απο νομικα δεν κατεχω, αλλα ειμαι με τον φος, αυτα που λεει, στεκουν. φανταζομαι πολλες φορες θα εχει ειπωθει σε δικαστηριο οτι οι κατηγορουμενοι (και οι μαρτυρες) ειναι δασκαλεμενοι απο δικηγορους να λενε μαλακιες, γιατι αυτο συμβαινει, παντα.Cecily Anne έγραψε: ↑14 Μάιος 2020, 20:48Ο κώδικας δεοντολογίας ειναι αυτο ακριβως. Άνοιξε κ διαβαστον. Εγω περιμενω να την πανε πειθαρχικά, εδω είσαι κ εδω ειμαι.foscilis έγραψε: ↑14 Μάιος 2020, 20:45Όχι δεν το καταλαβαίνω. Θα ήθελα πολύ να μου δείξεις σε ποιο σημείο του κώδικα δεοντολογίας λέει ότι απαγορεύεται κατά την αγόρευσή σου να παρατηρείς ότι οι δικηγόροι έχουν δασκαλέψει τους κατηγορούμενους να λένε αηδίες που επιπλέον συνιστούν βάναυση προσβολή της μνήμης του θύματος και των δικών του.Cecily Anne έγραψε: ↑14 Μάιος 2020, 20:41Ο Χριστός κ ο Απόστολος. Η εισαγγελέας κανει επίθεση σε συνήγορο, κατα την αγόρευση, καταλαβαινεις οτι εχει καταπατήσει τον οποιο κώδικα δεοντολογίας;
Ιδιαίτερα όταν ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ κάνουν αυτό ακριβώς.
Καταλαβαίνω ότι είναι βρώμικη δουλειά και κάποιος πρέπει να την κάνει.
Δεν καταλαβαίνω με ποιο δικαίωμα θέλουν να σου γαμάνε και το μυαλό και να σε αναγκάζουν να παραδεχτείς ότι είναι άγιοι. Δεν είναι.
Μπαίνουν λεει οι δικηγόροι στο παιχνίδι και συσκοτίζεται η αλήθεια! Κι αυτη ειναι ενεργή εισαγγελέας.
Κράτος σου λεει μετα.
η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21249
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Ασεβαστε, αν καποιος πει ψεματα την ωρα της δίκης και αποδειχθει , παει για ψευδορκία. Αυτο.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15420
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Δηλαδη για να καταλαβω ,υπερ εισαγγελεως ποιοι ειναι?
Εγω ειμαι κατα
Εγω ειμαι κατα
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Μιλάμε είναι το πιο στάνταρ πράγμα του κόσμου και τόσο καρμπον αυτά που λένε που μιλάμε για φάμπρικα.Ασέβαστος έγραψε: ↑15 Μάιος 2020, 09:17απο νομικα δεν κατεχω, αλλα ειμαι με τον φος, αυτα που λεει, στεκουν. φανταζομαι πολλες φορες θα εχει ειπωθει σε δικαστηριο οτι οι κατηγορουμενοι (και οι μαρτυρες) ειναι δασκαλεμενοι απο δικηγορους να λενε μαλακιες, γιατι αυτο συμβαινει, παντα.Cecily Anne έγραψε: ↑14 Μάιος 2020, 20:48Ο κώδικας δεοντολογίας ειναι αυτο ακριβως. Άνοιξε κ διαβαστον. Εγω περιμενω να την πανε πειθαρχικά, εδω είσαι κ εδω ειμαι.foscilis έγραψε: ↑14 Μάιος 2020, 20:45
Όχι δεν το καταλαβαίνω. Θα ήθελα πολύ να μου δείξεις σε ποιο σημείο του κώδικα δεοντολογίας λέει ότι απαγορεύεται κατά την αγόρευσή σου να παρατηρείς ότι οι δικηγόροι έχουν δασκαλέψει τους κατηγορούμενους να λένε αηδίες που επιπλέον συνιστούν βάναυση προσβολή της μνήμης του θύματος και των δικών του.
Ιδιαίτερα όταν ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ κάνουν αυτό ακριβώς.
Καταλαβαίνω ότι είναι βρώμικη δουλειά και κάποιος πρέπει να την κάνει.
Δεν καταλαβαίνω με ποιο δικαίωμα θέλουν να σου γαμάνε και το μυαλό και να σε αναγκάζουν να παραδεχτείς ότι είναι άγιοι. Δεν είναι.
Μπαίνουν λεει οι δικηγόροι στο παιχνίδι και συσκοτίζεται η αλήθεια! Κι αυτη ειναι ενεργή εισαγγελέας.
Κράτος σου λεει μετα.
Επίσης εντυπωσιακό είναι ότι το έχουν φτάσει να το θεωρούν νορμάλ. Ο,τι πουστια κάνει ο δικηγόρος. Έχει ξεχαστεί τελείως ότι έχει κι αυτός υποχρεώσεις απέναντι στο νόμο και την αλήθεια. Πριν πέντε χρόνια θυμάμαι στο φόρουμ να μου λέει ένας ότι καλά κάνει αυτό το δικηγορικό γραφείο με τα βύσματα εφοπλιστές και παίρνει αναβολές ασταμάτητα εξαντλώντας τα θύματα, δουλειά τους είναι να βγει λάδι ο πελάτης. Ναι είναι δουλειά τους αλλά νόμιμα όχι απειλωντας τον δικαστή ότι θα βρεθεί στον Έβρο. Αυτό είναι μαφία τους όχι η δουλειά τους.
Εξ ου και η λύσσα. Σε κανένα βασιλιά δεν αρέσει να φωνάζει κάποιος είσαι γυμνός. Φαντάσου να γίνει συνήθεια το ξεμπροστιασμα των δικηγοριλικιων αντί η ανοχή και ανταμοιβή τους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 15 Μάιος 2020, 10:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
«Η αγόρευση της εισαγγελέως στην υπόθεση Τοπαλούδη δεν ήταν καλή» – Ποιοι και γιατί διαφώνησαν
Η συνταρακτική αγόρευση της εισαγγελέα μας συγκίνησε, υπήρξαν όμως και οι «αντιδημοφιλείς» ενστάσεις https://mikropragmata.lifo.gr/social-me ... iafonisan/ Ήταν μια συγκλονιστική αγόρευση. Και πολύ συγκινητική για τους περισσότερους.
Όμως ακούστηκαν και διαφορετικές απόψεις από ανθρώπους που -χωρίς φυσικά να υποστηρίζουν τους κατηγορούμενους- θεώρησαν πως ήταν η εισαγγελέας ήταν από αχρείαστα έως υπερβολικά μεροληπτική από νομικής απόψεως.
Για άλλους λόγους (επειδή επέκρινε τους δικηγόρους) ζήτησε να κινηθεί πειθαρχική διαδικασία για την εισαγγελέα ο Δημήτρης Βερβεσός, πρόεδρος του ΔΣΑ και της Ολομέλειας των Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας. Η εισαγγελέας είχε πει: «Από τη στιγμή που οι συνήγοροι μπαίνουν στην υπόθεση αρχίζουν τα ψέματα, τα σενάρια για τη συσκότιση της αλήθειας», φράση που μετά τις αντιδράσεις ουσιαστικά πήρε πίσω λέγοντας πως σέβεται τους δικηγόρους.Σε μια προσπάθεια να σταχυολογήσω τις αντιδημοφιλείς απόψεις, τις παρουσιάζω, ουδέτερα, παρακάτω:
Η αγόρευση, όπως μου είπε νομικός μιλώντας με την παράκληση τήρησης ανωνυμίας,δεν ήταν σύμφωνη με το τυπικό της διαδικασίας. Μπορεί να χαροποίησε όλους εμάς, όμως θεσμικά και νομικά ήταν έως και «επικίνδυνη».
Στη συγκεκριμένη δίκη εξέφρασε το κοινό αίσθημα, αλλά τι θα γινόταν αν κάθε εισαγγελέας αρχίσει -λόγω της απήχησης που είχε η αγόρευση στο κοινό- να φέρεται με τέτοιο πάθος υπέρ ή κατά οποιουδήποτε κατηγορούμενου;
Ο Θανάσης Καμπαγιάννης, δικηγόρος, μέλος της Πολιτικής Αγωγής του αντιφασιστικού κινήματος στη δίκη της Χρυσής Αυγής -ο άνθρωπος που συμβάλλει στο να καταδικαστεί όλη η ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής, δεχόμενος πως υπήρξαν θετικά σημεία στην αγόρευση, διατυπώνει συγκεκριμένες ενστάσεις:«[…] Πρόκειται για ένα από τα φριχτότερα εγκλήματα στα πρόσφατα ποινικά χρονικά. Και η εισαγγελέας αποκωδικοποίησε και κάποιες κρίσιμες κοινωνικές πτυχές του εγκλήματος: ο πλούτος του ενός κατηγορούμενου, ελληνικής καταγωγής από τη Ρόδο, που “δεν είχε ακούσει ποτέ ένα όχι”, ο συμπληρωματικός ρόλος του δεύτερου, αλβανικής καταγωγής, ως “δολώματος”, η συνάντηση μιας νεαρής φοιτήτριας από την Ορεστιάδα με τα ήθη της ροδίτικης κοινωνίας που ζει εδώ και δεκαετίες στους ρυθμούς του χρήματος και του τουρισμού, η υποτίμηση του γυναικείου φύλου. Όλα αυτά τα στοιχεία ήταν που δημιούργησαν χτες έναν στεναγμό ανακούφισης.
Όμως. Υπάρχει όμως. Για να τα υποστηρίξουμε όλα αυτά, δεν χρειάζεται να κάνουμε τα στραβά μάτια σε όσα ήταν καταφανώς λαθεμένα. Το θύμα του βιασμού δεν χρειάζεται να είναι “αφίλητη παρθένα” για να στοιχειοθετήσει την υπόθεσή του. Οι χαρακτηρισμοί των κατηγορούμενων ως “τεράτων” απενοχοποιούν τελικά την κοινωνία που τους δημιούργησε: δεν γεννήθηκαν, αλλά γίνανε βιαστές. Οι φυσιογνωμιστικοί αφορισμοί και ο Λομπρόζο δεν έχουν θέση σε αγορεύσεις εισαγγελικών λειτουργών μιας φιλελεύθερης έννομης τάξης. Και η αμφισβήτηση του ρόλου του συνηγόρου υπεράσπισης ως συλλειτουργού της δικαιοσύνης δεν προοιωνίζεται τίποτα καλό για την απονομή της. Το χειρότερο: κάθε δικαστική ή εισαγγελική υπέρβαση δίνει δυνατότητες στους κατηγορούμενους να θυματοποιηθούν. Και αυτό είναι το τελευταίο που χρειάζεται σ’ αυτή την υπόθεση.
Η μορφή της Ελένης Τοπαλούδη μας στοιχειώνει και ζητάει δικαιοσύνη. Αυτό μόνο προέχει.»
Ο δημοσιογράφος Γιάννης Ανδρουλιδάκης (γνωστός απ’ τις παλιότερες εκπομπές του στο κομματικό ραδιόφωνο “Στο Κόκκινο” έγραψε):
«Ακολουθεί αντιδημοφιλές ποστ, με μία μέρα καθυστέρηση για να κάτσει λίγο η φασαρία, και ρίξτε με στην πυρά.
Η αγόρευση της εισαγγελέως στη δίκη για τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη προκάλεσε μια γενική ανακούφιση. Πρώτον, γιατί με όσα έχουμε δει από προτάσεις εισαγγελέων πολύ πρόσφατα υπήρχε ένας εύλογος φόβος και δεύτερον γιατί -ως ένα βαθμό- πολλοί άνθρωποι, ενδεχομένως κυρίως γυναίκες αλλά και άνδρες, διάβασαν πράγματα που θα ήθελαν να έχουν πει και οι ίδιες/οι, ειδικά δεδομένης της χυδαιότητας την οποία επέδειξαν κατά τη διαδικασία οι δύο κατηγορούμενοι (ειδικά ο Κούκουρας) και το περιβάλλον τους.
Ισχυρίζομαι όμως ότι εδώ σταματούν τα καλά νέα. Η αγόρευση ενός εισαγγελέα σε μία δίκη, δεν είναι η τοποθέτηση ενός δημοσίου προσώπου το οποίο προσπαθεί να συμπυκνώσει κοινά σε πολλούς ανθρώπους συναισθήματα. Είναι η τοποθέτηση ενός ανθρώπου που φέρει εξουσία και κρίνεται για τον τρόπο που τη διαχειρίζεται και το κατά πόσο την υπερβαίνει. Αν οι εισαγγελείς δίκαζαν με βάση το υπερτιμημένο «κοινό περί δικαίου αίσθημα», οι προτάσεις τους θα περιελάμβαναν λιντσαρίσματα, κρεμάλες, παραβιάσεις δικαιωμάτων κ.ά. -αυτά ζητάει συχνά ο κόσμος, και αυτά με μεγάλη προσπάθεια έχουν όσο είναι δυνατόν εξοβελιστεί από το ήδη αντιδραστικό ποινικό σύστημα.
Ένας εισαγγελέας που ξεφεύγει από την αποδεικτική διαδικασία και προχωρά σε εκτεταμένες αναφορές στο θυμικό και τις απόψεις του είναι κάτι που μου δημιουργεί μεγάλη ανησυχία -ακόμα κι αν η γνώμη μου για τα δύο καθάρματα που δικάζονται είναι ίδια και χειρότερη (αλλά εγώ δεν είμαι εισαγγελέας). Φανταστείτε σε μια οποιαδήποτε άλλη υπόθεση, αμφισβητούμενη ή πολιτική, έναν εισαγγελέα που θα έλεγε ότι: (α) είχε ουσιαστικά αποφασίσει για την υπόθεση πριν την αναλάβει γιατί τον τάραξε, (β) ευχόταν και είχε «διαίσθηση» ότι θα αναλάβει την υπόθεση, (γ) είχε συνδέσει τη ζωή του για πάντα με το θύμα και ήθελε να το αποκαταστήσει, (δ) καλούσε τους συγγενείς του θύματος να μη συγχωρέσουν ποτέ τους κατηγορούμενους και (ε) στο τέλος της δίκης, δεχόταν συγκινημένος ανθοδέσμες και αγκαλιές από τη μία πλευρά των διαδίκων.
Σας εκλιπαρώ, κάντε τα εικόνα όλα αυτά, σε μια δίκη στην οποία δεν δικάζονται δύο ελεεινοί χυδαίοι βιαστές, αλλά κάποιος για τον οποίον υπάρχουν αμφιβολίες αν είναι ένοχος. Και μετά σκεφθείτε ότι ο σεβασμός στο δικαίωμα του δεύτερου για μια δίκαιη και ουδέτερη δίκη είτε θα είναι καθολικός είτε δεν θα υπάρχει καθόλου.
Η εισαγγελέας της δίκης των δολοφόνων της Τοπαλούδη δεν έκανε μία φεμινιστική ή αντιπατριαρχική αγόρευση. Σε μία τέτοια δεν θα είχε χώρο καμία αναφορά σε «αφίλητες παρθένες» -λες και η Τοπαλούδη αποκτούσε το δικαίωμα να πει «όχι» ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή, επειδή συνήθιζε να το κάνει και παλιά και όχι γιατί η άρνησή της ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή αρκούσε. Είναι η αγόρευση μιας εισαγγελέως που θέλει με την αγόρευσή της να αποδώσει δικαιοσύνη, πέρα από τον ρόλο του ουδέτερου κριτή.
Ελπίζω ότι ο Κούκουρας και ο Λουτσάι θα καταδικαστούν όπως πρέπει για το σεξιστικό τους έγκλημα. Ελπίζω επίσης ότι ο πατέρας του Κούκουρα και το περιβάλλον του θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη και θα καταδικαστούν για τις άθλιες προσπάθειές τους να συγκαλύψουν το έγκλημα, να καταστρέψουν πειστήρια και να συκοφαντήσουν τη δολοφονημένη Ελένη (και ως προς αυτό, η εισαγγελέας δείχνει να πράττει τα δέοντα). Ελπίζω όμως επίσης, ότι θα είμαστε σε θέση σύντομα να υποστηρίζουμε ότι η απόδοση της δικαιοσύνης και ο σεβασμός στο δικαίωμα του θύματος, περνά μέσα από τον σεβασμό των δικαιωμάτων του θύτη και των συνηγόρων του. Αλλιώς, η υπέρβαση εξουσίας που προκαλείται θα γυρίσει με δύναμη πίσω στα πρόσωπα των θυμάτων.
Αυτό που χρειάζεται είναι δικαιοσύνη για την Ελένη, όχι δικαιοσύνη για το κοινό.»
O δημοσιογράφος Κώστα Γιαννακίδης έγραψε εκτός των άλλων: «Το αρ. 332 ΚΠΔ υποχρεώνει τους δικαστικούς λειτουργούς να μεταχειρίζονται τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη δίκη κατά τρόπο αμερόληπτο, ευπρεπή, απαθή και ψύχραιμο. Σε περίπτωση παραβίασης της διάταξης ο λειτουργός διαπράττει βαρύ πειθαρχικό αδίκημα.»
«Άλλο η ενσυναίσθηση, αναγκαίο στοιχείο για μια ισορροπημένη δικαστική κρίση, και άλλο η ταύτιση» έγραψε σχετικά ο υφυπουργός Άκης Σκέρτσος, συγκρίνοντας την αγόρευση με λαϊκή απογευματινή παράσταση και εξήγησε τους λόγους που πρέπει να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός:
«Η εμπιστοσύνη στο κράτος δικαίου προϋποθέτει δικαστικούς λειτουργούς που αποφεύγουν τις συναισθηματικές ταυτίσεις ακόμη και με τα θύματα των πιο ειδεχθών εγκλημάτων. Ακριβώς διότι δεν πρέπει να αφήνουν καμία χαραμάδα αμφιβολίας ότι κρίνουν με βάση προσωπικές απόψεις και ευαισθησίες ή με το κατά που δείχνει το “κοινό περί δικαίου αίσθημα”. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε άλλωστε σημαντική ανασφάλεια δικαίου.
Τον δικαστικό λειτουργό τον θελουμε ψυχρό και αμερόληπτο πάνω στην έδρα διότι οφείλει να κρίνει ΚΑΙ κόντρα στις προσωπικές του απόψεις, να λαμβάνει ΚΑΙ αντιδημοφιλείς αποφάσεις, πάντα στο πλαίσιο όσων ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι. Διαφορετικά ο δρόμος προς τον δικαστικό λαϊκισμό, σε αποφάσεις δηλαδή που χαϊδεύουν την κοινή γνώμη, είναι ορθάνοιχτος και εξαιρετικά ολισθηρός για το κύρος της Δικαιοσύνης και τη λειτουργία του πολιτεύματος.»
Η συνταρακτική αγόρευση της εισαγγελέα μας συγκίνησε, υπήρξαν όμως και οι «αντιδημοφιλείς» ενστάσεις https://mikropragmata.lifo.gr/social-me ... iafonisan/ Ήταν μια συγκλονιστική αγόρευση. Και πολύ συγκινητική για τους περισσότερους.
Όμως ακούστηκαν και διαφορετικές απόψεις από ανθρώπους που -χωρίς φυσικά να υποστηρίζουν τους κατηγορούμενους- θεώρησαν πως ήταν η εισαγγελέας ήταν από αχρείαστα έως υπερβολικά μεροληπτική από νομικής απόψεως.
Για άλλους λόγους (επειδή επέκρινε τους δικηγόρους) ζήτησε να κινηθεί πειθαρχική διαδικασία για την εισαγγελέα ο Δημήτρης Βερβεσός, πρόεδρος του ΔΣΑ και της Ολομέλειας των Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας. Η εισαγγελέας είχε πει: «Από τη στιγμή που οι συνήγοροι μπαίνουν στην υπόθεση αρχίζουν τα ψέματα, τα σενάρια για τη συσκότιση της αλήθειας», φράση που μετά τις αντιδράσεις ουσιαστικά πήρε πίσω λέγοντας πως σέβεται τους δικηγόρους.Σε μια προσπάθεια να σταχυολογήσω τις αντιδημοφιλείς απόψεις, τις παρουσιάζω, ουδέτερα, παρακάτω:
Η αγόρευση, όπως μου είπε νομικός μιλώντας με την παράκληση τήρησης ανωνυμίας,δεν ήταν σύμφωνη με το τυπικό της διαδικασίας. Μπορεί να χαροποίησε όλους εμάς, όμως θεσμικά και νομικά ήταν έως και «επικίνδυνη».
Στη συγκεκριμένη δίκη εξέφρασε το κοινό αίσθημα, αλλά τι θα γινόταν αν κάθε εισαγγελέας αρχίσει -λόγω της απήχησης που είχε η αγόρευση στο κοινό- να φέρεται με τέτοιο πάθος υπέρ ή κατά οποιουδήποτε κατηγορούμενου;
Ο Θανάσης Καμπαγιάννης, δικηγόρος, μέλος της Πολιτικής Αγωγής του αντιφασιστικού κινήματος στη δίκη της Χρυσής Αυγής -ο άνθρωπος που συμβάλλει στο να καταδικαστεί όλη η ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής, δεχόμενος πως υπήρξαν θετικά σημεία στην αγόρευση, διατυπώνει συγκεκριμένες ενστάσεις:«[…] Πρόκειται για ένα από τα φριχτότερα εγκλήματα στα πρόσφατα ποινικά χρονικά. Και η εισαγγελέας αποκωδικοποίησε και κάποιες κρίσιμες κοινωνικές πτυχές του εγκλήματος: ο πλούτος του ενός κατηγορούμενου, ελληνικής καταγωγής από τη Ρόδο, που “δεν είχε ακούσει ποτέ ένα όχι”, ο συμπληρωματικός ρόλος του δεύτερου, αλβανικής καταγωγής, ως “δολώματος”, η συνάντηση μιας νεαρής φοιτήτριας από την Ορεστιάδα με τα ήθη της ροδίτικης κοινωνίας που ζει εδώ και δεκαετίες στους ρυθμούς του χρήματος και του τουρισμού, η υποτίμηση του γυναικείου φύλου. Όλα αυτά τα στοιχεία ήταν που δημιούργησαν χτες έναν στεναγμό ανακούφισης.
Όμως. Υπάρχει όμως. Για να τα υποστηρίξουμε όλα αυτά, δεν χρειάζεται να κάνουμε τα στραβά μάτια σε όσα ήταν καταφανώς λαθεμένα. Το θύμα του βιασμού δεν χρειάζεται να είναι “αφίλητη παρθένα” για να στοιχειοθετήσει την υπόθεσή του. Οι χαρακτηρισμοί των κατηγορούμενων ως “τεράτων” απενοχοποιούν τελικά την κοινωνία που τους δημιούργησε: δεν γεννήθηκαν, αλλά γίνανε βιαστές. Οι φυσιογνωμιστικοί αφορισμοί και ο Λομπρόζο δεν έχουν θέση σε αγορεύσεις εισαγγελικών λειτουργών μιας φιλελεύθερης έννομης τάξης. Και η αμφισβήτηση του ρόλου του συνηγόρου υπεράσπισης ως συλλειτουργού της δικαιοσύνης δεν προοιωνίζεται τίποτα καλό για την απονομή της. Το χειρότερο: κάθε δικαστική ή εισαγγελική υπέρβαση δίνει δυνατότητες στους κατηγορούμενους να θυματοποιηθούν. Και αυτό είναι το τελευταίο που χρειάζεται σ’ αυτή την υπόθεση.
Η μορφή της Ελένης Τοπαλούδη μας στοιχειώνει και ζητάει δικαιοσύνη. Αυτό μόνο προέχει.»
Ο δημοσιογράφος Γιάννης Ανδρουλιδάκης (γνωστός απ’ τις παλιότερες εκπομπές του στο κομματικό ραδιόφωνο “Στο Κόκκινο” έγραψε):
«Ακολουθεί αντιδημοφιλές ποστ, με μία μέρα καθυστέρηση για να κάτσει λίγο η φασαρία, και ρίξτε με στην πυρά.
Η αγόρευση της εισαγγελέως στη δίκη για τη δολοφονία της Ελένης Τοπαλούδη προκάλεσε μια γενική ανακούφιση. Πρώτον, γιατί με όσα έχουμε δει από προτάσεις εισαγγελέων πολύ πρόσφατα υπήρχε ένας εύλογος φόβος και δεύτερον γιατί -ως ένα βαθμό- πολλοί άνθρωποι, ενδεχομένως κυρίως γυναίκες αλλά και άνδρες, διάβασαν πράγματα που θα ήθελαν να έχουν πει και οι ίδιες/οι, ειδικά δεδομένης της χυδαιότητας την οποία επέδειξαν κατά τη διαδικασία οι δύο κατηγορούμενοι (ειδικά ο Κούκουρας) και το περιβάλλον τους.
Ισχυρίζομαι όμως ότι εδώ σταματούν τα καλά νέα. Η αγόρευση ενός εισαγγελέα σε μία δίκη, δεν είναι η τοποθέτηση ενός δημοσίου προσώπου το οποίο προσπαθεί να συμπυκνώσει κοινά σε πολλούς ανθρώπους συναισθήματα. Είναι η τοποθέτηση ενός ανθρώπου που φέρει εξουσία και κρίνεται για τον τρόπο που τη διαχειρίζεται και το κατά πόσο την υπερβαίνει. Αν οι εισαγγελείς δίκαζαν με βάση το υπερτιμημένο «κοινό περί δικαίου αίσθημα», οι προτάσεις τους θα περιελάμβαναν λιντσαρίσματα, κρεμάλες, παραβιάσεις δικαιωμάτων κ.ά. -αυτά ζητάει συχνά ο κόσμος, και αυτά με μεγάλη προσπάθεια έχουν όσο είναι δυνατόν εξοβελιστεί από το ήδη αντιδραστικό ποινικό σύστημα.
Ένας εισαγγελέας που ξεφεύγει από την αποδεικτική διαδικασία και προχωρά σε εκτεταμένες αναφορές στο θυμικό και τις απόψεις του είναι κάτι που μου δημιουργεί μεγάλη ανησυχία -ακόμα κι αν η γνώμη μου για τα δύο καθάρματα που δικάζονται είναι ίδια και χειρότερη (αλλά εγώ δεν είμαι εισαγγελέας). Φανταστείτε σε μια οποιαδήποτε άλλη υπόθεση, αμφισβητούμενη ή πολιτική, έναν εισαγγελέα που θα έλεγε ότι: (α) είχε ουσιαστικά αποφασίσει για την υπόθεση πριν την αναλάβει γιατί τον τάραξε, (β) ευχόταν και είχε «διαίσθηση» ότι θα αναλάβει την υπόθεση, (γ) είχε συνδέσει τη ζωή του για πάντα με το θύμα και ήθελε να το αποκαταστήσει, (δ) καλούσε τους συγγενείς του θύματος να μη συγχωρέσουν ποτέ τους κατηγορούμενους και (ε) στο τέλος της δίκης, δεχόταν συγκινημένος ανθοδέσμες και αγκαλιές από τη μία πλευρά των διαδίκων.
Σας εκλιπαρώ, κάντε τα εικόνα όλα αυτά, σε μια δίκη στην οποία δεν δικάζονται δύο ελεεινοί χυδαίοι βιαστές, αλλά κάποιος για τον οποίον υπάρχουν αμφιβολίες αν είναι ένοχος. Και μετά σκεφθείτε ότι ο σεβασμός στο δικαίωμα του δεύτερου για μια δίκαιη και ουδέτερη δίκη είτε θα είναι καθολικός είτε δεν θα υπάρχει καθόλου.
Η εισαγγελέας της δίκης των δολοφόνων της Τοπαλούδη δεν έκανε μία φεμινιστική ή αντιπατριαρχική αγόρευση. Σε μία τέτοια δεν θα είχε χώρο καμία αναφορά σε «αφίλητες παρθένες» -λες και η Τοπαλούδη αποκτούσε το δικαίωμα να πει «όχι» ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή, επειδή συνήθιζε να το κάνει και παλιά και όχι γιατί η άρνησή της ΕΚΕΙΝΗ τη στιγμή αρκούσε. Είναι η αγόρευση μιας εισαγγελέως που θέλει με την αγόρευσή της να αποδώσει δικαιοσύνη, πέρα από τον ρόλο του ουδέτερου κριτή.
Ελπίζω ότι ο Κούκουρας και ο Λουτσάι θα καταδικαστούν όπως πρέπει για το σεξιστικό τους έγκλημα. Ελπίζω επίσης ότι ο πατέρας του Κούκουρα και το περιβάλλον του θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη και θα καταδικαστούν για τις άθλιες προσπάθειές τους να συγκαλύψουν το έγκλημα, να καταστρέψουν πειστήρια και να συκοφαντήσουν τη δολοφονημένη Ελένη (και ως προς αυτό, η εισαγγελέας δείχνει να πράττει τα δέοντα). Ελπίζω όμως επίσης, ότι θα είμαστε σε θέση σύντομα να υποστηρίζουμε ότι η απόδοση της δικαιοσύνης και ο σεβασμός στο δικαίωμα του θύματος, περνά μέσα από τον σεβασμό των δικαιωμάτων του θύτη και των συνηγόρων του. Αλλιώς, η υπέρβαση εξουσίας που προκαλείται θα γυρίσει με δύναμη πίσω στα πρόσωπα των θυμάτων.
Αυτό που χρειάζεται είναι δικαιοσύνη για την Ελένη, όχι δικαιοσύνη για το κοινό.»
O δημοσιογράφος Κώστα Γιαννακίδης έγραψε εκτός των άλλων: «Το αρ. 332 ΚΠΔ υποχρεώνει τους δικαστικούς λειτουργούς να μεταχειρίζονται τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη δίκη κατά τρόπο αμερόληπτο, ευπρεπή, απαθή και ψύχραιμο. Σε περίπτωση παραβίασης της διάταξης ο λειτουργός διαπράττει βαρύ πειθαρχικό αδίκημα.»
«Άλλο η ενσυναίσθηση, αναγκαίο στοιχείο για μια ισορροπημένη δικαστική κρίση, και άλλο η ταύτιση» έγραψε σχετικά ο υφυπουργός Άκης Σκέρτσος, συγκρίνοντας την αγόρευση με λαϊκή απογευματινή παράσταση και εξήγησε τους λόγους που πρέπει να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός:
«Η εμπιστοσύνη στο κράτος δικαίου προϋποθέτει δικαστικούς λειτουργούς που αποφεύγουν τις συναισθηματικές ταυτίσεις ακόμη και με τα θύματα των πιο ειδεχθών εγκλημάτων. Ακριβώς διότι δεν πρέπει να αφήνουν καμία χαραμάδα αμφιβολίας ότι κρίνουν με βάση προσωπικές απόψεις και ευαισθησίες ή με το κατά που δείχνει το “κοινό περί δικαίου αίσθημα”. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε άλλωστε σημαντική ανασφάλεια δικαίου.
Τον δικαστικό λειτουργό τον θελουμε ψυχρό και αμερόληπτο πάνω στην έδρα διότι οφείλει να κρίνει ΚΑΙ κόντρα στις προσωπικές του απόψεις, να λαμβάνει ΚΑΙ αντιδημοφιλείς αποφάσεις, πάντα στο πλαίσιο όσων ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι. Διαφορετικά ο δρόμος προς τον δικαστικό λαϊκισμό, σε αποφάσεις δηλαδή που χαϊδεύουν την κοινή γνώμη, είναι ορθάνοιχτος και εξαιρετικά ολισθηρός για το κύρος της Δικαιοσύνης και τη λειτουργία του πολιτεύματος.»
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....

SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Τον δικαστικό τον θέλουμε αμεροληπτο όχι απάνθρωπο.
Αλλιώς να βάλουμε υπολογιστες και να αντικαταστήσουμε την ακροαματική διαδικασία με συμπληρωμένα multiple choice tests.
Ούτε οι νόμοι για το φόνο και το βιασμό είναι όπως οι νόμοι για τα τετραγωνικά του βοηθητικού χώρου.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει για μήνες το απόλυτο κακό να χαμογελάει, να ψεύδεται ασυστολα, να παπαγαλιζει οδηγίες, να λέει ότι δε νιώθει καμία ανάγκη για συγνωμη και όλα αυτα να περνάνε ντουκου και να θεωρούνται αδιάφορα για την εκβαση.
Δεν είναι δυνατόν η ιδιότητα του τέρατος να θεωρείται ασήμαντη μπροστά στα τυπικά.
Δηλαδή ειναι αν είσαι ένας βρωμοπουστης δικηγορος ικανός να κάνεις το εξάχρονο θύμα να φύγει κλαίγοντας ντροπιασμένος για να αποσυρθούν οι κατηγορίες για τον καραένοχο τύπο που στα σκάει. Είσαι ικανός να τα κοιτάς, να τα συντονίζεις όλα αυτά και να αναρωτιεσαι τι φαγητό έχουμε για βράδυ.
Πριτς. Στο και πάλι ανώτερο αγγλικό συστημα σε τέτοιες υποθέσεις που ο κατηγορούμενος έχει φερθεί έτσι στο εγκλημα και κατά τη δική, στο τέλος ο δικαστής αφού κεράσει την ογδονταρα ποινή απευθύνεται στον κατηγορούμενο και τον ξεχεζει για τον πόνο που προκάλεσε στα θύματα και την προκλητική του συμπεριφορά και έλλειψη μεταμέλειας;. Δεν έχουν δικαιοσύνη εκεί;
Να τι είπε ο δικαστής Edis στο συνάδελφο των δύο κατηγορούμενων αφού του έριξε 33 φορές ισόβια:
Είσαι δειλός, βίαιος ψευτονταής και παιδόφιλος. Ποτέ δεν εξέφρασες ούτε μια λέξη συγνώμης ή ενδιαφέροντος για τα θύματά σου. Είσαι ολοκληρωτικά εμμονικός με την πάρτη σου και πιστεύεις ότι μπορείς να χρησιμοποιείς τους άλλους ανθρώπους με όποιον τρόπο θες. Είσαι ένας κλασικός ψυχοπαθής και δεν πιστεύω ότι θα πάψεις ποτέ να είσαι επικίνδυνος.
Εδώ το να χαζογελάει ο βιαστής/δολοφόνος στη μάνα του θύματος θεωρείται χμμ οκ. Πού θα πάμε διακοπές; Ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να πιστεύουμε οι δικηγόροι.
Αλλιώς να βάλουμε υπολογιστες και να αντικαταστήσουμε την ακροαματική διαδικασία με συμπληρωμένα multiple choice tests.
Ούτε οι νόμοι για το φόνο και το βιασμό είναι όπως οι νόμοι για τα τετραγωνικά του βοηθητικού χώρου.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει για μήνες το απόλυτο κακό να χαμογελάει, να ψεύδεται ασυστολα, να παπαγαλιζει οδηγίες, να λέει ότι δε νιώθει καμία ανάγκη για συγνωμη και όλα αυτα να περνάνε ντουκου και να θεωρούνται αδιάφορα για την εκβαση.
Δεν είναι δυνατόν η ιδιότητα του τέρατος να θεωρείται ασήμαντη μπροστά στα τυπικά.
Δηλαδή ειναι αν είσαι ένας βρωμοπουστης δικηγορος ικανός να κάνεις το εξάχρονο θύμα να φύγει κλαίγοντας ντροπιασμένος για να αποσυρθούν οι κατηγορίες για τον καραένοχο τύπο που στα σκάει. Είσαι ικανός να τα κοιτάς, να τα συντονίζεις όλα αυτά και να αναρωτιεσαι τι φαγητό έχουμε για βράδυ.
Πριτς. Στο και πάλι ανώτερο αγγλικό συστημα σε τέτοιες υποθέσεις που ο κατηγορούμενος έχει φερθεί έτσι στο εγκλημα και κατά τη δική, στο τέλος ο δικαστής αφού κεράσει την ογδονταρα ποινή απευθύνεται στον κατηγορούμενο και τον ξεχεζει για τον πόνο που προκάλεσε στα θύματα και την προκλητική του συμπεριφορά και έλλειψη μεταμέλειας;. Δεν έχουν δικαιοσύνη εκεί;
Να τι είπε ο δικαστής Edis στο συνάδελφο των δύο κατηγορούμενων αφού του έριξε 33 φορές ισόβια:
Είσαι δειλός, βίαιος ψευτονταής και παιδόφιλος. Ποτέ δεν εξέφρασες ούτε μια λέξη συγνώμης ή ενδιαφέροντος για τα θύματά σου. Είσαι ολοκληρωτικά εμμονικός με την πάρτη σου και πιστεύεις ότι μπορείς να χρησιμοποιείς τους άλλους ανθρώπους με όποιον τρόπο θες. Είσαι ένας κλασικός ψυχοπαθής και δεν πιστεύω ότι θα πάψεις ποτέ να είσαι επικίνδυνος.
Εδώ το να χαζογελάει ο βιαστής/δολοφόνος στη μάνα του θύματος θεωρείται χμμ οκ. Πού θα πάμε διακοπές; Ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να πιστεύουμε οι δικηγόροι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 15 Μάιος 2020, 10:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Κι εγώ δοκίμασα μηδέν έκπληξη από τη συζήτησή μας. Μου είπες ότι περιττεύει κάθε συζήτηση για τα 77 θύματα του Μπρέιβικ που χρεώθηκαν 3.5 μήνες το καθένα, επειδή "το σύστημα έχει χαμηλή υποτροπή". Είσαι από τον ίδιο ιδεολογικό χώρο με εκείνη την κοπέλα πριν 20 χρόνια που μου είχε πει ότι "μπορεί να σκότωσε μερικά εκατομμύρια ο Στάλιν αλλά διπλασίασε την παραγωγή ατσαλιού". Λίγο πιο φλώρος είναι η αλήθεια, πιστεύω από τα διακόσιες χιλιάδες θύματα και πάνω εσύ θα λύγιζες.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Σε γενικές γραμμές η εισαγγελέας είχε δίκιο. Τώρα αυτά τα "αφιλητη παρθένα" και ότι τους ψιθύρισε "θα σας βρει ο πατέρας μου" (λες και η εισαγγελέας ήταν ο Μπραν του game of thrones) ήταν από αχρείαστα έως προσβλητικά για το θύμα. Κάπου έλεος δηλαδή.
Ρε γάτε δώσε κάνα περίεργο λινκ. Το έχω ακούσει και γω κι αν ισχύει μιλάμε για πολύ κρίμα.
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Δεν έχω παρακολουθήσει τις εξελίξεις αλλά αυτά σκιαγραφούν συμπεριφορά ψυχιατρικού ενδιαφέροντος.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Ή πάρα πολύ κυνική στρατηγική χασοδίκη για να επιτευχθεί το ακαταλόγιστο.Belisarius έγραψε: ↑15 Μάιος 2020, 10:30Δεν έχω παρακολουθήσει τις εξελίξεις αλλά αυτά σκιαγραφούν συμπεριφορά ψυχιατρικού ενδιαφέροντος.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
foscilis έγραψε: ↑15 Μάιος 2020, 10:32Ή πάρα πολύ κυνική στρατηγική χασοδίκη για να επιτευχθεί το ακαταλόγιστο.Belisarius έγραψε: ↑15 Μάιος 2020, 10:30Δεν έχω παρακολουθήσει τις εξελίξεις αλλά αυτά σκιαγραφούν συμπεριφορά ψυχιατρικού ενδιαφέροντος.

ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
ισόβια θα φάνε και οι 2
τώρα πόσο θα καθίσουν μέσα, είναι άλλο θέμα...
τώρα πόσο θα καθίσουν μέσα, είναι άλλο θέμα...
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
-
- Δημοσιεύσεις: 534
- Εγγραφή: 02 Μάιος 2020, 19:58
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Ο φος μίλησε ορθώς, αλλα ξεχνάει οτι απευθύνεται σε νουδουλικα. Ο φος λεει και μαλακιες ενίοτε, αλλα λεει πάντα αυτό που πιστεύει, δεν τρέχει να μαζέψει ασυμμάζευτα άλλων. Αυτα που είπε η εισαγγελεας δεν κρίνονται στο πλαίσιο θεωρητικου διαγωνίσματος στην Νομική αλλα στο κοινωνικό πλαίσιο που διαγουμε. Αυτα που είπε, δεν τα ειπε σε όποια να ναι υπόθεση με ενδεχομενη δικαστική πλάνη. Αυτα που ειπε τα ακούσαμε, δεν ακούσαμε το υπόγειες πιεσεις μπορεί να δέχτηκε η όλη διαδικασία. Ο σαρκασμός και η μεροληψια σε αγορευση οχι στα πρακτικά ζητήματα από ποινής μέχρι όλης δισδικασιας, σε ειρωνικους και ψεύτες φονιάδες δεν εχει καμια σχεση με το διακύβευμα της τυφλης δικαιοσύνης. Το οποίο απειλειται από χαμογελαστους και ψύχραιμους λειτουργούς που παίρνουν τις μίζες από τα κυκλώματα. Στα οποια είναι βαθύτατα μπλεγμενα τα κόμματα των οποίων οι κακομοιρηδες πελατακηδες τους σκιζουν τα ιμάτια τους τωρα. Υποκρισία. Θράσος. Και καμία ελπίδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mpiftekopoiimeno burger την 15 Μάιος 2020, 10:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Τα σχετικά για την "αφίλητη παρθένα" με ξένισαν πολύ γιατί αφήνουν ερωτηματικά για τη σύνδεση της παρθενίας με τη βαρύτητα του εγκλήματος.
Επειδή όμως δεν έχω γνώση αυτών που λέχθηκαν από τους μεν και τους δε σε όλη τη διάρκεια της δίκης, αν αυτή η αγόρευση λειτουργήσει τελικώς επιβαρυντικά για τους συγκεκριμένους κατηγορούμενους, δεν θα θεωρήσω ότι έτυχαν "άδικης" δίκης.
Απλώς γιατί το έγκλημα τους παραμένει αυτό που είναι ανεξαρτήτως της αγόρευσης της εισαγγελέως.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38594
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: η δικη για την δολοφονια της ελ τοπαλουδη
Let them make the first mistake. We make the last move.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 768 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBzi
05 Μάιος 2024, 13:27
-
- 4 Απαντήσεις
- 229 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dwarven Blacksmith
11 Μάιος 2024, 17:33
-
- 3 Απαντήσεις
- 155 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Pillars
30 Σεπ 2024, 17:42
-
- 1 Απαντήσεις
- 77 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
17 Μαρ 2025, 21:31