Αρα Γιωργη την Αρμπενια οι Λατινοι την λέγανε Ηπειρο;;
Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Λόγω γεωγραφίας. Τους έλεγαν και Μακεδόνες. Θυμήσου τον Καστριώτη που θέλει προγόνους τον Πύρρο και τον Αλέξανδρο και την Αλβανία τμήμα της Μακεδονίας.Giorgos 574 έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:19
Ζαπο δες και αυτό εδώ:
[img]https://i.postimg.cc/xd2hGfSz/8423 ... .jpg[/img]
Είναι από λατινοαλβανικό λεξικό του 1635 στα γκεγκικα. Τη λέξη Ηπειρώτες (ποιητικός ορος για το Αλβανοί) τη μεταφράζει στα αλβανικά Αρμπενέσε και τουρκιστί Αρναουτλάρ.
Τη λέξη Ήπειρος (Αλβανία) τη μεταφράζει Αρμπενί.
Τα αλβανικά τα λέει Αρμπενίστε:
[img]https://i.postimg.cc/jqDTSjqx/53-F ... .png[/img]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Frang_Bardhi
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Το ξερωGiorgos 574 έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:38Ναι λόγω γεωγραφικης θέσης (νέα Ήπειρος)
[img]https://i.postimg.cc/bvJs3hPm/7224 ... .jpg[/img]
Αρμπενία στα ελληνικά σημαίνει κυριολεκτικά Αρβανιτιά
Αρα λες λογω Νεα Ηπειρου
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
ΝαιΡουμ έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:39Το ξερωGiorgos 574 έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:38Ναι λόγω γεωγραφικης θέσης (νέα Ήπειρος)
[img]https://i.postimg.cc/bvJs3hPm/7224 ... .jpg[/img]
Αρμπενία στα ελληνικά σημαίνει κυριολεκτικά Αρβανιτιά
Αρα λες λογω Νεα Ηπειρου
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Χαιρομαι που επιτελους μιλαμε σαν ανθρωποιGiorgos 574 έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:39ΝαιΡουμ έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:39Το ξερωGiorgos 574 έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:38
Ναι λόγω γεωγραφικης θέσης (νέα Ήπειρος)
[img]https://i.postimg.cc/bvJs3hPm/7224 ... .jpg[/img]
Αρμπενία στα ελληνικά σημαίνει κυριολεκτικά Αρβανιτιά
Αρα λες λογω Νεα Ηπειρου
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Να δεις τον Γιζέριχο των Βανδάλων τι τον έκαναν. Ο πορθητής της Ρώμης , είπε να κάνει επιδρομή κατά της Πελ/σου και του Αιγαίου . Και πού σκέφτηκε να πάει με τον στόλο του ο δυστυχής ; Από όλη την Πελ/σο διάλεξε το Ταίναρο. Εκεί όμως υπήρχαν πιο βάρβαροι από αυτόν. Βαρβαρότεροι των βαρβαροτέρων. Τον κοίταζαν από μακριά να έρχεται και να αράζει και σκέφτονταν ότι και οι ιθαγενείς του Αμαζονίου βλέποντας την σχεδία του Αγκίρε : Να, να, έρχεται το φαγητό. Αντί να τους λεηλατήσει τον λεηλάτησαν. Έφαγε τέτοια καταπρακία που κοκκίνησε ο σβέρκος του. Από το ξύλο που έφαγε έβαλε και στις τσέπες. Όπου φύγει – φύγει . Απ’ την φούρκα του ξέσπασε στους καημένους τους Ζακυνθηνούς.Ρουμ έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:03Οχι
Απλα αναφερεται στην πασιγνωστη σε ολους αγριοττηα των Μανιατων
[Αν προσεξεις απο τους χειροτερους εμφυλιους στην Ελλας το 1942-49 γινανε στη Μανη ]
Οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗς ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Απομωνομενοι - και πολυ δυσκολοι στις αλλαγες[ Ελληνες πλην Λακεδαιμονιων]
[Ειδολολατρες εν μερει μερι πριν 10 αιωνες],[Βασιλικοι ως σημερα ]
Αγριοι και ανυποτακτοι [ πολλες φορες το ενα συνεπαγεται το αλλο]
Κανανε εκει ντου
Βαυβαροι
Αλβανοι
Αιγυπτιοι
Τουρκοι
Αραβες
και πηραν τσαπου με το μπαρδον
Λέει ο Προκόπιος :
Γιζέριχος γάρ, επισκήψας ποτέ τοις έν Πελοποννήσω χωρίοις, Ταινάρω προσβαλείν ενεχείρησεν. Ενθένδε τε κατά τάχος αποκρουσθείς καί πολλούς των οι επομένων αποβαλών ανεχώρησεν ουδενί κόσμω. Διό δή τω θυμώ έτι έχόμενος Ζακύνθω προσέσχε, και πολλούς μεν των εν ποσί κτείνας, των δε δοκίμων ές πεντακοσίους ανδραποδίσας δι’ ολίγου απέπλευσεν. Επειδή τε γέγονεν εν μέσω τω Αδριατικώ καλουμένω πελάγει, ένταύθα κρεουργήσας τών πεντακοσίων τα σώματα, πανταχή τής θαλάσσης ουδέν υπολογισάμενος έρριψεν .
https://books.google.gr/books?id=4dwcda ... 9.&f=false
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
:s
Ζαποτέκος έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:48Να δεις τον Γιζέριχο των Βανδάλων τι τον έκαναν. Ο πορθητής της Ρώμης , είπε να κάνει επιδρομή κατά της Πελ/σου και του Αιγαίου . Και πού σκέφτηκε να πάει με τον στόλο του ο δυστυχής ; Από όλη την Πελ/σο διάλεξε το Ταίναρο. Εκεί όμως υπήρχαν πιο βάρβαροι από αυτόν. Βαρβαρότεροι των βαρβαροτέρων. Τον κοίταζαν από μακριά να έρχεται και να αράζει και σκέφτονταν ότι και οι ιθαγενείς του Αμαζονίου βλέποντας την σχεδία του Αγκίρε : Να, να, έρχεται το φαγητό. Αντί να τους λεηλατήσει τον λεηλάτησαν. Έφαγε τέτοια καταπρακία που κοκκίνησε ο σβέρκος του. Από το ξύλο που έφαγε έβαλε και στις τσέπες. Όπου φύγει – φύγει . Απ’ την φούρκα του ξέσπασε στους καημένους τους Ζακυνθηνούς.Ρουμ έγραψε: ↑14 Φεβ 2020, 21:03Οχι
Απλα αναφερεται στην πασιγνωστη σε ολους αγριοττηα των Μανιατων
[Αν προσεξεις απο τους χειροτερους εμφυλιους στην Ελλας το 1942-49 γινανε στη Μανη ]
Οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗς ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Απομωνομενοι - και πολυ δυσκολοι στις αλλαγες[ Ελληνες πλην Λακεδαιμονιων]
[Ειδολολατρες εν μερει μερι πριν 10 αιωνες],[Βασιλικοι ως σημερα ]
Αγριοι και ανυποτακτοι [ πολλες φορες το ενα συνεπαγεται το αλλο]
Κανανε εκει ντου
Βαυβαροι
Αλβανοι
Αιγυπτιοι
Τουρκοι
Αραβες
και πηραν τσαπου με το μπαρδον
Λέει ο Προκόπιος :
Γιζέριχος γάρ, επισκήψας ποτέ τοις έν Πελοποννήσω χωρίοις, Ταινάρω προσβαλείν ενεχείρησεν. Ενθένδε τε κατά τάχος αποκρουσθείς καί πολλούς των οι επομένων αποβαλών ανεχώρησεν ουδενί κόσμω. Διό δή τω θυμώ έτι έχόμενος Ζακύνθω προσέσχε, και πολλούς μεν των εν ποσί κτείνας, των δε δοκίμων ές πεντακοσίους ανδραποδίσας δι’ ολίγου απέπλευσεν. Επειδή τε γέγονεν εν μέσω τω Αδριατικώ καλουμένω πελάγει, ένταύθα κρεουργήσας τών πεντακοσίων τα σώματα, πανταχή τής θαλάσσης ουδέν υπολογισάμενος έρριψεν .
https://books.google.gr/books?id=4dwcda ... 9.&f=false
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Μακεδονική Ιλλυρία ή Ελληνική Ιλλυρία λεγόταν η Αλβανία
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Εν Μπροσθενίω (Βλαχίας) 1 Οκτωβρίου 1860
Αξιότιμε Κ. συντάκτα της Ελπίδος!
Η αξιότιμος εφημερίς σας, πολλάκις γενομένη όργανος φιλολογικών συζητήσεων επι της Αλβανικής φυλής, και τας στήλας της ανοικτάς παρασχούσα τοις και τούτο ασχολούμενοις, μοι δίδει το θάρρος να σας παρακαλέσω, ίνα ευαρεστηθήτε να καταχωρήσετε εν αυτή τα επόμενα.
Από πολλών ήδη ετών, και προ πάντων από της συστάσεως του Ελληνικού Βασιλείου, αφ’ ης πανταχόσε σχολεία συνεστήθησαν, και η παιδεία προοδεύει, άπαντες οι κάτοχοι κατά το μάλλον ήττον παιδείας Αλβανοί προσπάθησαν και προσπαθούσιν να καταστήσωσι την γλώσσαν των γραπτή, πιστεύοντες δη’ αυτής να εκπολιτίσωσι τους ομόφυλούς των. Η δε ιδέα τινών, οίτινες λέγουσιν ότι οι Αλβανοί, και τοι ως έγγιστα πληθυσμού ενός και ημίσεως εκατομυρίου, δεν έχουσιν ανάγκην γραπτής γλώσσας, αφού υπάρχει η προγονική αυτών Ελληνική, απεδείχθη λανθασμένη, καθόσον μάλιστα αφορά μεθοδόν τινα δια γραπτών σημείων, προς ευχερεστέραν της Ελληνικής εκμάθησιν, ως τούτο οπεδείχθει από τους την Ελληνικήν σπουδάζοντας Αλβανόπαιδας, οίτινες κατενόησαν την ανάγκην μιας τοιαύτης μεθόδου, αλλ’ έκαστος υπό διάφορον σύστημα, οι μεν δι’ αλβαβηταρίου Ελληνικού μετ’ ανεστραμένων στοιχείων, οι δε δια καινοφανών και ακανθωδών εταίρων, και ούτο καθεξίς. Αλλά του χρόνου καταδείξαντος το αλυσιτελές των τοιούτων μεθόδων, νομίζονεν καταλληλότερον και ορθότερον, αντί του πρώτου συστήματος, να γράφωμεν κατ’ ευθείαν με τα Ελληνικά στοιχεία και τινα εξ αύτών σύνθετα. Περί δε του δευτέρου, τούτο θεωρούμεν διόλου ανωφελές και δυσκατάληπτον συγχρόνως, και αντί τούτων ημείς παρεδέχθημεν άλλην νέαν μέθοδον του γραψίματος αυτής πρός έκδοσιν αναγκαίων βιβλίων, πρός ευχερεστέραν της Ελληνικής εκμάθισην υπό των Αλβανοπαίδων και είς χρήσιν διά τας ιδιαιτέρας και οικιακάς ανάγκας αυτών. Και αποκρούοντες την ιδέαν του να γείνη η Αλβανική γλώσσα φιλολογική, με τούτο δεν εννοούμεν και την εξάλειψιν αυτής ή την αντικατάστασιν διά της Ελληνικής· απ’ εναντίας μάλιστα δι ισχυριζόμεθα ότι η Αλβανική θέλει υπάρξει γλώσσα του κοινού δια παντός, αλλά μετά της δι’ Ελληνικής παιδείας εκπολιτίσεως αυτών· διότι αυτή ουδέποτε θέλει δυνηθή να γείνη φιλολογική και χρήσιμος είς αυτούς, επειδή οι πλείστοι τούτων, κατοικούντες όρη απρόσιτα, δύσβατα και άκαρπα, αναγκάζονται να ζητήσωσι τον πόρον της ζωής είς ξένας χώρας, ένθα αυτή είναι πάντα άγνωστος. Πλήν, και αν παραδεχθώμεν δια μίαν στιγμήν, ότι δύναται και αυτή να γίνει φιλολογική μετά παρέλευσιν μακρών αιώνων, όπερ (και τούτο) είναι αδύνατον, αδυνατώτατον, πρός τις και διατί να καταρίβη και καταναλίσκη τον πολύτιμόν του καιρόν ο Αλβανός εωσού τελειοδιδαχθεί, και έπειτα να μη δύναται να ωφεληθή των απείρων αυτού μόχθον επ’ ουδεμιά περιστάσει; Δι’ αυτό, το καθ’ ημάς, προ πάντων έκρινα μεν καταλληλότερον και επωφελέστερον την παραδοχήν αυτού του συστήματος εκ των 24 Ελληνικών χαρακτήρων και τινων εξ αυτών συνθέτων προς τελείαν προφοράν φθόγγων τινών της Αλβανικής ελλειπόντων τη Ελληνική, ως παρακατιόντες δεικνύομεν, άτινα καταφανής ανάγκη μας εβίασε να εισάξωμεν είς το παρ’ ημών προ μικρού εν Λαμπόβο συστηθέν σχολείον πρός εκπαίδευσιν των Αλβανών ή Σκηπηταρών – ονομάτων συνωνύμων καθ’ εκυτά και ίσων των Πελασγών , ομολογουμένων, πρός τοις άλλοις, και παρά των εξής ιστορικών [...] καθώς και παρα των ίδιων Αλβανών, οίτινες ονομάζουσιν εις την διάλεκτόν των τους βράχους Σκίμπι, και τους εν αυτοίς κατοικούντας αετούς και όρνεα σκιμπόνια και σκίπε και εξ αυτού Σκιπετάρ δηλ. κάτοικος των ορέων ή βράχων. Το περιέχον εκ του περιεχομένου. –
Και την ανάγκην ταύτην μόνον οι σπουδάζοντες Αλβανοί δύνανται κάλλιον παντώς άλλου να γνωρίσωσι, διότι οι διδασκόμενοι παίδες, ανακάμπτοντες εις τας εστίας των καθ’ εκάστην από της σχολής, ουκ ακούοσιν ετέραν γλώσσαν η την Αλβανικήν, και ευχερώς τοις διαφεύγουσιν αι αντιστοιχούσαι ταις Ελληνικαίς λέξεσιν Αλβανικαί, εαν μη αυται ωσι σημειωμέναι είς την γλώσσαν των δι’ ευκαταλήπτων στοιχείων, ως είπομεν· και ούτω με την μέθοδον ταύτην κερδίζει αναντιρρήτως ο Αλβανόπαις εαν όχι περισσότερον, τουλάχιστον το ήμισυ του καταναλισκομένου χρόνου εν ταις σχολαίς, μέχρι της εντελούς αυτού εξοικειώσεως είς την Ελληνικήν, και τότε μόνον δύναται ν’ απαλλαχθή της αναγκαιοτάτης ταύτης μεθόδου.
Αλλ’ και τοι εθεωρήσαμεν το σύστημαν τούτο καταλληλότερον και επωφελέστερον είς την εκμάθησιν της Ελληνικής παρ’ Αλβανοπαίδων, σύστημα στοιχείων, όπερ καθ’ εκάστην και βλέπουσι εν ταις εκκλησίαις αυτών, δεν λείπομεν όμως να αποταθώμεν και προς άπαντας τους επι τούτο ασχολούμενους Αλβανούς και μη, παρακαλούν τες συγχρόνως, όπως ευαρεστηθώσι και δώσωσι την περί τούτου γνώμην των, κρίνοντες επικρίνοντες και μετά λόγου συζητούντες μεχρισού φθάσωμεν εις τον σκοπόν της τελειοποιήσεως καταλληλοτάτης μεθόδου, και, μακράν παντός εγωισμού και φιλαυτίας, να επικροτήσωμεν μετ’ ειλικρίνειας τον εφευρέτην, προς ον η Αλβανική φυλή παρέξει αιωνίως την άπειρον ευγνωμοσύνην.
ΕΥΑΓΓΕΛ. ΖΑΠΠΑΣ
https://srv-web1.parliament.gr/display_ ... 44493&seg=
Αξιότιμε Κ. συντάκτα της Ελπίδος!
Η αξιότιμος εφημερίς σας, πολλάκις γενομένη όργανος φιλολογικών συζητήσεων επι της Αλβανικής φυλής, και τας στήλας της ανοικτάς παρασχούσα τοις και τούτο ασχολούμενοις, μοι δίδει το θάρρος να σας παρακαλέσω, ίνα ευαρεστηθήτε να καταχωρήσετε εν αυτή τα επόμενα.
Από πολλών ήδη ετών, και προ πάντων από της συστάσεως του Ελληνικού Βασιλείου, αφ’ ης πανταχόσε σχολεία συνεστήθησαν, και η παιδεία προοδεύει, άπαντες οι κάτοχοι κατά το μάλλον ήττον παιδείας Αλβανοί προσπάθησαν και προσπαθούσιν να καταστήσωσι την γλώσσαν των γραπτή, πιστεύοντες δη’ αυτής να εκπολιτίσωσι τους ομόφυλούς των. Η δε ιδέα τινών, οίτινες λέγουσιν ότι οι Αλβανοί, και τοι ως έγγιστα πληθυσμού ενός και ημίσεως εκατομυρίου, δεν έχουσιν ανάγκην γραπτής γλώσσας, αφού υπάρχει η προγονική αυτών Ελληνική, απεδείχθη λανθασμένη, καθόσον μάλιστα αφορά μεθοδόν τινα δια γραπτών σημείων, προς ευχερεστέραν της Ελληνικής εκμάθησιν, ως τούτο οπεδείχθει από τους την Ελληνικήν σπουδάζοντας Αλβανόπαιδας, οίτινες κατενόησαν την ανάγκην μιας τοιαύτης μεθόδου, αλλ’ έκαστος υπό διάφορον σύστημα, οι μεν δι’ αλβαβηταρίου Ελληνικού μετ’ ανεστραμένων στοιχείων, οι δε δια καινοφανών και ακανθωδών εταίρων, και ούτο καθεξίς. Αλλά του χρόνου καταδείξαντος το αλυσιτελές των τοιούτων μεθόδων, νομίζονεν καταλληλότερον και ορθότερον, αντί του πρώτου συστήματος, να γράφωμεν κατ’ ευθείαν με τα Ελληνικά στοιχεία και τινα εξ αύτών σύνθετα. Περί δε του δευτέρου, τούτο θεωρούμεν διόλου ανωφελές και δυσκατάληπτον συγχρόνως, και αντί τούτων ημείς παρεδέχθημεν άλλην νέαν μέθοδον του γραψίματος αυτής πρός έκδοσιν αναγκαίων βιβλίων, πρός ευχερεστέραν της Ελληνικής εκμάθισην υπό των Αλβανοπαίδων και είς χρήσιν διά τας ιδιαιτέρας και οικιακάς ανάγκας αυτών. Και αποκρούοντες την ιδέαν του να γείνη η Αλβανική γλώσσα φιλολογική, με τούτο δεν εννοούμεν και την εξάλειψιν αυτής ή την αντικατάστασιν διά της Ελληνικής· απ’ εναντίας μάλιστα δι ισχυριζόμεθα ότι η Αλβανική θέλει υπάρξει γλώσσα του κοινού δια παντός, αλλά μετά της δι’ Ελληνικής παιδείας εκπολιτίσεως αυτών· διότι αυτή ουδέποτε θέλει δυνηθή να γείνη φιλολογική και χρήσιμος είς αυτούς, επειδή οι πλείστοι τούτων, κατοικούντες όρη απρόσιτα, δύσβατα και άκαρπα, αναγκάζονται να ζητήσωσι τον πόρον της ζωής είς ξένας χώρας, ένθα αυτή είναι πάντα άγνωστος. Πλήν, και αν παραδεχθώμεν δια μίαν στιγμήν, ότι δύναται και αυτή να γίνει φιλολογική μετά παρέλευσιν μακρών αιώνων, όπερ (και τούτο) είναι αδύνατον, αδυνατώτατον, πρός τις και διατί να καταρίβη και καταναλίσκη τον πολύτιμόν του καιρόν ο Αλβανός εωσού τελειοδιδαχθεί, και έπειτα να μη δύναται να ωφεληθή των απείρων αυτού μόχθον επ’ ουδεμιά περιστάσει; Δι’ αυτό, το καθ’ ημάς, προ πάντων έκρινα μεν καταλληλότερον και επωφελέστερον την παραδοχήν αυτού του συστήματος εκ των 24 Ελληνικών χαρακτήρων και τινων εξ αυτών συνθέτων προς τελείαν προφοράν φθόγγων τινών της Αλβανικής ελλειπόντων τη Ελληνική, ως παρακατιόντες δεικνύομεν, άτινα καταφανής ανάγκη μας εβίασε να εισάξωμεν είς το παρ’ ημών προ μικρού εν Λαμπόβο συστηθέν σχολείον πρός εκπαίδευσιν των Αλβανών ή Σκηπηταρών – ονομάτων συνωνύμων καθ’ εκυτά και ίσων των Πελασγών , ομολογουμένων, πρός τοις άλλοις, και παρά των εξής ιστορικών [...] καθώς και παρα των ίδιων Αλβανών, οίτινες ονομάζουσιν εις την διάλεκτόν των τους βράχους Σκίμπι, και τους εν αυτοίς κατοικούντας αετούς και όρνεα σκιμπόνια και σκίπε και εξ αυτού Σκιπετάρ δηλ. κάτοικος των ορέων ή βράχων. Το περιέχον εκ του περιεχομένου. –
Και την ανάγκην ταύτην μόνον οι σπουδάζοντες Αλβανοί δύνανται κάλλιον παντώς άλλου να γνωρίσωσι, διότι οι διδασκόμενοι παίδες, ανακάμπτοντες εις τας εστίας των καθ’ εκάστην από της σχολής, ουκ ακούοσιν ετέραν γλώσσαν η την Αλβανικήν, και ευχερώς τοις διαφεύγουσιν αι αντιστοιχούσαι ταις Ελληνικαίς λέξεσιν Αλβανικαί, εαν μη αυται ωσι σημειωμέναι είς την γλώσσαν των δι’ ευκαταλήπτων στοιχείων, ως είπομεν· και ούτω με την μέθοδον ταύτην κερδίζει αναντιρρήτως ο Αλβανόπαις εαν όχι περισσότερον, τουλάχιστον το ήμισυ του καταναλισκομένου χρόνου εν ταις σχολαίς, μέχρι της εντελούς αυτού εξοικειώσεως είς την Ελληνικήν, και τότε μόνον δύναται ν’ απαλλαχθή της αναγκαιοτάτης ταύτης μεθόδου.
Αλλ’ και τοι εθεωρήσαμεν το σύστημαν τούτο καταλληλότερον και επωφελέστερον είς την εκμάθησιν της Ελληνικής παρ’ Αλβανοπαίδων, σύστημα στοιχείων, όπερ καθ’ εκάστην και βλέπουσι εν ταις εκκλησίαις αυτών, δεν λείπομεν όμως να αποταθώμεν και προς άπαντας τους επι τούτο ασχολούμενους Αλβανούς και μη, παρακαλούν τες συγχρόνως, όπως ευαρεστηθώσι και δώσωσι την περί τούτου γνώμην των, κρίνοντες επικρίνοντες και μετά λόγου συζητούντες μεχρισού φθάσωμεν εις τον σκοπόν της τελειοποιήσεως καταλληλοτάτης μεθόδου, και, μακράν παντός εγωισμού και φιλαυτίας, να επικροτήσωμεν μετ’ ειλικρίνειας τον εφευρέτην, προς ον η Αλβανική φυλή παρέξει αιωνίως την άπειρον ευγνωμοσύνην.
ΕΥΑΓΓΕΛ. ΖΑΠΠΑΣ
https://srv-web1.parliament.gr/display_ ... 44493&seg=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Giorgos 574 την 22 Φεβ 2020, 20:37, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Ζαποτέκος δες τις επιστολες από πάνω. Η πρώτη είναι του Ευάγγελου Ζάππα (1860). Χρησιμοποεί τους όρους Αλβανός και αλβανική φυλή για τους αλβανοφωνους ορθόδοξους της ελεύθερης Ελλάδας και της Ηπείρου. Λέει ότι προγονική γλωσσα των Αλβανών είναι η ελληνική λόγω της πελασγικής θεωρειας (πιστεύει ότι οι δυο φυλες έχουν κοινή καταγωγή άρα είναι το ίδιο). Αυτό λέει και ο και ο ξάδερφος του στη δεύτερη επιστολή που παρέθεσα.
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
ΩραιοςGiorgos 574 έγραψε: ↑23 Φεβ 2020, 20:33Ζαποτέκος δες τις επιστολες από πάνω. Η πρώτη είναι του Ευάγγελου Ζάππα (1860). Χρησιμοποεί τους όρους Αλβανός και αλβανική φυλή για τους αλβανοφωνους ορθόδοξους της ελεύθερης Ελλάδας και της Ηπείρου. Λέει ότι προγονική γλωσσα των Αλβανών είναι η ελληνική λόγω της πελασγικής θεωρειας (πιστεύει ότι οι δυο φυλες έχουν κοινή καταγωγή άρα είναι το ίδιο). Αυτό λέει και ο και ο ξάδερφος του στη δεύτερη επιστολή που παρέθεσα.
Το παραξενο ειναι γιατι ο Πουτετσης και ο Μαμοπουλος δεν αυτοχαρακτηριζονταν Αλβανοι
Τελικα.
Οι Λουντζιωτες το 1821 ηταν
Ελληνοαλβανοι στη καταγωγη
Ελληνες στη συνειδηση
Αλβανοελληνες στη γλώσσα
Τελικα υπήρχανε Τοσκοφωνοι Σκιπετάροι διαφορων κατηγοριών
που δεν αισθάνονταν καν συγγενεια με τους Ελλληνες
μακρινη συγγένεια με τους Ελληνες
αισθάνονταν αδερφια με τους Ελληνες
αισθάνονταν [και ήταν ] απλά Ελληνες
Τετοιοι ηταν οι Λουντζιωτες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ρουμ την 23 Φεβ 2020, 20:47, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Giorgos 574 έγραψε: ↑23 Φεβ 2020, 20:33Ζαποτέκος δες τις επιστολες από πάνω. Η πρώτη είναι του Ευάγγελου Ζάππα (1860). Χρησιμοποεί τους όρους Αλβανός και αλβανική φυλή για τους αλβανοφωνους ορθόδοξους της ελεύθερης Ελλάδας και της Ηπείρου. Λέει ότι προγονική γλωσσα των Αλβανών είναι η ελληνική λόγω της πελασγικής θεωρειας (πιστεύει ότι οι δυο φυλες έχουν κοινή καταγωγή άρα είναι το ίδιο). Αυτό λέει και ο και ο ξάδερφος του στη δεύτερη επιστολή που παρέθεσα.
Εμπρός για μια ελεύθερη Βόρεια Ήπειρο / Νότια Αλβανία. Να ελευθερώσουμε τα αδέλφια μας Ηπειρώτες, Βλάχους και Τόσκηδες απ' τον ζυγό των Γκέκηδων !
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Μουσουλμάνοι δεν ειναι οι Αλβανοί?
από Μαδουραίος » 04 Μάιος 2024, 00:09 » σε Κοινωνικά θέματα - 16 Απαντήσεις
- 488 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nandros
04 Μάιος 2024, 14:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Είναι οι Αλβανοί οι αληθινοί αρχαίοι Έλληνες;
από Μαδουραίος » 26 Σεπ 2022, 17:46 » σε Ιστορία - 60 Απαντήσεις
- 3873 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
31 Μάιος 2024, 22:34
-
-
- 12 Απαντήσεις
- 596 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από lonelyrider
10 Οκτ 2022, 21:29
-
- 13 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από talaipwros
11 Μαρ 2023, 15:53