Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27660
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sharp » 06 Μάιος 2020, 19:03
NKVD_SMERSH έγραψε: ↑05 Μάιος 2020, 20:46
Δεν είναι κακό.
Κάθε Κρατικοποίηση και Βίαια Εθνικοποίηση είναι αποδεκτή.
Ε βέβαια, έχουμε αλησμόνητες εμπειρίες από τη συναλλαγή μας με το Δημόσιο.

-
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7911
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 06 Μάιος 2020, 19:12
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 16:01
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 13:53
lafkiotis έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 13:25
Αλλο να κρατικοποιηθεις, αλλα να αποζημιωθεις απο το κρατος?
Το νήμα μιλάει για κρατικοποίηση, όχι για αποζημίωση. Προβλέψεις για να ξεπεράσει ομαλά την κρίση, ας υπάρξουν. Όπως για όλους. Κρατικοποίηση, όμως, γιατί;
Μα η κρατικοποιηση σ αυτή την περιπτωση είναι αποζημίωση για την οποία λαμβάνεις μελλοντικές εγγυήσεις. Εσύ δε θα κερδίσεις τίποτα αν σε κρατικοποιησουν, ίσα ίσα θα χάσεις τον έλεγχο της επιχείρησης σου.
Θεωρητικά ναι, στη πράξη υπάρχουν και τα παραδείγματα τύπου Σάλλα που είχε τη κρατική αποζημίωση και τον εταιρικό έλεγχο
στα χέρια του, ταυτόχρονα. Χώρια το γεγονός ότι αν έχεις μετοχή που αξίζει 1 ευρώ και έρθει το κράτος να σου δώσει 5 για να την
αποκτήσει, δε θεωρείσαι ριγμένος.
-
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7911
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 06 Μάιος 2020, 19:20
Πάντως, βλέπουμε ότι έχουμε γεμίσει επιχειρήσεις που είναι too big to fail, τη μία κάποια αεροπορική, την άλλη κάποια τράπεζα,
γενικά εμφανίζεται πάντοτε η περίπτωση μίας επιχείρησης που πρέπει να διασωθεί γιατί θα μείνουμε χωρίς αεροπλάνα,καταθέσεις
κλπ. Εν ολίγοις η οικονομία μας τείνει να γίνει ολιγοπωλιακή και κρατικοδίαιτη, κάτι που μεταξύ μας αποτελεί και μία πολύ βασική
αιτία πρόκλησης της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε εδω και 10 χρόνια. Αν όχι της πρόκλησης, της διαιώνισης σίγουρα.
-
sloopy
- Δημοσιεύσεις: 1011
- Εγγραφή: 06 Δεκ 2019, 14:34
- Τοποθεσία: Οπου ναναι :)
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sloopy » 06 Μάιος 2020, 19:53
Όπως με τα τραίνα στην Αγγλία. Τα πήρανε κούκλα, τα φαληρίσανε τώρα τα παίρνει πάλι το κράτος να τα ξεβαλτώσει και να τους τα ξαναδώσει κούκλες.
Hang on sloopy

-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
-
Leporello
- Δημοσιεύσεις: 14665
- Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
- Phorum.gr user: Leporello
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Leporello » 06 Μάιος 2020, 20:41
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 13:15
Να κρατικοποιηθούν τότε, παιδιά, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Και η αλυσίδα που εργάζομαι. Όλοι κλείσαμε με κρατική απόφαση. Γιατί επομένως να μην κρατικοποιηθούμε όλοι;
Στο πηγάδι κατουρήσαμε;
Γιατί η κοινωνία δεν χρειάζεται άλλη μία αλυσίδα φαγητού. Αντίθετα, χρειάζεται έναν αερομεταφορέα. Αν κλείσει ένα εστιατόρια, θα ανοίξει ένα άλλο μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Αν κλείσει μία αεροπορική εταιρεία, δύσκολα θα εμφανισθεί άλλος να πάρει την θέση της. Ουσιαστικά, αν γίνει κρατικοποίηση, το Κράτος έρχεται και αγοράζει μία εταιρεία, επειδή την χρειάζεται. Είναι δυσνόητο αυτό;
1.
hellegennes έγραψε: ↑13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το
ύδωρ που σήμαινε νερό και το
φίλος που σήμαινε φίλος.
-
Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Hector Buas » 06 Μάιος 2020, 20:45
Maspoli έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:37
Oυτε ένα κρατικό ευρώ στην Aegean. Οι αερογραμμές δεν αποτελούν στρατηγικό τομέα για την χώρα. Διαχρονικά άλλωστε, ανεμομαζωματα-ανεμοσκορπισματα είναι αυτές διεθνώς (και ο Βασιλάκης στην autoHellas νομίζω έκανε παντα λίγο μαγείρεμα ως προς τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιευει η εταιρεία). Προτιμότερο είναι, τα όποια κρατικά χρήματα στήριξης είναι να πέσουν για τις μεταφορές, να πάνε στην ακτοπλοΐα.
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό, οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
-
Leporello
- Δημοσιεύσεις: 14665
- Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
- Phorum.gr user: Leporello
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Leporello » 06 Μάιος 2020, 20:49
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 19:20
Πάντως, βλέπουμε ότι έχουμε γεμίσει επιχειρήσεις που είναι too big to fail, τη μία κάποια αεροπορική, την άλλη κάποια τράπεζα, γενικά εμφανίζεται πάντοτε η περίπτωση μίας επιχείρησης που πρέπει να διασωθεί γιατί θα μείνουμε χωρίς αεροπλάνα,καταθέσεις κλπ. Εν ολίγοις η οικονομία μας τείνει να γίνει ολιγοπωλιακή και κρατικοδίαιτη, κάτι που μεταξύ μας αποτελεί και μία πολύ βασική αιτία πρόκλησης της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε εδω και 10 χρόνια. Αν όχι της πρόκλησης, της διαιώνισης σίγουρα.
Σαν πόσες αεροπορικές εταιρείες νομίζεις ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν στην Ελλάδα; Οι αεροπορικές εταιρείες απαιτούν τεράστιες επενδύσεις, που σημαίνει τεράστιες απαιτήσεις εσόδων. Πιστεύεις ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι σαν το ΚΤΕΥΛ και να έχει ο καθ'ένας το δικό του αεροπλάνο;
Πάντως, υπάρχει άλλη μία αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, η Ellinair. Εχει 7 αεροπλάνα
Οσο γιά το κρατικοδίαιτη, από που προκύπτει αυτό; Είναι κυβερνητικοί ή δημόσιοι υπάλληλοι οι επιβάτες;
1.
hellegennes έγραψε: ↑13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το
ύδωρ που σήμαινε νερό και το
φίλος που σήμαινε φίλος.
-
Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 25011
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Green Dragon » 06 Μάιος 2020, 20:50
Leporello έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:41
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 13:15
Να κρατικοποιηθούν τότε, παιδιά, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Και η αλυσίδα που εργάζομαι. Όλοι κλείσαμε με κρατική απόφαση. Γιατί επομένως να μην κρατικοποιηθούμε όλοι;
Στο πηγάδι κατουρήσαμε;
Γιατί η κοινωνία δεν χρειάζεται άλλη μία αλυσίδα φαγητού. Αντίθετα, χρειάζεται έναν αερομεταφορέα. Αν κλείσει ένα εστιατόρια, θα ανοίξει ένα άλλο μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Αν κλείσει μία αεροπορική εταιρεία, δύσκολα θα εμφανισθεί άλλος να πάρει την θέση της. Ουσιαστικά, αν γίνει κρατικοποίηση, το Κράτος έρχεται και αγοράζει μία εταιρεία, επειδή την χρειάζεται. Είναι δυσνόητο αυτό;
Δε νομίζεις όμως ότι θα πρέπει να τεθούν κάποιοι κανόνες; Γιατί οι κρατικοποιήσεις/αποκρατικοποιήσεις γίνονται πάντα αφορμή για παιχνίδια και κερδοσκοπία. Θέλω να πω, να οριστεί συνταγματικά τι πρέπει να είναι κρατικό και τι όχι και να είναι υποχρεωτικό να μένει πάντα έτσι.
-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 06 Μάιος 2020, 20:51
Hector Buas έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:45
Σωστό αυτό. Σε μία χώρα που ένα σημαντικό μέρος του ΑΕΠ εξαρτάται από τον τουρισμό,
οι αεροπορικές δεν έχουν ρόλο. Θα φέρνουμε τους τουρίστες με τα καράβια. Πόσο θέλει ένα καράβι για να έρθει από την Γαλλία?
Οι αεροπορικές έχουν λόγο. Το να υπάρχει "εθνική" αεροπορική εταιρεία δεν έχει στρατηγικό ρόλο. Οι τουρίστες μια χαρά έρχονταν, έρχονται και θα έρχονται και με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
-
Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 25011
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Green Dragon » 06 Μάιος 2020, 20:51
Leporello έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:49
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 19:20
Πάντως, βλέπουμε ότι έχουμε γεμίσει επιχειρήσεις που είναι too big to fail, τη μία κάποια αεροπορική, την άλλη κάποια τράπεζα, γενικά εμφανίζεται πάντοτε η περίπτωση μίας επιχείρησης που πρέπει να διασωθεί γιατί θα μείνουμε χωρίς αεροπλάνα,καταθέσεις κλπ. Εν ολίγοις η οικονομία μας τείνει να γίνει ολιγοπωλιακή και κρατικοδίαιτη, κάτι που μεταξύ μας αποτελεί και μία πολύ βασική αιτία πρόκλησης της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε εδω και 10 χρόνια. Αν όχι της πρόκλησης, της διαιώνισης σίγουρα.
Σαν πόσες αεροπορικές εταιρείες νομίζεις ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν στην Ελλάδα; Οι αεροπορικές εταιρείες απαιτούν τεράστιες επενδύσεις, που σημαίνει τεράστιες απαιτήσεις εσόδων. Πιστεύεις ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι σαν το ΚΤΕΥΛ και να έχει ο καθ'ένας το δικό του αεροπλάνο;
Πάντως, υπάρχει άλλη μία αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, η Ellinair. Εχει 7 αεροπλάνα
Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Χρειάζεται μεγάλη και ευρεία συζήτηση επί του θέματος.
-
Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Hector Buas » 06 Μάιος 2020, 20:55
Maspoli έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:51
...
Οι αεροπορικές έχουν λόγο. Το να υπάρχει "εθνική" αεροπορική εταιρεία δεν έχει στρατηγικό ρόλο. Οι τουρίστες μια χαρά έρχονταν, έρχονται και θα έρχονται και με ξένες αεροπορικές εταιρείες.
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες δεν είναι "καλοπροαίρετα" ιδρύματα. Το αντίθετο. Μπορείς εύκολα να βρείς στο διαδίκτυο πληροφορίες για τις εκβαστικές τακτικές ξένης μεγάλης αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την πραγματοποίηση δρομολογίων στα Ελληνικά νησιά...
-
ΟΥΤΙΣ
- Μέγας Ιεροσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8204
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΟΥΤΙΣ » 06 Μάιος 2020, 20:56
Leporello έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 20:41
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 13:15
Να κρατικοποιηθούν τότε, παιδιά, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. Και η αλυσίδα που εργάζομαι. Όλοι κλείσαμε με κρατική απόφαση. Γιατί επομένως να μην κρατικοποιηθούμε όλοι;
Στο πηγάδι κατουρήσαμε;
Γιατί η κοινωνία δεν χρειάζεται άλλη μία αλυσίδα φαγητού. Αντίθετα, χρειάζεται έναν αερομεταφορέα. Αν κλείσει ένα εστιατόρια, θα ανοίξει ένα άλλο μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Αν κλείσει μία αεροπορική εταιρεία, δύσκολα θα εμφανισθεί άλλος να πάρει την θέση της. Ουσιαστικά, αν γίνει κρατικοποίηση, το Κράτος έρχεται και αγοράζει μία εταιρεία, επειδή την χρειάζεται. Είναι δυσνόητο αυτό;
Τουλάχιστον ξεφύγαμε από το επιχείρημα ότι αφού οι πτήσεις διεκόπησαν με κρατική εντολή το κράτος θα πρέπει και να τους κρατικοποιήσει.
Τώρα, σχετικά με την τοποθέτηση σου, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δύσκολα θα εμφανιστεί μια άλλη να εξυπηρετήσει την αεροπορική σύνδεση μιας εκ των τουριστικότερων προορισμών του κόσμου μετά το υποθετικό κλείσιμο της εν λόγω εταιρείας. Και, εν πάση περιπτώσει, μου λες ότι το περίφημο αόρατο χέρι της αγοράς, δεν λειτουργεί;
Αυτό θες να μου πεις, σύντροφε;
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
-
Leporello
- Δημοσιεύσεις: 14665
- Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
- Phorum.gr user: Leporello
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Leporello » 06 Μάιος 2020, 20:57
stella έγραψε: ↑05 Μάιος 2020, 20:47

Τι υποτίθεται δείχνει αυτό το διάγραμμα; Οτι οι μέτοχοι τής Aegean επί 9 χρόνια δεν πήραν μέρισμα; Οτι το 60% των κερδών έμεινε μέσα στην εταιρεία; Κάτι άλλο;
1.
hellegennes έγραψε: ↑13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το
ύδωρ που σήμαινε νερό και το
φίλος που σήμαινε φίλος.
-
Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 25011
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Green Dragon » 06 Μάιος 2020, 20:58
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑06 Μάιος 2020, 19:20
Πάντως, βλέπουμε ότι έχουμε γεμίσει επιχειρήσεις που είναι too big to fail, τη μία κάποια αεροπορική, την άλλη κάποια τράπεζα,
γενικά εμφανίζεται πάντοτε η περίπτωση μίας επιχείρησης που πρέπει να διασωθεί γιατί θα μείνουμε χωρίς αεροπλάνα,καταθέσεις
κλπ. Εν ολίγοις η οικονομία μας τείνει να γίνει ολιγοπωλιακή και κρατικοδίαιτη, κάτι που μεταξύ μας αποτελεί και μία πολύ βασική
αιτία πρόκλησης της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε εδω και 10 χρόνια. Αν όχι της πρόκλησης, της διαιώνισης σίγουρα.
Αυτό που περιγράφεις είναι μάλλον φαινόμενο γήρανσης του συστήματος.
Πάντως οι τράπεζες είναι η καρδιά της οικονομίας και δεν μπορείς να ρισκάρεις με την πιθανότητα ντόμινο. Θυμάμαι πάντως ότι ο Ρουμπινί είχε προτείνει το σπάσιμο των υπερβολικά μεγάλων τραπεζών σε μικρότερες με την αιτιολογία ότι είναι αδύνατον να κάνουν διαχείριση ρίσκου.
Αντιθέτως, το κλείσιμο μιας αεροπορικής εταιρείας δεν θα φέρει κανέναν Αρμαγεδδώνα. Με αστερίσκο αυτό, γιατί τις τελευταίες δεκαετίες πολλές πολυεθνικές επενδύουν σημαντικό μέρος των κεφαλαίων τους σε μοχλευμένα χρηματοοικονομικά προϊόντα (αέρας κοπανιστός) και επομένως μπορεί να δημιουργήσουν και αυτές dent στο πλέγμα του παγκόσμιου τραπεζικού δικτύου, αν και με μικρότερες πιθανότητες.
-
-
- 31 Απαντήσεις
- 563 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από enaon
24 Δεκ 2024, 16:44
-
-
- 87 Απαντήσεις
- 1938 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
22 Ιούλ 2024, 08:13
-
-
- 56 Απαντήσεις
- 1047 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Beria
14 Μαρ 2025, 13:03
-
-
- 25 Απαντήσεις
- 684 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Hector Buas
27 Νοέμ 2023, 15:38
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.