Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 08 Φεβ 2022, 20:50

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η ιδιωτικοποίηση κόλλησε στην… Οινόη

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι ιδιωτική εταιρεία παροχής σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα, με ιδιοκτήτη πλέον την Trenitalia και έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ για το 2020.

Η ανώνυμη εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ιδρύθηκε στις 19/12/2005 και αποτέλεσε κατά τη σύστασή της, θυγατρική εταιρεία της ΟΣΕ ΑΕ σε ποσοστό 100%. Από την 1/1/2007 (κυβέρνηση ΝΔ) και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τη μητρική εταιρεία ΟΣΕ ΑΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών (επιβατικών, εμπορευματικών κλπ). Έκτοτε, λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση.

Τον Ιούλιο του 2007 (κυβέρνηση ΝΔ) ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγχώνευσης με απορρόφηση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ της εταιρείας Προαστιακός ΑΕ (η οποία διαχειριζόταν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας), προσθέτοντας στο αντικείμενό της και τη διαχείριση και λειτουργία των προαστιακών γραμμών.

Το Δεκέμβριο του 2008 (κυβέρνηση ΝΔ) η ΟΣΕ ΑΕ μεταβίβασε το σύνολο των μετοχών που κατείχε επί του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στο ελληνικό δημόσιο, το οποίο κατείχε από την 31/12/2008 το σύνολο των μετοχών (100%) της εταιρείας. Τον Απρίλιο του 2013 (κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) μεταβιβάσθηκε και περιήλθε το σύνολο των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κατά πλήρη κυριότητα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου και, έκτοτε, το ΤΑΙΠΕΔ ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.

Στις 18 Ιανουαρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ) υπεγράφη, από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ), ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI.

Πέρα από τα τραγικά γεγονότα της 25ης Ιανουαρίου στην Οινόη, που εγκατέλειψε στην τύχη τους πάνω από 200 επιβάτες, η εν λόγω εταιρεία, μεταξύ των άλλων είναι και υπεύθυνη για τους θανάτους αρκετών συμπολιτών μας στις γραμμές του τρένου, οι οποίοι συμβαίνουν κατά καιρούς, από το 2017, στις γειτονιές της 4ης δημοτικής κοινότητας.

Αναφωνούν Πορδο…σάλτε, Γεωργιάδης, Οικονόμου, Μητσοτάκης, στα πρωινάδικα και τα διαγγέλματά τους: «Μα καλά αυτό είναι το ελληνικό δημόσιο», «ανίκανο, γραφειοκρατικό, με χρονοβόρες διαδικασίες». Το ξέρουμε χρόνια το παραμύθι: «Δώστε τα επιτέλους σ’ έναν ιδιώτη να δούμε άσπρη μέρα»…

Και η άσπρη μέρα ήρθε και είδαμε τα αποτελέσματα της ικανότητας ενός ιδιώτη που προσκυνάει μόνο το κέρδος, όπως κάνει βέβαια και το κράτος (κεντρικό και τοπικό) και οι θεσμοί του, οι οποίο παίζουν ρόλο μεσάζοντα.

Προσέξτε μια λεπτομέρεια: Το 2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεπουλήθηκε αντί πινακίου φακής με το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ. Σήμερα, στοιχεία από τον ισολογισμό της για το 2020: Έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ μόνο για ένα έτος (2020) και μεσούσης της πανδημίας.

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε; Να γιατί σκοτώνεται ο κόσμος στις γραμμές και τις αφύλακτες διαβάσεις. Να γιατί ο κόσμος ξεπάγωσε τις προάλλες το βράδυ στην Οινόη, χωρίς ενημέρωση, ένα μπουκάλι νερό, λίγο τσάι, μια φρυγανιά.

Όλα για το κέρδος, στην ίδια γραμμή πλεύσης κράτος και κυβέρνηση (σήμερα της ΝΔ, προχτές του ΣΥΡΙΖΑ). Υπηρέτες του κέρδους. Πόσο θα τους αντέχουμε; Καιρός να τελειώνουμε με δαύτους (εταιρείες, ιδιοκτήτες, πολυεθνικές, κράτος των καπιταλιστών) ή να υποταχτούμε, περιμένοντας να μας εξαφανίσουν.

https://ellinofreneianet.gr/documents/m ... waLYWnMbdA

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21280
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 08 Φεβ 2022, 21:09

Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27217
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 08 Φεβ 2022, 21:57

.
Πάλι ΦωτοπουλοΣταμουλοΚολλάδες θέλετε να ταΐζουμε;
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 23057
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 08 Φεβ 2022, 22:08

Nandros έγραψε:
08 Φεβ 2022, 21:57
.
Πάλι ΦωτοπουλοΣταμουλοΚολλάδες θέλετε να ταΐζουμε;
.
Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27217
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 08 Φεβ 2022, 22:10

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:08
Nandros έγραψε:
08 Φεβ 2022, 21:57
.
Πάλι ΦωτοπουλοΣταμουλοΚολλάδες θέλετε να ταΐζουμε;
.
Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Εργατοπατέρες = Η κατάρα της Ελλάδας.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 08 Φεβ 2022, 22:23

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:08
Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.


Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.

Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 23057
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 08 Φεβ 2022, 22:51

Αρχέλαος έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:23
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:08
Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.


Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.

Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Τα ξεβρακωματα μπορούσαν να τα αποφύγουν, οι αγώνες και οι συγκρούσεις στα αμαξοστάσια και στους δρόμους ήταν πέρα για πέρα δίκαιοι. Άλλωστε κάνεις δε θέλει ιδιωτικοποιηση των λεωφορείων.

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 08 Φεβ 2022, 23:44

Χρυσο πιανουν,σκατα το κανουν οι νεοφιλελερες της δεξιας.
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !

Άβαταρ μέλους
Unique
Δημοσιεύσεις: 7504
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2020, 01:26

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Unique » 09 Φεβ 2022, 01:05

Χρυσός ο ΟΣΕ?? :smt005::smt005::smt005:
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.

Θάνος Τζήμερος.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24897
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 09 Φεβ 2022, 04:16

Εμπεδοκλής έγραψε:
08 Φεβ 2022, 21:09
Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέα

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 23057
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 09 Φεβ 2022, 05:03

Εντωμεταξύ η εταιρεία που τον διαχειρίζεται πλέον είναι κρατική. :lol:
Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A. (lit. "Italian Railways of the State"; previously only Ferrovie dello Stato, hence the abbreviation FS) is the state-owned holding company that manages infrastructure and services on the Italian rail network.[3]

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 09 Φεβ 2022, 07:06

υψηλά επίπεδα ανικανότητας σχεδον σε όλους τους τομείς για τον ιδιωτικό τομέα. Οσον αφορά τις αναγκες του κόσμου, για κέρδη είν αι αρκετα ικανοί 'όμως.

Άβαταρ μέλους
Unique
Δημοσιεύσεις: 7504
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2020, 01:26

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Unique » 09 Φεβ 2022, 07:42

Fluffy έγραψε:
09 Φεβ 2022, 07:06
υψηλά επίπεδα ανικανότητας σχεδον σε όλους τους τομείς για τον ιδιωτικό τομέα. Οσον αφορά τις αναγκες του κόσμου, για κέρδη είν αι αρκετα ικανοί 'όμως.
Λες και ξέρετε πότε κάποιος είναι ικανός στον ιδιωτικό τομέα. Άχρηστοι, καταφέρατε να κλείσετε την κρατικοδίαιτη Αυγή και τολμάτε να μιλάτε για τον ιδιωτικό τομέα? :smt005::smt005::smt005:
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.

Θάνος Τζήμερος.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 10303
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 09 Φεβ 2022, 08:39

Μαλακία η Trenitalia, έπρεπε να δώσουμε τη δουλειά στην Τrenameriki
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21280
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 09 Φεβ 2022, 09:55

Δημοκράτης έγραψε:
09 Φεβ 2022, 04:16
Εμπεδοκλής έγραψε:
08 Φεβ 2022, 21:09
Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέα
Ρε τύπε, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών