Ευτυχώς που δεν έχω το μυαλό σου.Ασέβαστος έγραψε: ↑21 Αύγ 2020, 08:57εφικτο ισως, με τι κοστος ομως;Υπάρχουν και στεγανοί μεταφερόμενοι κρουνοί οι οποίοι θα ήταν μια άλλη λύση για να γίνουν οι γεωτρήσεις.
τι ειναι αυτο;δεν υπαρχει υλικο με μηδεν ελαστικοτητα. ακομη και τεντωμενο με καποια δυναμη, αν ασκηθει πανω του και αλλη δυναμη, θα τεντωσει κι αλλο, ενω αν μπουν μεσα 10 νταλικες και μειωθει ετσι η δυναμη που το τραβα προς τα πανω, θα χαλαρωσει.Η άνοση της κατασκευής θα εξαλείψει κάθε ελαστικότητα του τένοντα.
επισης, αντε και το στερεωσες στο βυθο. πως το κρατας να μην κινειται πλαγια;
τεσπα, αφου θες να κανεις τον εφευρετη, κατσε υπολογισε:
ποση ανωση θες; υπολογισε τον ογκο του αερα που σου δινει αυτη την ανωση, μετρωντας φυσικα και το βαρος του μπετου που θα εχει το κατασκευασμα. ξερω, δεν το εχεις με τα μαθηματικα, καντο μπακαλιστικα. πες το τουνελ-δρομος θαναι 10χ5 μετρα, μισο μετρο μπετο τουλαχιστον τα τοιχωματα του, και εξω απο αυτα στεγανα διαμερισματα για ανωση καμμια 10αρια φορες μεγαλυτερα για να εχουν αρκετο αερα για να σηκωσουν ολο αυτο το πραμα, +παλι κανα μετρο μπετο τριγυρω για να αντεχει την υδροστατικη πιεση. βγαλε ενα προχειρο κοστος για τα μπετα.
μετα υπολογισε το κοστος για τον τενοντα, απο ινοξ, καταλληλης διατομης, και καθε 5 - 10 χρονια αλλαγη.
μην υπολογιζεις τα κοστη για να μπουν ολα αυτα στη θεση τους. ειμαι σιγουρος οτι ηδη εχεις βγαλει κοστος πολλαπλασιο απο τον παγκοσμιο ετησιο προυπολογισμο για καθε χιλιομετρο:smt005:
μετα κανε εικονα την ταλαντωση, καθετη και πλευρικη, καθως ενεργουν πανω στο κατασκευασμα διαφορες εναλλασομενες δυναμεις, απο θαλασσια ρευματα μεχρι 20τονες νταλικες.
για να δηλωνεις εφευρετης, δεν αρκει να πετας στο ντουκου καθε μαλακια που περνα απο το μυαλο σου, χωρις να κανεις ουτε 5 λεπτα σκεψη.
1) Δεν γίνονται από σκυρόδεμα αλλά από λαμαρίνα.
2) Τα στεγανά είναι μικρά για να κάνει αρχικά το υποβρύχιο. Άνωση έχει και ο χώρος των οχημάτων οπότε είναι καράβι σκέτο στην άνωση.
Τα καράβια μεταφέρουν με λίγο εκτόπισμα τεράστια φορτία.
3) Μερικοί από τους τένοντες τοποθετούνται αντικριστά και διαγώνια και μερικοί κάθετα ώστε να μην κάνει κιχ ο δρόμος από τα ρεύματα.
4) Οι τένοντες δεν σκουριάζουν ποτέ ούτε και ο μηχανισμός γιατί έχω τον τρόπο μου.
5) Το κόστος είναι μικρότερο από τις γέφυρες αφού κατασκευάζεται στην στεριά και μεταφέρεται στην θάλασσα.
Ευτυχώς που οι εφευρέτες δεν είναι γκαγκά..