Κρατικοποίηση ελπίζω όχι. Βοήθεια αν χρειαστεί με μέτοχο μειοψηφίας το δημόσιο και πώληση των μετοχών μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία της εταιρείας και ανέβει η αξία τους.
Με νέα Airbus απογειώνεται η Aegean. Προσγειώθηκε απότομα
γιατί, είναι τόσο αδυναμη η ιδιωτικη πρωτοβουλία ώστε να αναπτυξει την δραστηριοτητα των αερομεταφορών;
βασικα, τα παντα σαπίζουν όταν δεν υπάρχει το ικανοποιητικό ποσοστό κέρδους.
Κρατικοποίηση ελπίζω όχι. Βοήθεια αν χρειαστεί με μέτοχο μειοψηφίας το δημόσιο και πώληση των μετοχών μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία της εταιρείας και ανέβει η αξία τους.
Κρατικοποίηση ελπίζω όχι. Βοήθεια αν χρειαστεί με μέτοχο μειοψηφίας το δημόσιο και πώληση των μετοχών μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία της εταιρείας και ανέβει η αξία τους.
Είδαμε μια εταιρεία σαν την AEGEAN και ανατάθηκε η ψυχή μας. Σέρβις, ευγένεια, όλα. Να γυρίσουμε πίσω στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που ξενυχτούσαμε στα αεροδρόμια, και δεν πετούσαμε ποτέ; Κι όλα για να έχουμε άτομα που εργάζονταν στο catering και βγαίνανε στη σύνταξη στα 42; Τι λέτε, παιδιά.
παγκοσμίως θα γίνει το ίδιο. Ώρα για κρατικοποιήση και αφού τις σώσουμε τις πουλάμε στους ιδιώτες γιατί το κράτος δεν κάνει για επιχειρηματίας, μόνο για χρηματοδότη το θέλουμε.
Α Ολυμπιακή all over again;;;
Μάλιστα, ε ο Χατζηδάκης έχει πάρει master, να τον εμπιστευτούμε.
ΥΓ: Τα κέρδη των προηγουμένων ετών να τα λάβουμε υπόψη; Γιατί αν είναι έτσι και με δεδομένους τους ισολογισμούς, μάλλον πρέπει να δώσει χρήματα η Aegean για ενίσχυση, όχι να λάβει.
τα κέρδη είναι ανταμοιβή του επιχειρηματικού ρίσκου. Μόνο που αν το ρίσκο δεν τους βγει (εδώ για λόγους ανωτερας βίας οκ δεν φταιει κανένας για τον κορονοιο) δεν θέλουν να πληρώσουν από την τσέπη τους
παγκοσμίως θα γίνει το ίδιο. Ώρα για κρατικοποιήση και αφού τις σώσουμε τις πουλάμε στους ιδιώτες γιατί το κράτος δεν κάνει για επιχειρηματίας, μόνο για χρηματοδότη το θέλουμε.
ετσι, τις ζημιές να τις φορτωθεί ο λαός
και τα κέρδη τα μονοπώλια
θα της δόσει καμια επιδότηση ή μαραθηκαν τα λεφτοδεντρα;
Το μάντη χωρίς να γνωρίζω τα δεδομένα εγώ δεν το κάνω, αφήνω σε εσένα αυτό το ρόλο. Μπορεί από το να μη χρειαστεί να της δώσει τίποτε μέχρι να την αφήσει να πτωχεύσει λόγω αδυναμίας διάσωσης.
Πότε και με ποιους κανόνες θα αρχίσει να προσφέρει ξανά έργο, τι κεφαλαιακές ανάγκες έχει, τι θα βάλουν οι μέτοχοι, πόσα θα δώσουν οι τράπεζες και με ποιους όρους, πόσο σημαντική είναι για την οικονομία και τον τουρισμό για να την αφήσουν να πτωχεύσει. Ή αν βρεθούν νέοι επενδυτές.
παγκοσμίως θα γίνει το ίδιο. Ώρα για κρατικοποιήση και αφού τις σώσουμε τις πουλάμε στους ιδιώτες γιατί το κράτος δεν κάνει για επιχειρηματίας, μόνο για χρηματοδότη το θέλουμε.
ετσι, τις ζημιές να τις φορτωθεί ο λαός
και τα κέρδη τα μονοπώλια
τα κακα του καπιταλισμου. Με κομουνισμό δεν υπάρχουν κέρδη άρα δεν μας πινουν το αιμα τα κακα μονοπωλεια
Eνίσχυση αλλά όχι χωρίς και κάποιες ρυθμίσεις πρέπει να δοθεί εξ'απόψεως λελογισμένου κρατισμού.
Από φιλελεύθερη σκοπιά το να αφεθούν τα πράγματα όπως κυλήσουν δεν θα αφήσει κενά, θα τα καλύψει κάποια άλλη εταιρεία.
Η όλη ιστορία είτε με βοήθεια είτε χωρίς απαντάει και στον αιώνιο μύθο που αποδομήσαμε τόσο στο παλιό όσο και στο νέο φόρουμ ότι τάχα οι Κωνσταντίνος Καραμανλής και Ανδρέας Παπανδρέου είχαν βίτσιο ή μίσος και έκαναν κρατικοποιήσεις.
Οι δεκάδες κρατικοποιήσεις του Καραμανλή έγιναν διότι π.χ. η Ολυμπιακή Αεροπορία της εποχής είχε δύο δις δραχμές ζημιές και ο ιδιοκτήτης της ζητούσε και αδρή επιδότηση ένεκα και πετρελαΐκής κρίσεως.
Οι αστικές συγκοινωνίες, ιδιαίτερα τα λεωφορεία Αθήνας-Πειραιά(ΕΚΤΕΛ) κρατικοποιήθηκαν επειδή είχαν 300 εκατομμύρια δραχμές χρέη(1976), πάμπολλα οχήματα ήταν σαράβαλα και οι ουρές τεράστιες ενώ ζητούσαν επίσης χρηματοδότηση. Οι αντικειμενικές συνθήκες οδηγούν σε κρατικοποιήσεις και ιδιωτικοποιήσεις όχι ο σοσιαλμανής Καραμανλής ή ο σοσιαλιστής Παπανδρέου.
Βέβαια ο φιλελευθερισμός σε θέματα ιδίως μη εθνικής άμυνας και δημόσιας υγείας δεν αναγνωρίζει εξαιρέσεις.
Πτωχεύει μία εταιρεία; Θα βρεθεί κάποια άλλη να αναλάβει το φορτίο.
Εγώ διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό και ξαναλέω ότι καλώς να βοηθηθεί η AEGEAN όμως όχι άκριτα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Είδαμε μια εταιρεία σαν την AEGEAN και ανατάθηκε η ψυχή μας. Σέρβις, ευγένεια, όλα. Να γυρίσουμε πίσω στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που ξενυχτούσαμε στα αεροδρόμια, και δεν πετούσαμε ποτέ; Κι όλα για να έχουμε άτομα που εργάζονταν στο catering και βγαίνανε στη σύνταξη στα 42; Τι λέτε, παιδιά.
Βέβαια μπορείς να το δεις κι αλλιώς. Να γυρίσουμε πίσω στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που πετούσε ΠΑΝΤΟΥ χωρίς να χρειάζεται καν να είναι μέλος alliance και να γλείφει αρχίδια για να δανειστεί slots, που γαλούχησε τους υψηλότερα ιστάμενους επαγγελματίες στον κλάδο πολλών αεροπορικών (ΟΛΩΝ σε Ελλάδα και αρκετών στο εξωτερικό), που είχε ΠΑΝΤΑ τα υψηλότερα ratings σε ασφάλεια. Αλλά ναι, οι παπάρες του catering φταίνε για όλα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.