Έμαθες να βλέπεις τον κόσμο παράξενα. Απλά.
Ορισμός της Τέχνης
- Γενιά της Αμαρτίας
- Δημοσιεύσεις: 9283
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
- Phorum.gr user: Γενιά των 700
- Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.
- Γενιά της Αμαρτίας
- Δημοσιεύσεις: 9283
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
- Phorum.gr user: Γενιά των 700
- Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Ορισμός της Τέχνης
Τότε τι ψάχνεις να βρεις γράφοντας σ' αυτό το νήμα;ST48410 έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:11Ορισμοί πολλοί. Με το τσουβάλι. Δεν είναι κάτι που δεν έχει μελετηθεί, ούτε κάτι καινούριο.αλασκα15++ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:04Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι ορισμοί . Θα ήταν ίσως κάποια αρχή για να "φτιαχτεί" ένας ορισμός . Και να δούμε αν όντως υπάρχει ορισμός της τέχνης
Ο νηματοθέτης έβαλε τον τίτλο ορισμός της τέχνης .
Και έτσι κατάλαβα ότι ίσως μ' αυτό το νήμα θα προσεγγίζαμε λίγο την τέχνη
Re: Ορισμός της Τέχνης
.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Ορισμός της Τέχνης
Μα αυτό θα κάνουμε επειδή όλοι οι ορισμοί δεν είναι σωστοί, ή ολοκληρωμένοι αν θέλεις και υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις γύρω από το θέμα.αλασκα15++ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:43Τότε τι ψάχνεις να βρεις γράφοντας σ' αυτό το νήμα;ST48410 έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:11Ορισμοί πολλοί. Με το τσουβάλι. Δεν είναι κάτι που δεν έχει μελετηθεί, ούτε κάτι καινούριο.αλασκα15++ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:04
Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι ορισμοί . Θα ήταν ίσως κάποια αρχή για να "φτιαχτεί" ένας ορισμός . Και να δούμε αν όντως υπάρχει ορισμός της τέχνης
Ο νηματοθέτης έβαλε τον τίτλο ορισμός της τέχνης .
Και έτσι κατάλαβα ότι ίσως μ' αυτό το νήμα θα προσεγγίζαμε λίγο την τέχνη
- Γενιά της Αμαρτίας
- Δημοσιεύσεις: 9283
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
- Phorum.gr user: Γενιά των 700
- Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Έκανες μεγάλη σκέψη για καθυστερημένος. Όντως η μουσική είναι φάρμακο για αθεράπευτα μοναχικούς. Εγώ έχω απαίσια σχέση μαζί της.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:47
.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....
.
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:50Έκανες μεγάλη σκέψη για καθυστερημένος. Όντως η μουσική είναι φάρμακο για αθεράπευτα μοναχικούς. Εγώ έχω απαίσια σχέση μαζί της.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:47
.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....
.
.
Καθυστερώ νά χύσω.....είναι αλήθεια......
Τόκανες απο μικρός είπαμε αυτό ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Ορισμός της Τέχνης
Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:50Έκανες μεγάλη σκέψη για καθυστερημένος. Όντως η μουσική είναι φάρμακο για αθεράπευτα μοναχικούς. Εγώ έχω απαίσια σχέση μαζί της.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:47
.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....
.
Είναι φάρμακο και όταν την μοιράζεσαι μ' άλλους
- Γενιά της Αμαρτίας
- Δημοσιεύσεις: 9283
- Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
- Phorum.gr user: Γενιά των 700
- Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Η μουσική είναι αυνανισμός του αυτιού. Θα το αναλύσω επιστημονικά μια μέρα αυτό.αλασκα15++ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:56Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:50Έκανες μεγάλη σκέψη για καθυστερημένος. Όντως η μουσική είναι φάρμακο για αθεράπευτα μοναχικούς. Εγώ έχω απαίσια σχέση μαζί της.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:47
.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....
.
Είναι φάρμακο και όταν την μοιράζεσαι μ' άλλους
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.
Re: Ορισμός της Τέχνης
όχι κι άθλιοΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 20:47.
Η Μουσική.....(κατ επέκταση καί αι άλλαι καλαί Τέχναι )......
Αυτό το άθλιο χάπι της Μοναξιάς.....υποκατάστατο συντρόφου μέσα σ αυτό
τον ηλίθιο κόσμο πού μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή γειτόνων φίλων κι έραστών .....
Μάν Χατζιδάκης.....
Τί θέλει νά πεί ο Ποιητής ;;;
Υπάρχουν οι Καλές Τέχνες.....οι Κακές ποιές είναι ;;;.....
.
(ας μη χαλάμε το θέμα, ξεφεύγει η κουβέντα)
δώστε μου να πεθάνω όλους τους θανάτους
Re: Ορισμός της Τέχνης
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
Ας πάρουμε την περίπτωση του Ρόθκο π.χ. για να έχουμε ένα πλαίσιο αναφοράς. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως έργο του που μαρτυρά πως είχε την ικανότητα να κάνει ποτέ κάτι περισσότερο από γραμμές. Αν ξέρεις κάποιο μπορείς να το παρουσιάσεις και να το συζητήσουμε. Από αυτά που γνωρίζω εγώ τα υποτιθέμενα βήματα που έκανε η τέχνη με ετούτον είναι προς τα πίσω.
Οι ζωγραφιές του φαίνονται να είναι φτιαγμένες από παιδιά. Αυτό από μόνο του δεν θα ήταν κακό αν, μεγάλο αν, κατάφερνε μέσα από το προσωπικό του στυλ να μας έδινε περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενό του. Τη φιλοσοφία του. Ο πίνακας θα έπρεπε να μιλάει μόνος του ακόμα και για κάποιον όχι τόσο μυημένο στις τέχνες. Αυτό δεν γίνεται.
Πρόσεξε τώρα τι έχει ενδιαφέρον. Υποστηρίζει ότι το έργο του σημαδεύεται από την μυθολογία και τη φιλοσοφία του Νίτσε. Και ρωτάω, αθώα και με περιέργεια. Ποια ακριβώς φιλοσοφία ή τέχνη που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ήρωες και τέρατα και θεούς βλέπεις εσύ σε τρεις χρωματιστές γραμμές;
Υποστηρίζει επίσης, αντίθετα από ότι θα περίμενε κανείς ότι, ο πραγματικός σκοπός της τραγωδίας και της τέχνης γενικότερα βρίσκεται στην Κάθαρση. Δηλαδή η τέχνη εξυπηρετεί ή θα έπρεπε να εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό από τη γέννησή της.
Από την άλλη καθώς ξέρω ότι σου αρέσει η κλασική μουσική παραθέτω ένα έργο του Στράους βασισμένο στο also sprach Zaratustra. Ρίξε μια αυτιά στο πως ο συνθέτης πραγματεύεται τον Νίτσε.
Παρεμπιπτόντως αυτό που χρησιμοποίησε αυτός που έκανε το βίντεο είναι κυρίως έργα του Turner. Ενός πραγματικά μεγάλου ζωγράφου.
Για το δεύτερο.
Όποια κι αν ήταν η εξέλιξη της σονάτας και ότι κι αν προσαρτούσαν κατά καιρούς οι δημιουργοί ένα πράγμα είναι σίγουρο. Είχαν όλοι εκτεταμένη παιδεία. Αυτό τους έλυνε τα χέρια και τους άφηνε να πειραματιστούν. Η γνώση της μουσικής και των εκφραστικών της μέσων. Χωρίς αυτή τη γνώση δεν θα υπήρχε καμία εξέλιξη. Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή που αντιμετωπίζει το καθετί σαν προιόν προς κατανάλωση. Αντιμετωπίζει την τέχνη με ελαφρότητα. Η εμπνευσμένη επινόηση του Ορφέα που μπορεί να μαγεύει τα ζώα και τους ανθρώπους με τη μουσική του, να κάνει τα δέντρα να χορεύουν, έχει μετατραπεί σε κινούμενο σχέδιο. Χωρίς μυστηριακό χαρακτήρα.
Η επιστροφή δεν είναι απλά απαραίτητη. Είναι ζωτικής σημασίας.
Ο rothko είναι περίπτωση καλλιτέχνη που έφτιαξε τα αριστουργήματα του σε μεγάλη ηλικία. Τα πιο πρώιμα έργα του περιείχαν κυρίως φιγούρες, νεκρές φύσεις, κάτι σιδηροδρομικούς σταθμούς και ήταν μάλλον αδιάφορα.
Τα ύστερα έργα για τα οποία έγινε διάσημος και για τα οποία επέμενε οτι πρέπει να βλέπονται υπο συγκεκριμένες συνθήκες φωτισμού και απο συγκεκριμένη απόσταση, προσφέρουν μια εμπειρία πολύ κοντά στην θρησκευτική κατάνυξη. Δεν είναι τυχαίο οτι ο χώρος στον οποίο εκτίθενται στην Αμερική πήρε το όνομα Rothkos chapel.
Οι γραμμές και τα χρώματα,( όπως ανέλυσε ο Καντίνσκι στο "για το πνευματικό στην τέχνη" )έχουν άμεση επίδραση στον ψυχισμό του ανθρώπου, άλλωστε και τα ηλιοβασιλέματα ή ο θαλάσσιος ορίζοντας γραμμές χρώματος είναι και δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς οτι είναι απο τα ωραιότερα θεάματα στον πλανήτη μας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 02 Σεπ 2020, 21:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Να σου ξεκαθαρίσω ότι οι γνώσεις μου στη ζωγραφική είναι περιορισμένες. Με καλείς λοιπόν να παίξω εκτός έδρας. Θα προσπαθήσω να σου φέρω στοιχεία αναζητώντας στο δίκτυο και στη βάση ότι οι τέχνες λειτουργούν με παρόμοιους τρόπους. Ελπίζω να μη δεχθώ κανένα απρόσεκτο γκολ.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Ας πάρουμε την περίπτωση του Ρόθκο π.χ. για να έχουμε ένα πλαίσιο αναφοράς.

Γιατί να μην υπάρχουν έργα; Αναζήτησα έργα της νεότητάς του. Και τοπία έχει και φιγούρες και αναζητήσεις σε πιο εμπρεσιονιστική ή εξπρεσιονιστική πινελιά:Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Δεν υπάρχει κανένα απολύτως έργο του που μαρτυρά πως είχε την ικανότητα να κάνει ποτέ κάτι περισσότερο από γραμμές. Αν ξέρεις κάποιο μπορείς να το παρουσιάσεις και να το συζητήσουμε. Από αυτά που γνωρίζω εγώ τα υποτιθέμενα βήματα που έκανε η τέχνη με ετούτον είναι προς τα πίσω.







Και μάλιστα η ματιά του είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και σε ότι αφορά το χρώμα και στο βάθος και στους όγκους του χώρου, όσο μπορώ να κρίνω.
Προφανώς αναφέρεσαι στα έργα με τις επιφάνειες χρωμάτων με τα οποία είναι ευρέως γνωστός. Βλέποντας όμως τους παραπάνω πίνακες καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν ήταν αδυναμία, αλλά επιλογή. Είναι αλήθεια ότι κάποιος μπορεί να κάνει σχετικά εύκολα σήμερα ένα πίνακα που να μοιάζει με τους πίνακες αφηρημένης τέχνης των μέσων του προηγούμενου αιώνα. Αυτό δε λέει τίποτα. Η κρίση του έργου τέχνης δεν είναι αποκομμένη από τις σχετικές πληροφορίες. Πρέπει να ξέρεις ποιος το έφτιαξε, πότε, τι άλλο είχε κάνει πριν και μετά και τι γινόταν γύρω του. Τότε καταλαβαίνεις τι οφείλεται σε πρόθεση και τι σε άγνοια.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Οι ζωγραφιές του φαίνονται να είναι φτιαγμένες από παιδιά.
Ας σταθώ στο τονισμένο. Ο πίνακας θα μιλήσει στον μη μυημένο όταν είναι μυημένος έστω και πλαγίως! Δηλαδή. Ένας σημερινός ακροατής δεν δυσκολεύεται να ακούσει μουσική Μπαρόκ γιατί το τονικό μουσικό σύστημα το γνωρίζει από την ελαφρά μουσική που ακούει καθημερινά σε κινηματογράφο, διαφημίσεις, ραδιόφωνο κλπ Ένας μη μυημένος ακροατής λοιπόν έχει προσλαμβάνουσες να ακούσει πως λειτουργεί μια απατηλή πτώση στο Μότσαρτ γιατί την έχει ακούσει πολλές φορές στην μουσική που ακούει. Ξέρει πως λειτουργεί μια Coda και ας μη γνωρίζει τι λέγεται Coda. Αν όμως του βάλεις Webern; Εκεί η εξοικείωσή του από την μουσική που ακούει δεν του δίνει εφόδια να χωρίσει ενότητες, να καταλάβει δομές και λειτουργίες. Ίσως σε κάποιο μικρό βαθμό από τη μουσική που ακούει σε κινηματογράφο. Αλλά η κατανόηση θα είναι περιορισμένη. Και αν του βάλεις Νέα Πολυπλοκότητα; Εκεί δεν έχει τίποτα να πιαστεί.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Αυτό από μόνο του δεν θα ήταν κακό αν, μεγάλο αν, κατάφερνε μέσα από το προσωπικό του στυλ να μας έδινε περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενό του. Τη φιλοσοφία του. Ο πίνακας θα έπρεπε να μιλάει μόνος του ακόμα και για κάποιον όχι τόσο μυημένο στις τέχνες. Αυτό δεν γίνεται.
Τα έχουμε ξαναπεί. Δεν θα σου μιλήσει ποτέ ένα ποίημα στα Ινδικά ακόμα και αν είναι το καλύτερό που υπάρχει. Δεν γίνεται. Μπορεί να σου αρέσουν οι ήχοι της γλώσσας που ακούς και να σου φαίνονται ενδιαφέροντες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κατάλαβες το ποίημα.
Οι καλλιτέχνες γενικώς υποστηρίζουν διάφορα. Κάποια από αυτά ειλικρινώς και κάποια όχι (είναι άνθρωποι με ατέλειες και αρκετοί από αυτούς απατεώνες κι ας είναι σπουδαίοι στην τέχνη τους). Έχουν κάποιο πράγμα στο μυαλό τους που μπορεί να τους φαίνεται σημαντικό ενώ δεν είναι, πουλάνε τρέλα για να αποκτήσουν κοινό ή οτιδήποτε. Δεν ξέρω για τον Ρόθκο αλλά αυτό το πράγμα είναι η αφαίρεση. Εκεί που ο άλλος χρειάζεται θεούς και τέρατα, αυτός σου λέει αυτό που έχει να σου πει κρατώντας τα πολύ σημαντικά και αφαιρώντας τα υπόλοιπα.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Πρόσεξε τώρα τι έχει ενδιαφέρον. Υποστηρίζει ότι το έργο του σημαδεύεται από την μυθολογία και τη φιλοσοφία του Νίτσε. Και ρωτάω, αθώα και με περιέργεια. Ποια ακριβώς φιλοσοφία ή τέχνη που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ήρωες και τέρατα και θεούς βλέπεις εσύ σε τρεις χρωματιστές γραμμές;
Αν πάμε στις φιλοσοφικές προεκτάσεις και τι πιστεύει ο χ ή ο ψ για την τέχνη, θα χαθούμε. Φιλοδοξώ να γίνει μια πιο πεζή και πιο χειροπιαστή έως τεχνική κουβέντα που να αφήσει απέξω αυτά.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Υποστηρίζει επίσης, αντίθετα από ότι θα περίμενε κανείς ότι, ο πραγματικός σκοπός της τραγωδίας και της τέχνης γενικότερα βρίσκεται στην Κάθαρση. Δηλαδή η τέχνη εξυπηρετεί ή θα έπρεπε να εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό από τη γέννησή της.
Θα το ξαναακούσω υπό το πρίσμα της παρατήρησής σουΠορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Από την άλλη καθώς ξέρω ότι σου αρέσει η κλασική μουσική παραθέτω ένα έργο του Στράους βασισμένο στο also sprach Zaratustra. Ρίξε μια αυτιά στο πως ο συνθέτης πραγματεύεται τον Νίτσε.
Ίσως. Δεν βλέπω το λόγο να διαφωνήσω σε αυτό αν και πιστεύω θα υπάρχουν περιπτώσεις καλλιτεχνών που δεν είχαν συστηματικές σπουδές. Ωστόσο ναι αναγκαστικά πρέπει να έχουν γνώση των εκφραστικών μέσων. Και ο Ρόθκο έχει. Μπορεί πχ να έχει πολύ καλύτερη κατανόηση από τη λειτουργία 2 επιφανειών χρωμάτων, της μιας δίπλα στην άλλη σε σχέση με άλλους συγχρόνους του. Τα πρώιμα έργα παραπάνω δείχνουν και άλλα στοιχεία.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Για το δεύτερο.
Όποια κι αν ήταν η εξέλιξη της σονάτας και ότι κι αν προσαρτούσαν κατά καιρούς οι δημιουργοί ένα πράγμα είναι σίγουρο. Είχαν όλοι εκτεταμένη παιδεία. Αυτό τους έλυνε τα χέρια και τους άφηνε να πειραματιστούν. Η γνώση της μουσικής και των εκφραστικών της μέσων. Χωρίς αυτή τη γνώση δεν θα υπήρχε καμία εξέλιξη.
Αυτό θέλει το δικό του σεντονάκι. Επιφυλάσσομαι.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 12:35Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή που αντιμετωπίζει το καθετί σαν προιόν προς κατανάλωση. Αντιμετωπίζει την τέχνη με ελαφρότητα. Η εμπνευσμένη επινόηση του Ορφέα που μπορεί να μαγεύει τα ζώα και τους ανθρώπους με τη μουσική του, να κάνει τα δέντρα να χορεύουν, έχει μετατραπεί σε κινούμενο σχέδιο. Χωρίς μυστηριακό χαρακτήρα.
Η επιστροφή δεν είναι απλά απαραίτητη. Είναι ζωτικής σημασίας.
Re: Ορισμός της Τέχνης
Πολύ ενδιαφέρον. Εγώ πάντως βλέποντας τα πρώιμα έργα δεν βλέπω κάποιον ο οποίος δεν είχε ικανότητα να κάνει οτιδήποτε άλλο από χρωματιστές επιφάνειες. Το αντίθετο.gassim έγραψε: ↑02 Σεπ 2020, 21:25Ο rothko είναι περίπτωση καλλιτέχνη που έφτιαξε τα αριστουργήματα του σε μεγάλη ηλικία. Τα πιο πρώιμα έργα του περιείχαν κυρίως φιγούρες, νεκρές φύσεις, κάτι σιδηροδρομικούς σταθμούς και ήταν μάλλον αδιάφορα.
Τα ύστερα έργα για τα οποία έγινε διάσημος και για τα οποία επέμενε οτι πρέπει να βλέπονται υπο συγκεκριμένες συνθήκες φωτισμού και απο συγκεκριμένη απόσταση, προσφέρουν μια εμπειρία πολύ κοντά στην θρησκευτική κατάνυξη. Δεν είναι τυχαίο οτι ο χώρος στον οποίο εκτίθενται στην Αμερική πήρε το όνομα Rothkos chapel.
Και τι σύμπτωση. Την ίδια εποχή που κάνει αυτός επιφάνειες, γίνονται και στη μουσική!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αυτός ο Γιανναράς είναι ο ορισμός του σκοταδιστή.
από έργο_μακέτο » 09 Σεπ 2023, 20:54 » σε Φιλοσοφία - 329 Απαντήσεις
- 8632 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Scouser
14 Σεπ 2023, 07:29
-
-
-
Νέα δημοσίευση Xριστιανοταλιμπαν Eλληνουτσοι οι καρκίνοι της ανθρωπότητας.Ο ΟΡΙΣΜΟΣ
από Μαδουραίος » 30 Σεπ 2024, 08:10 » σε Κοινωνικά θέματα - 20 Απαντήσεις
- 569 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Antares
18 Οκτ 2024, 16:22
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αναχρονισμοί σε εικαστικά έργα τέχνης
από Jimmy81 » 12 Μαρ 2024, 15:25 » σε Eικαστικές τέχνες - 7 Απαντήσεις
- 1320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα
12 Μαρ 2024, 16:41
-
-
-
Νέα δημοσίευση Θεωρείτε τα anime μια μορφή τέχνης;
από AlienWay » 11 Μαρ 2025, 13:41 » σε 7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ - 56 Απαντήσεις
- 1286 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
20 Απρ 2025, 10:35
-