Μην το λες, είναι μια λύση. Αν το κάνουμε αυτό, θα μειώσουμε τον πληθυσμό του δήμου Θεσσαλονίκης στο μισό και άρα θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα και κίνηση. Το βρίσκω ιδιοφυές.

Μην το λες, είναι μια λύση. Αν το κάνουμε αυτό, θα μειώσουμε τον πληθυσμό του δήμου Θεσσαλονίκης στο μισό και άρα θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα και κίνηση. Το βρίσκω ιδιοφυές.
Καλά, αυτό ισχύει. Ο Μπούζας έκανε τεράστια ζημιά στο πνευματικό επίπεδο της πόλης.Rakomelofronas έγραψε: ↑10 Σεπ 2019, 11:09Μόνο καζούρα πλέον σε κάτι τέτοια, ποτέ σοβαρή απάντηση. Πιο πάνω αν δεις, αναφέρεται ότι η πόλη είναι λοβοτομημένη λόγω Σπορ του Βορρά.
Μεσημέρι;Ηράκλειτος έγραψε: ↑09 Σεπ 2019, 19:28Το Νοέμβριο που πέρασε έκανα το λάθος να μπω στο 14άρι. Έκανα τη διαδρομή Διαγόρα-Αριστοτέλους σε 40 λεπτά.
Ναι.Λευκός Λύκος έγραψε: ↑12 Σεπ 2019, 00:07Μεσημέρι;Ηράκλειτος έγραψε: ↑09 Σεπ 2019, 19:28Το Νοέμβριο που πέρασε έκανα το λάθος να μπω στο 14άρι. Έκανα τη διαδρομή Διαγόρα-Αριστοτέλους σε 40 λεπτά.
Λογικό.Ηράκλειτος έγραψε: ↑12 Σεπ 2019, 00:09Ναι.Λευκός Λύκος έγραψε: ↑12 Σεπ 2019, 00:07Μεσημέρι;Ηράκλειτος έγραψε: ↑09 Σεπ 2019, 19:28Το Νοέμβριο που πέρασε έκανα το λάθος να μπω στο 14άρι. Έκανα τη διαδρομή Διαγόρα-Αριστοτέλους σε 40 λεπτά.
Σοβαρά μιλάς τωρα;θα είναι χωρίς οδηγό του μετρό οταν γίνει;Κόσμος που θα κλάψει..Fuerte έγραψε: ↑10 Σεπ 2019, 21:10Καλά, αυτό ισχύει. Ο Μπούζας έκανε τεράστια ζημιά στο πνευματικό επίπεδο της πόλης.Rakomelofronas έγραψε: ↑10 Σεπ 2019, 11:09Μόνο καζούρα πλέον σε κάτι τέτοια, ποτέ σοβαρή απάντηση. Πιο πάνω αν δεις, αναφέρεται ότι η πόλη είναι λοβοτομημένη λόγω Σπορ του Βορρά.
Κατά τα άλλα να πούμε ότι οι ζαίοι δεν θα έθεταν ολόκληρο το μετρό σε λειτουργία το '21, αλλά μόνο ένα μέρος του, δηλαδή χωρίς τη στάση Βενιζέλου και στη συνέχεια για να συνδεθεί η στάση θα έπρεπε να ξανασταματήσει το μετρό για κάνα χρόνο, καθώς το μετρό της θεσσαλονίκης θα είναι χωρίς οδηγό και θα έπρεπε να γίνει ξανά επαναρύθμιση του λογισμικού ελέγχου.
Από την άλλη να πω ότι δεν μ' αρέσει το γεγονός ότι μπήκαμε πλέον και πάλι σε μία διαδικασία όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Θα προτιμούσα να εφαρμοσθεί ο προγραμματισμός των ζαίων, που για να είμαστε ειλικρινείς το προχώρησαν το έργο, και ας στοιχίσει και κάτι παραπάνω για να τελειώνουμε κάποια στιγμή. Με τους παραγοντίσκους της πόλης και τα όχι έτσι, όχι γιουβέτσι, θα κολλήσει πάλι το έργο.