Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 06 Μάιος 2020, 20:58

lafkiotis έγραψε:
06 Μάιος 2020, 13:05
Lord Brum έγραψε:
06 Μάιος 2020, 13:01
lafkiotis έγραψε:
06 Μάιος 2020, 12:54
Ρε παιδγια να ρωτησω κατιτις και εγω?

Αφου το κρατος απαγορευσε της πτησεις, πως ακριβως θα επιβιωσουν η αεροπορικες γραμμες? Να γινουν κλεφτες?
επιχειρηματικό ρίσκο. Δεν βγαίνει πάντα. στο καλό και να αναλάβουν άλλοι καινούρια ρίσκα
Επιχειρηματικο ρισκο ειναι η κρατικη αποφαση να απαγορευθουν οι πτησεις?

Μαλλον οι executives της Αegean δεν το σκεφτηκαν αρκετα οταν εφτιαξαν τον business plan

:smt005::smt005::smt005:
οταν γινεται τη ς πουτανας στην κινα και εσυ παραγγελνεις 5,5 δις αεροπλανα ,τοτε οχι καλο μπιζνες πλαν δεν εχεις αλλα εισαι τελειως μαλακας.
Αλλα το μπιζνες πλαν ειναι αλλο κονομα απο την κυβερνηση.

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 06 Μάιος 2020, 21:00

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
γιατι αμα δεν εχεις εταιρεια δεν πετανε αλλα αεροπλανα ? απαγορευεται?

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 06 Μάιος 2020, 21:01

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:55
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:51
...
Οι αεροπορικές έχουν λόγο. Το να υπάρχει "εθνική" αεροπορική εταιρεία δεν έχει στρατηγικό ρόλο. Οι τουρίστες μια χαρά έρχονταν, έρχονται και θα έρχονται και με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες δεν είναι "καλοπροαίρετα" ιδρύματα. Το αντίθετο.
Όπως και κάθε ιδιωτική επιχείρηση.
Επιμένω ότι για τη χώρα η ύπαρξη "εθνικής" αεροπορικής εταιρείας μεγάλου μεγέθους όπως η Aegean (και παλιότερα η ΟΑ), δεν έχει στρατηγική σημασία.

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 06 Μάιος 2020, 21:02

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:55
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:51
...
Οι αεροπορικές έχουν λόγο. Το να υπάρχει "εθνική" αεροπορική εταιρεία δεν έχει στρατηγικό ρόλο. Οι τουρίστες μια χαρά έρχονταν, έρχονται και θα έρχονται και με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες δεν είναι "καλοπροαίρετα" ιδρύματα. Το αντίθετο. Μπορείς εύκολα να βρείς στο διαδίκτυο πληροφορίες για τις εκβαστικές τακτικές ξένης μεγάλης αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την πραγματοποίηση δρομολογίων στα Ελληνικά νησιά...
ενω η εταιρεια του βασιλακη σε παει τζαμπα?

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 06 Μάιος 2020, 21:08

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:56
Leporello έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:41
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 13:15
Να κρατικοποιηθούν τότε, παιδιά, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Και η αλυσίδα που εργάζομαι. Όλοι κλείσαμε με κρατική απόφαση. Γιατί επομένως να μην κρατικοποιηθούμε όλοι;

Στο πηγάδι κατουρήσαμε;
Γιατί η κοινωνία δεν χρειάζεται άλλη μία αλυσίδα φαγητού. Αντίθετα, χρειάζεται έναν αερομεταφορέα. Αν κλείσει ένα εστιατόρια, θα ανοίξει ένα άλλο μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Αν κλείσει μία αεροπορική εταιρεία, δύσκολα θα εμφανισθεί άλλος να πάρει την θέση της. Ουσιαστικά, αν γίνει κρατικοποίηση, το Κράτος έρχεται και αγοράζει μία εταιρεία, επειδή την χρειάζεται. Είναι δυσνόητο αυτό;
Τουλάχιστον ξεφύγαμε από το επιχείρημα ότι αφού οι πτήσεις διεκόπησαν με κρατική εντολή το κράτος θα πρέπει και να τους κρατικοποιήσει.
Το επιχείρημα στέκει, με την έννοια ότι μία κρατική εντολή δεν είναι κάτι που μπορείς να το έχεις περιλάβει μέσα στο business plan. Το ίδιο όπως και οι τράπεζες, δεν θα μπορούσαν να έχουν προβλέψει ότι το Κράτος δεν θα πληρώσει τις υποχρεώσεις του.
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:56
Τώρα, σχετικά με την τοποθέτηση σου, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δύσκολα θα εμφανιστεί μια άλλη να εξυπηρετήσει την αεροπορική σύνδεση μιας εκ των τουριστικότερων προορισμών του κόσμου μετά το υποθετικό κλείσιμο της εν λόγω εταιρείας. Και, εν πάση περιπτώσει, μου λες ότι το περίφημο αόρατο χέρι της αγοράς, δεν λειτουργεί;

Αυτό θες να μου πεις, σύντροφε;
Αν μπορούσες να το αντιληφθείς, τότε θα ήμασταν ίσα και όμοια και δεν θα έκανες αυτή την ανόητη συζήτηση. Πάντως, το έχω ήδη εξηγήσει, ότι μία αεροπορική εταιρεία απαιτεί τεράστιες επενδύσεις και επιπλέον πολλές φορές λειτουργεί σε άγονες γραμμές*. Αν του βάλεις και άλλον ένα παράγοντα ρίσκου, ότι δηλαδή μπορεί στα ξαφνικά κάποιες από τις πιό επικερδείς γραμμές της να απαγορευθούν, δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό γιά να σκεφτείς ότι δύσκολα θα αποφασίσει κάποιος να ασχοληθεί.

Και βέβαια, δεν είπα ποτέ ότι "το περίφημο αόρατο χέρι της αγοράς" λειτουργεί πάντα. Δεν είμαι αναρχοκαπιταλιστής.

*: όπου άγονες γραμμές, όλες οι γραμμές εσωτερικού που λειτουργούν αυτή την στιγμή.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 06 Μάιος 2020, 21:10

perseus έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:00
Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
γιατι αμα δεν εχεις εταιρεια δεν πετανε αλλα αεροπλανα ? απαγορευεται?
Αν δεν έχεις αεροπρική εταιρεία είσαι στο έλεος των τουριστικών γραφείων, που έχουν τα ίδια τις δικές τους (π.χ. TUI). Και φυσικά σε "χορεύουν" όπως θέλουν...
perseus έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:02
...
ενω η εταιρεια του βασιλακη σε παει τζαμπα?
Ο τσάμπας πέθανε...
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:01
...
Όπως και κάθε ιδιωτική επιχείρηση.
Επιμένω ότι για τη χώρα η ύπαρξη "εθνικής" αεροπορικής εταιρείας μεγάλου μεγέθους όπως η Aegean (και παλιότερα η ΟΑ), δεν έχει στρατηγική σημασία.
Αν αποφασίσουμε πως ο τουρισμός στην Ελλάδα δεν είναι στρατηγικής σημασίας, τότε οι αεροπορικές δεν χρειάζονται. Αλλά μόνο τότε...

mao mao
Δημοσιεύσεις: 8546
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 06 Μάιος 2020, 21:11

ο τουρισμός δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα για τη διάσωση της Αegean. Η συντριπτική πλειοψηφία των ξένων τουριστών έρχεται με τσάρτερ ξένων εταιριών.

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 06 Μάιος 2020, 21:12

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:10
perseus έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:00
Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:45


Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
γιατι αμα δεν εχεις εταιρεια δεν πετανε αλλα αεροπλανα ? απαγορευεται?
Αν δεν έχεις αεροπρική εταιρεία είσαι στο έλεος των τουριστικών γραφείων, που έχουν τα ίδια τις δικές τους (π.χ. TUI). Και φυσικά σε "χορεύουν" όπως θέλουν...
perseus έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:02
...
ενω η εταιρεια του βασιλακη σε παει τζαμπα?
Ο τσάμπας πέθανε...
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:01
...
Όπως και κάθε ιδιωτική επιχείρηση.
Επιμένω ότι για τη χώρα η ύπαρξη "εθνικής" αεροπορικής εταιρείας μεγάλου μεγέθους όπως η Aegean (και παλιότερα η ΟΑ), δεν έχει στρατηγική σημασία.
Αν αποφασίσουμε πως ο τουρισμός στην Ελλάδα δεν είναι στρατηγικής σημασίας, τότε οι αεροπορικές δεν χρειάζονται. Αλλά μόνο τότε...
γιατι εχεις δει πολλους τουριστες να χρησιμοποιουν την Ετζιαν για να ερθουν διακοπες?

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 06 Μάιος 2020, 21:14

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 19:12
Dwarven Blacksmith έγραψε:
06 Μάιος 2020, 16:01
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 13:53
Το νήμα μιλάει για κρατικοποίηση, όχι για αποζημίωση. Προβλέψεις για να ξεπεράσει ομαλά την κρίση, ας υπάρξουν. Όπως για όλους. Κρατικοποίηση, όμως, γιατί;
Μα η κρατικοποιηση σ αυτή την περιπτωση είναι αποζημίωση για την οποία λαμβάνεις μελλοντικές εγγυήσεις. Εσύ δε θα κερδίσεις τίποτα αν σε κρατικοποιησουν, ίσα ίσα θα χάσεις τον έλεγχο της επιχείρησης σου.
Θεωρητικά ναι, στη πράξη υπάρχουν και τα παραδείγματα τύπου Σάλλα που είχε τη κρατική αποζημίωση και τον εταιρικό έλεγχο στα χέρια του, ταυτόχρονα. Χώρια το γεγονός ότι αν έχεις μετοχή που αξίζει 1 ευρώ και έρθει το κράτος να σου δώσει 5 για να την
αποκτήσει, δε θεωρείσαι ριγμένος.
Ο Σάλας δεν ήταν τραπεζίτης στο παρελθόν. Manager ήταν ανέκαθεν. Τραπεζίτης έγινε μόνο πολύ πρόσφατα όταν ιδρύθηκε αυτή η πως την λένε, Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, ή κάπως έτσι.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 06 Μάιος 2020, 21:16

Green Dragon έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:50
Leporello έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:41
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 13:15
Να κρατικοποιηθούν τότε, παιδιά, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Και η αλυσίδα που εργάζομαι. Όλοι κλείσαμε με κρατική απόφαση. Γιατί επομένως να μην κρατικοποιηθούμε όλοι;

Στο πηγάδι κατουρήσαμε;
Γιατί η κοινωνία δεν χρειάζεται άλλη μία αλυσίδα φαγητού. Αντίθετα, χρειάζεται έναν αερομεταφορέα. Αν κλείσει ένα εστιατόρια, θα ανοίξει ένα άλλο μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Αν κλείσει μία αεροπορική εταιρεία, δύσκολα θα εμφανισθεί άλλος να πάρει την θέση της. Ουσιαστικά, αν γίνει κρατικοποίηση, το Κράτος έρχεται και αγοράζει μία εταιρεία, επειδή την χρειάζεται. Είναι δυσνόητο αυτό;
Δε νομίζεις όμως ότι θα πρέπει να τεθούν κάποιοι κανόνες; Γιατί οι κρατικοποιήσεις/αποκρατικοποιήσεις γίνονται πάντα αφορμή για παιχνίδια και κερδοσκοπία. Θέλω να πω, να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό και τι όχι και να είναι υποχρεωτικό να μένει πάντα έτσι.
Οποιος κάνει παιχνίδια πρέπει να μαυρίζεται στις εκλογές. Πώς μπορεί να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό; Πρέπει να είναι κρατικές οι τράπεζες; Οι αεροπορικές εταιρείες; Κι'όμως σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κρατικοποιηθούν.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 06 Μάιος 2020, 21:19

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:10


Αν αποφασίσουμε πως ο τουρισμός στην Ελλάδα δεν είναι στρατηγικής σημασίας, τότε οι αεροπορικές δεν χρειάζονται. Αλλά μόνο τότε...
Πάμε πάλι. Κανείς δεν είπε ότι δε χρειάζονται αεροπορικές. "Εθνικη" αερογραμμή μεγάλου μεγεθους δε χρειάζεται. Για την ακρίβεια, δεν έχει η ύπαρξη της στρατηγική σημασία.Υπάρχουν αρκετές αεροπορικές διεθνώς, μεγάλες και μικρές, ακριβές και φθηνές, που έφερναν, φέρνουν και θα συνεχισουν να φέρνουν τουρίστες. Δεν έρχονται οι τουρίστες επειδή υπάρχει η Aegean, ούτε θα σταματήσουν να έρχονται αν αύριο πάψει να υπάρχει. Κατανοητό; Κατανοητό θέλω να πιστεύω.

Άβαταρ μέλους
Green Dragon
Δημοσιεύσεις: 25011
Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
Phorum.gr user: Green Dragon

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Green Dragon » 06 Μάιος 2020, 21:25

Leporello έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:16
Green Dragon έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:50
Δε νομίζεις όμως ότι θα πρέπει να τεθούν κάποιοι κανόνες; Γιατί οι κρατικοποιήσεις/αποκρατικοποιήσεις γίνονται πάντα αφορμή για παιχνίδια και κερδοσκοπία. Θέλω να πω, να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό και τι όχι και να είναι υποχρεωτικό να μένει πάντα έτσι.
Οποιος κάνει παιχνίδια πρέπει να μαυρίζεται στις εκλογές. Πώς μπορεί να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό; Πρέπει να είναι κρατικές οι τράπεζες; Οι αεροπορικές εταιρείες; Κι'όμως σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κρατικοποιηθούν.
Στο αμερικανικό σύνταγμα ορίζεται ότι το ταχυδρομείο πρέπει να είναι κρατικό. Το αναφέρω σαν παράδειγμα.

Αυτό που λέω είναι ότι επειδή πρόκειται για πολύ σοβαρές καταστάσεις με τεράστιες παρενέργειες όταν γίνεται κάτι που δεν πρέπει και επιπλέον είναι και πολύ δύσκολο να διορθωθούν, καλό είναι να αποφεύγονται. Αν με ρωτάς τι πιστεύω θα σου απαντήσω ότι για τις περισσότερες δεν ξέρω, θα πρέπει να αποφανθούν πιο ειδικοί αλλά σαν σκέψη θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να είναι κρατική μια αεροπορική εταιρεία και μάλλον θα λειτουργήσει και αρνητικά, ενώ αντιθέτως πιστεύω ότι η εταιρεία ηλεκτρισμού πρέπει να είναι αναγκαστικά κρατική για διάφορους λόγους (κοινή ωφέλεια - είδος πρώτης ανάγκης, στρατηγική σημασία, πράγματα που επ ουδενί δεν ισχύουν για μια αεροπορική).

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 06 Μάιος 2020, 21:28

πατησιωτης έγραψε:
06 Μάιος 2020, 12:15
Μια που είμαστε στον τομέα της Οικονομίας,στην οικονομική θεωρία υπάρχει κάτι που λέγεται εξωτερικότητες. Δηλαδή εξωτερικές συνθήκες που επηρεάζουν τη λειτουργία μιας εταιρίας και τις οποίες δεν μπορεί να επηρεάσει.Ειδικά όταν αυτές επιβάλλονται με κρατικές αποφάσεις. Με κρατικές αποφάσεις απαγορεύθηκαν οι πτήσεις.Πως το βλέπουν μερικοί,μπορεί μια αεροπορική εταιρία να έχει κέρδος όταν της απαγορεύουν να πετάει;
Εκείνο που υπονοείται είναι πως πρέπει να διασώζει ο επιχειρηματίας από την προσωπική του περιουσία, όποια εταιρεία χρεοκοπεί. Καλό φαίνεται αυτό, αλλά η πραγματικότητα λέει άλλα:

1. Αν παραβιασθεί αυτός ο βασικός κανόνας λειτουργίας των ανωνύμων εταιρειών, ότι δηλαδή οι μέτοχοι ευθύνονται μέχρι του ποσού το οποίο κατέβαλαν σαν κεφάλαιο, όλοι θα προτιμούν πιό αδιαφανείς τρόπους αξιοποίησης των κεφαλαίων τους.

2. Σκέψου να είσαι μικρομέτοχος τής Aegean και να σου ζητήσουν όχι μόνο να χάσεις τα λεφτά σου επειδή θα εξανεμισθούν οι μετοχές σου, αλλά επιπλέον να πληρώσεις και ένα πεντοχίλιαρο γιά την διάσωσή της. Ημουν μικρομέτοχος τής Aegean, η αξία των μετοχών μου ήταν μικρή (περί τα €5.000) και τις πούλησα όταν σε μία πτήση τον Ιανουάριο από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, διαπίστωσα ότι μεταξύ των επιβατών ήταν 5 Κινέζοι. Αυτό με έβαλε να σκέφτομαι.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 06 Μάιος 2020, 21:30

mao mao έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:11
ο τουρισμός δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα για τη διάσωση της Αegean. Η συντριπτική πλειοψηφία των ξένων τουριστών έρχεται με τσάρτερ ξένων εταιριών.
Η συντριπτική πλειψηφία αυτών των charter εταιρειών ανήκουν σε τουρστικά γραφεία. Αν αποφασίσεις να είσαι στο έλεος αυτών των τουριστικών γραφείων τότε δεν χρειάζεσαι την Aegean.
perseus έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:12
...
γιατι εχεις δει πολλους τουριστες να χρησιμοποιουν την Ετζιαν για να ερθουν διακοπες?


Την τελευταία φορά που κοίταξα ναι. Εκτός από τις charter, που εκτελούν δρομολόγια για τις εταιρείες που τις έχουν, σε όλη την Ευρώπη πολλοί τουρίστες διακινούνται και με την Ryanair. Η Rayanair όμως πάντα ζητάει ανταλλάγματα από τις τοπικές κοινωνία για τα αεροδρόμια που πετάει.

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 06 Μάιος 2020, 21:32

Green Dragon έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:25
Leporello έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:16
Green Dragon έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:50
Δε νομίζεις όμως ότι θα πρέπει να τεθούν κάποιοι κανόνες; Γιατί οι κρατικοποιήσεις/αποκρατικοποιήσεις γίνονται πάντα αφορμή για παιχνίδια και κερδοσκοπία. Θέλω να πω, να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό και τι όχι και να είναι υποχρεωτικό να μένει πάντα έτσι.
Οποιος κάνει παιχνίδια πρέπει να μαυρίζεται στις εκλογές. Πώς μπορεί να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό; Πρέπει να είναι κρατικές οι τράπεζες; Οι αεροπορικές εταιρείες; Κι'όμως σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κρατικοποιηθούν.
Στο αμερικανικό σύνταγμα ορίζεται ότι το ταχυδρομείο πρέπει να είναι κρατικό. Το αναφέρω σαν παράδειγμα.
:o
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Parcel_Service
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών