Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Μάιος 2020, 11:30
Hector Buas έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
δεν υπαρχουν γαλλικες αεροπορικες;
Σαφώς και υπάρχουν. Και η Γαλλική κυβέρνηση
κάνει ότι μπορεί για να τις σώσει. 12 δις θα κοστίσει το κρατικό πακέτο διάσωσης για την Air France KLM. Αυτό ισοδυναμεί με
36 φορές την αξία της Aegean.
Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Μάιος 2020, 11:37
Hector Buas έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 21:30
mao mao έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 21:11
ο τουρισμός δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα για τη διάσωση της Αegean. Η συντριπτική πλειοψηφία των ξένων τουριστών έρχεται με τσάρτερ ξένων εταιριών.
Η συντριπτική πλειψηφία αυτών των charter εταιρειών ανήκουν σε τουρστικά γραφεία. Αν αποφασίσεις να είσαι στο έλεος αυτών των τουριστικών γραφείων τότε δεν χρειάζεσαι την Aegean.
πως ακριβως θα εισαι στο ελεος τους;
Θα σου φανεί ίσως παράξενο αλλά όταν ο μπάρμπα-Χανς που μένει σε κάποιο χωριό της Γερμανία θέλει να πάει διακοπές με την γυναίκα του την κυρά-Χέλγκα, το πρώτο πράγμα που θα κάνουν θα είναι να απευθυνθούν σε ένα ταξιδιωτικό γραφέιο όπως π.χ. η
TUI. Η TUI με την σειρά της έχει κλείσει έναν αριθμό συμβολαίων κυρίως με τα ξενοδοχεία στους τουριστικούς προορισμούς και θα προτείνει στον μπαρμπα-Χανς εκείνους τους προορισμούς που την εξυπηρετούν περισσότερο. Αυτό στον καπιταλιστικό κόσμο μεταφράζεται σε ότι αφήνει το μεγαλύτερο κέρδος στην TUI.
Η TUI αλλά και η κάθε TUI έχει κάθε συμφέρον να πιέσει όλους τουε εμπλεκόμενους στην αλυσίδα για να πετύχει εκείνες τις τιμές που θα της αφήνουν το μεγαλύτερο κέρδος. Ανάμεσα σε αυτούς τους εμπλεκόμενους είναι και οι αεροπορικές εταιρείες που θα κάνουν την μεταφορά του μπαρμπα-Χανς και της Χέλγκα.
Βέβαια στην περίπτωση της TUI η μεταφορά θα γίνει από την ίδια την TUI που έχει 150 δικά της αεροπλάνα. Και επειδή μπορεί να πετάξει τα αεροπλάνα αυτά όπου θέλει μπορεί να διαπραγματευθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ του κόστους με τους εμπλεκόμενους στους τόπους υποδοχής. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλοι αερομεταφορείς όλοι θα εξαρτώνται από τις διαπραγμαστευτικές διαθέσεις της TUI.
Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Μάιος 2020, 11:45
Leporello έγραψε: ↑07 Μάιος 2020, 09:45
Echelon έγραψε: ↑07 Μάιος 2020, 07:46
Ο εκάστοτε κλάδος τείνει να αντιμετωπίζει προβλήματα κατά καιρούς. Πολλές φορές στην ανάπτυξη ακολουθεί ύφεση. Όταν ξανάρθει ανάπτυξη τότε θα βρεθεί ο κατάλληλος παίκτης να αντικαταστήσει την κάθε Aegean. Απλά πράματα.
Στο μεσοδιάστημα, και γιά όσο διάστημα δεν υπάρχουν αεροπορικές επικοινωνίες, η ανάπτυξη θα αργεί να έλθει.
η αναπτυξη μπορει να βελτιωθει επενδυοντας τα χρηματα της διασωσης σε κατι πιο παραγωγικο.
Όπως?