Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Η ιδιωτικοποίηση κόλλησε στην… Οινόη
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι ιδιωτική εταιρεία παροχής σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα, με ιδιοκτήτη πλέον την Trenitalia και έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ για το 2020.
Η ανώνυμη εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ιδρύθηκε στις 19/12/2005 και αποτέλεσε κατά τη σύστασή της, θυγατρική εταιρεία της ΟΣΕ ΑΕ σε ποσοστό 100%. Από την 1/1/2007 (κυβέρνηση ΝΔ) και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τη μητρική εταιρεία ΟΣΕ ΑΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών (επιβατικών, εμπορευματικών κλπ). Έκτοτε, λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση.
Τον Ιούλιο του 2007 (κυβέρνηση ΝΔ) ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγχώνευσης με απορρόφηση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ της εταιρείας Προαστιακός ΑΕ (η οποία διαχειριζόταν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας), προσθέτοντας στο αντικείμενό της και τη διαχείριση και λειτουργία των προαστιακών γραμμών.
Το Δεκέμβριο του 2008 (κυβέρνηση ΝΔ) η ΟΣΕ ΑΕ μεταβίβασε το σύνολο των μετοχών που κατείχε επί του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στο ελληνικό δημόσιο, το οποίο κατείχε από την 31/12/2008 το σύνολο των μετοχών (100%) της εταιρείας. Τον Απρίλιο του 2013 (κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) μεταβιβάσθηκε και περιήλθε το σύνολο των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κατά πλήρη κυριότητα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου και, έκτοτε, το ΤΑΙΠΕΔ ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.
Στις 18 Ιανουαρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ) υπεγράφη, από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ), ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI.
Πέρα από τα τραγικά γεγονότα της 25ης Ιανουαρίου στην Οινόη, που εγκατέλειψε στην τύχη τους πάνω από 200 επιβάτες, η εν λόγω εταιρεία, μεταξύ των άλλων είναι και υπεύθυνη για τους θανάτους αρκετών συμπολιτών μας στις γραμμές του τρένου, οι οποίοι συμβαίνουν κατά καιρούς, από το 2017, στις γειτονιές της 4ης δημοτικής κοινότητας.
Αναφωνούν Πορδο…σάλτε, Γεωργιάδης, Οικονόμου, Μητσοτάκης, στα πρωινάδικα και τα διαγγέλματά τους: «Μα καλά αυτό είναι το ελληνικό δημόσιο», «ανίκανο, γραφειοκρατικό, με χρονοβόρες διαδικασίες». Το ξέρουμε χρόνια το παραμύθι: «Δώστε τα επιτέλους σ’ έναν ιδιώτη να δούμε άσπρη μέρα»…
Και η άσπρη μέρα ήρθε και είδαμε τα αποτελέσματα της ικανότητας ενός ιδιώτη που προσκυνάει μόνο το κέρδος, όπως κάνει βέβαια και το κράτος (κεντρικό και τοπικό) και οι θεσμοί του, οι οποίο παίζουν ρόλο μεσάζοντα.
Προσέξτε μια λεπτομέρεια: Το 2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεπουλήθηκε αντί πινακίου φακής με το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ. Σήμερα, στοιχεία από τον ισολογισμό της για το 2020: Έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ μόνο για ένα έτος (2020) και μεσούσης της πανδημίας.
Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε; Να γιατί σκοτώνεται ο κόσμος στις γραμμές και τις αφύλακτες διαβάσεις. Να γιατί ο κόσμος ξεπάγωσε τις προάλλες το βράδυ στην Οινόη, χωρίς ενημέρωση, ένα μπουκάλι νερό, λίγο τσάι, μια φρυγανιά.
Όλα για το κέρδος, στην ίδια γραμμή πλεύσης κράτος και κυβέρνηση (σήμερα της ΝΔ, προχτές του ΣΥΡΙΖΑ). Υπηρέτες του κέρδους. Πόσο θα τους αντέχουμε; Καιρός να τελειώνουμε με δαύτους (εταιρείες, ιδιοκτήτες, πολυεθνικές, κράτος των καπιταλιστών) ή να υποταχτούμε, περιμένοντας να μας εξαφανίσουν.
https://ellinofreneianet.gr/documents/m ... waLYWnMbdA
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ είναι ιδιωτική εταιρεία παροχής σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα, με ιδιοκτήτη πλέον την Trenitalia και έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ για το 2020.
Η ανώνυμη εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ιδρύθηκε στις 19/12/2005 και αποτέλεσε κατά τη σύστασή της, θυγατρική εταιρεία της ΟΣΕ ΑΕ σε ποσοστό 100%. Από την 1/1/2007 (κυβέρνηση ΝΔ) και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τη μητρική εταιρεία ΟΣΕ ΑΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών (επιβατικών, εμπορευματικών κλπ). Έκτοτε, λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση.
Τον Ιούλιο του 2007 (κυβέρνηση ΝΔ) ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγχώνευσης με απορρόφηση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ της εταιρείας Προαστιακός ΑΕ (η οποία διαχειριζόταν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας), προσθέτοντας στο αντικείμενό της και τη διαχείριση και λειτουργία των προαστιακών γραμμών.
Το Δεκέμβριο του 2008 (κυβέρνηση ΝΔ) η ΟΣΕ ΑΕ μεταβίβασε το σύνολο των μετοχών που κατείχε επί του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στο ελληνικό δημόσιο, το οποίο κατείχε από την 31/12/2008 το σύνολο των μετοχών (100%) της εταιρείας. Τον Απρίλιο του 2013 (κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) μεταβιβάσθηκε και περιήλθε το σύνολο των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κατά πλήρη κυριότητα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου και, έκτοτε, το ΤΑΙΠΕΔ ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.
Στις 18 Ιανουαρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ) υπεγράφη, από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ), ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ στην FSI.
Πέρα από τα τραγικά γεγονότα της 25ης Ιανουαρίου στην Οινόη, που εγκατέλειψε στην τύχη τους πάνω από 200 επιβάτες, η εν λόγω εταιρεία, μεταξύ των άλλων είναι και υπεύθυνη για τους θανάτους αρκετών συμπολιτών μας στις γραμμές του τρένου, οι οποίοι συμβαίνουν κατά καιρούς, από το 2017, στις γειτονιές της 4ης δημοτικής κοινότητας.
Αναφωνούν Πορδο…σάλτε, Γεωργιάδης, Οικονόμου, Μητσοτάκης, στα πρωινάδικα και τα διαγγέλματά τους: «Μα καλά αυτό είναι το ελληνικό δημόσιο», «ανίκανο, γραφειοκρατικό, με χρονοβόρες διαδικασίες». Το ξέρουμε χρόνια το παραμύθι: «Δώστε τα επιτέλους σ’ έναν ιδιώτη να δούμε άσπρη μέρα»…
Και η άσπρη μέρα ήρθε και είδαμε τα αποτελέσματα της ικανότητας ενός ιδιώτη που προσκυνάει μόνο το κέρδος, όπως κάνει βέβαια και το κράτος (κεντρικό και τοπικό) και οι θεσμοί του, οι οποίο παίζουν ρόλο μεσάζοντα.
Προσέξτε μια λεπτομέρεια: Το 2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεπουλήθηκε αντί πινακίου φακής με το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ. Σήμερα, στοιχεία από τον ισολογισμό της για το 2020: Έσοδα 106,3 εκατ. ευρώ μόνο για ένα έτος (2020) και μεσούσης της πανδημίας.
Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε; Να γιατί σκοτώνεται ο κόσμος στις γραμμές και τις αφύλακτες διαβάσεις. Να γιατί ο κόσμος ξεπάγωσε τις προάλλες το βράδυ στην Οινόη, χωρίς ενημέρωση, ένα μπουκάλι νερό, λίγο τσάι, μια φρυγανιά.
Όλα για το κέρδος, στην ίδια γραμμή πλεύσης κράτος και κυβέρνηση (σήμερα της ΝΔ, προχτές του ΣΥΡΙΖΑ). Υπηρέτες του κέρδους. Πόσο θα τους αντέχουμε; Καιρός να τελειώνουμε με δαύτους (εταιρείες, ιδιοκτήτες, πολυεθνικές, κράτος των καπιταλιστών) ή να υποταχτούμε, περιμένοντας να μας εξαφανίσουν.
https://ellinofreneianet.gr/documents/m ... waLYWnMbdA
-
- Δημοσιεύσεις: 23504
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28842
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
.
Πάλι ΦωτοπουλοΣταμουλοΚολλάδες θέλετε να ταΐζουμε;
.
Πάλι ΦωτοπουλοΣταμουλοΚολλάδες θέλετε να ταΐζουμε;
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
-
- Δημοσιεύσεις: 29266
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28842
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Εργατοπατέρες = Η κατάρα της Ελλάδας.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:08Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:08Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
- Δημοσιεύσεις: 29266
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Τα ξεβρακωματα μπορούσαν να τα αποφύγουν, οι αγώνες και οι συγκρούσεις στα αμαξοστάσια και στους δρόμους ήταν πέρα για πέρα δίκαιοι. Άλλωστε κάνεις δε θέλει ιδιωτικοποιηση των λεωφορείων.Αρχέλαος έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:23Λίγη πραγματική ιστορία, πέρα από τσιτάτα που αναπαράγονται διαρκώς με τα περίφημα ξεβρακώματα.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:08Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- ΜπλεΜπουμπυς
- Δημοσιεύσεις: 20369
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
- Τοποθεσία: Πανταχου παρων
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Χρυσο πιανουν,σκατα το κανουν οι νεοφιλελερες της δεξιας.
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Χρυσός ο ΟΣΕ?? 





Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
-
- Δημοσιεύσεις: 28069
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέαΕμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 21:09Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
-
- Δημοσιεύσεις: 29266
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Εντωμεταξύ η εταιρεία που τον διαχειρίζεται πλέον είναι κρατική. 

Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A. (lit. "Italian Railways of the State"; previously only Ferrovie dello Stato, hence the abbreviation FS) is the state-owned holding company that manages infrastructure and services on the Italian rail network.[3]
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
υψηλά επίπεδα ανικανότητας σχεδον σε όλους τους τομείς για τον ιδιωτικό τομέα. Οσον αφορά τις αναγκες του κόσμου, για κέρδη είν αι αρκετα ικανοί 'όμως.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Λες και ξέρετε πότε κάποιος είναι ικανός στον ιδιωτικό τομέα. Άχρηστοι, καταφέρατε να κλείσετε την κρατικοδίαιτη Αυγή και τολμάτε να μιλάτε για τον ιδιωτικό τομέα?



Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Μαλακία η Trenitalia, έπρεπε να δώσουμε τη δουλειά στην Τrenameriki
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 23504
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ρε τύπε, συγνώμη κιόλας, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Άλλο ΟΣΕ, άλλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ...Δημοκράτης έγραψε: ↑09 Φεβ 2022, 04:16πόσπ μπαίνει κάθε χρόνο μέσα ο ΟΣΕ και πόσο κοστίζει αυτό στον φορολογούμενο; γιατί αν δεν κοστίζει τότε σε έχω νέαΕμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 21:09Από τότε που πήραν την την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ιταλοί δεν έχουν προσθέσει ούτε μπουλόνι στο στόλο των τραίνων, ενώ και τα δρομολόγια δεν έχουν αυξηθεί. Όσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης δε βλέπω διαφορά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η εργοδοσία ανίκανη να εξυπηρετήσει του πελάτες την μέρα της απεργίας
από Ληστοσυμμορίτης » 24 Οκτ 2024, 22:25 » σε Κοινωνικά θέματα - 5 Απαντήσεις
- 284 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
21 Νοέμ 2024, 12:55
-
-
-
Νέα δημοσίευση Για χρεωκοπια η Γαλλια, δεν μπορει να εξυπηρετήσει 100 δις ετησίως για αποπληρωμή του χρέους
από Αρίστος » 04 Μάιος 2025, 11:22 » σε Διεθνής πολιτική - 60 Απαντήσεις
- 846 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
05 Μάιος 2025, 22:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μπορις Γιελτσιν: Ανικανος η προδοτης?
από Στρακαστρουκας » 04 Οκτ 2023, 16:12 » σε Ιστορία - 9 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
05 Οκτ 2023, 13:34
-
-
-
Νέα δημοσίευση Παραιτήθηκε ο ανίκανος και άχρηστος υπουργός Ναυτιλίας Βαρβιτσιώτης
από Μαδουραίος » 11 Σεπ 2023, 14:38 » σε Εσωτερική Πολιτική - 29 Απαντήσεις
- 1052 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
11 Σεπ 2023, 19:09
-