Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Κύλησε καιρός από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τα πράγματα δείχνουν οτι υπάρχουν πολλές αστοχίες και κυρίως τις ώρες αιχμής.
i) Με την έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διώξανε πολλούς υπαλλήλους από τα γκισέ (σε λίγους σταθμούς έχουν μείνει ανοιχτά) και τα έκλεισαν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όσοι βγάζουν απλό εισιτήριο (και είναι πολλοί) ή όσοι θέλουν να ανανεώσουν τα πακέτα τους, να εξυπηρετούνται από τα αυτόματα μηχανήματα και μόνο. Επειδή η διαδικασία στα αυτόματα μηχανήματα είναι μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια και πολυπλοκότερη, δημιουργούνται μεγάλες ουρές που φέρνουν τον εκνευρισμό και σε κάνουν να χάνεις τρένα.
ii) Σε κάποια αυτόματα μηχανήματα σε κάποιους σταθμούς, δεν έχουν θέσει σε λειτουργία το POS και πρέπει να τα τροφοδοτήσεις μόνο με μετρητά, αν βρεθείς χωρίς λεφτά την έβαψες, θα πρέπει να τρέξεις στο κοντινότερο ATM για να τραβήξεις.
iii) Αφού βγάλεις το εισιτήριο και το περάσεις από τον ανιχνευτή για να ανοίξει η πύλη, μαζί σου περνάνε και άλλοι ένας-δυο (ενίοτε και περισσότεροι) κολλητά και ταυτόχρονα χωρίς να πληρώσουν. Βέβαια, τις ώρες αιχμής περνάνε συχνότερα και ευκολότερα οι τύποι που δεν πληρώνουν, εφόσον όλοι τρέχουν να μπουν στο τρένο και χτυπάνε τις κάρτες τους ο ένας πίσω από τον άλλο με αποτέλεσμα οι πύλες να είναι μονίμως ορθάνοιχτες. Πολύ ατυχής επιλογή η πόρτα που ανοίγει με φωτοκύτταρο διότι ανοίγει ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν εισιτήριο όταν τους ανιχνεύει στο πεδίο. Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
iv) Εξαιτίας του iii) όσοι αγοράζουν κάρτες των 30 Ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι ανόητοι, εφόσον αγοράζοντας 11 εισιτήρια με 14 Ευρώ θα μπορούσαν να τη βγάζουν στο τσαμπέ τις ώρες αιχμής που πηγαίνουν στις δουλειές-ψώνια τους και οι πύλες είναι μονίμως ορθάνοιχτες από τον πολύ κόσμο και να ενεργοποιούν κάποιο από τη δεκάδα των εισιτηρίων όποτε τους φανεί χρήσιμο σε κάποια περίπτωση.
v) Υποτίθεται πως το μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μείωνε τους υπάλληλους ελεγκτές αλλά απ'ότι φαίνεται τους έχει πάλι ανάγκη.
Πως γίνεται σε αυτή τη χώρα να αλλάζουμε υποτίθεται προς το καλύτερο και στο τέλος να μην αλλάζει τίποτα, μα τι τέχνη είναι αυτή; Εγώ λέω να την "εξάγουμε" τέτοια τεχνογνωσία.
i) Με την έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διώξανε πολλούς υπαλλήλους από τα γκισέ (σε λίγους σταθμούς έχουν μείνει ανοιχτά) και τα έκλεισαν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όσοι βγάζουν απλό εισιτήριο (και είναι πολλοί) ή όσοι θέλουν να ανανεώσουν τα πακέτα τους, να εξυπηρετούνται από τα αυτόματα μηχανήματα και μόνο. Επειδή η διαδικασία στα αυτόματα μηχανήματα είναι μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια και πολυπλοκότερη, δημιουργούνται μεγάλες ουρές που φέρνουν τον εκνευρισμό και σε κάνουν να χάνεις τρένα.
ii) Σε κάποια αυτόματα μηχανήματα σε κάποιους σταθμούς, δεν έχουν θέσει σε λειτουργία το POS και πρέπει να τα τροφοδοτήσεις μόνο με μετρητά, αν βρεθείς χωρίς λεφτά την έβαψες, θα πρέπει να τρέξεις στο κοντινότερο ATM για να τραβήξεις.
iii) Αφού βγάλεις το εισιτήριο και το περάσεις από τον ανιχνευτή για να ανοίξει η πύλη, μαζί σου περνάνε και άλλοι ένας-δυο (ενίοτε και περισσότεροι) κολλητά και ταυτόχρονα χωρίς να πληρώσουν. Βέβαια, τις ώρες αιχμής περνάνε συχνότερα και ευκολότερα οι τύποι που δεν πληρώνουν, εφόσον όλοι τρέχουν να μπουν στο τρένο και χτυπάνε τις κάρτες τους ο ένας πίσω από τον άλλο με αποτέλεσμα οι πύλες να είναι μονίμως ορθάνοιχτες. Πολύ ατυχής επιλογή η πόρτα που ανοίγει με φωτοκύτταρο διότι ανοίγει ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν εισιτήριο όταν τους ανιχνεύει στο πεδίο. Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
iv) Εξαιτίας του iii) όσοι αγοράζουν κάρτες των 30 Ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι ανόητοι, εφόσον αγοράζοντας 11 εισιτήρια με 14 Ευρώ θα μπορούσαν να τη βγάζουν στο τσαμπέ τις ώρες αιχμής που πηγαίνουν στις δουλειές-ψώνια τους και οι πύλες είναι μονίμως ορθάνοιχτες από τον πολύ κόσμο και να ενεργοποιούν κάποιο από τη δεκάδα των εισιτηρίων όποτε τους φανεί χρήσιμο σε κάποια περίπτωση.
v) Υποτίθεται πως το μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μείωνε τους υπάλληλους ελεγκτές αλλά απ'ότι φαίνεται τους έχει πάλι ανάγκη.
Πως γίνεται σε αυτή τη χώρα να αλλάζουμε υποτίθεται προς το καλύτερο και στο τέλος να μην αλλάζει τίποτα, μα τι τέχνη είναι αυτή; Εγώ λέω να την "εξάγουμε" τέτοια τεχνογνωσία.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Λογικά είναι συνειδητή απόφαση για να τσουλάει πιο πολύ το πράγμα στις ώρες αιχμής.Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
Γενικά όλα αυτά είναι teething problems. Από τη στιγμή που διπλασιάστηκαν τα έσοδα το μέτρο είναι σχεδόν απόλυτα επιτυχημένο.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Πλεονασματικός ο ΗΣΑΠ ήταν και πριν τα νέα μέτρα, ας το θυμηθούμε λίγο ( https://www.athenstransport.com/2014/03 ... -prices-2/) και (https://www.athenstransport.com/2014/01/stasy-2013/). Ενδεχομένως τα νέα μέτρα να αυξήσουν και άλλο τα έσοδα βραχυχρόνια αλλά σε μακροχρόνιο επίπεδο θα κατασπαταληθούν σε άλλες μαύρες και περίεργες τρύπες (όπως ίσως το πλεόνασμα του 2013) και στο τέλος θα έχουμε την ίδια κατάσταση. Είπαμε, αλλάζουμε χωρίς να αλλάζει τίποτα.foscilis έγραψε: ↑09 Ιούλ 2018, 14:18Λογικά είναι συνειδητή απόφαση για να τσουλάει πιο πολύ το πράγμα στις ώρες αιχμής.Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
Γενικά όλα αυτά είναι teething problems. Από τη στιγμή που διπλασιάστηκαν τα έσοδα το μέτρο είναι σχεδόν απόλυτα επιτυχημένο.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
-
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: 24 Απρ 2018, 00:25
- Phorum.gr user: independent_44
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Ένας ελεγκτής ανά σταθμό πρέπει να υπάρχει, έτσι κι αλλιώς έχπυν βάλει σεκιούριτι.
Οι πύλες σας φαίνονται ανθεκτικές;
Γιατί κάτι μου λέει ότι στα 20.000 άνοιξε-κλείσε θα έχουν χαλάσει..
Οι πύλες σας φαίνονται ανθεκτικές;
Γιατί κάτι μου λέει ότι στα 20.000 άνοιξε-κλείσε θα έχουν χαλάσει..
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Εμενα με ενοχλει που πρεπει να περναω τα παιδια ενα ενα απεναντι, ωστε να περασω και γω στο τελος. Επισης, μεχρι προσφατα τουλαχιστον, δεν εχει μειωμενα στα μηχανηματα.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Σε όλα τα παραπάνω να προσθέσω και την μεγάλη σπατάλη και αδικαιολόγητη χρήση χαρτιού (τελείως αντιοικολογικό) από παλιότερα. Τέλοσπάντων, το Σεπτέμβρη θα βγάλουν τα πρώτα συμπεράσματα και θα ακολουθήσουν αλλαγές, άντε να δούμε τι θα γίνει.
ΥΓ: Επίσης τα μηχανήματα δεν δέχονται χρήματα μεγάλης αξίας (πχ 20 Ευρώ, νομίζω και 10Ευρώ) και όταν δεν έχεις λεφτά πας και βγάζεις από κάποιο κοντινό ΑΤΜ αλλά δεν είναι σε ψιλά και μετά θα πρέπει να ψάχνεις να βρεις να χαλάσεις. Αυτό ισχύει για τα μηχανήματα που δεν έχουν POS για τη κάρτα.
ΥΓ: Επίσης τα μηχανήματα δεν δέχονται χρήματα μεγάλης αξίας (πχ 20 Ευρώ, νομίζω και 10Ευρώ) και όταν δεν έχεις λεφτά πας και βγάζεις από κάποιο κοντινό ΑΤΜ αλλά δεν είναι σε ψιλά και μετά θα πρέπει να ψάχνεις να βρεις να χαλάσεις. Αυτό ισχύει για τα μηχανήματα που δεν έχουν POS για τη κάρτα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paul25 την 09 Ιούλ 2018, 15:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21249
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Εγώ χάνω ΤΟΣΟ χρόνο στις ουρές που από τότε που πήρα χαμπάρι ότι θες μισή ώρα αναμονή, παίζει να'χω μπει μια δεκαριά φορές στα λεωφορεία, χωρίς να κόψω, πράγμα που δεν έκανα ποτέ παλαιότερα.
Σόρρυ κράτος.
Σόρρυ κράτος.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49914
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Εγώ δεν έχει τύχει να περιμένω ποτέ σε ουρά σε μηχάνημα. Απλά πρέπει να το φορτίσεις στους μικρούς σταθμούς. Αν έχεις και διάρκειας, μια φορά το μήνα. Αλλιώς οπότε τελειώνουν οι 11 διαδρομές.


Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Ενα μεγάλο πρόβλημα είναι οτι κάποιος που δεν χρησιμοποιεί μετρό αλλά το λεωφορείο, απλά δεν μπορεί να βρει εισιτήριο και πρέπει να πάει σε σταθμό μετρό ή τραμ για να αγοράσει.
Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι οτι μεχρι να εφαρμοστεί το μέτρο σωστά πέρασε σχεδόν ένας χρόνος κατά τον οποίον μπαινοβγαίνανε όλοι ανεξαιρέτως τσάμπα. Λογικά τα διαφυγόντα κέρδη σε αυτό το διάστημα πρέπει να είναι τεράστια.
Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι οτι μεχρι να εφαρμοστεί το μέτρο σωστά πέρασε σχεδόν ένας χρόνος κατά τον οποίον μπαινοβγαίνανε όλοι ανεξαιρέτως τσάμπα. Λογικά τα διαφυγόντα κέρδη σε αυτό το διάστημα πρέπει να είναι τεράστια.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Είδες ο Σαμαράς;foscilis έγραψε: ↑09 Ιούλ 2018, 14:18Λογικά είναι συνειδητή απόφαση για να τσουλάει πιο πολύ το πράγμα στις ώρες αιχμής.Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
Γενικά όλα αυτά είναι teething problems. Από τη στιγμή που διπλασιάστηκαν τα έσοδα το μέτρο είναι σχεδόν απόλυτα επιτυχημένο.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
ναι του πήρε 16-17 χρόνια παραπάνω αλλά τα κατάφερε.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι απλή: γιατί μας κυβερνά ο πάτος του βόθρου του Μπίθουλα!!!
Αμόρφωτοι, άχρηστοι, ξεφτιλισμένοι καραγκιόζηδες!!!
ΥΓ
Οι γελοίοι απλά είδαν την εφαρμογή σε χώρες όπως π.χ. η Ιαπωνία και Σουηδία και θέλησαν να το μεταφέρουν και εδώ ακριβώς το ίδιο.
Υπάρχει κάποιος που νομίζει ότι οι Έλληνες μετά από 40 χρόνια διακυβέρνησης από τον βόθρο του Μπίθουλα έχουν γίνει Ιαπωνία και Σουηδία!!!
.
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Παντως κοβουν διπλασια εισιτηρια.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49914
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Εγώ μετά τις παιδικές ασθένειες στις αρχές του έτους, είμαι ευχαριστημένος από το νέο σύστημα και σε ατομικό επίπεδο.
- Η contactless επικύρωση παίρνει λιγότερο χρόνο από το παλιό "χτύπημα".
- Πλέον δεν χρειάζεται να φουσκώνεις το πορτοφόλι με πολλά εισιτήρια ακόμα κι αν δεν έχεις μηνιαία. Βάζεις τις διαδρομούλες σου μέσα στην κάρτα σου και την αφήνεις.
- Δεν μου χαλάνε την αισθητική πεταμένα εισιτήρια παντού.
Καταλαβαίνω βέβαια αυτό που είπε ο gassim παραπάνω ότι αν παίρνεις μόνο το λεωφορείο είναι δύσκολο. Όχι πιο δύσκολο από πριν όμως, αφού πάλι μπορείς να πάρεις 11 διαδρομές στο περίπτερο.
- Η contactless επικύρωση παίρνει λιγότερο χρόνο από το παλιό "χτύπημα".
- Πλέον δεν χρειάζεται να φουσκώνεις το πορτοφόλι με πολλά εισιτήρια ακόμα κι αν δεν έχεις μηνιαία. Βάζεις τις διαδρομούλες σου μέσα στην κάρτα σου και την αφήνεις.
- Δεν μου χαλάνε την αισθητική πεταμένα εισιτήρια παντού.
Καταλαβαίνω βέβαια αυτό που είπε ο gassim παραπάνω ότι αν παίρνεις μόνο το λεωφορείο είναι δύσκολο. Όχι πιο δύσκολο από πριν όμως, αφού πάλι μπορείς να πάρεις 11 διαδρομές στο περίπτερο.


Re: Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Αυτο γιατι; Αφου κανεις επαναφορτιση στο εισιτηριο.
Αποδειξεις βεβαια δε θυμαμαι αν παιρναμε με τα παλια εισιτηρια...