Big brother και κορονοιός
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση συνδέσμων προς ιστότοπους παράνομης προβολής (streaming) ή λήψης (torrents, κ.λπ.) κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων με πνευματικά δικαιώματα. Κανόνας 8.6.α
Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση συνδέσμων προς ιστότοπους παράνομης προβολής (streaming) ή λήψης (torrents, κ.λπ.) κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων με πνευματικά δικαιώματα. Κανόνας 8.6.α
Re: Big brother και κορονοιός
Ολοι αυτοι οι ψυχανωμαλοι αγανακτισμενοι φοβουνται μην αποβλακωθεί ο λαός από το ΒΒ. Ευτυχώς με την ηλιθιότητα τους το διαφημίζουν καλύτερα.
Ξέρουμε κανα δωρεάν τροπο να βλέπουμε ΒΒ εκτος Eλλαδoς (UK συγκεκριμένα);
Ξέρουμε κανα δωρεάν τροπο να βλέπουμε ΒΒ εκτος Eλλαδoς (UK συγκεκριμένα);
Re: Big brother και κορονοιός
όπως βλέπεις όμως, είναι υπερ του κανσελ καλτσουρOtto Weininger έγραψε: ↑08 Σεπ 2020, 14:19Όχι.
Γιατί τον ενοχλεί όλο το κονσεπτ, αντίθετα με τους SJW που ιδρώνουν ένοχα στο θέαμα της λούγκρας που δείχνει τον κωλο της ή της χονδρέλας που έκανε το free willy στην πισίνα.
Re: Big brother και κορονοιός
αχαχαχααχαχ 1.10 εδινε,εχω πεθανει στο γελοιο με τους μλκες του νηματος που θελαν και ιντελεκτσουαλ καμακι
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
- MasterofDope
- Δημοσιεύσεις: 723
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2019, 00:06
Re: Big brother και κορονοιός
τον εκτιμώ πιο ΠΟΛΥ τον φαηλό
Επρεπε καποιος να το κανει με αυτη την μαλακια που γινεται BIG BROTHER και πιο παλια Power of Love, Masterchef κλπ
Have you seen the writing on the wall?
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
Re: Big brother και κορονοιός
Ο Φαηλος και ο καθε παπαρας ας κλείσει την τηλεόραση.
Εμεις οι υπόλοιποι που γουστάρουμε Βig Βrother θελουμε να το βλεπουμε κανονικές ωρες.
Εμεις οι υπόλοιποι που γουστάρουμε Βig Βrother θελουμε να το βλεπουμε κανονικές ωρες.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Big brother και κορονοιός
Μη φάτε, έχομεν γλαρόσουπα.
Σε όποιου τα πόδια βρει, πάει και κάθεται αυτή.
Το ποδοκάτσιμο στον χαοτικό της Καλαμαριάς μάλιστα, μοιάζει πολύ περισσότερο σαν φλερτ (απο την πλευρά της) απο το αντίστοιχο ποδοκάτσιμο στον Κρητικο.
Re: Big brother και κορονοιός
ο Χαοτικός ακόμα να αντιδράσει που ο τύπος του κλέβει την περσόνα;
Re: Big brother και κορονοιός

Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Big brother και κορονοιός
Σχετικό-άσχετο
Aπό τo blog του Μανώλη Νταλούκα
WELCOME TO THE SHOW- Παύλος Σιδηρόπουλος, 1984
Το τραγούδι Welcome To The Show είναι το καλύτερο παράδειγμα της ροκ παράστασης που οραματιζόταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος, και που ονόμαζε «Μαύρη Οθόνη», αλλά που επεξηγούσε με διάφορους τρόπους ότι πρόκειται για ένα «Θέατρο Υποκρισίας».
Η παράσταση μπορούσε να ανεβεί σε θέατρο, ή να γίνει «συναυλία» ή και video clip.
Η έννοια της Υποκρισίας, για τον Σιδηρόπουλο, είναι πρωταρχική, είναι έννοια πέρα από το «καλό» και το «κακό», δηλαδή πέρα από κάθε ιδεολογία.
Ο Υποκριτής (που μπορεί να φοράει ή όχι μάσκα), δεν λέει αλήθειες με την παραδεκτή έννοια του όρου, ουσιαστικά υποκρίνεται δηλαδή κάνει μια μαγική τελετουργία. Αυτό εξασφαλιζόταν με μία υψηλή συμβολική και πολλές φορές κρυπτογραφημένη αφήγηση, ώστε η τέχνη να παραμείνει στον μαγικό χαρακτήρα της και να μην υποβιβαστεί σε μία έκθεση ιδεών (ιδεολογία).
Στο θέατρο αυτό θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν και «τραγούδια» χωρίς λόγια, με ήχο μόνο και με υποκρισία (τελετουργία), όπως το 94 ΣΦΥΡΙΕΣ. Στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ, ο Υποκριτής, εμφανίζεται χωρίς μάσκα και ακούει τον αργό και βασανιστικό ήχο 94 χτυπημάτων στη ντραμς, αντιδρώντας μόνο με τις εκφράσεις του προσώπου. Δείγμα από αυτή την ιδέα, παραθέτω από χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου….
Η συμβολική στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ είναι τα 94 χτυπήματα με σφυρί που (στο δικαστήριο κρίθηκε ότι) έδωσε ο Νάσιουτζικ στον συγγραφέα Διαμαντόπουλο. Η δολοφονία αυτή έγινε τον Σεπτέμβριο του 1984.
Το Θέατρο της Υποκρισίας, περιέχει βέβαια και πραγματικές αναφορές, αλλά δεν βασίζεται στην ιδεολογία, δεν κρίνει βάσει κάποιου –ισμού (κομμουνισμού, αναρχισμού, χριστιανισμού κλπ), δημιουργεί μία παράσταση με σαμανιστική κατεύθυνση (Θέατρο Αρτό, παραστάσεις Μόρισσον κ.α).
Ποιες είναι οι πραγματικές αναφορές στο Welcome To The Show;
Μερικά γεγονότα των ετών 1983 και 1984. Αυτά τα γεγονότα μπαίνουν με ένα συμβολικό τρόπο στο τραγούδι, ώστε να δημιουργηθεί το λειτουργικό περιβάλλον: Η κοινωνία τεράτων, τα Ζόμπι.
Τα κυριότερα γεγονότα είναι:
1-Ο ηθοποιός Γιάννης Γκιωνάκης πυροβολεί τη φίλη του Αφροδίτη Κοζανιτά (Οκτώβριος 1984)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Ηθοποιοί με φάκελο λευκό»
2-Αρχίζει η δίκη του δράκου Κυριάκου Παπαχρόνη στο Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης. Ο φονιάς καταδικάζεται δις εις θάνατον (Ιούνιος 1983)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Θηρίων Δαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη
3-Μία 16χρονη, η Β.Φ από τα Τσούκα Φθιώτιδας γεννά μωρό- τέρας (με μορφή που θύμιζε ψάρι), από αιμομιξία. Βιαζόταν από τον πατέρα και τον αδελφό της (Ιούλιος 1984). Η αναφορά στον στίχο «σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει/ αιμομιξία σ ανώνυμο χωριό) αλλά και (πατέρας γιος με αδελφή για σπέσιαλ σόου)
Φωτο: Χειρόγραφο Παύλου για το τραγούδι Welcome to the Show
4- Η Άννα Βερούλη βρίσκεται ντοπαρισμένη μετά τα προκριματικά του ακοντισμού στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες (Αύγουστος 1984)
Η αναφορά στον στίχο (κι ο αθλητικός τους χημικός να ανακατώνει σε ογκομετρικό σωλήνα τα ρεκόρ)
Όλες αυτές οι αναφορές σημειώνονται και σε χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου, τμήμα του οποίου παραθέτω.
Η βασική οπτική του Σιδηρόπουλου είναι ότι αυτό που φαίνεται ωραίο και καλό, είναι (συνήθως) ψεύτικο και υποκριτικό (με την χυδαία έννοια).
Ποιος θα περίμενε ότι ο Φρουρός των Συνόρων, ο Αξιωματικός και Εθνολάτρης Παπαχρόνης, ο άνθρωπος που συμμετείχε στις έρευνες για την αποκάλυψη του σήριαλ κίλερ, ήταν σήριαλ κίλερ ο ίδιος! Εδώ υπάρχει και μια προφητεία, αφού στο λειτουργικό περιβάλλον, Δαμαστής Θηρίων (δηλαδή των ζόμπι που σχηματίζονται) είναι ο γιος του. Το αυγό του φιδιού, στην σκέψη του Παύλου, υπάρχει σε κάθε έναν που εμφανίζεται υπερ Εθνικιστής και υπερ Πατριώτης.
Αλλά η βασική σκέψη, είναι ότι ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ μία κοινωνία τεράτων.
Αυτό φαίνεται καθαρά στην αναφορά με το «μωρόψαρο». Το τερατάκι αυτό, δεν μπαίνει στην τελετουργία για να υπονοηθεί μία σεξουαλική διαστροφή , μπαίνει σαν επισήμανση γενικότερη. Η κοινωνία γεννάει «μωρόψαρα» με διάφορους τρόπους.
Αυτό φαίνεται καθαρά σε άλλο χειρόγραφο του Παύλου (υπάρχουν χειρόγραφα με διάφορες εκδοχές του τραγουδιού) όπου διαβάζουμε
Σε γυάλινο κλουβί δαγκώνει
Το της δικής μου της γενιάς Θαληδομίδης Ον
Η θαλιδομίδη (thalidomide) ήταν ένα φάρμακo που οι γυναικολόγοι συνταγογραφούσαν στα τέλη της δεκαετίας του 1950 στις έγκυες γυναίκες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές του 1960 περίπου 20.000 παιδιά γεννήθηκαν στην Ευρώπη, με ατροφικά ή ανύπαρκτα μέλη εξαιτίας της θαλιδομίδης. Ηγερμανική εταιρεία που παρασκεύαζε τη θαλιδομίδη ζήτησε με καθυστέρηση 50 ετών συγνώμη από τα χιλιάδες παιδιά που γεννήθηκαν με δυσμορφίες και προβλήματα υγείας εξαιτίας της χρήσης της ουσίας αυτής.
Αυτό λοιπόν είναι πάνω κάτω το σκηνικό , και αυτά τα Θηρία του Θιάσου.
Ο Σιδηρόπουλος είναι ο Υποκριτής, που ξεδιπλώνει τους ρόλους. Γι αυτό και μεταχειρίζεται σύμβολα και όχι ντουντούκες.
Υπογραμμίζει με καλλιτεχνικό τρόπο, πως, τα τέρατα έγιναν τέρατα, επειδή γεννήθηκαν σε ένα τερατώδες περιβάλλον.
Ο ρόλος του Υποκριτή δεν είναι να προτείνει λύσεις. Είναι να μιλά συμβολικά, και να επαφίεται στην μαγική λειτουργία της τέχνης.
https://freedomgreece.blogspot.com/2012 ... -1984.html
Συνεχίζοντας λίγο τα σχόλια εκεί που γράφει ο Σιδηρόπουλος "ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει
μέταλλο κρύο που δεν λιώνει πυρηνικό το μανιτάρι, ένα λουλούδι θα στο πουν κι αυτό"
Welcome to the show, welcome to the show, εδώ μετράνε μόνο τα σφάλματα ημών (με ήτα)
Κι' όλα τ' άλλα φήμες, απόρροια νόμων φυσικών, άλλα σταθμά στα μέτρα, του ποιος ανάλογα με ποιόν
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Σόι το πάει ο θίασος, ηθοποιοί με φάκελο λευκό, θηριοδαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη, με γάλα ραδιενέργειας βυζαχτό
Σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει, αιμόμιξία σ' ανώνυμο χωριό
Κι' ο αθλητικός τους χημικός ν' ανακατώνει, σε όγκο μετρικό, σωλήνα τα ρεκόρ...
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Διαθέτουν για bass-class κτηνοβασία, πατέρα κόρη μ' αδερφό για special show
Να δεις, θα φταίει η ανεργία, η disco, το χασίς, τα UFO
Ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει, μέταλλο κρύο που δεν λειώνει
Το μανιτάρι ένα λουλούδι θα στο πούν κι' αυτό
Κι' ο θίασος, μεγαλώνει, το κρέας του αρχίζει να το τρώει ωμό...
Ω welcome to the show, νορμάλ (τελείως νορμάλ...) το σκηνικό....
Ω WELCOME TO THE SHOW !!!
Aπό τo blog του Μανώλη Νταλούκα
WELCOME TO THE SHOW- Παύλος Σιδηρόπουλος, 1984
Το τραγούδι Welcome To The Show είναι το καλύτερο παράδειγμα της ροκ παράστασης που οραματιζόταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος, και που ονόμαζε «Μαύρη Οθόνη», αλλά που επεξηγούσε με διάφορους τρόπους ότι πρόκειται για ένα «Θέατρο Υποκρισίας».
Η παράσταση μπορούσε να ανεβεί σε θέατρο, ή να γίνει «συναυλία» ή και video clip.
Η έννοια της Υποκρισίας, για τον Σιδηρόπουλο, είναι πρωταρχική, είναι έννοια πέρα από το «καλό» και το «κακό», δηλαδή πέρα από κάθε ιδεολογία.
Ο Υποκριτής (που μπορεί να φοράει ή όχι μάσκα), δεν λέει αλήθειες με την παραδεκτή έννοια του όρου, ουσιαστικά υποκρίνεται δηλαδή κάνει μια μαγική τελετουργία. Αυτό εξασφαλιζόταν με μία υψηλή συμβολική και πολλές φορές κρυπτογραφημένη αφήγηση, ώστε η τέχνη να παραμείνει στον μαγικό χαρακτήρα της και να μην υποβιβαστεί σε μία έκθεση ιδεών (ιδεολογία).
Στο θέατρο αυτό θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν και «τραγούδια» χωρίς λόγια, με ήχο μόνο και με υποκρισία (τελετουργία), όπως το 94 ΣΦΥΡΙΕΣ. Στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ, ο Υποκριτής, εμφανίζεται χωρίς μάσκα και ακούει τον αργό και βασανιστικό ήχο 94 χτυπημάτων στη ντραμς, αντιδρώντας μόνο με τις εκφράσεις του προσώπου. Δείγμα από αυτή την ιδέα, παραθέτω από χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου….
Η συμβολική στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ είναι τα 94 χτυπήματα με σφυρί που (στο δικαστήριο κρίθηκε ότι) έδωσε ο Νάσιουτζικ στον συγγραφέα Διαμαντόπουλο. Η δολοφονία αυτή έγινε τον Σεπτέμβριο του 1984.
Το Θέατρο της Υποκρισίας, περιέχει βέβαια και πραγματικές αναφορές, αλλά δεν βασίζεται στην ιδεολογία, δεν κρίνει βάσει κάποιου –ισμού (κομμουνισμού, αναρχισμού, χριστιανισμού κλπ), δημιουργεί μία παράσταση με σαμανιστική κατεύθυνση (Θέατρο Αρτό, παραστάσεις Μόρισσον κ.α).
Ποιες είναι οι πραγματικές αναφορές στο Welcome To The Show;
Μερικά γεγονότα των ετών 1983 και 1984. Αυτά τα γεγονότα μπαίνουν με ένα συμβολικό τρόπο στο τραγούδι, ώστε να δημιουργηθεί το λειτουργικό περιβάλλον: Η κοινωνία τεράτων, τα Ζόμπι.
Τα κυριότερα γεγονότα είναι:
1-Ο ηθοποιός Γιάννης Γκιωνάκης πυροβολεί τη φίλη του Αφροδίτη Κοζανιτά (Οκτώβριος 1984)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Ηθοποιοί με φάκελο λευκό»
2-Αρχίζει η δίκη του δράκου Κυριάκου Παπαχρόνη στο Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης. Ο φονιάς καταδικάζεται δις εις θάνατον (Ιούνιος 1983)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Θηρίων Δαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη
3-Μία 16χρονη, η Β.Φ από τα Τσούκα Φθιώτιδας γεννά μωρό- τέρας (με μορφή που θύμιζε ψάρι), από αιμομιξία. Βιαζόταν από τον πατέρα και τον αδελφό της (Ιούλιος 1984). Η αναφορά στον στίχο «σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει/ αιμομιξία σ ανώνυμο χωριό) αλλά και (πατέρας γιος με αδελφή για σπέσιαλ σόου)
Φωτο: Χειρόγραφο Παύλου για το τραγούδι Welcome to the Show
4- Η Άννα Βερούλη βρίσκεται ντοπαρισμένη μετά τα προκριματικά του ακοντισμού στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες (Αύγουστος 1984)
Η αναφορά στον στίχο (κι ο αθλητικός τους χημικός να ανακατώνει σε ογκομετρικό σωλήνα τα ρεκόρ)
Όλες αυτές οι αναφορές σημειώνονται και σε χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου, τμήμα του οποίου παραθέτω.
Η βασική οπτική του Σιδηρόπουλου είναι ότι αυτό που φαίνεται ωραίο και καλό, είναι (συνήθως) ψεύτικο και υποκριτικό (με την χυδαία έννοια).
Ποιος θα περίμενε ότι ο Φρουρός των Συνόρων, ο Αξιωματικός και Εθνολάτρης Παπαχρόνης, ο άνθρωπος που συμμετείχε στις έρευνες για την αποκάλυψη του σήριαλ κίλερ, ήταν σήριαλ κίλερ ο ίδιος! Εδώ υπάρχει και μια προφητεία, αφού στο λειτουργικό περιβάλλον, Δαμαστής Θηρίων (δηλαδή των ζόμπι που σχηματίζονται) είναι ο γιος του. Το αυγό του φιδιού, στην σκέψη του Παύλου, υπάρχει σε κάθε έναν που εμφανίζεται υπερ Εθνικιστής και υπερ Πατριώτης.
Αλλά η βασική σκέψη, είναι ότι ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ μία κοινωνία τεράτων.
Αυτό φαίνεται καθαρά στην αναφορά με το «μωρόψαρο». Το τερατάκι αυτό, δεν μπαίνει στην τελετουργία για να υπονοηθεί μία σεξουαλική διαστροφή , μπαίνει σαν επισήμανση γενικότερη. Η κοινωνία γεννάει «μωρόψαρα» με διάφορους τρόπους.
Αυτό φαίνεται καθαρά σε άλλο χειρόγραφο του Παύλου (υπάρχουν χειρόγραφα με διάφορες εκδοχές του τραγουδιού) όπου διαβάζουμε
Σε γυάλινο κλουβί δαγκώνει
Το της δικής μου της γενιάς Θαληδομίδης Ον
Η θαλιδομίδη (thalidomide) ήταν ένα φάρμακo που οι γυναικολόγοι συνταγογραφούσαν στα τέλη της δεκαετίας του 1950 στις έγκυες γυναίκες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές του 1960 περίπου 20.000 παιδιά γεννήθηκαν στην Ευρώπη, με ατροφικά ή ανύπαρκτα μέλη εξαιτίας της θαλιδομίδης. Ηγερμανική εταιρεία που παρασκεύαζε τη θαλιδομίδη ζήτησε με καθυστέρηση 50 ετών συγνώμη από τα χιλιάδες παιδιά που γεννήθηκαν με δυσμορφίες και προβλήματα υγείας εξαιτίας της χρήσης της ουσίας αυτής.
Αυτό λοιπόν είναι πάνω κάτω το σκηνικό , και αυτά τα Θηρία του Θιάσου.
Ο Σιδηρόπουλος είναι ο Υποκριτής, που ξεδιπλώνει τους ρόλους. Γι αυτό και μεταχειρίζεται σύμβολα και όχι ντουντούκες.
Υπογραμμίζει με καλλιτεχνικό τρόπο, πως, τα τέρατα έγιναν τέρατα, επειδή γεννήθηκαν σε ένα τερατώδες περιβάλλον.
Ο ρόλος του Υποκριτή δεν είναι να προτείνει λύσεις. Είναι να μιλά συμβολικά, και να επαφίεται στην μαγική λειτουργία της τέχνης.
https://freedomgreece.blogspot.com/2012 ... -1984.html
Συνεχίζοντας λίγο τα σχόλια εκεί που γράφει ο Σιδηρόπουλος "ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει
μέταλλο κρύο που δεν λιώνει πυρηνικό το μανιτάρι, ένα λουλούδι θα στο πουν κι αυτό"
Welcome to the show, welcome to the show, εδώ μετράνε μόνο τα σφάλματα ημών (με ήτα)
Κι' όλα τ' άλλα φήμες, απόρροια νόμων φυσικών, άλλα σταθμά στα μέτρα, του ποιος ανάλογα με ποιόν
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Σόι το πάει ο θίασος, ηθοποιοί με φάκελο λευκό, θηριοδαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη, με γάλα ραδιενέργειας βυζαχτό
Σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει, αιμόμιξία σ' ανώνυμο χωριό
Κι' ο αθλητικός τους χημικός ν' ανακατώνει, σε όγκο μετρικό, σωλήνα τα ρεκόρ...
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Διαθέτουν για bass-class κτηνοβασία, πατέρα κόρη μ' αδερφό για special show
Να δεις, θα φταίει η ανεργία, η disco, το χασίς, τα UFO
Ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει, μέταλλο κρύο που δεν λειώνει
Το μανιτάρι ένα λουλούδι θα στο πούν κι' αυτό
Κι' ο θίασος, μεγαλώνει, το κρέας του αρχίζει να το τρώει ωμό...
Ω welcome to the show, νορμάλ (τελείως νορμάλ...) το σκηνικό....
Ω WELCOME TO THE SHOW !!!
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: Big brother και κορονοιός
να και ένα συνδικαλιστικό όργανο που έκανε κάτι σωστόΟ Δικηγορικός Σύλλογος, μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν για τα χυδαία και σεξιστικά σχόλια που ακούστηκαν στο Big Brother, παίρνει θέση επί του ζητήματος και αντιδρά από τη μεριά του για τη συμμετοχή της Άννας Μαρίας, δικηγόρου στο επάγγελμα, στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ.
Με αφορμή τη συμμετοχή της δικηγόρου, Άννας Μαρίας Ψυχαράκη, ο Γιάννης Κάππος μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κατέθεσε αναφορά, την οποία ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός διαβίβασε στο αρμόδιο Πειθαρχικό Όργανο, προκειμένου να ασκηθεί πειθαρχική δίωξη, λόγω απρεπούς συμπεριφοράς και προσβολής του δικηγορικού λειτουργήματος.
Στην αναφορά του μέλους του ΔΣ του ΔΣΑ, Γιάννη Κάπου επισημαίνεται ότι η συμμετοχή Δικηγόρου στον εν λόγω τηλεπαιχνίδι είναι αντίθετη με τον Κώδικα Δεοντολογίας Δικηγορικού Επαγγέλματος. Ακόμα τονίζεται ότι ο δικηγόρος είναι δημόσιος λειτουργός και οφείλει κατά τον ιδιωτικό του βίο να έχει αξιοπρεπή συμπεριφορά και να μην εκτελεί πράξεις που προσβάλλουν το κύρος του δικηγορικού επαγγέλματος.
Επισημαίνεται πως η συμμετοχή της παίκτριας στον εν λόγω παιχνίδι θεωρείται προσβλητική για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια λόγω της αδιάκοπης καταγραφής. Σε κάθε περίπτωση τονίζεται ότι οι κανόνες παραμονής στο σπίτι του Big Brother είναι υποτιμητικοί για την ανθρώπινη ύπαρξη.
Επομένως η παραμονή σε ριάλιτι, στο οποίο διαδίδονται σεξιστικά σχόλια και χυδαίες αναφορές για εγκληματικές πράξεις δεν είναι συμβατή με την ιδιότητα του Δικηγόρου.
Εν ολίγοις η παίκτρια του Big Brother Αννα Μαρία Ψυχαράκη εκ των πραγμάτων κινδυνεύει είτε με χρηματικό πρόστιμο που κυμαίνεται από 500 έως 20.000 ευρώ είτε και με προσωρινή διαγραφή από τον Δικηγορικό Σύλλογο.
https://www.news247.gr/koinonia/big-bro ... 82109.html
Re: Big brother και κορονοιός
Αυτος ειναι ο βλακας που ελεγε τις μαλακιες και τον εκραξαν ολοι? Δεν τον εδιωξαν? Τον κρατανε για να μη χασουν το κελεπουρι?
Re: Big brother και κορονοιός
Δυστυχως τον απεβαλλαν
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
- taliban
- Δημοσιεύσεις: 13817
- Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
- Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
- Τοποθεσία: Καραβλαχία
Re: Big brother και κορονοιός
Ή θα φάμε πίτσα ή απ το άλλο
ΠΟΙΟΤΗΤΑ

- MasterofDope
- Δημοσιεύσεις: 723
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2019, 00:06
Re: Big brother και κορονοιός
ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!Αρχέλαος έγραψε: ↑09 Σεπ 2020, 02:39Σχετικό-άσχετο
Aπό τo blog του Μανώλη Νταλούκα
WELCOME TO THE SHOW- Παύλος Σιδηρόπουλος, 1984
Το τραγούδι Welcome To The Show είναι το καλύτερο παράδειγμα της ροκ παράστασης που οραματιζόταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος, και που ονόμαζε «Μαύρη Οθόνη», αλλά που επεξηγούσε με διάφορους τρόπους ότι πρόκειται για ένα «Θέατρο Υποκρισίας».
Η παράσταση μπορούσε να ανεβεί σε θέατρο, ή να γίνει «συναυλία» ή και video clip.
Η έννοια της Υποκρισίας, για τον Σιδηρόπουλο, είναι πρωταρχική, είναι έννοια πέρα από το «καλό» και το «κακό», δηλαδή πέρα από κάθε ιδεολογία.
Ο Υποκριτής (που μπορεί να φοράει ή όχι μάσκα), δεν λέει αλήθειες με την παραδεκτή έννοια του όρου, ουσιαστικά υποκρίνεται δηλαδή κάνει μια μαγική τελετουργία. Αυτό εξασφαλιζόταν με μία υψηλή συμβολική και πολλές φορές κρυπτογραφημένη αφήγηση, ώστε η τέχνη να παραμείνει στον μαγικό χαρακτήρα της και να μην υποβιβαστεί σε μία έκθεση ιδεών (ιδεολογία).
Στο θέατρο αυτό θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν και «τραγούδια» χωρίς λόγια, με ήχο μόνο και με υποκρισία (τελετουργία), όπως το 94 ΣΦΥΡΙΕΣ. Στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ, ο Υποκριτής, εμφανίζεται χωρίς μάσκα και ακούει τον αργό και βασανιστικό ήχο 94 χτυπημάτων στη ντραμς, αντιδρώντας μόνο με τις εκφράσεις του προσώπου. Δείγμα από αυτή την ιδέα, παραθέτω από χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου….
Η συμβολική στις 94 ΣΦΥΡΙΕΣ είναι τα 94 χτυπήματα με σφυρί που (στο δικαστήριο κρίθηκε ότι) έδωσε ο Νάσιουτζικ στον συγγραφέα Διαμαντόπουλο. Η δολοφονία αυτή έγινε τον Σεπτέμβριο του 1984.
Το Θέατρο της Υποκρισίας, περιέχει βέβαια και πραγματικές αναφορές, αλλά δεν βασίζεται στην ιδεολογία, δεν κρίνει βάσει κάποιου –ισμού (κομμουνισμού, αναρχισμού, χριστιανισμού κλπ), δημιουργεί μία παράσταση με σαμανιστική κατεύθυνση (Θέατρο Αρτό, παραστάσεις Μόρισσον κ.α).
Ποιες είναι οι πραγματικές αναφορές στο Welcome To The Show;
Μερικά γεγονότα των ετών 1983 και 1984. Αυτά τα γεγονότα μπαίνουν με ένα συμβολικό τρόπο στο τραγούδι, ώστε να δημιουργηθεί το λειτουργικό περιβάλλον: Η κοινωνία τεράτων, τα Ζόμπι.
Τα κυριότερα γεγονότα είναι:
1-Ο ηθοποιός Γιάννης Γκιωνάκης πυροβολεί τη φίλη του Αφροδίτη Κοζανιτά (Οκτώβριος 1984)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Ηθοποιοί με φάκελο λευκό»
2-Αρχίζει η δίκη του δράκου Κυριάκου Παπαχρόνη στο Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης. Ο φονιάς καταδικάζεται δις εις θάνατον (Ιούνιος 1983)
Η αναφορά γίνεται με τον στίχο «Θηρίων Δαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη
3-Μία 16χρονη, η Β.Φ από τα Τσούκα Φθιώτιδας γεννά μωρό- τέρας (με μορφή που θύμιζε ψάρι), από αιμομιξία. Βιαζόταν από τον πατέρα και τον αδελφό της (Ιούλιος 1984). Η αναφορά στον στίχο «σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει/ αιμομιξία σ ανώνυμο χωριό) αλλά και (πατέρας γιος με αδελφή για σπέσιαλ σόου)
Φωτο: Χειρόγραφο Παύλου για το τραγούδι Welcome to the Show
4- Η Άννα Βερούλη βρίσκεται ντοπαρισμένη μετά τα προκριματικά του ακοντισμού στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες (Αύγουστος 1984)
Η αναφορά στον στίχο (κι ο αθλητικός τους χημικός να ανακατώνει σε ογκομετρικό σωλήνα τα ρεκόρ)
Όλες αυτές οι αναφορές σημειώνονται και σε χειρόγραφο του Σιδηρόπουλου, τμήμα του οποίου παραθέτω.
Η βασική οπτική του Σιδηρόπουλου είναι ότι αυτό που φαίνεται ωραίο και καλό, είναι (συνήθως) ψεύτικο και υποκριτικό (με την χυδαία έννοια).
Ποιος θα περίμενε ότι ο Φρουρός των Συνόρων, ο Αξιωματικός και Εθνολάτρης Παπαχρόνης, ο άνθρωπος που συμμετείχε στις έρευνες για την αποκάλυψη του σήριαλ κίλερ, ήταν σήριαλ κίλερ ο ίδιος! Εδώ υπάρχει και μια προφητεία, αφού στο λειτουργικό περιβάλλον, Δαμαστής Θηρίων (δηλαδή των ζόμπι που σχηματίζονται) είναι ο γιος του. Το αυγό του φιδιού, στην σκέψη του Παύλου, υπάρχει σε κάθε έναν που εμφανίζεται υπερ Εθνικιστής και υπερ Πατριώτης.
Αλλά η βασική σκέψη, είναι ότι ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ μία κοινωνία τεράτων.
Αυτό φαίνεται καθαρά στην αναφορά με το «μωρόψαρο». Το τερατάκι αυτό, δεν μπαίνει στην τελετουργία για να υπονοηθεί μία σεξουαλική διαστροφή , μπαίνει σαν επισήμανση γενικότερη. Η κοινωνία γεννάει «μωρόψαρα» με διάφορους τρόπους.
Αυτό φαίνεται καθαρά σε άλλο χειρόγραφο του Παύλου (υπάρχουν χειρόγραφα με διάφορες εκδοχές του τραγουδιού) όπου διαβάζουμε
Σε γυάλινο κλουβί δαγκώνει
Το της δικής μου της γενιάς Θαληδομίδης Ον
Η θαλιδομίδη (thalidomide) ήταν ένα φάρμακo που οι γυναικολόγοι συνταγογραφούσαν στα τέλη της δεκαετίας του 1950 στις έγκυες γυναίκες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές του 1960 περίπου 20.000 παιδιά γεννήθηκαν στην Ευρώπη, με ατροφικά ή ανύπαρκτα μέλη εξαιτίας της θαλιδομίδης. Ηγερμανική εταιρεία που παρασκεύαζε τη θαλιδομίδη ζήτησε με καθυστέρηση 50 ετών συγνώμη από τα χιλιάδες παιδιά που γεννήθηκαν με δυσμορφίες και προβλήματα υγείας εξαιτίας της χρήσης της ουσίας αυτής.
Αυτό λοιπόν είναι πάνω κάτω το σκηνικό , και αυτά τα Θηρία του Θιάσου.
Ο Σιδηρόπουλος είναι ο Υποκριτής, που ξεδιπλώνει τους ρόλους. Γι αυτό και μεταχειρίζεται σύμβολα και όχι ντουντούκες.
Υπογραμμίζει με καλλιτεχνικό τρόπο, πως, τα τέρατα έγιναν τέρατα, επειδή γεννήθηκαν σε ένα τερατώδες περιβάλλον.
Ο ρόλος του Υποκριτή δεν είναι να προτείνει λύσεις. Είναι να μιλά συμβολικά, και να επαφίεται στην μαγική λειτουργία της τέχνης.
https://freedomgreece.blogspot.com/2012 ... -1984.html
Συνεχίζοντας λίγο τα σχόλια εκεί που γράφει ο Σιδηρόπουλος "ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει
μέταλλο κρύο που δεν λιώνει πυρηνικό το μανιτάρι, ένα λουλούδι θα στο πουν κι αυτό"
Welcome to the show, welcome to the show, εδώ μετράνε μόνο τα σφάλματα ημών (με ήτα)
Κι' όλα τ' άλλα φήμες, απόρροια νόμων φυσικών, άλλα σταθμά στα μέτρα, του ποιος ανάλογα με ποιόν
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Σόι το πάει ο θίασος, ηθοποιοί με φάκελο λευκό, θηριοδαμαστής ο γιός του Παπαχρόνη, με γάλα ραδιενέργειας βυζαχτό
Σε γυάλα το μωρόψαρο γιατί δαγκώνει, αιμόμιξία σ' ανώνυμο χωριό
Κι' ο αθλητικός τους χημικός ν' ανακατώνει, σε όγκο μετρικό, σωλήνα τα ρεκόρ...
Ω welcome to the show, νορμάλ το σκηνικό... Ω welcome to the show !!!
Διαθέτουν για bass-class κτηνοβασία, πατέρα κόρη μ' αδερφό για special show
Να δεις, θα φταίει η ανεργία, η disco, το χασίς, τα UFO
Ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει, μέταλλο κρύο που δεν λειώνει
Το μανιτάρι ένα λουλούδι θα στο πούν κι' αυτό
Κι' ο θίασος, μεγαλώνει, το κρέας του αρχίζει να το τρώει ωμό...
Ω welcome to the show, νορμάλ (τελείως νορμάλ...) το σκηνικό....
Ω WELCOME TO THE SHOW !!!
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ Η ΠΡΕΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΡΟΚ.
Have you seen the writing on the wall?
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
Have you seen that writing?
Can you see the riders on the storm?
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Big brother και κορονοιός
Μνημείο καραμπαμπισμού ο Μικρούτσικος πριν λιγο, λάιβ στο σκάι.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση ισπανικο big brother
από jackie Daniels » 08 Φεβ 2025, 17:16 » σε Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα - 36 Απαντήσεις
- 811 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από jackie Daniels
11 Φεβ 2025, 21:08
-
-
- 249 Απαντήσεις
- 5336 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης
07 Μάιος 2025, 01:31