....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).
οχι ρε ποστημ, τι διαβαζουμε.
παντως αποκλειεται να ηταν βαλβιδες στο ντιζελ
μαλλον το μπουζι ηταν
To be old and wise, you must first be young and stupid.
....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).
....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).
οχι ρε ποστημ, τι διαβαζουμε.
παντως αποκλειεται να ηταν βαλβιδες στο ντιζελ
μαλλον το μπουζι ηταν
Ωχ γράψε λάθος ρεε ,κόλλησα με τις βαλβίδες ,μπεκ ψεκασμού ήταν.
Ασέβαστος έγραψε:
φτου ρε γμαωτο, νομιζα οτι εισαι alfista, και πηγε τσαμπα το τρολλαρισμα.
Φυσικά και είμαι Alfisti, αλλά...
Όλες οι Giulietta που κοιτούσα πρόπερσι να πάρω ήταν πενιχρές σε εξοπλισμό και ταλαιπωρημένες, σε σχέση πάντα με το Bravo.
Πάμε για Giulia τώρα.
Θα κάνω καμιά απαλλοτρίωση.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
Μεταχειρισμένα φίλτατε. Όχι του κουτιού. Τρία χρόνια μάζευα χρήματα για να πάρω αυτοκίνητο. Δεν μου το πήρε ο μπαμπάς μόλις πήρα δίπλωμα όπως έγινε στο 90% των νέων οδηγών τα τελευταία 25 χρόνια. Έχω 19 χρόνια δίπλωμα και το πρώτο μου αυτοκίνητο το πήρα στα 36 μου.
Στην Alfa Romeo μέχρι το 1991 στο Portello το PCI έπαιρνε το 90% των ψήφων από τους εργαζόμενους.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).
Opel και βαγκ δεν αγοράζεις πλέον.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Δεν μου το πήρε ο μπαμπάς μόλις πήρα δίπλωμα όπως έγινε στο 90% των νέων οδηγών τα τελευταία 25 χρόνια. Έχω 19 χρόνια δίπλωμα και το πρώτο μου αυτοκίνητο το πήρα στα 36 μου.
πσυχουλα μου . τι τραβάς και του λόγου σου .
Τουλάχιστο σου αφησε την οικογενειακη επιχειρηση ( με το θείο ) ? ωστε να παριστανεις τον κομισάριο καπιτάλα ?
μην επιχειρήσετε μετατροπή σε αέριο σε α)τουρμπο και β)πολυστροφα χαμηλού κυβισμού
πιο κατάλληλα είναι τα υψηλού κυβισμού με σκληρυμένες βαλβίδες και έδρανα οδηγούς βαλβιδων αλλα και πάλι καλή τύχη...
Ο γειτονας με φώναξε χθές να μυρισω και γω αν έχει διαρροή η μετατροπή στο Subaru Forester ή είναι ιδέα του
-είχε διαρροή
όταν ο τρόπο λειτουργίας το κιτ που εγκαθιστάς είναι με υγρό ψεκασμό και όχι με εξαερωτή ή αλλιώς πνεύμονα οι βαλβίδες και οι έδρες τους δεν έχουν πρόβλημα. Το ότι στοιχίζει διπλάσια λεφτά ένα τέτοιο κιτ απο εκείνα με πνεύμονα τα βγάζεις γιατί πρώτα απ όλα δεν χρειάζεται ποτέ το έξοδο, αλλαγή πνεύμονα.
εμ τι νομίζετε;
δίνεις 700 € για ένα λοβάτο και καθάρισες;
δώσε 1200 και μπες πιο σίγουρα
“Success is not about winning every battle, but about having the strength to keep fighting”?
Δεν μου το πήρε ο μπαμπάς μόλις πήρα δίπλωμα όπως έγινε στο 90% των νέων οδηγών τα τελευταία 25 χρόνια. Έχω 19 χρόνια δίπλωμα και το πρώτο μου αυτοκίνητο το πήρα στα 36 μου.
πσυχουλα μου . τι τραβάς και του λόγου σου .
Τουλάχιστο σου αφησε την οικογενειακη επιχειρηση ( με το θείο ) ? ωστε να παριστανεις τον κομισάριο καπιτάλα ?
Με 650 ευρώ τον μήνα καπιτάλας... Οκ...
Μάλλον μπερδεύεσαι δεν έχω καμιά σχέση με οικογενειακή επιχείρηση.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
Δεν μου το πήρε ο μπαμπάς μόλις πήρα δίπλωμα όπως έγινε στο 90% των νέων οδηγών τα τελευταία 25 χρόνια. Έχω 19 χρόνια δίπλωμα και το πρώτο μου αυτοκίνητο το πήρα στα 36 μου.
πσυχουλα μου . τι τραβάς και του λόγου σου .
Τουλάχιστο σου αφησε την οικογενειακη επιχειρηση ( με το θείο ) ? ωστε να παριστανεις τον κομισάριο καπιτάλα ?
Με 650 ευρώ τον μήνα καπιτάλας... Οκ...
Μάλλον μπερδεύεσαι δεν έχω καμιά σχέση με οικογενειακή επιχείρηση.
ειπα να σε τρολλαρω λιγο για αντιβαρο στα πυρηνικα ολοκαυτώματα .
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.