hellegennes έγραψε: ↑06 Φεβ 2020, 18:54
seismic έγραψε: ↑06 Φεβ 2020, 17:54
Είναι απλό. Αν ήξερα σαν δεδομένα αυτά που σας έμαθαν δεν θα μπορούσα να ερευνήσω την αλήθεια της έρευνας.
Κάνω έρευνα από την αρχή σαν να μην υπάρχουν τα δεδομένα γιατί πιστεύω ότι πολλά από αυτά είναι λάθος.
Άλλωστε το μυαλό του ανθρώπου λειτουργεί καλύτερα όταν είναι απαλλαγμένο από τα ληγμένα που μας μαθαίνουν
και βασίζεται αποκλειστικά στην εμπειρία του. Και πίστεψε ... ότι διαθέτω πολύ από αυτή.
Είναι λάθος, αλλά για έναν ανεξήγητο λόγο οι εφαρμογές τους λειτουργούν κανονικά. Ξέρω 'γώ, αυτοκίνητα, αεροπλάνα, μηχανήματα, ηλεκτρισμός και λοιπές παπαριές.
Αυτές οι εφαρμογές όπως τα αυτοκίνητα αεροπλάνα, μηχανήματα, ηλεκτρισμός και λοιπές παπαριές είναι αποτέλεσμα έρευνας από εμπειροτέχνες ερευνητές. Τουλάχιστον στο αρχικό τους στάδιο. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και σήμερα οι 9 στις 10 εφευρέσεις είναι ιδιωτών και μόνο μία είναι των πανεπιστημίων. Και για αυτή την μία η Ελλάδα ξοδεύει κοντά 2 δις ευρώ για να την αποκτήσει.
https://www.michanikos.gr/forums/topic/ ... %AC%CF%82/
Από το site του ΟΟΣΑ:
«Patent-based indicators provide a measure of the output of a country’s R&D, i.e. its inventions. The methodology used for counting patents can influence the results. Simple counts of patents filed at a national patent office are affected by various kinds of limitations, such as weak international comparability (home advantage for patent applications) and highly heterogeneous patent values. The OECD has developed triadic patent families, which are designed to capture all important inventions only and to be internationally comparable.»
Κατά τον ΟΟΣΑ αποτελούν την κορυφή αυτού που ονομάζουμε καινοτομία, αντικατοπτρίζουν το τεχνολογικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας χώρας στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία και αποτελούν την σπίθα που εκτοξεύει τις εξαγωγές μιας χώρας.
Η χώρα μας σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ παράγει ένα μέγιστο αριθμό 15 τριαδικές πατέντες τον χρόνο (την τελευταία δεκαετία), άλλες αναπτυγμένες χώρες παράγουν από μερικές εκατοντάδες μέχρι μερικές χιλιάδες τον χρόνο. Μόνο μια από αυτές (τις 15 ελληνικές) κάθε χρόνο προέρχεται από δημόσιο ερευνητικό ίδρυμα ή είναι αποτέλεσμα πανεπιστημιακής έρευνας. Η χώρα μας έχει έως και δέκα φορές χαμηλότερη απόδοση κεφαλαίων στην έρευνα (την επένδυση που κάνουμε στην έρευνα σε σχέση με τις τριαδικές πατέντες που παράγουμε) σε σχέση με άλλες χώρες. Δηλαδή το 1δις € παράγει μόνο 8.8 πατέντες/έτος ενώ στην Φινλανδία παράγονται 59 ανά 1 δις €…!
Βεβαίως το νούμερο είναι ακόμα μικρότερο μιας και το ποσό που καταγράφεται από τον ΟΟΣΑ ως επένδυση, αφορά μόνο την χρηματοδότηση των δημοσίων ερευνητικών κέντρων, έτσι αν αφαιρέσουμε τις πατέντες των ιδιωτών που αποτελούν το 93% (σταθερά την τελευταία δεκαετία, 14 από τις 15) του συνόλου από τις ελληνικές τριαδικές πατέντες, στην πραγματικότητα το νούμερο είναι: 1δις € παράγει μόνο 0,5 πατέντες/έτος, αυτό προκύπτει από την επένδυση του 0,57% του ΑΕΠ για την παραγωγή μιας και μόνο πατέντας για το 2006… Απίστευτο, 1,7δις € για μια τριαδική πατέντα…
Ενδεικτικά να αναφέρω, πως σύμφωνα με μελέτη του Ιδρύματος Κοκαλη αν κάνουμε τις 15 πατέντες 45, θα ανέβουμε στην κατάταξη ανταγωνιστικότητας του IMF, κατά 40 θέσεις…!!
Στο εξωτερικό η κατοχή ενός διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας και δη τριαδικής πατέντας, αποτελεί τίτλο ανωτέρω ενός Διδακτορικού… είναι αυτό που ξεχωρίζει έναν απλό ερευνητή από ένα πραγματικά σημαντικό ερευνητή.
Στην Ελλάδα η εισήγηση της ευρωπαϊκής ένωσης για το πότε ένας ερευνητής γίνεται κατηγορίας Α απαιτούσε την κατοχή διεθνούς διπλώματος ευρεσιτεχνίας, όπως είναι κατανοητό, έγινε επανάσταση μεταξύ των καθηγητών και απλώς προστέθηκε στον νόμο πως μπορούν να γίνουν και με μόνο «πολύ σοβαρές» δημοσιεύσεις…!!!
Στην Γερμανία είναι συνήθης πρακτική να απονέμονται τιμής ένεκεν Διδακτορικά διπλώματα σε εφευρέτες ακόμα και αμόρφωτους, ένας από τους πρώτους που του απονεμήθηκε τιμής ένεκεν Διδακτορικό στην Μηχανική το 1969, είναι ο εφευρέτης Felix Wankel για τον πασίγνωστο κινητήρα εσωτερικής καύσης Wankel που φέρουν σήμερα τα Mazda RX-7. Ο Felix Wankel ήταν παντελώς αμόρφωτος, πρόκειται για έναν αυτοδίδακτο μηχανικό που κατάφερε να κατασκευάσει τον πρώτο περιστροφικό κινητήρα στον κόσμο.