Γιατί είναι αντιδεοντολογικο να ξεβρακωνεις τσαρλατάνους που λένε, μεταξύ άλλων, ότι η εξίσωση του Αϊνστάιν είναι σεξιστική και η βαρύτητα είναι κοινωνική κατασκευή και χρησιμοποιούν απλα περίεργες λέξεις για να καλύψουν το γεγονός οτι λενε μπούρδες;
Ξέρεις, επιτρέπεται να διαβάζεις και πέρα από τις επικεφαλίδες του Μπράιτμπαρτ. Τότε ίσως καταλάβεις αν τα λένε αυτά ή όχι.
Κ ομως, τα παραδείγματα που ανέφερα είναι 100% αληθινά. Μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο, και btw, οι δυο τυποι, είναι αριστεροί (Ο ένας έχει γράψει και βιβλίο με τον Τσόμσκι):
Βαριέσαι να διαβάσεις; Ο Ντωκινς αναφέρει μερικα ωραια παραδείγματα του βιβλίου, όπως αυτά που αναφέρω:
Ο Ντωκινς δεν κατανοει τον μεταμοντερνισμο. Εχει εν μερει δικιο οταν λεει πως ο μεταμοντερνισμος αντιτιθεται στον Διαφωτισμο, αλλα αυτο ειναι στα υπερ του, επειδη η ιδεα του διαφωτισμου περι συνεχους προοδου και επεκτασης οδηγησε στην αποικιοκρατια και τα στρατοπεδα συγκεντρωσης, το απαυγασμα της δυτικης προοδου και λογικης. Στο κατω κατω και ο Ρουσσω και ο Χομπς ηταν ρατσιστες και ιμπεριαλιστες.
Τοσο ο μεταμοντερνισμος οσο και ο μεταδομισμος απορριπτουν τα ανταγωνιστικα διπολα που ειναι παντου στην κουλτουρα μας, ως αποτοκα των γλωσσικων δομων και αδυναμιων: δεν μπορουμε να εχουμε γνωση για οτιδηποτε περα απο τα ορια της γλωσσας που δημιουργει τις δομες και τα μεσα που μας επιτρεπουν να αντιλαμβανομαστε τα πραγματα. Οφειλουμε λοιπον να αναγνωρισουμε πως η γνωση υποκειται στα ορια της γλωσσας και ως εκ τουτου χρειαζομαστε την αμφισβητηση και την αλλαγη αυτων των νοηματων.
Εκει που σφαλλει ο Ντωκινς ειναι πως αντιλαμβανεται τον μεταμοντερνισμο ως αντιθετικο στον ορθολογισμο. Διαφωνω επειδη αντιλαμβανομαι πως απωτερος στοχος και των δυο ειναι μια μορφη ηθικης αντικειμενικοτητας.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Δεν υπάρχει αντιστοιχία. Το paper στο sokal πέρασε από review και παρόλο που ήταν ανοησία έγινε δεκτό γιατί χρησιμοποιούσε τα κατάλληλα postmodern buzzwords. Αυτό που έβαλες εσύ δεν φαίνεται να έγινε review αλλά έγινε αποδεκτό για να πάρουν τα χρήματα. Το ένα περιστατικό αποδεικνύει ότι ένας ολόκληρος κλάδος είναι μία συλλογή από περισπούδαστες ανοησίες ενώ το άλλο ότι κάποιοι θα κάνουν οτιδήποτε για χρήματα.
στη λιστα που παρεθεσα υπαρχουν πολλα αλλα τετοια παραδειγματα, απο τον χωρο της φυσικης, των μαθηματικων, της ιατρικης.
'η ακομα το πολυ ζουμερο ψευτοπειπερ πυρηνικης φυσικης που εγκριθηκε μεσα σε τρεις ωρες ενω εγραφε "The atoms of a better universe will have the right for the same as you are the way we shall have to be a great place for a great time to enjoy the day you are a wonderful person to your great time to take the fun and take a great time and enjoy the great day you will be a wonderful time for your parents and kids"
εχεις δηλαδη την απαιτηση απο ενα περιοδικο κοινωνικων επιστημων να κανει πηρ ριβιου, αλλα οχι απο μια εκδοση πυρηνικης φυσικης. Ενδιαφερον.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Σε podcast που άκουγα ένα από τους συγγραφείς του paper "Human reactions to rape culture and queer performativity at urban dog parks in Portland, Oregon" να αναλύει τι γράφει μέσα (μελέτη σκυλιών που πηδιούνται στα πάρκα και τις αντιδράσεις των ιδιοκτητών τους ανάλογα με τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους) ήμουν στο πάτωμα από τα γέλια.
σιγα τ αυγα, εστειλαν 20 πειπερ και δημοσιευτηκαν τα 4. Ακομα ομως και αυτο, δειχνει πως δεν κατανοουν το οτι να σε δημοσιευουν δεν σημαινει πως σε υιοθετουν, αλλα πως σε εκθετουν στην κριτικη.
Στο κατω κατω, αυτα τα (((πειραματα))) λενε περισσοτερα γι αυτους που τα κανουν παρα για αυτους που στοχευουν.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Το ίδιο το άρθρο που παραθέτεις λέει ότι πρόκειται για "low-quality journals that provide little to no peer review or editorial control, essentially publishing every submitted article as long as the publication fee is paid"
Δηλαδή και πάλι δεν μιλάμε για peer review που απέτυχε να φιλτράρει προφανείς ανοησίες αλλά για κύκλωμα που δημοσιεύει οτιδήποτε για την κονόμα.
εχεις δηλαδη την απαιτηση απο ενα περιοδικο κοινωνικων επιστημων να κανει πηρ ριβιου, αλλα οχι απο μια εκδοση πυρηνικης φυσικης. Ενδιαφερον.
Κανένα απ' αυτά δεν είναι σοβαρές επιθεωρήσεις. Σε χρεώνουν για να δημοσιεύσεις, άρα τους νοιάζει να πληρωθούν, όχι να δημοσιεύσουν αξιόπιστες μελέτες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
η ιδεα του διαφωτισμου περι συνεχους προοδου και επεκτασης οδηγησε στην αποικιοκρατια και τα στρατοπεδα συγκεντρωσης,
Ποιος τα υποστηρίζει αυτά;
Η Hanna Arendt, ο Michel Foucault, o Zygmunt Bauman για αρχη.
Δύο Εβραίοι δηλ. για τους οποίους το Ολοκαύτωμα είναι το σημαντικότερο γεγονός τα τελευταία 200 χρόνια και ο Φουκώ... Έτσι λες εσύ τουλάχιστον, αλλά σε πιστεύουμε.
Όσον αφορά την Αποικιοκρατία είχε ξεκινήσει πολύ πριν τον Διαφωτισμό. Κατά τα άλλα ισχύει αυτό που γράφει στο αβατάρ μου.
Η Hanna Arendt, ο Michel Foucault, o Zygmunt Bauman για αρχη.
Δύο Εβραίοι δηλ. για τους οποίους το Ολοκαύτωμα είναι το σημαντικότερο γεγονός τα τελευταία 200 χρόνια και ο Φουκώ... Έτσι λες εσύ τουλάχιστον, αλλά σε πιστεύουμε.
Όσον αφορά την Αποικιοκρατία είχε ξεκινήσει πολύ πριν τον Διαφωτισμό. Κατά τα άλλα ισχύει αυτό που γράφει στο αβατάρ μου.
Απο τους τρεις ο Φουκω ειναι ο κοντινοτερος στην διατυπωση σου.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Η Hanna Arendt, ο Michel Foucault, o Zygmunt Bauman για αρχη.
Δύο Εβραίοι δηλ. για τους οποίους το Ολοκαύτωμα είναι το σημαντικότερο γεγονός τα τελευταία 200 χρόνια και ο Φουκώ... Έτσι λες εσύ τουλάχιστον, αλλά σε πιστεύουμε.
Όσον αφορά την Αποικιοκρατία είχε ξεκινήσει πολύ πριν τον Διαφωτισμό. Κατά τα άλλα ισχύει αυτό που γράφει στο αβατάρ μου.
Απο τους τρεις ο Φουκω ειναι ο κοντινοτερος στην διατυπωση σου.
Ποια είναι η διατύπωσή μου;
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι σοβαρός φιλόσοφος, ιστορικός, θεωρητικός το αναφέρει έτσι όπως το γράφεις παραπάνω, μάλλον εσύ το μεταφέρεις όπως το καταλαβαίνεις.
Πάντως επειδή και οι τρεις έχουν υπάρξει όλως τυχαίως αριστερίζοντες και προφανώς γι' αυτό τους διαβάζεις, μπορώ να φανταστώ ότι η αλληλουχία είναι Διαφωτισμός, Βιομηχ. Επανάσταση, Καπιταλισμός που φταίει για όλα τα κακά του κόσμου, δηλ. τελικά η ζωή μας έτσι όπως είχε και έχει και θα ήταν καλύτερα αν και εφ' όσον κτλ.
Δύο Εβραίοι δηλ. για τους οποίους το Ολοκαύτωμα είναι το σημαντικότερο γεγονός τα τελευταία 200 χρόνια και ο Φουκώ... Έτσι λες εσύ τουλάχιστον, αλλά σε πιστεύουμε.
Όσον αφορά την Αποικιοκρατία είχε ξεκινήσει πολύ πριν τον Διαφωτισμό. Κατά τα άλλα ισχύει αυτό που γράφει στο αβατάρ μου.
Απο τους τρεις ο Φουκω ειναι ο κοντινοτερος στην διατυπωση σου.
Ποια είναι η διατύπωσή μου;
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι σοβαρός φιλόσοφος, ιστορικός, θεωρητικός το αναφέρει έτσι όπως το γράφεις παραπάνω, μάλλον εσύ το μεταφέρεις όπως το καταλαβαίνεις.
Πάντως επειδή και οι τρεις έχουν υπάρξει όλως τυχαίως αριστερίζοντες και προφανώς γι' αυτό τους διαβάζεις, μπορώ να φανταστώ ότι η αλληλουχία είναι Διαφωτισμός, Βιομηχ. Επανάσταση, Καπιταλισμός που φταίει για όλα τα κακά του κόσμου, δηλ. τελικά η ζωή μας έτσι όπως είχε και έχει και θα ήταν καλύτερα αν και εφ' όσον κτλ.
Kαι οι τρεις εχουν επισημανει πως το περασμα στον ολοκληρωτισμο ειναι κατι που αφορα και τα δημοκρατικα καθεστωτα, και ειδικα ο Μπαουμαν εχει τονισει πως η δυνατοτητα ενος Ολοκαυτωματος υπαρχει σε καθε μοντερνα κοινωνια.
H σχεση δε του Διαφωτισμου με το Ολοκαυτωμα εστιαζεται στην Δυτικη "εκπολιτιστικη διαδικασια" του υπολοιπου κοσμου, και στα ρευματα της σκεψης της εποχης, που εδωσαν την θεωρητικη βαση για τον εθνικισμο και τον ρατσισμο. Το Ολοκαυτωμα λοιπον δεν ηταν η εξαιρεση αλλα το πλεον λογικο συμπερασμα του Διαφωτισμου.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Όλη η ακαδημαϊκή μεταπολεμική γενιά φιλοσόφων στην Δύση χαρακτηρίζεται από την αντίδραση στα δεινά του πολέμου και την αναζήτηση προς τα αριστερά.
Είναι μια παρόμοια τάση με την μοντέρνα μουσική, Ξενάκης, Μπουλέζ, που επίσης γεννήθηκε από την αντίδραση στο παλαιό.
Με την κατάρρευση της ΕΣΣΔ όλα αυτά άρχισαν να ξεθωριάζουν, όπως συνέβη και με την μοντέρνα μουσική.
Η Ελλάδα πιστή στο να καθυστερεί κάπου 30 χρόνια στις εξελίξεις ασχολείται ακόμη.
καπως ασχετο με τη συζητηση μας, εφοσον ουτε ο Φουκω, ουτε η Αρεντ θεωρουνται αριστεροι. Ο πρωτος ηταν μεν μαθητης του Αλτουσερ αλλα δεν αποτελει δειγμα μαρξιστικης σκεψης (η παλη των ταξεων πχ ειναι παντελως απουσα απο το εργο του) η δε δευτερη θεωρειται περισοτερο κλασσικιστρια, που θαυμαζε την αρχαιοελληνικη πολιτικη και ασκουσε κριτικη στον ολοκληρωτισμο, ειτε δεξιο ειτε αριστερο.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.