Οι θεοί σου απαντούν μέσω των ιερέων τους
Οι θεοί σιωπούν οι ιερείς είναι λσλιστστοι
Το τι θέλει ο Θεός θα σου το πουν οι παπάδες του
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:44Εγώ που πιστεύω ότι η Φύση σαν σύνολο (Σύμπαν ,) είναι θεός , σαν το σύνολο των φυσικών νόμων
Είμαι Άθεος η Ενθεος;
Σημασια ΔΕΝ έχει το εάν πιστεύουμε στην ύπαρξη μιας ανωτέρας δύναμης , δημιουργός αίτια εστω του Σύμπαντος κόσμου αλλά
Το εάν κολακευουμε και δωροδοκουμε αυτή την Ανώτερα Δύναμη με ύμνους προσευχές και δώρα τάματα θυσίες για να μας ευνοήσει και να μην μας τιμωρήσει
Με απλά λόγια
Άθεος δεν είναι οποιος δεν πιστεύει στην ύπαρξη θεού
Αλλά οποιος δεν προσεύχεται και δεν ζητάει τίποτε από αυτόν
Με τον Θεό είχα τις καλύτερες σχέσεις
Δεν του ζήτησα ποτέ τίποτε
Δεν με απογοήτευσε ποτέ
Δεν γογγυσα ποτέ εναντίον του
Καζαντζάκης
Άρα οι θεοί έχουν ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικάΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:44Εγώ που πιστεύω ότι η Φύση σαν σύνολο (Σύμπαν ,) είναι θεός , σαν το σύνολο των φυσικών νόμων
Είμαι Άθεος η Ενθεος;
Σημασια ΔΕΝ έχει το εάν πιστεύουμε στην ύπαρξη μιας ανωτέρας δύναμης , δημιουργός αίτια εστω του Σύμπαντος κόσμου αλλά
Το εάν κολακευουμε και δωροδοκουμε αυτή την Ανώτερα Δύναμη με ύμνους προσευχές και δώρα τάματα θυσίες για να μας ευνοήσει και να μην μας τιμωρήσει
Με απλά λόγια
Άθεος δεν είναι οποιος δεν πιστεύει στην ύπαρξη θεού
Αλλά οποιος δεν προσεύχεται και δεν ζητάει τίποτε από αυτόν
Με τον Θεό είχα τις καλύτερες σχέσεις
Δεν του ζήτησα ποτέ τίποτε
Δεν με απογοήτευσε ποτέ
Δεν γογγυσα ποτέ εναντίον του
Καζαντζάκης
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Εγώ πιστεύω ότι οι θρησκείες είναι κάτι σαν βατήρας για την κατανόηση των πραγμάτων.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:33Εγώ που πιστεύω ότι η Φύση σαν σύνολο (Σύμπαν ,) είναι θεός , σαν το σύνολο των φυσικών νόμων
Είμαι Άθεος η Ενθεος;
Σημασια ΔΕΝ έχει το εάν πιστεύουμε στην ύπαρξη μιας ανωτέρας δύναμης , δημιουργός αίτια εστω του Σύμπαντος κόσμου αλλά
Το εάν κολακευουμε και δωροδοκουμε αυτή την Ανώτερα Δύναμη με ύμνους προσευχές και δώρα τάματα θυσίες για να μας ευνοήσει και να μην μας τιμωρήσει
Με απλά λόγια
Άθεος δεν είναι οποιος δεν πιστεύει στην ύπαρξη θεού
Αλλά οποιος δεν προσεύχεται και δεν ζητάει τίποτε από αυτόν
Με τον Θεό είχα τις καλύτερες σχέσεις
Δεν του ζήτησα ποτέ τίποτε
Δεν με απογοήτευσε ποτέ
Δεν γογγυσα ποτέ εναντίον του
Καζαντζάκης
Μα και εμένα με εκφράζει η φιλοσοφία του ΕπίκουρουΓΑΛΗ έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:54Εγώ πιστεύω ότι οι θρησκείες είναι κάτι σαν βατήρας για την κατανόηση των πραγμάτων.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:33Εγώ που πιστεύω ότι η Φύση σαν σύνολο (Σύμπαν ,) είναι θεός , σαν το σύνολο των φυσικών νόμων
Είμαι Άθεος η Ενθεος;
Σημασια ΔΕΝ έχει το εάν πιστεύουμε στην ύπαρξη μιας ανωτέρας δύναμης , δημιουργός αίτια εστω του Σύμπαντος κόσμου αλλά
Το εάν κολακευουμε και δωροδοκουμε αυτή την Ανώτερα Δύναμη με ύμνους προσευχές και δώρα τάματα θυσίες για να μας ευνοήσει και να μην μας τιμωρήσει
Με απλά λόγια
Άθεος δεν είναι οποιος δεν πιστεύει στην ύπαρξη θεού
Αλλά οποιος δεν προσεύχεται και δεν ζητάει τίποτε από αυτόν
Με τον Θεό είχα τις καλύτερες σχέσεις
Δεν του ζήτησα ποτέ τίποτε
Δεν με απογοήτευσε ποτέ
Δεν γογγυσα ποτέ εναντίον του
Καζαντζάκης
Και βρίσκω επικουρική την προσέγγιση του Καζαντζάκη.
Πάλι αυτό ρε παιδιά; ο Βασιλεύς των ουρανών είναι μεταφορική έννοια. Δε σημαίνει ότι ο Ιησούς έχει φορολογία, κράτος, διοίκηση κτλ κτλ. Πρέπει να μάθεις να διαβάζεις τη Γραφή.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:53Άρα οι θεοί έχουν ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικάΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:44
Εγώ που πιστεύω ότι η Φύση σαν σύνολο (Σύμπαν ,) είναι θεός , σαν το σύνολο των φυσικών νόμων
Είμαι Άθεος η Ενθεος;
Σημασια ΔΕΝ έχει το εάν πιστεύουμε στην ύπαρξη μιας ανωτέρας δύναμης , δημιουργός αίτια εστω του Σύμπαντος κόσμου αλλά
Το εάν κολακευουμε και δωροδοκουμε αυτή την Ανώτερα Δύναμη με ύμνους προσευχές και δώρα τάματα θυσίες για να μας ευνοήσει και να μην μας τιμωρήσει
Με απλά λόγια
Άθεος δεν είναι οποιος δεν πιστεύει στην ύπαρξη θεού
Αλλά οποιος δεν προσεύχεται και δεν ζητάει τίποτε από αυτόν
Με τον Θεό είχα τις καλύτερες σχέσεις
Δεν του ζήτησα ποτέ τίποτε
Δεν με απογοήτευσε ποτέ
Δεν γογγυσα ποτέ εναντίον του
Καζαντζάκης
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Με τα δεδομένα της κοσμικής εξουσίας πχ Βασιλεύς των ουρανών κλπ κλπ κλπ
Πάθος έχουν οι ζηλωτές.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Πάθος έχουν και οι υπαρξιστές. Επιλογές είναι αυτές. Η φύση ως δημιούργημα Θεού μια χαρά τη βρίσκω. Διέκρινες κάτι άλλο σ' αυτά που είπα; Απλά αν μισούμε τον διπλανό μας τι να μας πει η λατρεία της Φύσης;ΓΑΛΗ έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 11:02Πάθος έχουν οι ζηλωτές.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Όσοι δεν βλέπουν (για την ακρίβεια δεν "νοιώθουν" τη φύση) δεν βλέπουν ούτε τον Θεό, ανεξαρτήτως της μορφής που έχει.
Αυτό ακριβώς εννοώ. Αλλά δεν νομίζω ότι το λιοντάρι μισεί τη ζέβρα και η αράχνη το δικό της θήραμα.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 11:05Πάθος έχουν και οι υπαρξιστές. Επιλογές είναι αυτές. Η φύση ως δημιούργημα Θεού μια χαρά τη βρίσκω. Διέκρινες κάτι άλλο σ' αυτά που είπα; Απλά αν μισούμε τον διπλανό μας τι να μας πει η λατρεία της Φύσης;ΓΑΛΗ έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 11:02Πάθος έχουν οι ζηλωτές.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Όσοι δεν βλέπουν (για την ακρίβεια δεν "νοιώθουν" τη φύση) δεν βλέπουν ούτε τον Θεό, ανεξαρτήτως της μορφής που έχει.
Έχω διαβάσει "Το κεντρί της ύπαρξης" του Κίργκεγκωρ.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 11:32Όσον αφορά τον θρησκευτικό τύπο, αυτός θεωρεί ότι η θρησκευτική πίστη αποτελεί «το υψηλότερο πάθος του ανθρώπου». Αυτό προϋποθέτει ότι το άτομο είναι πλέον ηθικά ευαίσθητο και ώριμο για να βιώσει αυτό τον τρόπο ύπαρξης.
Κίρκεγκωρ
Για να συμπληρωθεί το νόημα.
ΥΓ. Το αυτό και για τους Ρομαντικούς.
Είχες πει προηγουμένως ότι ο Θεός είναι ανθρωπόμορφοςΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:58Πάλι αυτό ρε παιδιά; ο Βασιλεύς των ουρανών είναι μεταφορική έννοια. Δε σημαίνει ότι ο Ιησούς έχει φορολογία, κράτος, διοίκηση κτλ κτλ. Πρέπει να μάθεις να διαβάζεις τη Γραφή.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:53Άρα οι θεοί έχουν ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικάΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 10:50
Αν θες τη γνώμη μου, βρίσκω την απροσωποποίηση του Θεού μια ηλιθιότητα. Ο Θεός της Ορθοδοξίας είναι Πρόσωπο. Η φύση είναι φύση. Το να ταυτίζεις τη φύση με έναν Θεό, να την θεοποιείς, είναι μια επιθυμία που προβάλλεις πάνω σ' αυτήν. Αφελής και «ρομαντική». Σε εισαγωγικά το «ρομαντική» γιατί οι Ρομαντικοί δεν πίστευαν σ' αυτό. Ο Καζαντζάκης είχε μια ψευδοανεξαρτησία από τον Θεό και όμως έγινε διάσημος χάρη στην εμμονή του με το θείο.
Με τον Θεό έχουμε προσωπική σχέση. Δεν τον πιστεύουμε σαν ένα ψυχρό τέρας. Και δεν είναι εύκολη υπόθεση η Πίστη. Είναι Πάθος. Αντέχεις το Πάθος;
Με τα δεδομένα της κοσμικής εξουσίας πχ Βασιλεύς των ουρανών κλπ κλπ κλπ
Άλλο θέλει να δείξει αυτό. Όπως και πολλά άλλα στην Καινή Διαθήκη που τα εννοούμε αλληγορικά.
Ο Θεός δεν ήταν «ανθρωπόμορφος». Έγινε άνθρωπος. Και αρχικά εμείς ήμασταν «θεόμορφοι»[sic]. Κατ' εικόνα Θεού.
Όταν κάμω τάματα η παρακλήσεις στη Παναγία η σε κάποιον Άγιο τις κάνω σε συγκεκριμένο υπαρκτό θεϊκό η πνευματικό πρόσωπο η σε μια ..συμβολική εσωτερική μεταφορική έννοια ;Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Απρ 2020, 11:56Όχι ο συμβολισμός, η αλληγορία κτλ. είναι βασικά της (κλασικής) φιλολογίας και της σημειωτικής.
Κάνεις λες και τα παίρνεις όλα κυριολεκτικά. Το έχουμε ακούσει πολλές φορές αυτό.