κάτι χρήσιμο από το youtube, πιο χρήσιμα βλέπει το μη χαρισματικό παιδί και αυτό με τις δυνατότητες το αφήνω να παίζει γκέιμς όσο έχει καλούς βαθμούς στο σχολείο. Αυτή είναι όλη η απασχόληση που έχω. :102: Και μάλλον θα κάνουμε επανάληψη ορθογραφία το Σεπτέμβριο όπου μέσα σε 1-2 ώρες θα κάνει επανάληψη όλη την ορθογραφία της χρονιάς και θα την μάθει και αμέσως μετά θα ξαναγίνει ανορθόγραφος.

Είμαστε και μια ιδιαίτερη περίπτωση γιατί πέσαμε σε τμήμα με πολύ ιδιαίτερο παιδάκι που ο δικός μου έλεγε γιατί αυτός να κάνει τόσα και πήγαινε να κάνει εκείνος το 1/5 και έβρισκε το μπελά του, ενώ το άλλο παιδάκι είχε τα θέματά του και έβρισκε κατανόηση... Φυσικά αυτό ήταν ανωριμότητα του δικού μου παιδιού, αλλά δεν είναι όλα τα πρωτάκια σε θέση να συζητάνε ήρεμα στο διάλειμμα όταν βλέπουν μανούρες. Τους τραβάει η μανούρα ακόμα και αν δεν είναι τα ίδια τα παιδιά που θα δημιουργήσουν προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν! Και εννοείται ότι οι μαμάδες δεν τα αφήνουν αυτά υπό την επίβλεψή τους, σε κανένα περιβάλλον, πχ στην παραλία, στην πλατεία, σε φιλικό σπίτι, αν μη τι άλλο γιατί υπάρχουν και των αλλονών οι μαμάδες μπροστά... εντάξει υπάρχουν και οι κάρχιες πολύ σπάνια στην πόλη πολύ πολύ σπάνια όμως μαμάδες και παιδιά ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τέτοια φαινόμενα οι δασκάλες τα αφήνουν όμως να εξελίσσονται και μετά λένε τσ τσ τσ δεν το μαθαν τίποτα στο σπίτι του αυτό το παιδί!

Για να το πω συνοπτικά, η εμπειρία μας ήταν ότι στο σύγχρονο σχολείο ακόμα και ένα παιδί με δυνατότητες θέλει αυτό που λέμε τους γονείς κοντά όσον αφορά να παρακολουθούν τη μελέτη του, που στο παρελθόν αυτό ήταν αστείο και αχρείαστο. Εγώ βαριέμαι, δεν θέλω να ξαναβγάλω το δημοτικό, άλλες μαμάδες γουστάρουν. Επίσης, δεν ξέρω αν θα τους βγει, πέρα από το ότι απλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ δεν αντέχω ΚΑΙ αυτό το πράγμα το απόγευμα, να ανοίγω βιβλία να ελέγχω, γιατί εννοείται στις πρώτες τάξεις με τα φυλλάδια τα ξεπετάγαν σε δευτερόλεπτα και έμαθαν και έμαθα να μην ελέγχω.

Και για να επανέλθω, γιατί επεκτάθηκα στο δικό μας παράδειγμα αν τα παιδιά με ικανότητες μπορεί να αντιμετωπιστούν διαφορετικά ως πρωτάκια...


Η δική μας ήταν άριστη για τη βασική της δουλειά που ήταν ΟΛΑ τα παιδιά να πάρουν μια καλή αρχή και να μάθουν αυτά που είναι να μάθουν τα πρωτάκια στην πρώτη. Δηλαδή τα δούλευε στο σχολείο, δεν βασιζόταν στη δουλειά της κάθε μαμάς. Οι ασκήσεις ήταν για εξάσκηση, τα παιδιά ήδη ήξεραν αυτά που έπρεπε να ξέρουν από το σχολείο. Καμία μαμά δεν μου παραπονέθηκε ότι έπρεπε να κάνει τη δασκάλα και να εξηγεί αυτή. Μα καμία. Θεωρώ ότι έτσι δεν μένουν παιδιά πίσω με το καλημέρα και το τμήμα προχωράει καλά. Βέβαια άλλοι που το πήραν μετά αυτό το τμήμα δεν βρήκαν πολύ καλούς μαθητές μέσα! Σου λέει εδώ είναι όλοι μέτριοι.

Αλλά πραγματικά είναι καμιά φορά και πού θα πέσεις. Έχω ακούσει διαφορετικές φάσεις ανά διαστήματα / σχολεία / δασκάλους
Ώπα ώπα ώπα ώπα Αθηνά.
Η απάντηση που έδωσα στον Ασέβαστο ήταν μια γενικόλογη απάντηση σε μια εξίσου γενικόλογη ερώτηση.
Ο Ασέβαστος δεν έκατσε να μου γράψει τόσες πληροφορίες, όπως κάνεις εσύ, για να μιλήσω πιο συγκεκριμένα.
Με ρώτησε αν έχω εμπειρία από κάτι τέτοιο και φυσικά κι έχω. Ένα σωρό μαθητές έχουν περάσει από τα χέρια μας. Έχουμε δει πολλά.
Μάνι μάνι έφερα αμέσως κάποια προφίλ τέτοιων μαθητών στο μυαλό μου που ταιριάζουν με τον γιο του Ασέβαστου.
Όμως, κάθε παιδί είναι και μια διαφορετική περίπτωση.
Τι νόημα θα είχε να κάτσω να δώσω λεπτομερή περιγραφή για ανάλογα περιστατικά και το χειρότερο να προδιαγράψω πώς θα είναι η φοίτησή του στο σχολείο όταν δεν ξέρω το παιδί, όταν δεν έχω το ιστορικό του, όταν δεν ξέρω σε ποιο σχολείο θα πάει, τι δασκάλους θα έχει, τι συμμαθητές θα έχει και ένα σωρό άλλους παράγοντες που παίζουν ρόλο;
Που και να τα ήξερα πάλι δεν θα το έκανα για ευνόητους λόγους.


Τηλεδιαγνώσεις δεν κάνω, μπορώ να δώσω κάποιες γενικές πληροφορίες που ισχύουν γενικά όμως.
Και η αλήθεια είναι ότι αρχικά ξεκίνησα να του γράφω μια διαφορετική απάντηση αλλά οι πληροφορίες που είχα στα χέρια μου από την πλευρά του Ασέβαστου ήταν τόσο ελλιπείς που δεν ήξερα από πού να το πρωτοπιάσω το θέμα για να του απαντήσω.

Ο τίτλος "χαρισματικό" παιδί δεν είναι κάτι που δίνεται εύκολα. Κι εγώ τη σκέφτηκα αυτήν την περίπτωση για τον Ασέβαστο. Θα μπορούσα να κάτσω και να του γράψω κάποια πράγματα για αυτό αλλά ανήκει όντως στα χαρισματικά παιδιά;
Δεν μπορώ να το ξέρω αυτό.
Το μόνο που μπορώ να του πω είναι ότι αν είναι όντως ένα χαρισματικό παιδί και αυτά εντάσσονται στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες γιατί θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση και καλά κάνει και βλέπει και την άλλη πλευρά γιατί όντως μπορεί να έχει πρόβλημα στο σχολείο και να αισθάνεται το παιδί ότι δεν τον καλύπτει.

Πάντως, γενικά έχουν υπάρξει και πολλά παιδιά που μπορεί να είχαν καλή εικόνα στα πρώτα βήματά τους και αυτό να ξεγελούσε γονείς και δασκάλους αλλά όταν έφταναν σε μεγαλύτερες τάξεις, που αυξανόταν το επίπεδο δυσκολίας και οι απαιτήσεις ,δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν γιατί μπορεί να προϋπήρχαν κάποιες μαθησιακές δυσκολίες που δεν ήταν εμφανείς στην αρχή επειδή αυτό το ιδιαίτερο χάρισμα σε κάποιον τομέα μπορεί να κάλυπτε λοιπές αδυναμίες.

Δεν λέω ότι το παιδί του Ασέβαστου έχει μαθησιακές δυσκολίες, προς θεού, λέω πάλι κάποια γενικόλογα.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16967
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 12 Ιούλ 2018, 16:55

foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 16:16
Τι κωλοκοινωνία είναι αυτή που κάνει τη μακαρίτισσα τη θεια μου τη Γεώργαινα με τις άλλες κωλόγριες στα καρεκλάκια στο πεζοδρόμιο εκεί στα μακρινά 80s να φαντάζουν λέσχη φλεγματικών λόρδων που αναλύει παρτίδες σκάκι.
:smt005::smt005::smt005:
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 29334
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono » 12 Ιούλ 2018, 17:18

Yochanan έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 16:55
foscilis έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 16:16
Τι κωλοκοινωνία είναι αυτή που κάνει τη μακαρίτισσα τη θεια μου τη Γεώργαινα με τις άλλες κωλόγριες στα καρεκλάκια στο πεζοδρόμιο εκεί στα μακρινά 80s να φαντάζουν λέσχη φλεγματικών λόρδων που αναλύει παρτίδες σκάκι.
:smt005::smt005::smt005:
είναι θεός ο φόσι.

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 17:36

Σπύρος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 01:10
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αντιπαιδαγωγικό και το πως οδηγεί σε κοινωνίες με στεγανά και διακρίσεις. Κι εγώ το είχα δοκιμάσει όταν πήγαινα γυμνάσιο και δούλευε μια χαρά. Όχι Ελλάδα όμως. Τι ακριβώς φταίει και δεν δουλεύει στην Ελλάδα;
Στην Ελλάδα πάσχουμε από το ενοχικό σύνδρομο και όλα τα αντιμετωπίζουμε με λύπηση, καταστροφολογία και πένθος.
Πχ βλέπεις έναν ανάπηρο κι αμέσως θα γυρίσεις το βλέμμα σου αλλού γιατί θα σκεφτείς ότι άμα σε δει να τον κοιτάζεις (εν τω μεταξύ εσένα απλά το βλέμμα σου πέφτει εκεί γιατί είναι μπροστά σου) θα αισθανθεί άσχημα.
Αλλά και πάλι θα κάτσεις να σκεφτείς όλο αυτό το κομπλεξικό σενάριο.
Γιατί δεν θα κάτσεις να σκεφτείς το ίδιο όμως για κάποιον αρτιμελή που έτυχε και τον κοίταξες;
Πολλοί φοβούνται κιόλας να χρησιμοποιήσουν τη λέξη "ανάπηρος" λες και είναι βρισιά.

Όταν ο άλλος βλέπει ότι τον αντιμετωπίζουν διαφορετικά και όχι όπως όλους τους υπόλοιπους σου λέει ότι κάτι κακό είναι αυτό που έχω. Πρέπει να κουκουλουθεί, να μην μιλάμε για αυτό, να μην το συζητάμε, είναι ντροπή, κάποια πράγματα δεν τα αγγίζουμε ... στο τέλος αισθάνεται μη φυσιολογικός.

Στην ουσία ο ίδιος μπορεί να μην έχει πρόβλημα να το συζητάει και να μην το έχει μεγαλοποιήσει τόσο στο κεφάλι του αλλά να του το μεγαλοποιούν οι υπόλοιποι.

Θεωρώ πιο υγιή αντίδραση κάποιος να πει σε κάποιον "πω ρε φίλε ... πώς το έπαθες αυτό;" (ακόμα κι αν φαίνεται αδιάκριτος) παρά τον άλλον που θα γυρίσει αστραπιαία αλλού το κεφάλι του για να μην τον φέρει σε δύσκολη θέση.
(δεν λέω να κοιτάζεις επίμονα έτσι; ... αυτό όλους θα τους ενοχλούσε, καταλαβαίνετε τι λέω)

Για να θεωρείς ότι φέρνεις τον άλλον σε δύσκολη θέση σημαίνει ότι αποδέχεσαι ότι αυτό που έχει είναι μη φυσιολογικό και δεν θέλεις να τον κάνεις να αισθάνεται άσχημα.

Κομπλεξικές και ενοχοποιημένες συμπεριφορές.

Όχι ρε φίλε, μέσα στη ζωή είναι όλα. Και αυτό που έπαθες είναι νορμάλ να συμβαίνει στη ζωή μας. Και τα ατυχήματα και οι αρρώστιες ... δεν είναι ντροπή να το συζητάς.

Έτσι και με τα παιδιά που μπορεί να έχουν κάποιο μαθησιακό πρόβλημα. Αν όλοι οι γύρω του το αντιμετωπίζουν πένθιμα και τι κακό είναι αυτό που μας βρήκε και το ίδιο το παιδί θα το βλέπει έτσι.
Δεν είναι κακό να σου συμβεί κάποιο "κακό". Είναι φυσιολογικό άρα κι εσύ είσαι φυσιολογικός.

Πολλές φορές εμείς οι ίδιοι προκαλούμε αισθήματα στους άλλους που διακαώς προσπαθούμε να αποφύγουμε.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37684
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 12 Ιούλ 2018, 17:40

bizeli έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 15:21

Άκουσέ με και δεν θα χάσεις. Αν έχεις εσύ ψηλά στα μάτια σου το δάσκαλο του παιδιού σου θα κάνει και αυτό το ίδιο. Αν τον απαξιώνεις συνέχεια με τη στάση σου θα κάνει και αυτό το ίδιο και μετά δεν θα μπορεί να μαζευτεί το πράγμα και θα απορείς τι πήγε στραβά.
ειμαι ορθολογιστης μεχρι το μεδουλι. δεν αφηνω την προκαταληψη μου να επηρεασει την κριση μου. το πως θα εξυψωσω η θα μειωσω τον καθε δασκαλο (η αλλο ανθρωπο) στα ματια του παιδιου, εξαρταται αποκλειστικα απο το αν το αξιζει η οχι.

κανεναν δεν θα υποβιβασω σε σκουληκι, και κανεναν δεν θα εξυψωσω σε θεο. και ο καλυτερος δασκαλος, σε καποιο σημειο θα εχει αδικο, οπως και ο χειροτερος καπου θα εχει δικιο.

φυσικα το παιδι πρεπει να "ακουει" το δασκαλο. αλλα και αν θελει να τον αμφισβητησει, με τη λογικη και επιχειρηματα, πρεπει να ειναι ελευθερο να το κανει. π.χ. αν μπλεξουμε με καναν θεουσο, που κανει κατηχηση, θα εχουμε προβλημα. κι εγω, και το παιδι, και ο δασκαλος. αυτο δεν θα σημαινει οτι ο ιδιος δασκαλος δεν μπορει να ειναι καθολα αξιοσεβαστος οταν μιλα για αλλα θεματα.

δεν μπορω να εχω "ψηλα" καποιον ανθρωπο, ετσι, χωρις να εχει προηγηθει κριση. το ιδιο θα ηθελα να κανει και το παιδι μου.

επισης, σε καμμια περιπτωση δεν θα ηθελα να φοβαται το δασκαλο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 17:54

Ασέβαστος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 17:40

ειμαι ορθολογιστης μεχρι το μεδουλι. δεν αφηνω την προκαταληψη μου να επηρεασει την κριση μου. το πως θα εξυψωσω η θα μειωσω τον καθε δασκαλο (η αλλο ανθρωπο) στα ματια του παιδιου, εξαρταται αποκλειστικα απο το αν το αξιζει η οχι.

κανεναν δεν θα υποβιβασω σε σκουληκι, και κανεναν δεν θα εξυψωσω σε θεο. και ο καλυτερος δασκαλος, σε καποιο σημειο θα εχει αδικο, οπως και ο χειροτερος καπου θα εχει δικιο.

φυσικα το παιδι πρεπει να "ακουει" το δασκαλο. αλλα και αν θελει να τον αμφισβητησει, με τη λογικη και επιχειρηματα, πρεπει να ειναι ελευθερο να το κανει. π.χ. αν μπλεξουμε με καναν θεουσο, που κανει κατηχηση, θα εχουμε προβλημα. κι εγω, και το παιδι, και ο δασκαλος. αυτο δεν θα σημαινει οτι ο ιδιος δασκαλος δεν μπορει να ειναι καθολα αξιοσεβαστος οταν μιλα για αλλα θεματα.

δεν μπορω να εχω "ψηλα" καποιον ανθρωπο, ετσι, χωρις να εχει προηγηθει κριση. το ιδιο θα ηθελα να κανει και το παιδι μου.

επισης, σε καμμια περιπτωση δεν θα ηθελα να φοβαται το δασκαλο.

Εννοείται ρε συ. Μακάρι όλα τα παιδιά να ήταν έτσι. Να μας αμφισβητούν και να έχουν κριτική σκέψη. Δεν θέλουμε παιδιά πρόβατα.
Δεν λέω να μην αμφισβητούν τις απόψεις μας και ότι έχουμε το αλάθητο αλλά να μην αμφισβητούν τον θεσμό και όλη τη διαδικασία του μαθήματος.
Να καταλάβουν γιατί έρχονται σχολείο και την αξία του.
Αυτό εννοούσα.
Τώρα αν του πω "μην κάνεις φασαρία" και αυτός μου πετάξει κανένα θρανίο στο κεφάλι αυτό δεν είναι αμφισβήτηση. Είσαι επαναστάτης χωρίς αιτία.

Για το τελευταίο μην μπερδεύεις τον "φόβο" με τον "σεβασμό".

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 12 Ιούλ 2018, 18:14

Σχολίασα ένα ποστ γνωρίζοντας ότι το θέμα του νήματος είναι άσχετο(το bullying). Η πηγή του προβλήματος του bullying θεωρώ ότι είναι διττή. Πρώτα έχουμε το trigger που πηγάζει από την ανατροφή του "κωλόπαιδου" , και μετά έχουμε τον μιμητισμό και τον οπαδισμό ως κοινωνικό φαινόμενο.

Στο θέμα που αναφέρθηκα σημειώνω ότι δεν καταλαβαίνει γιατί δεν πρέπει να υπάρχουν τάξεις στο σχολείο με βάση τον γενικό βαθμό του μαθητή ή και ειδικές τάξεις σε σημαντικά μαθήματα με βάση τις αποδόσεις των μαθητών στα μαθήματα αυτά. Θεωρείτε ότι ένας μαθητής του 12 θα στιγματιστεί αν μπει σε κατώτερη τάξη; Ο βαθμός 12 δεν είναι στιγματισμός;
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli » 12 Ιούλ 2018, 18:19

Σπύρος έγραψε:
12 Ιούλ 2018, 18:14
Θεωρείτε ότι ένας μαθητής του 12 θα στιγματιστεί αν μπει σε κατώτερη τάξη; Ο βαθμός 12 δεν είναι στιγματισμός;
Κι εγώ το είπα αυτό το επιχείρημα. Δεν πήρα απάντηση βέβαια.
Συμπεραίνω, όμως, λογικά ότι δέχονται να ισχύει αυτή η αντίφαση.
:102:

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών