Βινόσαυρος έγραψε: ↑25 Ιουν 2018, 15:01
Juno έγραψε: ↑24 Ιουν 2018, 18:45
Βινόσαυρος έγραψε: ↑24 Ιουν 2018, 04:35
Και τι συμπέρασμα να βγάλουμε αν κράτησε ή όχι το όνομα;
Αν είχε ελληνικό όνομα και αυτός και όλη η οικογένειά του και ο λαός τους μιλούσε δωρικό ιδίωμα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας τι ήταν, Μήδος ή Σλάβος;
Μπάστα. Πριν έθεσες ζήτημα περι ενωποίησης ελλήνων και μακεδόνων
Δεν έθεσα κανένα θέμα περί ενοποίησης.
Έλληνες ήταν, Δωρικό φύλο όπως οι Σπαρτιάτες. Απλώς
εδώ στο σχόλιο πως ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός δημιουργήθηκε από τις σχέσεις των υπό-φυλών και την σταδιακή εξομοίωση τους, είπα:
Juno έγραψε: ↑23 Ιουν 2018, 20:58
Άρα τι ισχύει για τους αρχαίους Μακεδόνες σύμφωνα με αυτό;
Δεν συμφωνώ με το σκεπτικό, αλλά ακόμα και αυτό υποστηρίζει την άποψή μας.
Δεν έθεσα κανένα τέτοιο θέμα γιατί δεν υπάρχει!
Βινόσαυρος έγραψε: ↑25 Ιουν 2018, 15:01
...και έφερες απόσπασμα από τον λόγο του, δεν είπες τίποτα για ελληνότροπο όνομα...
Και σου χάλασα τη σούπα; Υπάρχουν ντουζίνες επιχειρήματα που σας τρομπονιάζουν, κάθε φορά θα βγάζουμε τον πάπυρο να γράφουμε;
Πάνω στην κουβέντα, θα ειπωθούν όλα.
Τι θες; Προειδοποίηση τι θα πούμε αύριο για να έχεις το προβάδισμα στις απαντήσεις; Δεν πάει έτσι, όπως βγει η συζήτηση είναι.
Κάτσε να διαβάσεις Λιοντάρη μου!
Βινόσαυρος έγραψε: ↑25 Ιουν 2018, 15:01
...όταν έφερα και γώ παραδείγματα που το παίζει "φαραώ" και "μεγάλος βασιλιάς" κληρονόμος των αχαιμενηδών ήμουν στο ίδιο μοτίβο περι ενωποίησης με άλλους λαούς. Τώρα τα γυρίζεις και το πας στο ελληνότροπο όνομα. Μπορείς να μείνεις σταθερή και να μην τα κάνεις αχταρμά;
Σταθερή είμαι.
Δεν έφερα ένα επιχείρημα γιατί υπάρχουν πολλά.
Τα ονόματα είναι ελληνικά (όχι ελληνότροπα) θες και την ετυμολογία; Αυτά συν οι επιγραφές και τα γραπτά της εποχής είναι επιχειρήματα που προσπαθείτε να τα χτυπήσετε με το επιχείρημα "μόνον η ελίτ μιλούσε αρχαία ελληνικά" (χωρίς αποδείξεις).
Εκεί σας ταπώνουμε με τον κατάδεσμο της Πέλλας που μόνον στην ελίτ δεν ήταν αυτή που το έγραψε, λέτε "α δεν έμεναν μόνον Μακεδόνες στην Πέλλα" (πάλι χωρίς αποδείξεις).
Σας δείχνουμε το γράμμα προς τον Δαρείο και λες "α ο Αλέξανδρος όσους κατακτούσε το έπαιζε και "φιλαράκι, Αντιπέρσης στους Έλληνες, γιος του Άμμωνα-Δια στους Αιγυπτίους κλπ", σου λέω πως αυτό είναι προσωπικό γράμμα και οι υπόλοιποι Έλληνες δεν είχαν ιδέα ούτε επρόκειτο να έχουν άρα μπορούσε να πει ό,τι ήθελε, το κάνεις γαργάρα και περιμένεις να αλλάξουν 2-3 σελίδες, να ξεχαστεί και λες ότι τα ανακατεύω.
Δεν τα ανακατεύω, λέω ό,τι γνωρίζω σαν επιχείρημα όπως ρέει η συζήτηση.
Αν ξεβολεύεσαι, δεν φταίω εγώ.
Λοιπόν , επιστρέφουμε στους αρχαίους Αιγυπτίους. Έκανε τον γιο του Άμμωνα-
Δία κάτι που το έκανε και εδώ (τον γιο του Δία) και είχε να κάνει με τα μυστήρια των Καβείρων και τους ισχυρισμούς της μητέρας του ότι η σύλληψή του ήταν κάτι διαφορετικό, άρα μήπως ήταν ο ίδιος θεός, ο αντίστοιχος του Δία στην Αιγυπτιακή θρησκεία;
Εκτός από αυτό μήπως πήρε και Αιγυπτιακό όνομα για να πείσει; Αν όχι, πως δικαιολογείς το ελληνικότατο όνομά του;