ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 19:50
Λοξίας έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 17:39
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 16:00
Λοξία, σου διαφεύγει ότι εσύ επιχείρησες να με επαναφέρεις στην τάξη, αν και με "ξέρεις" όσο εγώ εσένα.

Και θα το ξανακάνω αν χρειαστεί, ήγουν, αν ξαναδώ υπεκφυγές που δεν σου ταιριάζουν.
Ξανά:
- Γαλή γιατί με έβρισες σήμερα.
- Ναι, αλλά εσύ προχτές...
Απάντησε στην σημερινή ερώτηση και άσε τι έκανα εγώ προχτές. Αυτό είναι
άλλη συζήτηση.
Μα δεν σε έβρισα σήμερα.

Ούτε θυμάμαι να σε έχω βρίσει χτες ή προχτές, ασχέτως το πως εννοείς τη βρισιά.
Δηλαδή δεν καταλαβαίνεις έτσι; Όταν καταλάβεις, θα μου πεις ότι μου έκανες πλάκα πως δήθεν δεν καταλάβαινες ε;

ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 19:50
Λοξίας έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 17:39
Οπότε, και το ερώτημά μου, που πολύ "έντεχνα" παρέκαμψες (ενώ είχα απαντήσει ευθαρσώς στι δικό σου), επανέρχεται...
Άσε το πως αντιλαμβάνεσαι εσύ τις θρησκείες και τις μαλακίες που γράφουν οι αθεοταλιμπάν, διοτι δεν έχει να κάνει με το απλό ερώτημα που έχει τεθεί.
Εσύ θα πεις στους "δικούς" σου πως οι "θαυματουργές" εμφανίσεις της Παναγίας στα πεδία των μαχών, είναι συμβολικές παραστάσεις του ασυνειδήτου και όχι πραγματικά γεγονότα;
Ή πρεσβεύεις πως οι πιστοί μπορούν να "γνωμοδοτούν" για το απόλυτα πραγματικό γεγονός της εμφάνισης της Παναγίας, ή άλλων αγίων, στα πεδία των μαχών, αλλά αν το αμφισβητήσω εγώ, εσύ θα πεταχτείς να με παραπέμψεις στις προσβλητικές αναφορές της παρθενίας της Παναγίας από τους αθεοταλιμπάν;
Δηλαδή πως ακριβώς πρέπει να τους το πω;

Με ηχητικό μήνυμα;
Το ότι το έγραψα δεν φτάνει;
Χμμ...μάλιστα. Άλλη μια φορά που "δεν καταλαβαίνεις". ΟΚ, κανένα πρόβλημα. Θα στο κάνω πενηνταράκια.

Εγώ είπα στον Κόκκορα πως αυτή η ιστορία με την εμφάνιση της Παναγίας, που δημοσίευσε ο Πουλιούρης, δεν είναι αληθινή.
Εσύ, απαντώντας σε εμένα, έγραψες (και συμφώνησα) πως όλες αυτές οι εμφανίσεις θεών στα πεδία των μαχών, δεν είναι παρά συμβολικές παραστάσεις του ασυνειδήτου. Με "απλά λόγια", ΔΕΝ συμβαίνουν πραγματικά. Κατά συνέπεια, όποιος πιστεύει ότι συμβαίνουν στην πραγματικότητα,
"δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει", κατά την Σαββοπούλεια στιχουργική ρήση. Δεν χωράει άλλη ερμηνεια.
Αυτό, μπορείς να το πεις απ' ευθείας στον Κόκκορα ή σε όποιον άλλον υποστηρίζει το πραγματικό του γεγονότος; Να κάνεις κουότ το μήνυμά του, όπου υποστηρίζει ένθερμα το πραγματικόν της ιστορίας και να του το δηλώσεις; Με την ίδια ευκολία που αποδοκιμάζεις τις αντίστοιχες ταλιμπανιές κάποιων αθέων;
"Φίλε μου τάδε, κάνεις λάθος. Δεν συμβαίνουν τέτοιες εμφανίσεις στην πραγματικότητα. Είναι απλές προβολές του ασυνειδήτου".
Απλά, ευγενικά και ωράια. Ούτε ηχητικά μηνύματα, ούτε SMS, ούτε συνδιάσκεψη μέσω Skype.
Εντάξει τώρα; την μάσησα αρκετά την μπουκιά ώστε να την καταπιείς μια και κάτω;

ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 19:50
Αυτό που πρεσβεύω είναι ότι η πίστη είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και ότι όποιος γουστάρει να προσβάλλει καλό θα είναι να είναι έτοιμος να υποστεί και ο ίδιος προσβολές και κριτική για τον δικό του τρόπο σκέψης και τις δικές του συμπάθειες ή αντιπάθειες.
"Η πίστη είναι προσωπική υπόθεση του καθενός". Τόσο γνωστό, που είναι πλέον κοινοτοπία.
Αλλά, αυτή κοινοτοπία λησμονείται όταν είναι να επιτεθούμε στις προσωπικές θεωρήσεις του άλλου.
Και από τις δύο πλευρές.
Το άσχημο είναι ότι μια τέτοια επίθεση, τις περισσότερες φορές προκαλείται από μία αμφισβήτηση μιας εξόφθαλμα αναπόδεικτης αιτιάσεως ενός χριστιανού, μουσουλμάνου, ινδουϊστή, ή άλλης θρησκείας ένθεου.
Η πίστη σου είναι προσωπική υπόθεσή σου, αλλά όταν γνωμοδοτείς δημόσια για την βοήθεια της Παναγίας στις μάχες εναντίον των Ιταλών, εγκαταλείπεις το "προσωπικό" και εισέρχεσαι στο "δημόσιο".
Η χρήση προσβλητικών αναφορών, καταδικάζεται από όλους. Αλλά και πολλοί, ξεχνούν αυτην την καταδίκη.
Αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, στην οποία έχεις αγκιστρωθεί, σαν συναγρίδα στο παραγάδι, και αρνείσαι να δεις την άλλη όψη.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, η ευθύνη είναι 50-50. Αλλά η κάθε πλευρά, βλέπει μόνον την καμπούρα της άλλης.