Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37691
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 07 Μάιος 2020, 11:27

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
06 Μάιος 2020, 16:23
Ενταξει το πιασαμε το νομηα
Να αφεθει στην τυχη της η Aegean
Nα αποσυρει ολες τις ρυθμισεις και τα επιδοματα κορωνοιου η κυβερνηση για εταιρειες επιχειρησεις και μισθωτους
Καλα τα λεω αγαπητοι ψεκασμενοι;
οχι.

οι ρυθμισεις να ειναι ιδιες για ολους. να αφεθει στην τυχη της η aegean ακριβως οπως θα αφεθει και ο τελευταιος ταριφας η ιδιοκτητης τουριστικου λεοφωρειου.

η να κρατικοποιηθουν ολοι :102:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
A0ANACIVC
Δημοσιεύσεις: 663
Εγγραφή: 03 Ιαν 2020, 18:45

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από A0ANACIVC » 07 Μάιος 2020, 11:28

Είναι καλό το κράτος τώρα, αποτυχημένα λματ σκουλήκια...

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37691
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 07 Μάιος 2020, 11:30

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
δεν υπαρχουν γαλλικες αεροπορικες;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37691
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 07 Μάιος 2020, 11:37

Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:30
mao mao έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:11
ο τουρισμός δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα για τη διάσωση της Αegean. Η συντριπτική πλειοψηφία των ξένων τουριστών έρχεται με τσάρτερ ξένων εταιριών.
Η συντριπτική πλειψηφία αυτών των charter εταιρειών ανήκουν σε τουρστικά γραφεία. Αν αποφασίσεις να είσαι στο έλεος αυτών των τουριστικών γραφείων τότε δεν χρειάζεσαι την Aegean.
πως ακριβως θα εισαι στο ελεος τους;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37691
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 07 Μάιος 2020, 11:45

Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 09:45
Echelon έγραψε:
07 Μάιος 2020, 07:46
Ο εκάστοτε κλάδος τείνει να αντιμετωπίζει προβλήματα κατά καιρούς. Πολλές φορές στην ανάπτυξη ακολουθεί ύφεση. Όταν ξανάρθει ανάπτυξη τότε θα βρεθεί ο κατάλληλος παίκτης να αντικαταστήσει την κάθε Aegean. Απλά πράματα.
Στο μεσοδιάστημα, και γιά όσο διάστημα δεν υπάρχουν αεροπορικές επικοινωνίες, η ανάπτυξη θα αργεί να έλθει.
η αναπτυξη μπορει να βελτιωθει επενδυοντας τα χρηματα της διασωσης σε κατι πιο παραγωγικο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13211
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 07 Μάιος 2020, 11:54

Οι τσιφτετελληνες μόνο για το τρίπτυχο μουζακα μπουζουκι ακροπολη μπορούν να ειναι υπερηφανοι. Ειναι θλιβερο. Δε θα παμε ποτε μπροστα έτσι σα χωρα. Μονο για γκαρσονια του καθε καλτσοπεδιλου Χανς κανετε. Η παραγωγή της χωρας όλης, πεοφορα αγαλματιδια made in China για τους τουρίστες, σουβλατζίδικα κ γκαρσονιερες για τους φανταρους κ τους φοιτητες. Κ μετα θέλουμε κ μισθους Γερμανιας

Άβαταρ μέλους
lafkiotis
Δημοσιεύσεις: 4447
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 01:08

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από lafkiotis » 07 Μάιος 2020, 12:38

Δαχτυλος του Βαγγελα ειναι και αυτο για να ξαναβγει το Νοορ1 στη γυρα και να πηγαινοφερνει κοσμο στα νησια.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."

"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 07 Μάιος 2020, 12:49

Ασέβαστος έγραψε:
07 Μάιος 2020, 11:30
Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε:
06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
δεν υπαρχουν γαλλικες αεροπορικες;
Σαφώς και υπάρχουν. Και η Γαλλική κυβέρνηση κάνει ότι μπορεί για να τις σώσει. 12 δις θα κοστίσει το κρατικό πακέτο διάσωσης για την Air France KLM. Αυτό ισοδυναμεί με 36 φορές την αξία της Aegean.
Ασέβαστος έγραψε:
07 Μάιος 2020, 11:37
Hector Buas έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:30
mao mao έγραψε:
06 Μάιος 2020, 21:11
ο τουρισμός δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα για τη διάσωση της Αegean. Η συντριπτική πλειοψηφία των ξένων τουριστών έρχεται με τσάρτερ ξένων εταιριών.
Η συντριπτική πλειψηφία αυτών των charter εταιρειών ανήκουν σε τουρστικά γραφεία. Αν αποφασίσεις να είσαι στο έλεος αυτών των τουριστικών γραφείων τότε δεν χρειάζεσαι την Aegean.
πως ακριβως θα εισαι στο ελεος τους;
Θα σου φανεί ίσως παράξενο αλλά όταν ο μπάρμπα-Χανς που μένει σε κάποιο χωριό της Γερμανία θέλει να πάει διακοπές με την γυναίκα του την κυρά-Χέλγκα, το πρώτο πράγμα που θα κάνουν θα είναι να απευθυνθούν σε ένα ταξιδιωτικό γραφέιο όπως π.χ. η TUI. Η TUI με την σειρά της έχει κλείσει έναν αριθμό συμβολαίων κυρίως με τα ξενοδοχεία στους τουριστικούς προορισμούς και θα προτείνει στον μπαρμπα-Χανς εκείνους τους προορισμούς που την εξυπηρετούν περισσότερο. Αυτό στον καπιταλιστικό κόσμο μεταφράζεται σε ότι αφήνει το μεγαλύτερο κέρδος στην TUI.

Η TUI αλλά και η κάθε TUI έχει κάθε συμφέρον να πιέσει όλους τουε εμπλεκόμενους στην αλυσίδα για να πετύχει εκείνες τις τιμές που θα της αφήνουν το μεγαλύτερο κέρδος. Ανάμεσα σε αυτούς τους εμπλεκόμενους είναι και οι αεροπορικές εταιρείες που θα κάνουν την μεταφορά του μπαρμπα-Χανς και της Χέλγκα.

Βέβαια στην περίπτωση της TUI η μεταφορά θα γίνει από την ίδια την TUI που έχει 150 δικά της αεροπλάνα. Και επειδή μπορεί να πετάξει τα αεροπλάνα αυτά όπου θέλει μπορεί να διαπραγματευθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του κόστους με τους εμπλεκόμενους στους τόπους υποδοχής. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλοι αερομεταφορείς όλοι θα εξαρτώνται από τις διαπραγμαστευτικές διαθέσεις της TUI.
Ασέβαστος έγραψε:
07 Μάιος 2020, 11:45
Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 09:45
Echelon έγραψε:
07 Μάιος 2020, 07:46
Ο εκάστοτε κλάδος τείνει να αντιμετωπίζει προβλήματα κατά καιρούς. Πολλές φορές στην ανάπτυξη ακολουθεί ύφεση. Όταν ξανάρθει ανάπτυξη τότε θα βρεθεί ο κατάλληλος παίκτης να αντικαταστήσει την κάθε Aegean. Απλά πράματα.
Στο μεσοδιάστημα, και γιά όσο διάστημα δεν υπάρχουν αεροπορικές επικοινωνίες, η ανάπτυξη θα αργεί να έλθει.
η αναπτυξη μπορει να βελτιωθει επενδυοντας τα χρηματα της διασωσης σε κατι πιο παραγωγικο.
Όπως?

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 07 Μάιος 2020, 12:57

Ασέβαστος έγραψε:
07 Μάιος 2020, 11:45
Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 09:45
Echelon έγραψε:
07 Μάιος 2020, 07:46
Ο εκάστοτε κλάδος τείνει να αντιμετωπίζει προβλήματα κατά καιρούς. Πολλές φορές στην ανάπτυξη ακολουθεί ύφεση. Όταν ξανάρθει ανάπτυξη τότε θα βρεθεί ο κατάλληλος παίκτης να αντικαταστήσει την κάθε Aegean. Απλά πράματα.
Στο μεσοδιάστημα, και γιά όσο διάστημα δεν υπάρχουν αεροπορικές επικοινωνίες, η ανάπτυξη θα αργεί να έλθει.
η αναπτυξη μπορει να βελτιωθει επενδυοντας τα χρηματα της διασωσης σε κατι πιο παραγωγικο.
Οι υποδομές είναι κατ'εξοχήν αναπτυξιακός παράγοντας.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 07 Μάιος 2020, 13:03

Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 12:57
Οι υποδομές είναι κατ'εξοχήν αναπτυξιακός παράγοντας.
Υποδομή είναι το αεροδρόμιο, όχι μια αεροπορική εταιρεία.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 07 Μάιος 2020, 13:04

Maspoli έγραψε:
07 Μάιος 2020, 13:03
Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 12:57
Οι υποδομές είναι κατ'εξοχήν αναπτυξιακός παράγοντας.
Υποδομή είναι το αεροδρόμιο, όχι μια αεροπορική εταιρεία.
Σαν να λέμε υποδομή είναι οι σταθμοί του μετρό. Όχι τα τραίνα...

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34966
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 07 Μάιος 2020, 13:10

σα να λεμε να αγορασει το κρατος αεροπλανα και να τα χαρισει σε οποιον θέλει να στησει αεροπορικη Εταιρεια

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 07 Μάιος 2020, 13:14

dna replication έγραψε:
07 Μάιος 2020, 13:10
σα να λεμε να αγορασει το κρατος αεροπλανα και να τα χαρισει σε οποιον θέλει να στησει αεροπορικη Εταιρεια
αυτο δεν εκανε με το Βενιζελος ?εφτιαξε το αεροδρομιο και το χαρισε την Χοχτιφ.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26298
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 07 Μάιος 2020, 13:39

Hector Buas έγραψε:
07 Μάιος 2020, 13:04
Maspoli έγραψε:
07 Μάιος 2020, 13:03
Leporello έγραψε:
07 Μάιος 2020, 12:57
Οι υποδομές είναι κατ'εξοχήν αναπτυξιακός παράγοντας.
Υποδομή είναι το αεροδρόμιο, όχι μια αεροπορική εταιρεία.
Σαν να λέμε υποδομή είναι οι σταθμοί του μετρό. Όχι τα τραίνα...
Στους σταθμούς του μετρό μόνο μιας εταιρίας τα τρένα μπορούν να πιάσουν. Στο αεροδρόμιο μπορούν να προσγειωθούν τα αεροπλάνα οποιασδήποτε εταιρίας. Ατυχές παράδειγμα

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37691
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 07 Μάιος 2020, 13:40

Hector Buas έγραψε:
07 Μάιος 2020, 12:49


Θα σου φανεί ίσως παράξενο αλλά όταν ο μπάρμπα-Χανς που μένει σε κάποιο χωριό της Γερμανία θέλει να πάει διακοπές με την γυναίκα του την κυρά-Χέλγκα, το πρώτο πράγμα που θα κάνουν θα είναι να απευθυνθούν σε ένα ταξιδιωτικό γραφέιο όπως π.χ. η TUI. Η TUI με την σειρά της έχει κλείσει έναν αριθμό συμβολαίων κυρίως με τα ξενοδοχεία στους τουριστικούς προορισμούς και θα προτείνει στον μπαρμπα-Χανς εκείνους τους προορισμούς που την εξυπηρετούν περισσότερο. Αυτό στον καπιταλιστικό κόσμο μεταφράζεται σε ότι αφήνει το μεγαλύτερο κέρδος στην TUI.

Η TUI αλλά και η κάθε TUI έχει κάθε συμφέρον να πιέσει όλους τουε εμπλεκόμενους στην αλυσίδα για να πετύχει εκείνες τις τιμές που θα της αφήνουν το μεγαλύτερο κέρδος. Ανάμεσα σε αυτούς τους εμπλεκόμενους είναι και οι αεροπορικές εταιρείες που θα κάνουν την μεταφορά του μπαρμπα-Χανς και της Χέλγκα.

Βέβαια στην περίπτωση της TUI η μεταφορά θα γίνει από την ίδια την TUI που έχει 150 δικά της αεροπλάνα. Και επειδή μπορεί να πετάξει τα αεροπλάνα αυτά όπου θέλει μπορεί να διαπραγματευθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του κόστους με τους εμπλεκόμενους στους τόπους υποδοχής. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλοι αερομεταφορείς όλοι θα εξαρτώνται από τις διαπραγμαστευτικές διαθέσεις της TUI.
ο μπαρμπα χανς, θα παει στην τουι και θα εχει γνωμη. θα θελει μυκονος, η παρτενονας, η κατι. δεν θα ρωτησει "σε ποιο μερος του πλανητη ειναι καλα;" αμα η τουι δεν του προσφερει ανταγωνιστικο πακετο, για το μερος που θελει, θα παει αλλου. δεν θα τον ψησει να παει αυστραλια ενω ηθελε να ερθει ελλαδα.

και εφοσον υπαρχει ζητηση για ταξιδι προς ελλαδα, θα γεννηθει και η προσφορα. αν η τουι ειναι μονοπωλειο υπαρχει ενα προβλημα, αλλα αυτο δεν μπορει να κρατησει για πολυ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών