stergiosbik έγραψε: ↑03 Μαρ 2019, 14:57
Ρε σεις μην τρωτε κουτοχορτο.
Εχει πολυ δρομο ακομη η ηλεκτροκινηση.
Οταν η Toyota ξεκινησε τα υβριδικα,ολοι οι αλλοι κατασκευαστες ετρωγαν βελανιδια στα δεντρα και κορόιδευαν.
Αρα,οταν βλεπετε τον κατασκευαστη με την μεγαλυτερη εμπειρια στην ηλεκτροκινηση να μην κανει ακομη το βημα στα εξ ολοκληρου ηλεκτρικα και επιμενει στα υβριδικα,σημαινει οτι υπαρχουν θεματα ακομη και μαλιστα χοντρα.
Όχι είσαι λάθος για τον εξής λόγο: η Toyota είχε επενδύσει πάρα πολλά στις κυψέλες καυσίμου με υδρογόνο.
Για αυτό είναι τόσο πίσω.
Κανένας δεν πίστευε ότι οι μπαταρίες θα μπορούσαν να εξελιχτούν σε τόσο μεγάλο βαθμό σε τόσο λίγο χρόνο...
Χώρια φυσικά ότι από πίσω υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα ανταλλακτικών το οποίο θα καταρρεύσει με τους ηλεκτροκινητήρες!!!!
Ερμής έγραψε: ↑03 Μαρ 2019, 12:01
Όταν οι μεγάλοι παίχτες ρίξουν το πρώτο πράγμα στην Αγορά, θα έχουν λύσει ταυτόχρονα το θέμα της μικρής αυτονομίας αλλά και όλες τις παθογένειες του Τέσλα.
Τοτε θα είναι που θα ανοίξει κι το νήμα "αποχαιρετά τα Τέσλα που χάνεις final chapter"
Το ζήτημα είναι πότε θα το ρίξουν και με ποιές τιμές;
Η Nissan ήδη έχει κάνει τεράστια βήματα με το Leaf - έχεις όμως δει να κάνουν αυτά τα βήματα Fiat ή VW;;; Μπα...
.