Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
καλά σιγά τώρα, αποκλείεται. Αλλά πώς έστειλαν, με Ρώσων ή μόνο οι Αμερικάνοι δεν μπορούνε;
κάπου λέει για την τέσλα, άστο να παίξει λίγο.
κάπου λέει για την τέσλα, άστο να παίξει λίγο.
- ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 17016
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Οργισμένος έγραψε: ↑03 Μαρ 2019, 10:50Enτω μεταξτυ ο Ιλον εχει χτισει απλησιαστο μπραντ νεημ στο χωρο οπου ειναι αδιαφιλονικητος ηγετης. Οταν ο Ιλον θα φτιαχνει ηλεκτροκινητα των 500χλμ και των 20κ€ οι «μεγαλοι» θα τρεχουν και δεν θα φτανουν....
Ο χωρος ειναι ο χωρος του αυτοκινητου
Brand name ειναι η VW η MERCEDES η ΤΟΥΟΤΑ κτλ κτλ οχι ο Ελον με τα 2 μοδελα
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
- ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 17016
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Μιλας για την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανιαμε σκεπτικο περιπτεραLast Veteran έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 00:17Αν κάποιος λύσει το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας θα είναι η Τεσλα. Οι "μεγάλοι παιχτες" έχουν μείνει πολύ πίσω. Όταν οι "μεγάλοι" θα αποφασίσουν να μπουν στην αγορά, η Τεσλα θα έχει supercapacitors στα αυτοκίνητα της, οι οποιοι θα γεμίζουν σε 7 δευτερόλεπτα.
Αν κτλ κτλ βγαλει supercapacitors πριν απο τους αλλους θα πουλαει supercapacitors στους αλλους και η ζωη θα συνεχιστει ως εχει
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Η Κίνα έχει μια νέα συνεχώς αυξανόμενη μεσαία τάξη η οποία αγοράζει αυτοκίνητα όπως εμείς όταν βγαίναμε από την φτώχεια πριν 3-4 δεκαετίες. Ουσιαστικά είναι η πρώτη φορά που γεύονται μαζικά μια τέτοια δυνατότητα.
Δες δρόμο εδώ με 50 λωρίδες γιατί τα μεγέθη είναι αδιανόητα για τα δικά μας δεδομένα

Μια τέτοια αγορά μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού όταν το χρήμα κατευθυνθεί με συγκεκριμένο τρόπο.
Δες δρόμο εδώ με 50 λωρίδες γιατί τα μεγέθη είναι αδιανόητα για τα δικά μας δεδομένα

Μια τέτοια αγορά μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού όταν το χρήμα κατευθυνθεί με συγκεκριμένο τρόπο.
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
ίσως να δεις το παράδειγμα της αγοράς ντρόνες. Αν ήταν ένας Ευρωπαίος ο βασιλιάς, θα αγόραζε απο έναν το ένα, από έναν το άλλο τμήμα, όλα με καπέλο και στο τέλος θα καπέλωνε και αυτός, ένα ντρόνε καλό θα είχε απο 4 χιλ ευρώ. Θα υπήρχαν 10 γερμανικές καλές μάρκες να διαλέξουμε. Τώρα ο βασιλιάς είναι Κινέζος, το ντρόνε κάνει απο 500, και αγοράζουμε απο άλλον μόνο αν δεν εχει το μοντέλο που θέλουμε ακόμα.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 02:39Μιλας για την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανιαμε σκεπτικο περιπτερα
Αν κτλ κτλ βγαλει supercapacitors πριν απο τους αλλους θα πουλαει supercapacitors στους αλλους και η ζωη θα συνεχιστει ως εχει
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό. Οι Κινέζοι επιθυμούν να γίνουν πρώτοι και καλύτεροι και όχι μόνο σε επίπεδο ηγεσίας αλλά μαζικά σε επίπεδο λαού. Είναι μάλιστα διατεθειμένοι να κάνουν πολύ περισσότερες θυσίες για αυτό από το μέσο Αμερικάνο ή Ευρωπαίο (εδώ γελάμε!).ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 02:39Μιλας για την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανιαμε σκεπτικο περιπτεραLast Veteran έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 00:17Αν κάποιος λύσει το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας θα είναι η Τεσλα. Οι "μεγάλοι παιχτες" έχουν μείνει πολύ πίσω. Όταν οι "μεγάλοι" θα αποφασίσουν να μπουν στην αγορά, η Τεσλα θα έχει supercapacitors στα αυτοκίνητα της, οι οποιοι θα γεμίζουν σε 7 δευτερόλεπτα.
Αν κτλ κτλ βγαλει supercapacitors πριν απο τους αλλους θα πουλαει supercapacitors στους αλλους και η ζωη θα συνεχιστει ως εχει
Όταν ταξίδεψα εκεί πριν αρκετά χρόνια είδα λιμουζίνες συγκεκριμένων Γερμανών κατασκευαστών και καθόλου άλλων. Όταν ρώτησα γιατί μου εξηγήθηκε ότι πουλούν μόνο όσοι δέχονται να έχουν μέρος της παραγωγής/συναρμολόγησης εκεί. Οι μεγάλοι παίκτες έχουν κάνει μεγάλες θυσίες για να πουλήσουν σε μια τεράστια αγορά και έχουν παραχωρήσει θέλοντας και μη τεχνογνωσία.
- ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 17016
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Τa drones ειναι κατι νεο
Τα αυτοκινητα υπαρχουν πανω απο 100 χρονια
Δεν μπορουν να μπουν στην παγκοσμια αγορα λεμε
Γι αυτο επενδυουν στα μεγαθηρια
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Για αυτό ακριβώς στηρίζουν με κάθε τρόπο τα ηλεκτρικά οχήματα. Γιατί είναι κάτι νεότερο στο οποίο μπορούν να ανατρέψουν τις ισορροπίες.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 02:50Τa drones ειναι κατι νεο
Τα αυτοκινητα υπαρχουν πανω απο 100 χρονια
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γγ δίνουν στους Κινέζους ελπίδα σοβαρή να το κάνουν νέο παιχνίδι. Είμαστε σε νήμα που άνοιξες για την πολεσταρ της γκίλι.
εμείς δεν θα πηγαίναμε εκεί με τίποτα, ο ταλ ειχε δίκιο, το ντιεσελ ήταν το μέλλον που θέλαμε. Απλά πέρασε των Κινέζων και τώρα τρέχουμε.
εμείς δεν θα πηγαίναμε εκεί με τίποτα, ο ταλ ειχε δίκιο, το ντιεσελ ήταν το μέλλον που θέλαμε. Απλά πέρασε των Κινέζων και τώρα τρέχουμε.
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
λές για μεγαθήρια, και εννοείς την βόλβο. Σου θυμίζω οτι ηταν αμερικάνικη απο το 1999 για 6 δις και το 10 την πούλησαν στους κινέζους για 1.5, πιο λίγα από όσα κοστίζει η νινεμποτ που φτιάχνει το μονόκυκλό μου, την ξεφορτώθηκαν στον 36ό κινέζο κατασκευαστή, την γκίλι. Μετά πέρασαν 9 χρόνια και οκ, δίκιο έχεις, θηρίο και η βόλβο πλέον, το πολεσταρ είναι εδώ.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
H Toyota η εμπειροτερη στην ηλεκτροκινηση;stergiosbik έγραψε: ↑03 Μαρ 2019, 14:57Ρε σεις μην τρωτε κουτοχορτο.
Εχει πολυ δρομο ακομη η ηλεκτροκινηση.
Οταν η Toyota ξεκινησε τα υβριδικα,ολοι οι αλλοι κατασκευαστες ετρωγαν βελανιδια στα δεντρα και κορόιδευαν.
Αρα,οταν βλεπετε τον κατασκευαστη με την μεγαλυτερη εμπειρια στην ηλεκτροκινηση να μην κανει ακομη το βημα στα εξ ολοκληρου ηλεκτρικα και επιμενει στα υβριδικα,σημαινει οτι υπαρχουν θεματα ακομη και μαλιστα χοντρα.
Τις καλύτερες μπαταρίες και το καλύτερο power train πάντως, δεν το έχει.
Έχει θέματα (και μάλιστα χοντρά) η υπεραπλοτατη ηλεκτροκινηση και δεν έχει το υδρογόνο της Toyota?
Το οποίο υδρογόνο -και για την ακρίβεια το πολυυυυ χρήμα που έχει ρίξει γι'αυτο- είναι και ο λόγος για τον οποίο το παλεύει ακόμα.
Η Toyota μου είναι συμπαθής και εύχομαι να πετύχει με το υδρογόνο, έστω και σε πιο βατες εφαρμογες όπως τραίνα, καράβια, αεροπλάνα ή τουλάχιστον να μην είναι πολύ χοντρή η πουτσα αν το εγκαταλείψει.
Χρειαζόμαστε εταιρίες σαν κι αυτή να είναι δυνατές.
Οι άλλες οι καριολες, που αν ήταν στο χέρι τους θα μας είχαν με ΜΕΚ μέχρι το 2420, να πα να γαμηθουνε.
Ξέρω ότι κάποιες από αυτές θα μας αφήσουν χρόνους.
Να ζήσουμε να τις θυμοσαστε κύριοι.
Στο εγγύς-μεσο μέλλον οι βιομηχανίες μπαταριών θα είναι οικονομικοί κολοσσοί ισοδύναμες του ΟΠΕΚ........ με τη γαμημενη διαφορά ότι θα παλεύουν να μας πασάρουν το φθηνότερο προϊόν.
Τα πάντα θα κινούνται με μπαταρίες.
Τα κράτη θα πρέπει να ετοιμάζουν από τώρα τα δίκτυα ρεύματος για τη χιονοστιβάδα. Άλλο να υπάρχουν 10000 ηλ αυτοκίνητα σε μια επικράτεια και άλλο 5.000.000.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Θα τους πουλάει μπαταρίες, θα τους πουλάει supercapacitors, ωραία. Μάντεψε, οταν πουλάμε και οι 2 το ίδιο προϊόν, εγώ με τα υλικά μου και συ με τα υλικά μου, ποιος είναι κερδισμένος;ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 02:39Μιλας για την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανιαμε σκεπτικο περιπτεραLast Veteran έγραψε: ↑04 Μαρ 2019, 00:17Αν κάποιος λύσει το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας θα είναι η Τεσλα. Οι "μεγάλοι παιχτες" έχουν μείνει πολύ πίσω. Όταν οι "μεγάλοι" θα αποφασίσουν να μπουν στην αγορά, η Τεσλα θα έχει supercapacitors στα αυτοκίνητα της, οι οποιοι θα γεμίζουν σε 7 δευτερόλεπτα.
Αν κτλ κτλ βγαλει supercapacitors πριν απο τους αλλους θα πουλαει supercapacitors στους αλλους και η ζωη θα συνεχιστει ως εχει
Επίσης προσπάθησε να καταλάβεις ότι το να κατασκευάσεις ηλ κινητήρα δεν είναι κάποια μυστικιστική γνώση (όπως είναι πχ μια ΜΕΚ)
την οποία κατέχουν μόνο οι αγαπημένες σου.
Θα σε πνίξουν οι Κινέζοι Γιαννόπουλα.
Εγώ δουλεύω με πολλά αγροτικά μηχανήματα και έχω ψηθεί από τις γαμω δίχρονες μηχανές. Έχω ηλεκτροποιησει αρκετά από αυτά και έπεται συνέχεια.
Όταν θα βγαίνω guerilla στο βουνό με αλυσοπριονο μπαταρίας 1kw/h και στο καπάκι θα την κοτσαρω στο χορτοκοπτικό θα είμαι άρχοντας.
Σε λίγα χρόνια οι πάλαι ποτέ "θρυλικες" αυτοκίνητο βιομηχανίες θα είναι relics μιας άλλης εποχής που μόνο καγκουρες σαν και σένα Γιαννόπουλε θα την νοσταλγουν και ωωω θα την νοσταλγειτε καλά απόκοιμισμενοι από την βελούδινη - ποιητική ισως-απαλότητα των επαγωγικων κινητήρων με το autopilot να σε πηγαίνει σπίτι.
Όνειρα γλυκά και ηλεκτρικά Γιαννόπουλε
Do giannopouloids dream of electric cars?
Χαχαχαχαχα
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
θα δειξει.Last Veteran έγραψε: ↑02 Μαρ 2019, 16:57
Αυτό που κρατά ψηλά ακόμα τις τιμές των ηλεκτρικών είναι οι μπαταρίες τους. Μόλις πέσουν περίπου στο μισό απ' ότι είναι τώρα (θα πάρει λιγότερο από 7-8 χρόνια) τότε οι MEK game over, αντε γειά, να ζήσουμε να θυμόμαστε τους ΜΑΤΡΑΚΑΔΕΣ χαχαχαχαχαχαχαχαχα
υπαρχει πολυ πετρελαιο στον πλανητη, και δυσκολα θα μεινει ανεκμεταλλευτο. πιστευω οτι θα δουμε τις τιμες του να κατεβαινει απιστευτα, και το ιδιο θα συμβει με τα συμβατικα αυτοκινητα.
ισως να μην παραγονται καινουρια, αν δεν συμφερει να πουληθουν σε ανταγωνιστικες με τα ηλεκτρικα τιμες, αλλα θα ειναι η παιδικη χαρα του βενζινοαιματου, για καμμια 20ετια η οσο μπορουν να συντηρηθουν τα υπαρχοντα. τσαμπα αυτοκινητα, και τσαμπα καυσιμο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
η ευρωπη πρεπει να γινει μια, ενωμενη χωρα.ST48410 έγραψε: ↑02 Μαρ 2019, 17:15Εντυπωσιακό το λιγότερο. Η Κίνα είναι μια τεράστια αγορά. Μπορεί σε απόλυτα νούμερα η αγορά των ΗΠΑ και της Ευρώπης να είναι μεγαλύτερες, η Κίνα όμως έχει ένα χαρακτηριστικό που λείπει από τις αντιπάλους της. Μπορεί να κατευθύνει ή να χειραγωγήσει (εξαρτάται πως το βλέπει κανείς) την εσωτερική της αγορά πολύ ευκολότερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα προς τα εκεί που θέλει. Δηλαδή πολύ πιο εύκολα θέτει και εφαρμόζει στόχους για ηλεκτροκίνηση σε μεγάλη κλίμακα από ότι θα μπορούσε ποτέ να εφαρμοστεί και να ισχύσει στην Ευρώπη.enaon έγραψε: ↑01 Μαρ 2019, 20:31αυτό το βιντεάκι δείχνει το χάσμα που έχει αρχίσει να εμφανίζεται νομίζω. Αργήσαμε να δεχθούμε οτι θα συμβεί αλήθεια.
https://www.facebook.com/QuartzNewsShow ... 804945080/
Είναι τεράστιο το κενό ικανών και διορατικών ηγετών στην Ευρωπαϊκή ηγεσία τις τελευταίες δεκαετίες. Αντί να δουν πως θα ανταγωνισθούν στην νέα πραγματικότητα έφαγαν 6 μήνες αν θα κρατήσουν ή θα διώξουν την Ελλάδα, άλλα 2 χρόνια για τους όρους του Brexit και έχουν χωρίσει την ήπειρο στο θέμα του μεταναστευτικού που κανονικά θα έπρεπε να μπορούσαν να βρουν μία κοινή γραμμή και να είναι τριτοτέταρτο στην ατζέντα τους.
χτες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Φουρθιώτης σε Κοκλώνη: Έφαγες 22 εκατομμύρια, μη βάλεις τους μπράβους σου να με δείρουν
από Αρίστος » 19 Φεβ 2024, 18:22 » σε Κοινωνικά θέματα - 3 Απαντήσεις
- 265 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
19 Φεβ 2024, 18:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μπεο θα βαλεις ενα χερακι ;Νεα Τεραστια οικολογικη καταστροφη στον Βολο ...
από Frappezitis » 28 Αύγ 2024, 11:49 » σε Εσωτερική Πολιτική - 77 Απαντήσεις
- 1817 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
17 Σεπ 2024, 21:55
-
-
- 6 Απαντήσεις
- 222 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Beria
16 Σεπ 2024, 23:22
-
-
Νέα δημοσίευση Ρεζιλι μας εκανε ο Ελον Μασκ
από Στρακαστρουκας » 15 Απρ 2024, 16:10 » σε Εσωτερική Πολιτική - 26 Απαντήσεις
- 1040 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
15 Απρ 2024, 20:23
-